29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SVĚT: Soči v roli Salt Lake City

Bývá užitečné kritizovat osobnosti ve špičkách politiky. U prezidenta Miloše Zemana je to i snadné. Ale nechce-li si kritik vysloužit cejch umanutosti, musí uznat, když má jeho "oblíbenec" pravdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 2.1.2014 18:34

Ruský zákon trestá pokutou propagaci

homosexualismu MEZI NEZLETILÝMI!

Na tenhle, domnívám se dost podstatný, "detail" naši novináři včetně autora článku velmi rádi "zapomínají".

Tak ještě jednou - pokutou do 5000 rublů bude potrestán ten, kdo bude propagovat homosexualitu MEZI NEZLETILÝMI.

K. Frejlach 2.1.2014 15:14

K podpoře terorismu v Rusku (a v Bělorusku)

Velice dlouho byl islámský terorismus v Čečensku a v okolních územích Ruska u nás veřejnosti předkládán jako "národně osvobozenecký boj". Zasloužili se o to i čeští novináři, odtud o událostech referující, či pracovníci českých "humanitárních" organizací, tam působící. Byla to záměrná mystifikace. Nyní se teroristé z podkavkazských oblastí Ruska vydali daleko do světa, operují třeba v Sýrii a tam terorizují místní obyvatelstvo. Západní "demokratické" státy mají ze své podpory terorismu "máslo na hlavě". I taková neúčast představitelů Polska, Německa a Francie na olympiádě je vlastně podporou terorismu v Rusku. I když je polooficiálně motivována zákazem propagace homosexuality v Rusku. Podle mého jde homosexualita proti přírodě, je to vlastně úchylka, ani přírodou nevítaná, jde proti rozmnožování lidského rodu. Chápu, že homosexuální jedince je nutné ve společnosti tolerovat, jednoduše jsou tu, ale nechápu, proč by homosexualita měla být navíc propagována. Myslím si, že ruští poslanci mají, na rozdíl od svých kolegů na Západě, rozum. Ale toto je vcelku zástupný problém. Ze západních politiků bojkotují olympiádu v Soči ti, kterým se nelíbí cokoliv, co se děje v Rusku. Podporují tak tamní teroristy, i když ve svých zemích doma mají problémů ažaž. Kam může vyústit podpora "demokracie" západními politiky, ukázal teroristický čin v Bělorusku. Stovky kurýrů, rozhlasové a televizní vysílání určené pro území Běloruska a propaganda na internetu dosáhly toho, že tím byli zfanatizováni mladíci, kteří pak provedli výbuch v metru v Minsku. Ve městě, v němž jsem si kdysi opakoval, že v něm teroristé nikdy nebudou, tak tam bylo poklidno. A vidíte, Západ dosáhl toho, že tam byli. Už před deseti lety mi udělil lekci jeden milicionář na petrohradském nádraží. Trochu jsem žbrblal, když mne legitimoval. Zkoumavě se na mne podíval a řekl mi: "Víte, že je u nás terorismus?" Přitakal jsem, věděl jsem to. Takovou drobnou, ale opakovanou lekci by potřebovali někteří politici ze Západu.

S. Landa 2.1.2014 15:20

Re: K podpoře terorismu v Rusku (a v Bělorusku)

Zaměňujete příčinu a následek. Islamisté se na Kavkaze dostali ke slovu až v době, kdy se všichni ostatní na tamní obyvatele vykašlali.

A. Kelin 2.1.2014 22:23

Re: K podpoře terorismu v Rusku (a v Bělorusku)

Opak je pravdou. Na Kavkaz se pumpují nemalé peníze na úkor ruského obyvatelstva. Teroristům zase zvenčí pumpují zbraně. V pozadí jsou finanční zájmy těch co mají spadeno na ropu a plyn.

R. John 2.1.2014 23:50

Jo... to je vono... Wólstrýt v tom je ...:-))

A. Kelin 3.1.2014 0:34

Re: Jo... to je vono... Wólstrýt v tom je ...:-))

Jo... Vy to musíte vědět nejlíp. Pokud mne paměť neklame, tak se Mařenka Korbelová na toto téma vyjádřila docela jasně a jednoznačně... Ale že by z toho Wólstrýtu, jak říkáte? To jsou mi věci!

T. Petřek 2.1.2014 15:36

Re:Naprostý souhlas

V. Vaclavik 2.1.2014 12:56

Opravdu "váží Životy víc než ideologie"?

