1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

SVĚT: Proč zrovna Venezuela?

Pustíte si zprávy: Venezuela. Posloucháte rádio: Venezuela. Kouknete do novin, na zpravodajské weby: Venezuela. Kde to je? Někde v Latinské Americe. Mají tam velikou řeku - Orinoko. A ropu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kavalír 5.2.2019 8:41

Re: smutny pohled na rozklad klausu

Z vaší úvahy mne polil studený pot, volám rychlou, nechcete jet také?

R. Langer 5.2.2019 8:39

Re: To jsou zase argumenty

Ano, vypadá to, že ve skutečnosti ty komouše rádo nevolilo to jedno procento. Nebo to byla statistická chyba a volili je rádi všichni. Tedy podle toho, co tady furt obhajují. :-P

R. Langer 5.2.2019 8:36

Re: Nevzpomínáte? U nás taky bolševiky volilo 99,99% lidí

Na tu rafinérii, co znárodnili Amíkům? :-D

Š. Hašek 5.2.2019 8:35

Re: Ano souhlasím.

Také souhlasím. Článek pana Jakla vystihuje situaci.

J. Kavalír 5.2.2019 8:34

Re: krasna ukazka klausismu-putinismu

I mně se zdá, že Vám unikl význam psaného.

M. Moravcová 5.2.2019 8:33

Re: Venezuela je příprava na USA.

tvl. pokrokové demokratické masy :-) Kde už jsem to slyšela?

M. Moravcová 5.2.2019 8:30

Re: Láďo, můžeš mne mít. Troufneš si?

Takovou krávu? Desetimetrovým bidlem odstrkovat.

M. Moravcová 5.2.2019 8:29

Re: krasna ukazka klausismu-putinismu

Ti Rusové se ozvali až jako druzí. Nejdříve nad samozvaným prezidentem jásal neomarxistický svět.

M. Moravcová 5.2.2019 8:28

Re: Nečekal jsem ani ve snu,

A co vy víte o Venezuele a tamní politice? Nic. Ale kývat s davem umíte.

M. Moravcová 5.2.2019 8:27

Ano souhlasím.

A volby už dne nic neznamenají. Kravál je vždy, když vyhraje ten druhý.

R. Langer 5.2.2019 8:26

Re: Demokracie nebo ropa?

A jak USA konkrétně znemožňují Venezuele prodávat ropu? Tedy kromě toho, že ji nekupují oni sami? Můžete to nějak konkrétně rozepsat?

R. Langer 5.2.2019 8:25

Re: Demokracie nebo ropa?

Chudák Chávéz, znárodnil Amíkům rafinérky a oni na něho uvalili embargo, haj*lové jedni! S tím se fakt nedalo počítat, že? No to je drzost, co, soudruhu? :-P

J. Toman 5.2.2019 8:23

Re: Demokracie nebo ropa?

Jenže tu ropu musíte mít možnost taky prodat, a když vám to někdo znemožní, pak musí přijít bída. Ta se bohužel dotkne především obyčejných lidí. Zkuste se zamyslet nad tím, kdyby někdo vyhlásil embargo na vývoz osobních aut z Česka, záminkou by třeba bylo montování nějakých čínských součástek do řídícího systému aut. Myslíte, že by se to nedotklo životní úrovně obyvatel této republiky, v poslední době pomalu banánové? Kdysi se u nás říkávalo, že v Moskvě se uprdnou a my se pose...e. Dneska je to podobné, akorát Moskva je nahrazena Bruselem nebo Washingtonem...

O. Uživatel 5.2.2019 8:15

Uživatel požádal o vymazání
J. Toman 5.2.2019 8:01

Demokracie nebo ropa?

On už do americké politiky "hodil vidle" Madurův předchůdce Chávez, když znárodnil těžbu a zpracování ropy do té doby pod americkou kontrolou. Ropy, která je mimo jiné jedna z nejkvalitnějších. USA pak na Venezuelu uvalily hospodářské sankce, které vedly prakticky k vyhladovění obyvatel. Účel byl splněn a začaly nepokoje. Jako kdysi v Nikaragui, kde ulicemi pochodovaly ženy a mlátily do prázdných hrnců. Ortega byl svržen a ze země se stal poslušný vazal USA. Takže žvásty o demokracii v této části světa mají společného jmenovatele, nerostné suroviny a ropu zvlášť. A že pan Petříček je spíš klaun smutné postavy než ministr zahraničí suverenní země je nabíledni...

