15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

SVĚT: Psychologická válka

V politice a boji se lže vždycky, to jen dnešní progresivní blábolilové předstírají v mediích, že všecko, co píší odezírajíce ze rtů „svého pána“, je pravda, nic než pravda a čistá pravda. Neboť oni by přece... atd. atd.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 27.4.2017 16:02

Re: před pár dny jsem četl, že má přijít Francie s důkazy

Zato vaše generalizace jsou důkazem vaší západoasijské duchovní dokonalosti.

S. Netzer 27.4.2017 9:43

Vlkův tradiční

hnojomet míří tentokrát na média, "demokratická", progresivní blábolily, na „uvědomělý“ Západ, na partu kolem Obamy a „bruseláky“ kolem Schulze a vůbec na západní levici, prý "duševně spojenou s muslimy".

"Spleť polopravd, neuvěřitelného žvanění a hysterických výkřiků" za kterou autor vydává zpravodajství o Sýrii, spíše charakterizuje jeho vlastní "tvorbu". Kdo bájí, je především autor článku.

D. Stirský 27.4.2017 9:56

Re: Vlkův tradiční

Souhlas.

V. Novák 27.4.2017 10:51

Re: Vlkův tradiční

Zato vaše reakce je plná argumentů - a jak vycizelovaná!

M. Prokop 27.4.2017 11:26

Re: Vlkův tradiční

On je Vlk prostě taková Netzer naruby.

M. Vondráček 27.4.2017 11:39

Re: Vlkův tradiční

Netzer na ruby ?? Tím chcete říci, že je krásný a inteligentní :-)

M. Prokop 27.4.2017 13:24

Re: Vlkův tradiční

Oba extrémní, jen opačná znaménka.

P. Aron 27.4.2017 16:37

Re: Vlkův tradiční

To není moc chytré a musím si rýpnout. Vy jste tak správně mezi, žádný extrém ? Na číselné ose to je nula. Nezlobte se, ale to co říkáte jsou levné fráze.

S. Netzer 27.4.2017 11:52

Prokopův tradiční hnojomet

H. Lukešová 27.4.2017 14:51

Re: Prokopův tradiční hnojomet

Vy byste měla o "hnojometu" pomlčet, málokdo je tak sprostý jako vy.

S. Netzer 27.4.2017 14:53

Sbohem!

H. Lukešová 27.4.2017 17:46

Re: Sbohem!

Tak jo...Bylo by dobré, kdybyste se rozloučila...

J. Ráž 27.4.2017 12:54

Re: Vlkův tradiční

Nevím, co myslíte tím, že dáváte slovo "uvědomělý" ve spojení s jakýmsi západem do uvozovek. Nedovedu si totiž představit, co je ve Vašem pojetí obsahem slovního spojení "uvědomělý západ".

A. Nový 27.4.2017 13:57

Re: Vlkův tradiční

Vy jste nechápavý. Ten uvědomělý západ je přece Pí. Sybille Netzer a jí podobní géniové. :-)

V. Adrak 27.4.2017 16:35

Re: Vlkův tradiční

Netzerko zase ein kessel buntes ?

M. Prokop 27.4.2017 9:01

Vlk zjistil

že svět je čím dál, tím stejný. Dost pozdní prozření.

Ś. Svobodová 27.4.2017 16:33

Re: Vlk zjistil

:-)

T. Kohout 27.4.2017 8:30

ok

Tentokrát bez kazu.

B. Rameš 27.4.2017 7:38

Poměřování pindíků

mezi vládci Ruska a USA, zejména v povolebním období, jest rituálem (jiná věc, že na něj, jako obvykle, doplatí celkem nevinní). Obama ostrouhal, Trump tedy ukazuje větší sval. Co má ovšem v hlavě, to netuší asi nikdo.

