15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

SVĚT: Putinovské Rusko je reálnou hrozbou

Příznivci neohroženého Volodi mi určitě budou spílat a obviňovat z podlehnutí západní propagandě. Ať chceme či ne, ruská propaganda je daleko silnější a propracovanější. Pomáhá v tom potlačování médií s jiným názorem. Svoboda tisku a slova na Západě, kam se řadíme i my, se vůbec nedá srovnávat s Ruskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Křivan 15.11.2014 10:24

Re: šílenec ?

Že by "šílenec" dokázal takhle pozvednout Rusko ?  Pamatujete ještě v jakém srabu bylo po rozpadu SSSR ? Putin není šílenec, Putin je ruský nacionalista. ("......kdo by chtěl obnovit SSSR nemá rozum". )  Každý národ musí mít sjednocující ideu. Idea komunismu byla natolik profláklá a zdiskreditovaná, že na ní věří už jen absolutní pitomci,  a Putin vsadil na ruský nacionalismus a pravoslaví.  Obojí nic pro nás, ale obojí může fungovat JEN na území, kde mluví rusky a kde je pravoslaví.  Takže Putinovo Rusko není pro nás nebezpečné.

J. Slanina 15.11.2014 10:24

Re: Čímpak to asi bude Rudolfe?

Přizuzovat Šoustalovi jakékoliv "myšlení" v jakékoliv kategorii je tedy hodně velká troufalost. :-)))

J. Hejna 15.11.2014 10:22

Re: Bohužel

A co jste potom vy?

J. Hejna 15.11.2014 10:20

Re: Liduprázdné Rusko si agresi nemůže dovolit

A teď to pěkně schytáte.

J. Hejna 15.11.2014 10:17

Hlavně že jste při zdravém rozumu

I tak je to možné vidět.

S. Netzer 15.11.2014 10:10

Re: Jak je to s tou prosperitou

Potřeboval bys taky vidět dokument o ruském venkově.

M. Jelínek 15.11.2014 10:09

souhlas

Souhlas s autorem

S. Netzer 15.11.2014 10:07

Re: Čímpak to asi bude Rudolfe?

"Pravoláskovecká propaganda" má být co?

Vy zřejmě neumíte myslet jinak, než v kategoriích totality.

Ť. Mráček 15.11.2014 10:05

Re: Rusáci s KGBákem v čele

Proč "už zase"? Před Gorbačovem, nebo po něm jsou komunisté stále komunisté. Podle Gottwalda, dokonce, lidé zvláštního ražení. Asi to nechtěl říci na plno, že jsou swině.

J. Urban 15.11.2014 10:03

Chceme-li zachovat mír, je třeba se připravit

na válku. Pochopí to Západ? Na čecháčcích samotných to sice až tak moc záviset nebude, nicméně jasný postoj ČR by velmi prospěl. Jinak samozřejmě skončíme jako v roce 1968 nebo 1938-39 (a to v tom nejlepším případě).

S. Netzer 15.11.2014 10:03

Re: Svoboda tisku a slova na Západě,

Tak to zkuste na Hlasu Ruska, diskutére.

J. Boleslav 15.11.2014 10:02

Re: Svoboda tisku a slova na Západě,

Ještě že v tom Rusku ta svoboda slova a tisku pořád je. Tak jste to myslel?

L. Křivan 15.11.2014 9:56

Svoboda tisku a slova na Západě,

zkuste diskutovaj jako tady na NP třeba v takovém Spiegelu, nebo v FAZ, či jiných německých novinách,...  přijmou váš příspěvek, a pak čekáte pár hodin, po 17 hodině až do druhého dne, a pak možná, když jste dostatečně politicky korektní se to objeví v "diskuzi".  Cenzura jak za Hitlera.

Západ už není co býval.

J. Boleslav 15.11.2014 9:38

Re: Jak je to s tou prosperitou

Zbraně. Ale jinak máte naprostou pravdu.

J. Boleslav 15.11.2014 9:38

Re: K té propagandě

Nelze zapomínat na to, že je to KGBák. Ti měli tyto otázky vždy perfektně propracované. Je to vidět i na současné kybernetické válce, kterou se západem vedou.

J. Boleslav 15.11.2014 9:35

Re: Bohužel

To nejsou lidé, ale volové. I kdyby uměli navíc svahilsky.

J. Boleslav 15.11.2014 9:34

Re: pátá kolona

Máte pravdu, že v Bruseli a Bílém domě jsou z valné části pitomci a neumětelové. V Kremlu ale odporná KGBácká swině, pro nás mnohem nebezpečnější, než Brusel s Obamou dohromady.