Ideologie prece zabiji, anebo ochranuje, mnohem vice zivotu, nez kdy jakekoli teroristicke akce. O kolik zivotu asi pripravila Rusy treba leninsko-stalinska kolektivisticka ideologie a kolik zivotu po cela staleti ochranila individualisticka ideologie Zakladajich otcu USA? To za prve.

Za druhe, neni terorismus jako terorismus - ten ktery se deje v Rusku neni soucasti muslimskeho teroru proti Zapadni civilizaci, je to ciste protirusky terorismus. Nevim nic o tom, ze by ti Volgogradsti a dalsi tamni teroriste meli choutky terorizovat nekoho jineho, nez Rusko. Neni dobre hazet vsechny teroristicke akce do jednoho pytle. Anebo jestlize ano, pak at Zapad Rusku pomuze vojensky, prece podle te logiky je jejich nepritel take nasim nepritelem.

P. Zeman 2.1.2014 14:57

Re: Opravdu

Tamnější muslimáci mají s Ruskem primárně nevyřízené účty. Když se rozlezou do světa, nemají problém terorizovat tam. Nebo jste snad už zapoměl na Boston a Carnajevovce? ;-)

T. Petřek 2.1.2014 15:35

Re: Opravdu neuvěřitelné

Tak teď jste tomu dal korunu!!!..."není terorismus jako terorismus..." Takže zabitý nevinný Rus není totéž co zabitý nevinný Američan? To máte z nějaké eugenické příručky o nadlidech a podlidech? Lidský život je samozřejmě mnohem víc než všechny ideologie dohromady.. Terorista je pořád terorista ať zabil Rusa, Iráčana, Syřana nebo Američana.

J. Schwarz 2.1.2014 19:24

Re: Opravdu neuvěřitelné

Určit obecnou "hodnotu" lidského života je nemožné. Hodnotu mají jen konkrétní životy a zase ne obecně, ale pro konkrétní lidi. Dokáži si představit "lidské životy" s hodnotou pro odpůrce  hluboce zápornou a naopak pro přívržence neocenitelnou.

V. Vaclavik 3.1.2014 12:15

Re: Opravdu neuvěřitelné

Tak nejak. Nektere lidske zivoty i veznime, nebo jsme je veseli na sibenice, kdeze jsou ty casy...

A nektere zivoty nam cizi nechavame byt, byt k nim jinak treba mame dobrou vuli, protoze nejsme spasitele sveta, jako nejaci Jezisove. Navic zijeme ve svete, kde Rusko neni pro Zapad to prave orechove, jak se rika.

A nezapominejme, ze Rusko ma na sve zapadni hranici rakety namirene smerem na zapad, tedy na nas! Jedna raketa vyda za nespocet teroristickych utoku, na ty bychom jeste vzpominali s laskou, kdyby sem jedna takova byla poslana.

K. Janyška 2.1.2014 10:01

V Rusku neustále naráží kosa na kámen.

Jsme však všichni křesťané a musíme se s Rusy v této válce náboženství solidarizovat. Jin nám islamisté podříznou krky všem... Dzp.

S. Landa 2.1.2014 10:09

Re: V Rusku neustále naráží kosa na kámen.

Nevím kolik lidí je u nás křesťanů, ale na tom moc nezáleží. V Rusku se nejedná o žádnou válku náboženství, byla to válka o svobodu, která se zvrhla v zatraceně dobrý kšeft a výbornou příležitost pro fanatiky. Nicméně, s Rusy solidární rozhodně nejsem a nebudu.

V. Kain 2.1.2014 11:00

Re: V Rusku neustále naráží kosa na kámen.

To bude pro Soči veliké neštěstí když se O.H. neúčastní zastánce muslimů a homosexuálů Hollande.Jako pořadatel bych tohoto pokrytce ani nepozval.V Paříži na Silvestra opět hořely stovky aut.Prý tradičně.Myslím,že ta tradice je tradicí od té doby co se jim tam rozmnožují muslimáci jako potkani.

S. Landa 2.1.2014 11:11

Re: V Rusku neustále naráží kosa na kámen.

No, tak je možná škoda, že tím pořadatelem nejste. Mohl jste Putinovi vysvětlit, co je ve skutečnosti důležité a on by se neobtěžoval s propouštěním politických vězňů apod.

Mimochodem, čím to v té Paříži je? To se tamní muslimové na Nový rok tak opíjejí?

J. Jurax 2.1.2014 23:25

Re: V Rusku neustále naráží kosa na kámen.

No, je to Vaše právo nebýt s Rusy solidární . Doufám ovšem, že nebudete solidární s těmi teroristy.

R. John 2.1.2014 9:39

A co ty paneláky tehdá v Moskvě ?