K. Luboš 27.4.2017 9:27

Podstata problému je v tom,

...že každá země potřebuje jak jasně definovaného přítele, tak nepřítele. A USA nepotřebují RF jako přítele, protože různých kývačů mají dost (D, F, CZ...) Takže hledají nepřítele, který musí být tak akorát. Třeba takové Grónsko je na nepřítele USA příliš malé a bezvýznamné, Čína zase velká a mocná. Ale Rusko je naprosto ideální: ani malé, ani velké, ani bezmocné, ani mocné.

Takže ať udělá RF cokoliv, vždy bude nepřítelem USA a jeho přísírků. A myslím, že si to Putin uvědomil.

J. Jelínek 27.4.2017 9:49

Re: Podstata problému je v tom,

Podstata problému je v tom, že ani Putin ani Trump nečtou NP a neví, jak jsme je my, diskutéři prokoukli. Chtělo by to, aby nějaký nový Repin(?) namaloval obraz "Diskutéři NP píši list Trumpovi a Putinovi". Vidím ho před sebou jak naživo.

V. Novák 27.4.2017 10:54

Re: Podstata problému je v tom,

Cokoliv ne.

Kdyby RF dělala to, co za Jelcina, tedy odevzdávala ruské přírodní bohatství západním firmám za hubičku a vymírala, byla by stejně jako za Jelcina přítelem.

A Putin by byl chválený demokrat, jako Jelcin, co nechal rozstřílet Dumu.

Jenže Putin, lump jeden diktátorská, se snaží Rusko z jelcinského srabu vytáhnout...

S. Netzer 27.4.2017 11:21

Re: Podstata problému je v tom,

:-)))

Soudruh Novák je oddaný putinofil.

V. Novák 27.4.2017 13:39

Re: Podstata problému je v tom,

:-)))

Soudružka Netzer je oddaná putinofobka.

A jak sqěle umí argumentovat!!!

A. Nový 27.4.2017 14:03

Re: Podstata problému je v tom,

No spíš si pí. Sybille Net zero o sobě myslí, že sežrala veškerou Šalamounovu moudrost, ale ona to nebyla jeho moudrost, ale jen jeho lejno. :-)

M. Prokop 27.4.2017 11:30

Re: Podstata problému je v tom,

V zásadě máte pravdu. Každá nedemokratická země s ekonomickými problémy potřebuje nepřítele, aby si její občani neuvědomili, že jim škodí jejich vlastní vláda.

Proto RUSKO nepřítele vždy usilovně hledá a odmítá se kamarádit nebo spolupracovat s kýmkoliv. Znají jen nepřátele a pak ty, které ovládají. A běda, když se některý ovládaný chce "trhnout" - třeba Ukrajina nebo Gruzie.

R. Brzák 27.4.2017 13:46

Re: Podstata problému je v tom,

Souhlasím. Avšak je dobré chápat, že míra nedemokratičnosti států obecně je od nedemokratických zcela (formálně - tedy diktatury apod) až k ne zcela demokratickým a především ne zcela svobodu a odpovědnost podporujícím...tedy, stát není zcela demokratický a svobodu a odpovednost podporující již z principu. Takže hledání vnějšího nepřítele, samozřejmě s různou mírou naléhavosti, se týká států všech.

I. Mertl 27.4.2017 15:52

Re: Podstata problému je v tom,

Moc pěkná argumentace! A výsledek oné relativizace nepřekvapuje - všichni jsou stejně hnusní. Tihlecti laičtí filozofové umí nepřekvapit.

S. Ševeček 27.4.2017 11:03

Re: Poměřování pindíků

Sval? - zvonka to vyzerá iba na topořivé těleso.

J. Štrobl 27.4.2017 7:29

Antiamerikanismus je infantilismus zastydlých levičáků.

Myslet si, že Američané nebudou sledovat svoje zájmy je poněkud hloupé. Nicméně jejich hlavní zájmy se s těmi našimi vždy dost shodovaly. Myslím tím svobodnou Evropu. Američani pro to už dvakrát dokázali dost udělat. Zdá se mi, že víc, než jsme my sami dokázali udělat pro sebe. Tím myslím zejména to, že nám tady Američani komunisty nevolili.