26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SVĚT: Tady jste doma

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Major Trenck 19.8.2009 12:31

Re: Nezlobte se na mně,

Smysl je jasný. Je to jen malá součást masivní a brutální prožidovské propagandy, agitace a manipulace v našich veřejných sdělovacích prostředcích, vlastněných bez vyjímky židy. Ale obsah je vyjímečně správný: Táhněte, afroasiati, odkud jste sem přilezli!

Ivan 19.8.2009 12:09

Re: Proc do Izralele?TY JDI DO BRUSELE

Opravdu skvělá ukázka pravičácké inteligence.

Ivan 19.8.2009 12:08

Re: Nezlobte se na mně,

Z hlediska definice ras jsou arabové i židé stejné rasy, totiž semité. Taky jejich jazyka jsou ze stejné skupiny, jsou taky  semitské.

Jíra 19.8.2009 11:45

Re: Na

Izraelští sionacisté jistě dopadnou jak bílí Burové v JAR po zrušení apartheidu. :-D

Jíra 19.8.2009 11:41

Re: Proc do Izralele?

Sionáckové jsou agresivní nejen v diskuzi, ale i  v holokaustování Palestinců.

Jíra 19.8.2009 11:39

Re: Proc do Izralele?TY JDI DO BRUSELE

Gruntokundoráde, ty si chytrý, až to přímo bolí.Informace máš jistě přímo od pramene,jako bývalý agent KGB. Chazare, jestlipak znáš něco z historie svého povedeného loupežnického národa? Naštěstí Rusové vám včas dali pěkně na spodní část zad a rozprášili vás do všech stran světa.Jste přínosní jako radioaktivita.

Jíra 19.8.2009 11:31

Re: Zase hospodin

Gruntokundoráde, nějak se ti přespříliž vzbouřili siohormony. Dej si studenou sprchu, abych mohl v poklidu dumat o své chazarské pravlasti u Kaspiku.

hank bukowsky 19.8.2009 10:23

Re: Proc do Izralele?

myslím, že se dopouštíte židovského nacionalizmu, zvaného taky sionizmus. Většinou se takhle kvázi ideologicky odpovídá na suchá fakta, když nejsou stejně kvalitní argumenty.

Heller 19.8.2009 9:28

Re: Zase hospodin

Dik za tip, kouknu se po tom.

BM 19.8.2009 9:26

Re: Proc do Izralele?

No ty Žid nejsi, ani Čech již ne. Jsi ubožák, především duševní ubožák a primitiv. Tvé fantasmagorické teorie o tom kdo je a není Žid, teorie o okupantech Izraele z Ruska a USA nemá smysl komentovat, jsou odrazem tvé duševní bídy. Když se ti to bude hodit, můžeš být člověk praktikující judaismus, nikoliv Žid, byť se za něj můžeš vydávat. Židovství je ovšem něco víc, než jen přihlášení se k židovské národnosti, stejně jako se nemůžeš stát Němcem, či Francouzem. Výjimku jsou "přistěhovalecké národnosti". tak můžeš být Australanem (že hlupče), Američanem a pod.

K. 19.8.2009 9:03

Jak je to s tím počtem?

Třináct, dvacet, nebo třiadvacet?

Před více než 350 lety uprchla skupina 23 Židů z Recife …x … těchto třináct je snad posledním přesným číselným údajem …x … Od skromného počátku dvaceti osob v 17. století …

viktor čistič 19.8.2009 8:56

Re: Na

ovšem argumenty typu aliya a "právo návratu" se nikde na světě nepoužívají, pouze a jedině v souvislosti s Izraelem. kdyby si to i některá další etnika osvojila, jistě bychom se dočkali dalšího velkého stěhování národů po celém světě.

DanZy 19.8.2009 8:54

Re: Nezlobte se na mně,

Díky za reakci,

s tím co píšete souhlasím - v zásadě beze zbytku :-)

Buhudík (jsem věřící :-)) má ČR potažmo Československo velmi silnou (už prvorepublikovou) tradici zastávat se Židů nikoli primárně z nějakých náboženských důvodů, ale jen prostě proto, že na jejich straně je právo.

To, co píše Krista Gerlofová je z pohledu lidí, kteří žijí v Izraeli (sám jsem tam byl 2 x - poprvé na 4 měsíce, jako volunteer). A to má přispět objetivnějšímu náhledu na to, jací vlastně Židi jsou a vyhnout se černobílému náhledu či idealizaci Židů. A oni mají svých vnitřních problémů opravdu mraky :-). Jedním z nich je alia - tedy - jak moc je pro ně jejich domovina cenná ...

Standa 19.8.2009 8:49

Na

základě výsledků testů DNA mužů (po celém světě)bylo zjištěno, že všichni muži mají jediného předka a to černocha z jihu Afriky. Takže nikdo není doma tam kde nyní je. Domov leží na jihu Afriky. Takže žádní vyvolení a žádné území není domovem, všichni došli někamkde zůstali, ale není to jejich pravý domov a bible v tom nic neznamená.

hp 19.8.2009 8:45

Re: Zase hospodin

Souhlas - bez Boha (a bez obviňování z antisemitismu - další oblíbený "argument") se nároky židů na Izrael, resp. Palestinu, obhajují mnohem hůř.. Jinak - četl jste někdo Joe Sacco - Palestina ? - výborná knížka, člověk získá mnohem lepší a autentičtější představu, jak To v Palestině a Izraeli vypadá - vřele doporučuji.

