29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SVĚT: Tak čí je tedy ten náš prezident?

Je to pomalý, nenápadný, plíživý posun. Ale posun to je. A o co je nenápadnější, o to je nebezpečnější, protože proti nenápadným změnám se lidé tolik nebouří. Mám z něj husí kůži. Svoboda a demokracie mizí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 21.11.2016 11:21

Re: Paní Šichtařová má pravdu

"...nemůžeme chtít...." Chtít můžeme cokoliv! Ale nastavení mantinelů, realita světa naše možnosti chtění omezuje. Chtít zároveň humanitu s odporem k přívalu imigrantů je nesmyslné chtění a mnozí nesmyslu podléhají. Zároveň ti mnozí se dožadují své nadřazenosti ve chtění ve vymáhání lidských práv. Rozpor je tak velký, že znemožňuje jakoukoliv domluvu i mezi sebou, natož u držitelů moci. Musí nutně přijít okamžik, který rozhodne mezi koncem Evropské civilizace, nebo koncem lidských práv pro nelegální přistěhovalce humanita nehumanita.

J. Kyselková 21.11.2016 11:24

Re: Paní Šichtařová má pravdu

Nikdo se nediví tomu, že Londýn se už nezmohl na zvolení starosty města člověka vlastní národnosti, ale muslima Sadiqa Khana ! Je to předzvěst pěkného nadělení. Vlezlé sémě Alláhovy pohromy.

P. Vaňura 21.11.2016 10:20

Stručně a jasně

A ještě k tomu "řídit stát jako firmu," což se týká pana Babiše. Kdyby totiž ANO dostalo 51% hlasů, měl by Babiš mandát od voličů, a mohl by ignorovat veškeré mafiánské lidskoprávní struktury a pokud by ještě byli voleni soudci, úplně by zmizela možnost samozvaných "neziskovek" brzdit liniové stavby. Bylo by možné zrušit nesmyslné "humanitní" obory na vysokých školách a ušetřené peníze dát na vzdělávání lékařů. Měl by mandát na 4 roky a odpovídal by se JENOM voličům. A to co si přitom ukradne na dotacích je MÉNĚ, než nás stojí zbytečné, škodlivé a v krajním případě přímo ZRÁDCOVSKÉ "neziskovky."

R. Morava 21.11.2016 10:48

Re: Stručně a jasně

Jenomže paní Šichtařová psala o demokracii, ne o oligarchiátu. Babiš má určitě i dobré nápady, ale rozhodně to není ten kdo by se postavil evropskému mainstreamu, neziskovkám, neomarxismu, multikulturalismu a islamismu! Důkaz:

iDnes.cz PATŘÍ BABIŠOVI. Cenzura na iDnes.cz je nejhorší ze všech českých internetových médiíí!!! Pokud jste viděl moje komentáře, nejsem ani rasista, ani nepřeji nikomu smrt, jen mám obavu o křesťanské a demokratické základy této civilizace, především - miluj bližního svého, a myslím si, že si máme být rovni, ne někteří rovnější! Jednou jsem použil sprosté slovo posere v komentáři o mučení na Guatamánu. Podruhé jsem se zeptal, zda autor článku byl propuštěn z blázince, když psal jak je třeba přijímat muslimské migranty a byl mi na vždy zrušen přístup k diskusi na iDnes. Toto znamená Babiš.

Babiš je dobrý ekonom, ale pokud Vám leží na srdci bezpečí Vašich dětí, nevolte ho!!! Babiš je zhouba demokracie!!!

P. Hlosta 21.11.2016 11:13

Re: Stručně a jasně

Není na světě člověk ten, který by vyhověl lidem všem - cit. B.Němcová ;-))

J. Kulheim 21.11.2016 11:23

Re: Stručně a jasně

Demokracie je pryč. Skotský profesor historie Alexander Tyler “Demokracie je vždycky ve své podstatě jen dočasná. Jednoduše, nemůže existovat jako permanentní forma vlády. Bude existovat do chvíle, kdy voliči objeví, ze mohou sami sobe svým hlasem ve volbách velice štědře přidat dary ze státního pokladu. Od tohoto okamžiku voli většina vždycky kandidáty, kteří slíbí těchto daru nejvíce. V důsledku tohoto faktu musí KAŽDÁ demokracie zahynout v důsledku nezodpovědného hospodaření."

