4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Stále aktuální Havlova „Moc bezmocných“

Máme tu novou normalizaci? I dnešní doba má své disidenty. Nejsou už padesátá léta a nehrozí nám Gulag. Jenom vám nedovolí publikovat. Vyhodí vás z práce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 22.12.2016 10:24

Richarde

ale vedete se mnou boj. Každý můj komentář glosujete krátkou "údernou" větou, která nic neříká, ale ukazuje vaši potřebu si u mých komentářů obrazně řečeno "krknout, prdnout" apod... tedy nic vlastně neříct, ale určitě se ozvat, aby se všichni znovu ubezpečili, že jste vůči mě v opozici.

J. Šimek 22.12.2016 10:22

Re: Konvička není disident, zato vy jste píp - a korunovanej.

PS - furt v zimě vystačíte v Náchodě s polobotkama a ledovce dál tají jen ve filmu Al Góra?

Z. Lapil 22.12.2016 10:22

Re: Svatá pravda, pane Kremlík...

Ale on má pan Braun pravdu. Nevím, jaký je příběh Mela Gibsona, ale jsem si jist, že redaktoři Charlie Hebdo a režisér van Gogh do článku nepatří: byli zavražděni skrze své názory, ale jejich vrazi, dovolím si tvrdit, nevraždili proto, aby demonstrovali svůj souhlas s mocí, ať už pravdivý nebo předstíraný.

Čímž je článek degradován z úvahy (dnes se tomu říká esej) na agitku. Agitku hloupě udělanou, protože snadno rozporovatelnou. To, že si pan Kremlík přihřál svoji "klimaskeptickou polívčičku", bych mu odpusil. Koneckonců - já ji taky rád :-).

M. Šejna 22.12.2016 10:20

opět nechápající Ružička

dal jsem odkazy na existenci středověkého optima, které je podle Kremlíka prý zatajováno. Přitom jeho existence je zcela běžně ukazována na oficiálních webech státních a mezinárodních institucí. Jak bych měl prosím dokázat Kremlíkovo lhaní jinak, než odkazy na oficiální weby?

A co to tady melete o galaxiích, hvězdách, Slunci a sopkách? On to snad někdo zpochybňuje?

J. Šimek 22.12.2016 10:19

Konvička není disident, zato vy jste píp - a korunovanej.

R. Tesařík 22.12.2016 10:16

Re: Tesaříkovo kouzlo nechtěného

Já s vámi žádný boj nevedu. Jenom jsem vás jemně upozornil, že mluvíte o koze.

S. Kneifl 22.12.2016 10:13

Re: děkuji, pane Kneifle

Že neexistuje? Přečtěte si třeba IPCC AR5, summary for policymakers:

"In the Northern Hemisphere, 1983–2012 was likely the warmest 30-year period of the last 1400 years (medium confidence)." Úplná zpráva je ještě sebejistější, str. 410: "... almost all reconstructions agree that each 30-year (50-year) period from 1200 to 1899 was very likely colder in the NH than the 1983–2012 (1963–2012) instrumental temperature."

Ale máte pravdu v tom, že ta Mannova hokejka, které jste se posledně tak zastával, už v AR5 není...

No nic, na tohle už nemám čas.

J. Růžička 22.12.2016 10:10

A znovu pan Šejna

vyrukoval s odkazy na jiné odkazy o kterých lze stejně tak napsat, že jsou lživé...Ale pane Šejno, pan Kremlík dnes píše o něčem zhola jiném. O mstivém a morálně devastujícím působení ekohujerů na životy lidí, kteří jejich mystifikace nesdílejí. Ostatně. Naše galaxie, Mléčná dráha, se skládá ze tří set miliard hvězd a je jenom jednou z půl biliónu podobných galaxií. Na Zemi se otepluje tak, až z toho na Sahaře padá sníh.Až pochopíte, že působení Slunce, sopek a oceánů ovlivňuje klima na planetě Zemi, skutečně se vám uleví a tak nějak celkově, uvnitř se zklidníte. Což vám upřímně a z celého srdce přeji. Hezké vánoční svátky.

M. Šejna 22.12.2016 9:46

pane Kneifle, nápodobně

i já obdivuji u Vás to samé.

M. Šejna 22.12.2016 9:45

děkuji, pane Kneifle

těmito odkazy jste potvrdil, že žádné zatajování středověkého optima neexistuje.