V. Vlach 5.2.2019 7:58

Re: Nevzpomínáte? U nás taky bolševiky volilo 99,99% lidí

To zde ale neradi slyší.

V. Vlach 5.2.2019 7:54

Re: To jsou zase argumenty

A vy a vaši příbuzní nazad patřili k tomu jednu procentu?

Budu hádat: zcela určitě. Stejně jako většina zde, hrdých bolševikobijců. Ach to jedno procento. Ještě, že se umí najít na NP....

P. Kubáč 5.2.2019 7:51

Je to zvláštní

S neuznámím Madura prezidentem začal Donald Trump, ale je krajně podezřelé jak rychle se k němu přidali Europapaláší.

Jo a k těm volbám náš poslední komunistický parlament byl zvolen na 99.7% a přesto, když padl - pes po něm meštěkl. Tak jenom jestli Maduro nemá nakročeno podobným směrem.

V. Vlach 5.2.2019 7:51

Re: smutny pohled na rozklad klausu

Vy to máte v té hlavě pěkně pomotané, tedy vlastně ani ne pomotané, ale úplně přehozené. Kolaboranti jsou přece ti, co nás, hrdé nehrdé - je to jedno - slovany zaprodávají na "západ, kam jsme vždycky (ne)patřily". Který vlastní již dávno korporace a NWO elity, tvořitelé iluze i reality, vždy ve správnou chvíli vytažené dle momentální potřeby.

Já jen, aby bylo jasno, co jest kolaborace. Když někdo místo dne vidí tmu a místo tmy bílý den, je to jako když vrah o morálce káže, slovy klasika....(českého klasika, kterého nám nikdy korporátník nevezme!)

M. Smidova 5.2.2019 7:47

Láďo, můžeš mne mít. Troufneš si?

I. Schlägel 5.2.2019 7:39

Venezuela

je další socialistický průser. Čím více zpráv, tím lépe. Včetně té, kdo Madura podporuje. Rusko a Čína. V tom případě velká gratulace venezuelskému lidu. Mezinárodní proletariát stojí za řidičem autobusu, toho času prezidentem.

P. Dvořák 5.2.2019 7:33

Je zvláštní, že spousta komentářů je k tomu,

co by potřebovali a chtěli, aby Jakl napsal, než k tomu co skutečně napsal.

R. Tichý 5.2.2019 7:31

Je to tak. A vtipne je, jak strasne to novinari jedi i s prutem.

Inu, vrteti psem.

F. De Winter 5.2.2019 6:55

Zdá se, že Jákl trefil

S vykulenýma očima, brunátným ksichtem a pěnou u huby, vrhli se eurosvazáci na Jákla, takže asi uhodil hřebíček na hlavičku :-D

R. Vacek 5.2.2019 6:53

Venezuela je příprava na USA.

V obou zemích vyhrál podfukem špatný kandidát, proti kterému pokrokové demokratické masy protestují, protože vede zemi do pekla. A naše ministerstvo zahraničí včera uznalo opozičního kandidáta za prezidenta ve Venezuele a dnes uzná Hillary v USA. A nastane ráj na zemi.

P. Rychetsky 5.2.2019 6:27

geneze zadani

U Klausu zvoni telefon. VK: Livie, kdo to vola? LK: Ale nejakej Maduro. VK: Toho neznam, tak to nech bejt. Jestli mi chce dat cestnej doktorat, tak mi tam necha zpravu. LK: Hele, to nebyl tvuj telefon. VK: A ci by byl? LK: Pockej, hele, tady je selficko v kimonu na judu, hele asi je Putinuv. Asi's mu ho blazne stara ukrad, kdyzs tam sel s Kellnerem pro prachy na IVK. VK: No to jsem vul, tak to dej Ovcackovi, oni tam stejne od nej fasujou kazdej pulrok novej. LK: No dobra. Hele, zvoni tvuj opravdickej telefon, prej Jakl. VK: Ten me stve, rikal jsem mu, ze se ma predstavovat jako Jaklaus, jenze pan rebel mastnohlava od rokenrolu si to musi udelat po svym. Cau Jaklausi, u sefu je zajima nejakej Maduro, tak zjisti kdo to je, prestan na chvilku psat o tom levicackym pivu - nevim co je spatnyho na whisky - a napis neco na podporu. LJ: Jakou podporu? Madura znam, je to komous co tancuje mezi Kubou a rusakama, a z Kataru tam Venezuelcum udelal takovy Somalsko, ze vsichni utikaj do Kolumbie. Proc bych podporoval komousskyho vola, co akorat vyrabi uprchliky? VK: No jo, tys nejakej chytrej. Proste rekni, ze amici se roztahujou a uprchliky produkuje EU a proto jsou to marxisti, a ten Vuvuzulan je oukej radovej kman jako nekde v Kongu. LJ: Vaclave, to je nejaky deravy. Tam vubec nic nedava smysl. VK: Proboha titul jaklause si dostal abys neco vymyslel, a jestli chces aby ti to pivo platili dal z Moskvy, tak tam zpatlej nejakou konspiraci, a bude to tajemny, a kreteni budou radi, ze zase vedej neco co nikdo nevi a nesmi se to rict, a to se chytne. A prestan psat ty nesmysly o tom debilnim pivu, ktery akorat chlastal Havel, lezes mi na nervy. LJ: No jo, tak jo, a cau, teda, uvidime se na rusky ambasade pri pondelnim rozdileni ukolu druhyho odvislyho odradu.

