29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SVĚT: Ruku v ruce

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vita 6.6.2008 14:22

Kopretinko,

jděte bojovat proti islamonacistům do Kosova - na onen pseudostát a jeho šéfstvo se toto označení hodí nejlíp.

Ale Velký Bratr zavelel jinak, že?

kopretina 6.6.2008 14:58

Re: Kopretinko,

Víťo, já jsem na straně Srbska proti islamonacistům z Kosova. Tak proč ta ironie?

vita 6.6.2008 16:25

Re: Re: Kopretinko,

A že to vidím prvně?

Nějak jsem vás nezaregistroval v debatách o Kosovu. Stejně jako jsem vás nějak nezaregistroval v debatách o "hodných banderovcích" nebo o "hodných estonských SS"...

kopretina 6.6.2008 18:14

Re: Re: Re: Kopretinko,

Nechodím každý den na chet. Můj názor je, Kosovo bylo gangstersky ukradeno Srbsku. Podpora Kosova od USA a západní Evropy vidím chybnou. O tom není pochyb.

Alena 6.6.2008 14:32

Re: Re: Re:

Už se nedivím, že je tu cunzura. Vy jste vzorek, který to vysvětluje. Fuj.

Harry 6.6.2008 15:27

Re: Re: Re:

Snecku, snecku, vystrc ruzky, dam ti sestak na tvaruzky. A vystrcil.

Rebecca 6.6.2008 9:56

Nádherně jste popsal USA a Izrael:

Všichni lotři tohoto světa vědí, že mohou bez obav páchat sebevětší nepravosti, pošlapávat lidská a občanská práva svých občanů, přepadávat sousedy, a přesto na ně nedopadne trestající dlaň mezinárodního společenství...

dRAK gORILIČ 6.6.2008 12:07

Re: Nádherně jste popsal USA a Izrael:

Jo Rebecca, ta ví ho**o!!

vita 6.6.2008 9:36

OSN je to, co z ní členské země udělají.

Zejména to, co z ní udělají velmoci a supervelmoci - tedy státy, které nelze k dodržování pravidel a mezinárodního práva donutit silou.

Bohužel, zejména USA by zřejmě chtěly mít z OSN jen služebnou organizaci a fíkový list pro SVOU politiku a SVÉ zájmy. Jakmile OSN neskáče přesně podle jejich píšťalky, přestávají se na ni ohlížet. Donutit je nelze - a výsledkem je paralyzovaná OSN. Vpád do Iráku pod vylhanou záminkou a v rozporu s mezinárodním právem, proti odporu RB OSN, bombardování Jugoslávie pod vylhanou záminkou, vytvoření "samostatného" protektorátu Kosovo v rozporu s mezinárodním právem a s rezolucí OSN... Je třeba pokračovat?

Zdůrazňuji - to USA s pomocí blairovského UK jako poslušného pudlíka udělaly z OSN neschopnou organizaci. U Kosova se připojila i většina EU. Včetně ČR, bohužel...

NR 6.6.2008 9:47

Re: OSN je to, co z ní členské země udělají.

R^

NR 6.6.2008 9:47

Re: OSN je to, co z ní členské země udělají.

R^

ojebavac Marxe 6.6.2008 11:32

Re: Re: OSN je to, co z ní členské země udělají.

...ses zakoktal, copypajstere, co? :-P

pbla4024 6.6.2008 10:05

Re: OSN je to, co z ní členské země udělají.

Sám jste vylhaná záminka, rudý komisaři.

1) Irák zbraně hromadného ničení prokazatelně použil

2) Jejich likvidaci neprokázal

3) Podmínky příměří porušoval

A Srbové tak dlouho budovali Velké Srbsko, až přišli o Kosovo. Ještě chvíli budovat a budou menší než Vatikán.

Harpyje 6.6.2008 10:48

Re: Re: OSN je to, co z ní členské země udělají.

R^R^

ps 6.6.2008 10:08

Re: OSN je to, co z ní členské země udělají.