Vyšetřilo se již , kdo jim dal "křídla "  ?  V Kyjevě to soudruhům z nástupnické organizace bývalé KGB nevyšlo , nějak to doprasili a nechali se chytit ....   a co ten Basajev ?.... již se ví, zda byl agentem FSB ?.... jen se ptám ..   je to doba a za tu se to mohlo řádně vyšetřit...  nebo ne ?  

    Nejkrásnější šachové partie jsou , když dojde k ohňostroji obětí a následuje mat...  chtěl bych připomenout, že rusosovět má šašky v oblibě a tahy dopředu má promyšleny  i ve více variantách...   nejčastější obětí je pěšák , pro lepší pozici na šachovnici ,  ovšem i figura se někdy obětuje...    pak následuje mat....

T. Petřek 2.1.2014 10:49

Re: A co ty paneláky tehdá v Moskvě ?

Že by jste stejnou logiku použil na teroristické útoky v USA?

R. John 2.1.2014 11:11

Nesrovnatelné...

Né vše co má nohy musí být nutně člověk...     :-)

T. Petřek 2.1.2014 11:16

Re: srovnatelné...

Tady nějaké přísloví nestačí, nevysvětluje proč to údajně není srovnatelné?

R. John 2.1.2014 13:03

Chcete to po lopatě ?

Tak dobře....    říká se tomu " civilizační okruhy" , jsou na různém stupni vývoje, kultury a tak...  pokud byste chtěl něco více se dozvědět, tak bych doporučil Huntingtona, vyčerpávající...  tedy skoro...   hele pane, jsem dobrodinec, jiní za to musejí platit na univerzitách  až se jim z peněženek kouří, vám to dávám zdarma...   važte si toho...   :-)

T. Petřek 2.1.2014 13:41

Re: Chcete to po lopatě ?

Kterou kulturu máte na mysli? tu McDonaldovskou nebo Holywoodskou? Nebo jinou povrchní a vyprázdněnou? Třeba konzumní globalizovanou otupělost? Ne, nezlobte se, díky, taková "moudra" nechci ani zadarmo. :-)))

R. John 2.1.2014 15:52

Huntington byl řádným profesorem na Harvardu..

krom jiného...        A   největší donátor  v historii na světě je Amerika, né stát vy přitroublo, obyčejní američané...  nějak mě to do toho vašeho klišé nezapadá... dejte sem ještě něco, třeba tu , jak v Americe mlátěj černochy, ta je dobrá a osvědčená, tou se mohl bolševik zalknout...   :-)

T. Petřek 2.1.2014 16:15

Re: Huntington byl řádným profesorem na Harvardu..

Urážky si raději nechte do hospody pro kumpány. Když jsou Anglosasové tak kulturně nadřazeni nad ostatními, mohl by jste popsat čím to je, v čem jsou tedy lepší než My nebo někdo jiný? Ovšem když nejste schopen diskuze s argumenty a protiargumenty, nedělejte si násilí, nemá cenu aby jste se tak týral.

R. John 2.1.2014 17:21

Když čtu vaši argumentaci,

nic jiného než chlív , coby tlumočník není možné...   :-))   To " My" je kouzelné...  pán bude asi národovčík, ti vzhlíží tam k Volze , co bratr slovan lípu a břízu objímá...  : -)

T. Petřek 2.1.2014 18:37

Re: Když čtu vaši argumentaci,

Víte, jeden si myslel a druhý se .....Není důležité co si myslíte, zvlášť když z použití obyčejného českého slova děláte dalekosáhlé závěry hodné velkého "myslitele". Takže kdyby ve Vašich komentářích byly jen ty smajlíky, byly by (ty komentáře) daleko inteligentnější (nebyly by tak hloupé). Jestli jste tlomočník, tak to teda nazdar, neboť Vaše vyjadřovací schopnosti jsou mizerné.

R. John 2.1.2014 23:53

Klid soudruhu.. nerozčiolovat se...

T. Petřek 3.1.2014 0:40

Re: Klidek soudruhu

Soudruhu, každým dalším slovem ze sebe děláte většího...víte co. Ve Vašem případě opravdu platí: "Mlčeti zlato". A nebojte, Vy mi opravdu klid neberete.

V. Novák 2.1.2014 18:37

To není když čtete jeho argumentaci.

To je způsob "argumentace" vám buď vrozený, nebo tak silně "prischlý", že vy byste bez něj nebyl vy.

Prostě - vy jinak než hnojně a hovadně "argumentovat" neumíte. Ani se nepokoušejte to změnit. Ve vašem věku to stejně nepůjde.