28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rudolph 21.8.2008 13:11

Ale já jim to nemám za zlé, pane Jelínku

Ale já jim to nemám za zlé, pane Jelínku. Já je dokonce naprosto chápu. Na místě Brežněva i Putina bych dělal to samé (a není moc divu, že "úžasnému Gorbymu nemůžou doma přijít na jméno). ALE já nechci být v jejich vlivu, chci být pod vlivem Západu, pokud možno přímo Amíků. A nevidím na tom nic divného, pobuďte chvíli mezi obyčejnými Rusy a budete mluvit jako já. To se vám to kecá, z kavárny Slavia.

A nebezpečí? Tak to už nemůže být jen hloupost. To je od vás záměr.

Jiří Hrbek 21.8.2008 12:55

Labilní jedinci

Počítám se taky k labilním jedincům. Z Moskvy je do Prahy stále stejně daleko jako v roce 1968 (po zemi), nebo spíš o hodně blíž (vzduchem). Chování Ruska vykazuje shodné znaky již po staletí. Že se to panu Jelínkovi pro jeho mládí nedaří vidět, by byl jen jeho problém, pokud by pro svá tvrzení aspoň uváděl nějaké argumenty. Takhle však článek vyvolává klasickou otázku - je to z blbosti, nebo za cizí peníze?

Honza 21.8.2008 12:42

Rusko je nešťastná země.

Dřív než po zrušení nevolnictví stačila vyrůst generace svobodných lidí a než stačli nastoupit cestu přechodu z feudálně agrární země k modernějšímu politickému a ekonomickému uspořádání, došlo ke katasrofě vítězství bolševiků. Rusko se stalo obětí šíleného experimentu, který je nezavedl o sedmdesát let zpátky, ale někam STRANOU (jak kdysi výstižně konstatoval jeden lidový vtip). Kdyby měli jen zpoždění, stačilo by pro ně jít po vyšlapané cestě a za pár desítek let měli šanci dohonit civilizovaný svět, ale oni jsou dnes jinde a hledání cesty zpátky je tak složité, že se o to ani nepokoušejí. Systematická genocida inteligentních a pracovitých lidí významně poznamenala genofond ruské populace, osmdesát let neexistence tržních vztahů nedovolilo vznik konkurenceschopného průmyslu, zemědělství a služeb, které by jednak umožňovaly občanům vydělat peníze, jednak jim za ně nabízely zboží a služby. Plánovaná pseudoekonomika se po uvolnění tvrdé regulace rozsypala jako domeček z karet a zanechala miliony lidí v bídě a v nejistotě. Astronomické zisky z vývozu surovin dávají obživu jen zanedbatelné hrstce lidí a obrovské peníze, které za to do Ruska tečou, pro běžné lidi nic nepřinášejí. Jediné k čemu se Rusi dnes můžou upínat, je hra na velmoc, které se celý svět vždycky bál. Jenže i hra se někdy může zvrhnout ve vážnou a tragickou věc. A to nejen pro Rusy, ale i třeba pro nás. Protože Rusko vždycky vedli a vedou psychopati, od nichž lze čekat všechno možné, jen ne racionalitu.

Pan 21.8.2008 12:40

Kocáb se "zásadní měrou postaral o odchod......."

Prosím, tomu snad nemůže věřit ani autor článku, že záležitost jako odchod sovětkých vojsk z území našeho státu "zásadně ovlivnil" Kocáb. V této věci byl Kocáb malé h.vno ve vysoké trávě a daleko od cesty, jako ostatně my všichni. Ale je to krásná představa, jak Kocáb svým zpěvem Rusy tak vyděsil, že raději utekli......Je to stokrát opakovaný nesmysl, lež, která se ani opakováním nestává pravdou. Bohužel, tak je to s většinou údajů v tomto článku.

ups 21.8.2008 12:34

Re: Re: Sovětský svaz, to bylo vždy především Rusko!

ty jsi oslík, viď ?

Jirka Stejskal 21.8.2008 12:29

Pokud silne a stabilni znamena,

ze jednou za x let sezerou / zaberou / obsadi / pomohou dalsi zemi z okoli, je jen otazkou casu, nez se dostane i na nas. O pomoci Evropy si nedelam zadne iluze, zvlast pokud v te dobe bude Rusko jedinym dodavatelem energii por Nemce a Francouze.

Coz budou - jejich Zelena pata kolona se snazi sec muze. 

vytyk 21.8.2008 12:12

Re: Re: pane Jelínek

jasně, nenasytné USA si toho hodně vzaly v Korei, v jižním Vietnamu, v Afganistánu i v tom Iráku se jim to hodně vyplácí, zato hodní Rusové vyžrali Německo, Polsko, Československo, Finsko, Litvu, Lotyšsko, Estonsko, Ukrajinu, Maďarsko,Bulharsko a to jsem určitě něco zapomněl, a to jenom za posledních 50let.

Vít 21.8.2008 12:08

Re: Re: A co německý "Wehrmacht"?

Na rozdíl od Ruska německá armáda své sousedy za těch 63 let nenapadla...

Ivan 21.8.2008 12:05

Re: Sovětský svaz, to bylo vždy především Rusko!

To je ukázkový příklad, jak "myslí" vygumovaný mozek modrého ptáka.

Ivan 21.8.2008 12:03

To bude zase nenávistných výkřiků modrých svazáků.

Teď těm modrým svazákům dělá starosti jistý Klaus, který se vyjádřil o vztahu k Rusku velmi rozumně, až nečekaně rozumně, když pominu jeho nesmyslné teorie o neviditelné ruce trhu (zatím co občané pociťují zcea jasně viditelnou nohu trhu, kopající je do zadku). 