M. Šejna 22.12.2016 9:39

Tesaříkovo kouzlo nechtěného

opravdu mě dokáže pobavit, když Tesařík, který tu vede osobní boj se mnou, tady "okozuje", když mě tu obviňuje z mého osobního boje.

S. Kneifl 22.12.2016 9:29

Re: a jejda, zas Tonda Watts

Obdivuji dokonalost firewallu vaší názorové bubliny...

R. Tesařík 22.12.2016 9:26

Re: opravdu, Richarde?

Váš problém je, že článek hovoří o novém ptydepe, zatím co vy vedete osobní boj s panem Kremlíkem, takže okozujete.

S. Kneifl 22.12.2016 9:25

Re: pane Kneifle

Tak tady máte ještě pár grafů navíc:

http://pages.science-skeptical.de/MWP/MedievalWarmPeriod.htmx

Mnohé z nich naznačují vyšší teploty ve středověku než dnes. A srovnejte si to s Mannovou hokejkou, taktéž dlouho kritizovanou ze všech stran:

http://www.ipcc.ch/ipccreports/tar/wg1/069.htm#2322

M. Šejna 22.12.2016 9:21

a jejda, zas Tonda Watts

Watts tady předvedl přesně to, co popisuji výše. Tedy že IPCC zveřejnila původně blbost a když tu blbost v dalších zprávách už přestala zveřejňovat, najednou to klimaskeptici včetně Wattse považuji za cenzuru.

M. Šejna 22.12.2016 9:12

pane Kneifle

ten graf byl dlouho kritizován ze všech stran, protože neodpovídal žádné konkrétní rekonstrukci. Byla to jen skica. Proto už v dalších zprávách chybí a byla nahrazena grafy vzniklými z dostatečně odzdrojovaných a konkrétními daty podpořených vědeckých prací.

IPCC je politická instituce a občas přebírá odjinud úplné pitomosti. Dělá to dodnes, takže nechápu, proč najednou kritizujete to, že IPCC jednu z dříve zvěřejněných chyb už dál nezvěřejňuje.

M. Šejna 22.12.2016 9:03

tak jo, Richarde, uvedu ostatní Kremlíkovy lži

James Watson: nositel nobelovy ceny dodnes pracuje na Harwardově univerzitě, i když by už mohl být dávno v důchodu (je mu 88 let). Takže odkud ho tedy vyhodili?

Pat Buchanan (věk 78 let): je dnes šefredaktorem magazinu American Conservative. V televizní stanici MSNBS nikdy nepracoval.

Theo van Gogh byl zavražděn náboženským fanatikem a nebyl perzekvován státní byrokracií.

Glenn Beck nebyl vyhozen z Fox News za kritiku klima-alarmismu, ale za schvalování teroristického běsnění Brejvika.

S. Kneifl 22.12.2016 8:47

Re: středověké optimum prý nikdy nebylo?

Pěkný (a ozdrojovaný) článek o historii zmizelého MCO njdete třeba tady:

https://wattsupwiththat.com/2013/04/11/evidence-for-a-global-medieval-warm-period/

S. Kneifl 22.12.2016 8:43

Re: středověké optimum prý nikdy nebylo?

Jde spíš o to, co se stalo s grafem 7c z první zprávy IPCC FAR z roku 2001. Tam totiž středověké klimatické optimum výrazně překračuje současné teploty.

http://ipcc.ch/ipccreports/far/wg_I/ipcc_far_wg_I_chapter_07.pdf str. 202

V dalších zprávách už takový obrázek z pochopitelných důvodů nenajdete.

M. Šejna 22.12.2016 8:43

opravdu, Richarde?

Zkuste vyvrátit ty mnou uvedené odkazy, které jednoznačně uvádějí existenci středověkého optima. Takže kdo tu lže?

Problémem pak není to, že Kremlík v tomto případě lže, ale že Vy nejste schopen ty grafy umět přečíst. Já chápu, že Vy umíte číst nejspíš jen noty, ale v tom případě radši nekomentujte to, čemu nerozumíte.

R. Tesařík 22.12.2016 8:26

Re: pan Kremlík to dnes totálně pomotal

To je tady u některých velmi obvyklé.. Třeba úča Netzer.

R. Tesařík 22.12.2016 8:25

Re: středověké optimum prý nikdy nebylo?