Ano. Ideální by bylo, aby tak jako dřív, členové výboru pro lidská práva byly státy jako Lýbie. Aby  OSN bylo klubem pro  nakažené zločince jako byl Arafat nebo pro geronty postižené slovním průjmem jako Castrol. Jednoduše aby, kromě kritiky USA a Izraele, nedělala vůbec nic a každoročně za to dostávala, z kapes daňových poplatníků pocházajícíh převážně ze západního světa, nějakou tu miliardičku dolarů. Teda aspoň v představách komoušů by to bylo ideální. Ovšem nikoli v představách svobodomyslných lidí, kterým záleží na míru a bezpečnosti na celém světě. Pokud bychom měli vzpomenout na události kde OSN sehrála pozitivní roli, tak to byly akce které se udály z iniciativy USA a pod jejich vedením, jako třeba odražení nájezdníků ze KLDR, osvobození Kuvajtu, apod.

Harry 6.6.2008 15:32

Re: Re: OSN je to, co z ní členské země udělají.

Vy asi neznate stare ceske moudro, ze "Nejlepsi hajnej je byvaly pytlak". Takze to, ze Lybie predsedala komisi pro lidska prava a nejakej lidozrout z Afriky komisi pro hospodarsky rozvoj ci co je jen genialnim uplatnenim teto poucky.  Podle toho take OSN funguje. No co se tyce zdravitnictvi nebo vedy atd, tak funguje, ale v politice vubec ne. Jeji charta a duvod vzniku bylo udrzovat mir a branit vzniku valek. K tomu ale je treba velky klacek a vule majznout s nim po kebuli vselijake lumpy co furt zkousi co jim projde. A to nejde v systemu, kde ti lumpove maji vetsinu a prehlasuji cokoli rozumneho.

Šnek 6.6.2008 11:42

Re: OSN je to, co z ní členské země udělají. - to USA s pomocí blairovského UK jako poslušného pudlíka udělaly z OSN neschopnou organizaci

Dokonale neschopná to bude organizace až tehdy, až USA přestanou totálně (zatím to dělají jen zčásti) své finanční přízpěvky na jeho chod.

Šnek 6.6.2008 11:49

Re: Re: OSN je to, co z ní členské země udělají. - to USA s pomocí blairovského UK jako poslušného pudlíka udělaly z OSN neschopnou organizaci

Pardon, samozřejmě příspěvky.

RL 6.6.2008 12:32

Re: OSN je to, co z ní členské země udělají.

Že ve svém příspěvku překrucujete na to již upozornil jiný přispěvatel. Já bych chtěl dodat, myslíte si, že když se o zvěrstvech a bezpraví nedočtete v médiích, tak nejsou?? Je pravda, že USA se dopouští omylů a přehmatů, ale má sebereflexi a snaží se tomu vyvarovat. A každou jejich chybu se dozví celý svět, protože oni nebrání svobodě slova a pohybu novinářů v bojových oblastech. Narozdíl od Ruska a Číny. Zvěrstva páchaná ruskou armádou v Čečensku nikdo nevidí, protože nezávislý novináři mají zákaz vstupu. Jejich zločinecké vyhrožování Gruzii, také nelze přehlížet. Vraždění civilistů v Tibetu Čínou je taky pro vás zřejmě nezajímavé. Je krásné jak se všichni vám podobní oháníte Afgánistánem a Irákem a chybami USA a spojenců, ale nikdo z vás nemá odvahu přiznat, že Rusko a Čína si dělají co chtějí, nezajímá svoboda a lidská práva a v tom duchu chtějí přizpůsobit OSN. Prosím, příště než začnete někoho obviňovat snažte se položit fakta a být nezaujatý. V opačném případě přispívejte na portály s koncovkou .ru...tam vám budou vděčni,

Chris Kelvin 6.6.2008 13:51

Re: Re: OSN je to, co z ní členské země udělají.

Souhlasím s popisem situace.

vita 6.6.2008 14:19

Že neumí číst pablb, na to jsem si už zvykl.

U vás to ještě zkusím - ale klidně si zvyknu taky...