J. Boleslav 15.11.2014 9:30

Re: moc bych si přál

Putin není šílenec, je to horší. Dělá pouze to, co se v mládí v KGB naučil. Vraždy, zastrašování protivníka, lži, dezinformace a provokace. A imperiální choutky, ty měli rusáci taky odedávna.

J. Boleslav 15.11.2014 9:27

Re: Čímpak to asi bude Rudolfe?

Nebude. Bude to tím, že KGBák má veškerá media ochočená, zatím co na západě jsou svobodná. A částečně nablblá a/nebo rusáky podplacená.

J. Boleslav 15.11.2014 9:25

Rusáci s KGBákem v čele

jsou prostě už zase stejné swině, jako byli před Gorbačovem. Krátké oteplení vztahů s nimi skončilo a je třeba na tuto skutečnost reagovat. Úplně jinak, než činí naše z části podělaná či pomatená, zčásti kolaborantská současná politická reprezentace.

P. Vítek 15.11.2014 9:21

Re: Jak je to s tou prosperitou

Napr letadla vseho druhu.

M. Frank 15.11.2014 9:12

Re: Jak je to s tou prosperitou

Jenže když odečtete vývoz ropy a plynu, z velké části zajišťované západními firmami, tak ruský produkt stále a trvale klesá, ročně o 5%. Jdou pozvolna do pr....

Jmenujte mi jeden jediný ruský produkt mimo chlastu a paliv, který zde na trhu najdete?

M. Šetka 15.11.2014 9:08

moc bych si přál

aby tento článek nebyl házením hrachu na zeď. Můžeme se dohadovat rozumně,ale zkuste se domlouvat rozumně se šílencem. Vladimir jím bohužel je,

J. Pražák 15.11.2014 8:55

Liduprázdné Rusko si agresi nemůže dovolit

Skoro liduprázdné Rusko (8 obyvatel/km2) bude mít plno práce s ochranou své jižní a východní hranice, kde sousedí s přelidněnými státy, které mají navíc úplně jinou kulturu. Proto si nemůže dovolit konflikt ještě na Západě. Nyní k té historii. Korejská válka také trvala 4 roky proto, že se do ní zapojili po půl roce od zahájení Číňané s 2 miliony vojáků v okamžiku, kdy síly OSN dosáhly řeku Jalu na Čínsko-Korejské hranici. Existence nárazníkového neutrálního státu je pro mír mezi mocenskými bloky i nyní zásadní. A takovým státem by měla být Ukrajina. Na Krymu je Sevastopol, kde by v případě přičlenění Ukrajiny k EU nebo NATO kotvily lodě, které by zase teoreticky Rusko mohly ohrozit. Když se na situaci podíváte takto, tak už se nejeví tak nepochopitelná a Rusko si jakoukoli agresi vzhledem k ekonomické a lidské síle, kterou disponuje, nemůže dovolit. A obsazení Krymu po možná inscenovaném plebiscitu je ve stejné kategorii jako bylo "humanitární bombardování" Srbska a odtržení Kosova pod režií NATO.

P. Vítek 15.11.2014 8:50

Re: pátá kolona

Pan autor predvedl propagandu o propagande

P. Vítek 15.11.2014 8:48

Re: Jak je to s tou prosperitou

Videl jsem nedavno dokument o Petrohradu...neuveritelne...nijak se to nelisi od zapadnich velkomest...krasny,usmevavi,osobity,dobre obleceny mlady lidi,opraveny domy i vevnitr....kodansky Stroget hadra

P. Vítek 15.11.2014 8:42

Re: Čímpak to asi bude Rudolfe?

Jedna z nejtrapnejsich propagand..je videt,ze jsou u toho same state blbe struktury.A jejich jablka nepadla moc daleko

P. Vítek 15.11.2014 8:39

Re: Jenze ustupovat se bude !

A co tak nechat na lidech samotnych,co se svymi penezi udelaji....zbrojari je pres politiky a jejich stvave novinare tahaji z lidi,statni urednicko komunisticka mafie uz dokonce primo.

E. Heusinger 15.11.2014 8:39

Čímpak to asi bude Rudolfe?

"Ať chceme či ne, ruská propaganda je daleko silnější a propracovanější"

Nebude to tím že česká pravoláskovecká propaganda je nebývale pitomá? No hlavně, že naši propagandistům to "myslí politicky".

P. Lenc 15.11.2014 7:44

Re: K té propagandě

Ano, ruská propaganda je tradičně na výši.Putin a jeho kamarádi dobře ví jak na to, nakonec, reakce mnoha našich občanů je toho důkazem.