Otázka je , kdo lže..že.

R. Tesařík 22.12.2016 8:24

Re: Richarde

Vybral jste si jeden příklad, pana Konvičku..to ostatní? Vyhazovy z práce...že ehm...

P. Lenc 22.12.2016 8:19

Re: pan Kremlík to dnes totálně pomotal

Pane Tesaříku, je to zbytečné.Pan Kremlík píše o voze, pan Šejna vede řeč o koze.Je v této činnosti opravdu mistrem.

M. Šejna 22.12.2016 8:13

Richarde

něco konkrétního byste neměl? Nebo jste schopen vyprodukovat je holé věty o ničem?

R. Tesařík 22.12.2016 7:53

Re: pan Kremlík to dnes totálně pomotal

Ale jděte.

M. Šejna 22.12.2016 7:33

středověké optimum prý nikdy nebylo?

Pan Kremlík ve svém hrdinném boji za svobodu projevu hájí hlavně svou vlastní svobodu lhát. Středověké klimatické optimum nikdo nevymazal ani nezatajuje, takže Kremlíkova věta, že se "přepisují statistická data o globálním oteplování" a že "středověké teplé období prý nikdy neexistovalo" je klasická Kremlíkova lež. Zde je odkaz na tu údajnou neexistenci a přepsání dat ohledně středověkého optima:

www.ncdc.noaa.gov/data-access/paleoclimatology-data/datasets/climate-reconstruction

Pan Kremlík si tam může vybrat z desítek rekonstrukcí klimatu a může si být jist, že středověké optimum nalezne ve všech rekonstrukcích týkajících se tohoto období.

Pokud by na to nestačil, tak zde je odkaz na graf rekontrukcí od Kremlíkem nenáviděné IPCC: http://niche-canada.org/wp-content/uploads/2015/12/IPCC.jpg

Já tam středověké optimum vidím. Pak Kremík nejspíš nikoli. Možná by mu prospěl oční lékař, aby pan Kremlík nemusel vymýšlet konspirační teorie o zatajování a mazání dat.

M. Šejna 22.12.2016 7:09

pan Kremlík to dnes totálně pomotal

na jedné straně je tvrdý klimaskeptik, ale dnes napsal článek vzorově alarmistický . Napřiklad alarmovat kvůli Konvičkovi, který je státním zaměstnancem (vysokoškolský učitel), to je opravdu chucpe. Konvička může zcela svobodně publikovat a dokonce kandidoval na post senátora. Vyhodili ho jen z blogu SOUKROMÉHO média iDnes, protože pravidelně porušoval kodex blogera.

B. Volarik 22.12.2016 6:09

Svatá pravda, pane Kremlík...

Těch pro pravdu pronásledovaných je mnohem víc, než jste stačil vyjmenovat...

Geert Wilders, Ayan Hirsi Ali ... a mnoho dalších.

Redaktoři Charlie Hebdo se nestali oběťmi "kriminálního činu", kdepak...stali se oběťmi svaté války proti pravdě, proti svobodě, proti naší kultuře.

Jsou tací (Hussejnovič Obama, Hillary Clinton), kteří nikdy nenazvou islámský teror islámským terorem....že ano, pane Braun?

V. Braun 22.12.2016 1:30

Pokrytců je stále více

Pokrutců je stále více, ta slova lze podepsat. Jedením z nich je i pan Kremlík, který míchá lidi (možná) diksriminované za názor s oběťmi násilí. Určitě nesouhlasím se vším, co Charlie Hebdo publikuje, ale určitě mají právo na názor a pokud vím tak nikdo je nezakazoval a nevyhazoval, ale stali se obětí kriminálního činu. Stejně i pan Kremlík má právo na názor, ovšem musí počítat s tím, že ostatní mohou mít názor jiný, případně si ověří jeho tvrzení.

To možná u té diskriminace jsem dal proto, že jsem se podíval například na herce Gibsona a našel poněkud jiný příběh - http://entertainment.ie/cinema/news/Whatever-happened-to-Mel-Gibson/374743.htm Jak je to s dalšími panem Kremlíkem uváděnými jsem neověřoval.

Škoda také, že se nemůže k panu Kremlíkovi vyjádřit přímo pan Havel. Bylo by zajímavé sledovat, jak se dívá na Kremlíkovo "vytěžení" svého díla.