Celý článek je o OSN, tedy o mezinárodním právu a vlivu OSN na ně. Co do toho taháte vnitrostátní záležitosti, jako je Čečensko nebo Tibet? Já taky držím hubu ohledně Waca - a když ne, tak spíš myslím, že USA k zásahu měly oprávnění. OSN do toho nic není.

Neměly ale oprávnění k invazi do Iráku proti vůli RB OSN. Že to bylo pod vylhanou záminkou, je až druhořadá záležitost. Leč bylo to pod vylhanou záminkou, ať si pablb pábí dle libosti. Dnes se snaží hlavní aktéři vylhat z odpovědnosti tím, že vlastně nemohli vědět, že to nebyla pravda a že ostatní vlastně taky nevěděli... Pablbím způsobem. To nás mají za alzheimeriky bez paměti?

Gruzii nikdo nevyhrožuje. Ruští vojáci udržují podmínky příměří mezi Abchazií a Gruzií, jsou tam se souhlasem OSN a OBSE. To Gruzie porušuje podmínky příměří, obsadila Kodorské údolí a pravidelně haraší zbraněmi. Pravda - hlavně před volbami. A Abcházie se snaží využít precedentu s Kosovem a vymoci si uznání. platí snad právo jen pro někoho? Nebo prostě platí to, co Velký Bratr rozhodne - "a vy ostatní se potento!"?

Vraťme se k OSN - co je lepší ukázkou manipulace a snižování významu OSN než vpád do suverénního státu bez souhlasu RB OSN nebo odtržení integrální součásti suverénního státu dokonce PROTI rezoluci RB OSN? To chcete srovnávat s policejní akcí proti rabujícím pogromistům v Tibetu?

pbla4024 6.6.2008 14:24

Re: Že neumí číst pablb, na to jsem si už zvykl.

Vám ten váš poslední debakl nestačil, čekisto? Co dělá Ruská armáda v Gruzii, kterou měla opustit do konce roku 2001? A jak je možné, že Rusové sestřelují Gruzíncům letadla v gruzínském vzdušném prostoru?

vita 6.6.2008 16:31

Debakl, ty prolhané modré nic?

Ruská armáda je v Gruzii, resp. v Jižní Osetii a Abcházii, v roli mírových sil SNS - a je tam na základě trojstranných dohod potvrzených OSN a OBSE.

Sestřeleny byly výzvědné letouny, které tam podle Moskevských dohod o příměří neměly co dělat. Dle Abcházie jejich PVO. Dle Ruska Abcházskou PVO. Dle Gruzie ruským letounem. A to je vše, co o věci víme.

Jenže pruhatý-a-hvězdnatý pablb bude prostě neustále prudit a lhát. Hlavně když je to protiruské...

Pedol 6.6.2008 16:04

Re: Že neumí číst pablb, na to jsem si už zvykl.

I ona mezinárodní zbrojní embarga OSN jsou evidentně porušovány Rusáky i Číňany. Naposledy viz nedávná zpráva Amnesty International o odhalení dodávek zbraní Súdánskému režimu podporujícího genocidu nemuslimských civilistů v Dárfůru http://www.amnesty.org/en/new-photos-expose-sudan-arms-violations-20070904, Pikantní na tom je, že oba vinící porušující embargo OSN jsou stálými členy jeho Rady bezpečnosti!!! Pokud máte protiargumenty, tak prosím ronvěž o důvěryhodné linky.

Gerin 6.6.2008 9:06

Zapoměl jste na UCK,

další z řady nepotrestaných diktátorů a teroristů. Ovšem, máte pravdu, ti nejsou chránění Ruskem a Čínou... ale jinými gaunery a tak jsou vlastně hodní.