"Kolaps demokracie jako důsledek fiskální nezodpovědnosti je VŽDY následován diktaturou. Průměrný věk nejproslulejších světových demokracii od počátku historie je kolem 200 let. Jediná záchrana pro každý národ je duchovní obroda osobního sociálního cítění a návrat ke střídmosti, skromnosti a ohleduplnosti. Žít jinak je nebiblické. Nestřídmý dluh je dychtivost mít všechno a hned teď. Populistické uspokojování davů (voličů) z veřejné pokladny je ta pravá příčina hospodářského pádu. V demokracii jak ji známe, musí za současného stavu vždy nutně zvítězit politická strana, která nabídne lidem největší koláč ze státní kasy."

Psal jsem to na NP-nezávislá diskuse http://www.np-diskuze.cznp=32972#comments, http://www.np-diskuze.cz/?p=32445#comments

B. Rybák 21.11.2016 13:04

Re: Stručně a jasně

Demokratický stát se stane obětí svého úspěchu. Nejprve zvítězí nad svými protivníky a pak zdegeneruje pod přívalem bohatství z ovládnutých území.

P.S. Váš odkaz se mi nepodařilo otevřít.

J. Kanioková 21.11.2016 14:53

Re:

Cyklus Tytler Revisited - http://commonsensegovernment.com/the-tytler-cycle-revisited/

J. Kulheim 21.11.2016 19:02

Re: Stručně a jasně

http://www.np-diskuze.cz/?p=32445#comments

http://www.np-diskuze.cz/?p=32972#comments

J. Kulheim 21.11.2016 11:25

Re: Stručně a jasně

Omlouvám se, patří pod P. Vaňura Datum: 21.11.2016 10:20

J. Kanioková 21.11.2016 14:47

No tak to jsme se zablokováním na iDnesu stejně,

a NIKDY jsem nenapsala jediné vulgární slovo. Jen jsem do komentářů dávala, jak je mým zvykem, odkazy na jiné dobré informace.

V. Dostál 21.11.2016 11:21

Re: Stručně a jasně

Vaše úvahy jse zábavné. Nejdříve havloidé, pak sluníčkáři, pak kavárna a teď zločinné neziskovky. Co bude dál?

B. Rameš 21.11.2016 10:15

To je samozřejmě pravda,

domluvená pravidla je třeba dodržovat, a pokud se ukáží jako špatná, pak je změnit do budoucna, nikoli zpětně. Na pana Zemana mám názor dosti pevný, s panem Trumpem si nejsem moc jistý, co se z něj vyklube, ale oba jsou řádně zvolenými prezidenty a to je třeba respektovat.

S tím všeobecným volebním právem mám trochu problém. Nechci někomu upírat právo volby na základě inteligence, sociálního postavení nebo, nedej Přírodo, rasy či pohlaví, ale pro mne je zde zjevná tendence státu, respektive jeho představitelů, vytvářet si na sobě závislé vrstvy obyvatelstva a tím si zajistit jejich loajalitu a volení těch, kteří tyto závislosti dotují. O EU v jejím současném stavu ani nemá cenu mluvit, je to pro mne hluboké zklamání.

T. Hraj 21.11.2016 12:07

Re: To je samozřejmě pravda,

Omezení všeobecného volebního práva se příliš démonizuje. Omezení jsou při tom i nyní. Dnes volí pouze občan a navíc musí být zletilý a příčetný. Klidně bych zašel ještě dál: kdo jednoznačně přispívá budoucnosti země nebo jí projevuje loajalitu, bude mít hlasy dva (např. všichni, kdo platí daně, sloužili v armádě, mají děti, a pod.). S ostaními můžeme být solidární, třeba jim i vyplácet nějaké dávky, ale neměli by spolurozhodovat (alespoň ne stejnou vahou).