DanZy 19.8.2009 8:41

Re: Proc do Izralele?

S touhle argumentací byste asi měl podstatný úspěch zejména před druhou světovou válkou a jistě byste našel i spoustu spoluvěrců.

Po druhé světové válce už, ale toto Vaše tvrzení znamená pouze tolik, že je jedině možné a správné, aby všichni Židi pochcípali v Evropě - mimochodem - nikdo je tady nechtěl (Bohudík s vyjímkou tehdejšího Československa).

Potom tvrzení, že všichni Židi, kteří se nenarodili v Izraeli a žijí tam jsou okupanti je jistě něco, v čem si můžete dnes notovat s Ahmadinežádem, potažmo před válkou s Hitlerem. To Vám opravdu a zcelého srdce nepřeji.

Tak asi tolik holoubku :-)

hp 19.8.2009 8:40

Re: Zase hospodin

uklidni se hysteriku..

Vítek 19.8.2009 8:14

Re: Nezlobte se na mně,

já mám spíšpocit, že se tady začínají projevovat pisatelé, kteří mají za úkol vyvolat vůči Izraelitům nenávist a zášť. Přitom osobně pro mně jsou Izraelci-řekněme židé bližší než arabáči-islámští fanatici, kteří mají jediný cíl a to zničit a vyhubit židovský národ a stát.Je to podle mně pouze o závisti, protože Izraelci jsou inteligentnější, pracovití a dokážou žít podle demokratických principů. Je to jeden z mála států, který se dokáže postavit těmto náboženským šílencům, kteří jsou hrozbou nejen pro ně, ale i pro celý svět. Nechci se stát vyznavačem islámu a proto stojím na jejich straně a fandím jim. Smutno je mi pouze z toho, že i u nás přibývá lidí, kteří se staví na stranu islamistů a teroristů.

DanZy 19.8.2009 8:06

Re: Nezlobte se na mně,

Možná to může vypadat jako kravina zabývat se malinkým národem s územím velkým asi jako Morava.

Jenomže, ono je tam opravdu něco podsattnějšího, hlubšího a důležitějšího ...

DanZy 19.8.2009 8:03

Re: Zase hospodin

Odpověď je jednoduchá - bez Hospodina to nejde :)

Vítek 19.8.2009 8:00

Nezlobte se na mně,

ale vůbec jsem nepochopil smysl tohoto článku. Je to podle mně jen takový štěk do tmy oničem.

viktor čistič 19.8.2009 7:58

Re: Proc do Izralele?TY JDI DO BRUSELE

nejlepší je vždy argumentace ad hominem, jak předvádíte. ale že např.ruští tzv. "židé" se semity nemají nic společného je prostý fakt. ti mohou vykonat aliya leda tak ke Kaspickému moři, odkud pochází.

JaS 19.8.2009 7:16

Hodnota Židů

(v Americe, v Izraeli i jinde) je v jejich práci a schopnostech, ne v jejich Víře. Ta je ujetá stejně jako ostatní Víry. Je pravda, že pokud opravdu Věří, pomáhá jim to v práci.

GRUNTORÁD 19.8.2009 6:45

Re: Zase hospodin

POLEMIKU SI KLIDNĚ VEĎ, NIKDO SE STEJNĚ Z DRUHÉ STRANY NEOZVE!!>-

GRUNTORÁD 19.8.2009 6:42

Re: Proc do Izralele?TY JDI DO BRUSELE

JSI PACHOLEK Z KGB, TVŮJ FOTR BYL TZV. KÁDR, TAKŽE SE TO I HODI ABY JSI SE VRATIL DO RUSKY OKUPANTE PRACHOBYCEJNEJ!!>- TY ŽID URČITĚ NEJSI, PRODÁŠ, KDYŽ SE TO BUDE HODIT, I VLASTNÍ MATKU DO BORDELU, TO SI O TOBĚ MYSLÍM HOLOUBKU, TAK OPATRNĚ!>-

Jeremias 19.8.2009 5:50

Proc do Izralele?

Je to veru  zvlastni, ze tolik Zidu mluvi o Izraeli jako o ztracene vlasti a tedy o navratu domu. Jenze vetsina zidu neni semtskeho puvodu a jejixh predkove tam tudiz nikdy nezili. Jedine izralesti semitsti Zidi mohou tu zemi povazovat za kolebku predku, stejne jako Palestinci. Zide, kteri se tam hrnou z Ameriky a predevsim z Ruska, jsou prachobycejni okupanti. Nu ale v obsazovani cizich uzemi maji tyto dva narody }Americane i Rusove] hluboke tradice. Neni ani jasne kdo vlastne Zid je. Kdyz se to bude hodit, tak Zid jsem i ja a jestli tady nekdo napise o mne cosi hanliveho hned ho budu zalovat za nactiutrhani a antisemtismus. Tak jen opatrne, holoubci.

Heller 19.8.2009 4:55

Zase hospodin

Zajímavé, že nikdo neumí napsat masturbační článek o Izraeli resp. o židech, aniž by zmínil hospodina. Asi si dotyčný autor vždycky řekne: no, argument sice nemám, ale prdnu tam boha, s tím se aspoň nedá polemizovat.