RL 6.6.2008 12:38

Re: Zapoměl jste na UCK,

No je avda, že s Kosovem to byl přehmat. Nicméně USA byli do reakce dotlačeni |Evropany, především místními multikulti humanisty. Teď už se s tím mnoho dělat nedalo. Evropa je neschopná jakéhokoliv činu na Balkáně a tak když někde vidí potřebu dotlačí k reakci USA a když náhodou vyjde najevo, že pravda je tak trochu jinde umejou si nad tím ruce. Špatný svědomí by měli ohledně Kosova mít Evropané. A poučení by mělo být, nedopustit dlší vyhrocení národnostních otázek a štěpení tamních ministátečků. Viz třeba Makedonie. Měli by jsme se postarat , aby místní albánské bandy nerozpoutaly další Kosovo. Jenže to by Evropa místo keců musela být schopná činu.

vita 6.6.2008 14:02

Re: Re: Zapoměl jste na UCK,

Jistě - u Američanů jde vždy o přehmaty.

U kohokoli jiného je to zločin.

RL 6.6.2008 16:09

Re: Re: Re: Zapoměl jste na UCK,

Ne, není to jen u američanů, ale ukažte mi která země nechá volně působit novináře v oblastech bojů a snaží se vyšetřit svoje chyby. V tom je právě ten rozdíl mezi přehmatem a zločinem. USA se snaží takové činy eliminovat. Rusům a Číňanům je to fuk. Je jedno jak nazýváte operace v Tibetu. Je to okupovaný stát. A když chcete, co dělala OSN, když SSSR napadlo Afgánistán? Co udělala, když napadlo nás? Co udělalo OSN při přepadení Maďarska? Je jednoduché kritizovat zemi z které nám nic nehrozí, ale proč nejste nestranný a mezi ty zločince mezi které USA patrně počítáte nepřidáte férově i Rusko a Čínu? A osobně si myslím, že USA se jako zločinci nechovají. Je zajímavé, že tam kde byli nebo dosud jsou jednotky americké armády je svoboda a prosperita a tam kde jsou boty Ivana byla a je chudoba a porušování lidských práv. A k té Gruzii. Tvrdíte, že Čečensko je vnitřní záležitost Ruska. Budiž. Pak ale Abcházie a Jižní Osetie jsou nedělitelnou součástí Gruzie a Gruzie má plné právo tam zajistit svoji svrchovanost. Je to dle vaší definice její vnitřní záležitost a Rusové už dávno nemají mandát tam dislokovat jednotky. To by jste taky mohl vědět, když to uvádíte. Mandát jim totiž skončil. 

www racek 6.6.2008 8:40

fištejn, tedy pane fištejn

je to možný 200 let po napoliónovi?:-D

NR 6.6.2008 8:19

Tož nezbývá než volat Ó Svatý Radare, Ó Svatý Radare, Ó Svatý Radare,

Tebe vroucně očekáváme, Tebe který ozáříš naše hlavy a mysl svým blahodárným paprskem tak, že se nám všem v hlavách rozsvítí, Tebe Svatý Radare uvítáme v našich Prdech, Tobě se budeme klanět a k Tobě budeme upínat své žádostivé zraky a před Tebou budeme vroucně lomit rukama, abys nás ochránil před vším, o čem jsme dosud neměli ani tušení, než naši Bratří ze Západu z USA nám protřeli oči a ukázali čeho se máme bát, co bychom si bez nich počali kdyby nám nic neřekli a kdybychom to nevěděli, a taky ó Svatý Radare udělej něco s tím Tamášem a Bednářem kteří to celé Tvoje svaté dílo kazí a odmítají se klanět Tvému Božstvu, dej nám ó Svatý Radare víc takových moudrých guru jako jsou Vondra, Havel, Svěrák, Vlastička, Vyčítal, svatý Václav Klaus, Mirek s dlouhým nožem, Töpfer, Klvaňa (ale toho radši né), Bursík s Kateřinou, Cyril, Schwarzenberg, kteří všichni jsou obdařeni Tvou září a Tvůj blahodárný paprsek jim už v hlavách rozsvítil a Tobě už dávno požehnali ó Svatý Radare, jenom ten zatracený Tamáš a Bednář né, tak s tím něco udělej ó Svatý Radare, Ty náš Svatý Radare Brdský, kterého všichni tak milujeme, že kdyby to nebylo blbý, tak se před Tebou ó Svatý Radare klidně pos...er...e..me.