V. Javora 21.11.2016 10:11

Výborný článek

Výborný článek, paní Šichtařová, díky za něj!

P. Hlosta 21.11.2016 10:09

Naprostý souhas!

Ten článek mi přijde jakoby reakce na Neffův úvodník. ;-))

Jsem stejného názoru jako autorka!

K. Janyška 21.11.2016 9:34

Ty konkrétní příklady jsou hezké a mnoha lidem otevřou oči.

Já je však otevřené mám dávno kompozitivní teorí a vím, že lidský svět je neodvolatelně spontánním řádem lidské interace. Tedy, že ho nelze zorganizovata a tzv. řídit. Jsem s tím však sám a to je málo. Mistři, kteří mně tohle naučili, už nežijí a další se prostě neobjevují. Školské systémy světa nikoho dalšího takového negenerují. Mají je plně v moci socilisté... Dzp.

D. Šimáček 21.11.2016 9:22

no , já bych s omezením volebního práva souhlasil

ale podle jiného kritéria, než dosaženého vzdělání, to kritérium by byla čistá platba daní. tzn. že všichni státní zaměstnaci a pobíratelé dávek v míře větší než platba daní by měli volební právo silně omezené nebo zrušené v případech kdy by to mohlo vést ke střetu zájmů, tj volbě kde by jim někdo sliboval modré z nebe.

S. Donát 21.11.2016 10:06

Re: no , já bych s omezením volebního práva souhlasil

Ano, s tímto bych velmi souhlasil. Kdo se není schopen postarat sám o sebe, neměl by mít právo spolurozhodovat o ostatních. Taktéž ten, který je se státem nějak finančně propojen. Jenže tohle nemůže projít, aspoň v dohledné době... :-(

R. Morava 21.11.2016 11:19

Re: no , já bych s omezením volebního práva souhlasil

Nejde o to, že to nemůže projít ale je to zneužitelné. Třeba v Řecku je dnes klika úředníků, kteří vládnou. Pokud máte politickou moc, můžete zařídit, aby měli práci jen Vaši přátelé.

Jinak bych určitě byl pro aby ti co jen pobírají nevolili v spravedlivém státe. Jenomže v takovém by nebylo třeba soudy a možná ani volby. Prostě by počítač vybral ty nejschopnější......

M. Malovec 21.11.2016 9:20

Vypadá to,

že dáme-li se, bude nám vládnout Pražská klinika, možná časem Evropská klinika. (Na skok od Pražské kavárny).

A. Novák 21.11.2016 12:24

Re: Vypadá to,

Evropská klinika už nám vládne...Psychiatrická...

I. Mertl 21.11.2016 9:15

Paní jedna

popletená, jako by vůbec netušila, v čem je problém. To musí být opravdu Poslední peníze!

J. Václavíková 21.11.2016 9:39

Re: Paní jedna

Ano. Popletená paní se snaží podsunout nám, že nesouhlas s prezidentem je snaha o jeho předčasné odvolání z funkce. Asi ví, jakému publiku je to určeno!

P. Lenc 21.11.2016 9:51

Re: Paní jedna

Vy to publikum opravdu nebudete.A dík za to.

M. Prokop 21.11.2016 10:22

Re: Paní jedna

To by článek ovšem nekomentovala.

M. Prokop 21.11.2016 10:22

Re: Paní jedna

Článek jsem si přečetl já, vy, Janyška, možná přiskáče i agent Rudolf a Netzer, takže je asi určen publiku celkem širokému.

J. Václavíková 21.11.2016 10:40

Re: Paní jedna

To jen Vy jste, šmejde, nepochopil, že komu je článek určen jakožto publiku, a kdo si jej reálně přečte, nejsou shodné kategorie.

S. Donát 21.11.2016 14:16

Re: Paní jedna

Bez toho šmejda by to nešlo? Nebo nejste schopná napsat příspěvek bez nadávky?

P. Lenc 21.11.2016 14:32

Re: Paní jedna

Kamárdka Netzer.