Ivan 21.8.2008 12:01

Re: to jsou věci

Prioritou pro Evropu jsou pak slabé USA stejně tak jako prioritou pro USA je slabá a chudá ČR.  Ta logika je přece neúprosná. Takže příklon k USA znamená příklon k zemi, která má zájem na chudobě v ČR.

Dodo 21.8.2008 11:59

Sovětský svaz, to bylo vždy především Rusko!

Kdo vidí a slyší projevy ruských generálů, ten žádný posun v myšlení  nevidí. A OSN? To je bezzubá organizace, něco jako diskusní klub a spoléhat se na ni může jenom naivní člověk.

Ivan 21.8.2008 11:58

Re: pane Jelínek

O USA se vyjadřujete taky tak barvitě. Tam by se přece slova jako "nenasytný chřtán" hodila daleko více. Protože pokud je Rusko nenasytné, jsou USA stokrat nenasytnější. A tak je to i s jinými charakteristikami. Článek pana Jelínka je velmi rozumnou úvahou.

;-( 21.8.2008 11:56

Re: Re: A co německý "Wehrmacht"?

ano, i jeho. Nevěř nikomu, nejlépe ani sobě.

Homolka tobolka 21.8.2008 11:43

Re: Pátá kolona

a kdo jim dává povolení k pobytu? vozí si ho z Moskvy?

pepe 21.8.2008 11:29

Re: Re: zajímavá diskuze

Takže strach z lopaty. Ten svět je ale krutej, viďte?;-D;-D

Pozorný čtenář 21.8.2008 11:21

Re: A co německý "Wehrmacht"?

...-63 nebo 40 let... je v tom podle Vaší logiky rozdíl? Nebo snad chcete říct, že se máme také bát současného Německa?

Lovap 21.8.2008 11:20

Re: velmi slabý pokus

Kravina - trh je tam slobodný doť, dokonca slobodnejší v mnohých oblastiach ako v Európe ...

;-( 21.8.2008 11:16

Jsem labilní jedinec

pořát se těch ruských tanků bojím, stejně jako ČSSD, think-tanku.

vytyk 21.8.2008 11:15

pane Jelínek

takže když si Váš článek přeložíme do češtiny, znamená to, že máme být rádi, že si rusáci nacpou nenasytný chřtán na pomezí Asie a Evropy, tj. někde daleko, že jim to bude stačit, že nás o okolní státy určitě nechají na pokoji a že je v tom máme podporovat -- ;-( - nebezpečná a naivní zhovadilost, lidi jako vy nás zase přivedou do neštěstí.

Ladislav N. 21.8.2008 11:12

Re: Výstižný popis situace

No jo, asi patříš mezi ty, co si svou národní historii budou muset někde prožít znovu na vlastní kůži (a nejlépe dvakrát, podle pravidla opaovat, opakovat.... ). ;-P

Lovap 21.8.2008 11:11

Re: Re: Re: kdo zabil Annu Politkovskou ?

Súdruhom si tituluj toho, čo ťa zplodil ... pako

emil 21.8.2008 11:10

Jelene,

kolik lidí si tohle myslelo v roce 68 ?

Pozorný čtenář 21.8.2008 11:07

Výstižný popis situace

...s kterým naprosto souhlasím.Současná "rusofobie" mi připomíná "oficiální antiamerikanismus" z 80.let. Nevěřil jsem tomu tehdy, nevěřím ani dnes.Nicméně na spoustu věcí jsem od té doby změnil názor a rozhodně jsem z toho neměl vždy radost. Ale na rozdíl od jiných si umím aspoň přiznat, že jsem se mýlil.

ps 21.8.2008 10:55

Re: zajímavá diskuze

Koukám, že vy stavební dělníci už taky můžete těžit z dobrodiní internetu na pracovišti.

Pamětník 21.8.2008 10:45

Re: Rusko neni Sovetsky Svaz....

Ti chrabří hrdinové utekli do zahraničí a jsou z nich teď hrdí Kanaďané!

Simon 21.8.2008 10:40

Re: Re: Re: Paroubek dal příkaz,měníme směr o 180 stupňů!

Nemyslim, že by prezident který dá příkaz k opětování palby byl vůl...;-) Oni ti separatiste(nebo spis rusti mirotvorci) taky nestrileli od 7 do 10 vecer...;-) Co to je za logiku, že ve dne se strilet muze v noci ne??? To je jak veleni Nemeckeho kontingentu v Afghanistanu. Ty maji taky povoleno ucastnit se akci jen do setmeni.:-/

Simon 21.8.2008 10:34

Re: Pátá kolona

Jj, asi bysme meli Rusum vybombardovat KV. At aspon nekdy ty Gripeny pouzijem...:-D

Štváč 21.8.2008 10:33

zkuste se pochlapit

abyste se jelínku nemýlil. jediná omluva z vašeho článku pro Rusko je, že leží na rozhraní asie a evropy. to je málo na tak dlouhej článek a je to stejně bezpohlavní a zbabělé jako od klause. takže si kladete jen otázky na které nenalézáte odpovědi. až tu nejhloupější, že se od našich "bratrů" nemáme čeho obávat. jste mlád a vychován v SSM a i když v oboru studován, přesto špatně chápete, nebo držíte linii paroubka a to je málo a zbabělé, na to, jak jste mlád. napište od srdce co si o ruských generálech a plukovnících  /Lavrov, Putin/ myslíte. a už se přestaňte bát, spadne vám kámen ze srdce.

Simon 21.8.2008 10:32

Domaci ukol splnen

Kpnuti do Kocaba - 1;

Chvala Ruska- 1

Domaci ukol splnen na 1 s *!!!!:-D