M. Šurgot 5.2.2019 6:15

Jako odpoved staci citovat Novinky.cz z 25.08.2018

“Vlna emigrace z Venezuely se blíží krizi srovnatelné s migrační vlnou ve Středomoří, uvedla agentura pro migraci Organizace spojených národů (OSN). Kvůli ekonomické krizi a autoritářskému režimu uprchlo v posledních letech ze země na 2,3 miliónu lidí. Napětí kvůli migrantům z Venezuely teď narůstá v Kolumbii, Brazílii, Ekvádoru a Peru....OSN už dříve oznámila, že počty prchajících Venezuelanů jsou alarmující, a varovala před humanitární krizí v celé Jižní Americe. Zpřísnění požadavků pro vstup do země tento měsíc schválily Peru a Ekvádor. Venezuelci tak nově pro překročení hranic musí mít platné pasy, doposud jim stačil jakýkoliv osobní doklad. Mnozí z nich pasy nemají, jeho získání je totiž složité a trvá i roky. Podle mluvčího Mezinárodní organizace pro migraci (IOM) Joela Millmana je nyní potřeba zmobilizovat finanční a další prostředky pro řízení migračního toku. „Tohle míří ke krizovému momentu, který jsme viděli v ostatních částech světa, především ve Středomoří,” uvedl v pátek Millman na tiskové konferenci.

Venezuela dříve patřila mezi nejvíce prosperující země Latinské Ameriky, nedokázala se však vyrovnat s propadem cen ropy. Korupce a špatné hospodaření pod vedením socialistické vlády pak za posledních 20 let způsobily, že se země ocitla v zatím nejhorší ekonomické krizi. Kolabují zde například veřejné služby a stále častější jsou mnohahodinové výpadky elektrické energie i dodávek vody......V rámci boje s hyperinflací vydala vláda novou měnu, u které škrtla pět nul. Nová měna platí souběžně se starou, což vyvolalo mezi lidmi i obchodníky zmatky. Mnozí se obávají, že opatření zdražování nezastaví, spíše naopak.”

Jak si lze vsimnout, situaci ve Venezuele a v okoli Venezuely se OSN zabyva uz nejaky ten patek a zavery OSN nejsou k vlade byvaleho ridice autobusu Madura prilis lichotive. Cleny vrcholneho organu OSN Rady bezpecnosti jsou Rusko a Cina.

Kdo si mysli, ze Rusko zvedne ruku pro intervenci do Venezuely pod zastitou OSN, at udela caru na budove IVK...

M. Mařák 5.2.2019 6:02

Klasická IVK Putinovština,

jen mně tam pro tentokrát chybí doposud takřka IVK povinná vsuvka o marxistické EU.

Z. Rychlý 5.2.2019 5:51

Re: Venezuela

Jó, pěkná levičácká agitka. Prý tam soudruzi udělali mnoho dobrého a pravice si na ně brousí zuby. Bolševická odolná plíseň.

Proč z toho dobra utíkají miliony lidí a destabilizují okolní země? Asi se jim to dobro zajídá a rádi by se najedli něčeho jiného, než plamenných řečí o světlé budoucnosti socialismu.

Vykonali tam mnoho dobrého ... to se mi snad jen zdá. Ve jménu dobra vykonali mnoho zlého.

R. Langer 5.2.2019 5:47

Re: To jsou zase argumenty

Ano, a komouši u nás dostávali 99 %. Jak vám to připadalo?