1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

SVĚT: Proč zrovna Venezuela?

Pustíte si zprávy: Venezuela. Posloucháte rádio: Venezuela. Kouknete do novin, na zpravodajské weby: Venezuela. Kde to je? Někde v Latinské Americe. Mají tam velikou řeku - Orinoko. A ropu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Petr 5.2.2019 11:35

Jaký je rozdíl mezi Venezuelou a Kongem?

Venezuela na tom může, i když nemusí, být zase dobře, pokud se podaří svrhnout bolševika. V Kongu byla desetiletí občanská válka a těžko lze najít někoho, kdo by ten bor=del při tamní úrovni obyvatel zvládnul. A pak, jsou to černoši a ti se nekritizují, jinak bychom dospěli k logickému závěru, že nejlepší to bylo za zlých kolonizátorů, jako ostatně skoro všude v subsaharské Africe...

V. Petr 5.2.2019 11:27

Špatně bylo to, že zločinecký režim byl nejen přijat, ale

i PODPOROVÁN. Před nástupem Reagana to jeden komentátor vyjářil slovy: "Lenin, který napsal, že kapitalista prodá komunistovi i provaz, na kterém ho komunista oběsí je překonán. Dá mu ho na dluh!"

V. Petr 5.2.2019 11:23

Kongo má "komunistický" silně protiamerický režim!

Nesmíte tam nosit ani "nevhodné" tričko! A také tam "mizí" lidé!

O. Uživatel 5.2.2019 11:20

Uživatel požádal o vymazání
V. Petr 5.2.2019 11:18

No, četné latinskoamerické země se brání masivnímu

náporu uprchlíků z Venezuely. Protože tam dochází k masivnímu POKLESU ŽIVOTNÍ ÚROVNĚ! Byla to nejbohatší země regionu. Srovnávat to s primitivní Afrikou, kde dodnes existuje otrokářství a do nedávna kanibalismus je mimo...

M. Sedláček 5.2.2019 11:16

Re: Ano souhlasím.

Já taky, ale asi to bude tím, že Madura podporujou rusáci.

M. Sedláček 5.2.2019 11:14

A proč ne?

Je užitečné připomínat a na konkrétních příkladech dokazovat, že socialismus nefunguje.

J. Fridrich 5.2.2019 11:09

" Někdo na ni má chuť. Proto se z ní dělá celosvětové

" Někdo na ni má chuť. Proto se z ní dělá celosvětové politické i mediální téma prvního řádu " - vy to nevíte pane Jakl ? Tedy na řešení státu jménem Venezuela a jak lze z bohaté země za uchopení moci v zemi - vlády socanů-levice udělat zemi tak chudou, že muselo odejít v poměrně krátké době cca 3 miliony jejich občanů do ciziny a lidé tam nemají základní potřeby pro normální život - ani potraviny. Ale zůstal jim přítel nejvěrnější - soudruh kágébák Putin..

P. Lenc 5.2.2019 11:01

Tak si pane Jakle

myslím, že jste tentokrát šlápl do pořádného lejna.

M. Moravcová 5.2.2019 10:58

Re: Venezuela je příprava na USA.

ale nepletu, jak se někdo ohání masami, tak jsem ve střehu

R. Langer 5.2.2019 10:55

Re: Jako odpoved staci citovat Novinky.cz z 25.08.2018

Pardon, ne věrnou svému národu, ale LIDU! Armáda věrná svému národu by musela Maduru pověsit na prvním kandelábru. Mimochodem, moc bych nevylučoval, že se to klidně může stát.

R. Langer 5.2.2019 10:52

Re: Venezuela

Ale ta situace tam nebyla stejná, když ti hnusní kapitalističtí Amíci živili chudý venezuelský lid, ba právě naopak tehdy patřila Venezuela k ekonomicky nejvyspělejším zemím tohoto regionu, takže to jste asi nějak zaspal dobu, soudruhu. A k tomuhle stavu se dopracovala sama usilovně a bez pomoci těch hnusných vykořisťovatelských kapitalistů, které s tak blahosklonným úsměvem kopla do řiti s tím, že si bez nich poradí s jedním prstem v nose a s druhým v prdeli. :-P

E. Tocháček 5.2.2019 10:49

Re: Jakle, Jakle,

Hezké :-). Nejdřív podsunete autorovi co nenapsal a pak se zhnuseně a se "Sorry jako" odvrátíte...

M. Valenta 5.2.2019 10:47

Re: Dlouho to netrvalo

Ovšem zde reagujeme na Klause a jeho IVK, a že v tom nejsou sami? To snad v zemi s polo-komunistickou vládou nepřekvapuje.

R. Langer 5.2.2019 10:44

Re: Jako odpoved staci citovat Novinky.cz z 25.08.2018

Inu, tohle s prosperující zemí udělají komouši. Ještě to zbývá oplotit, a uprchlíky začít na hranicích střílet. Samozřejmě Venezuelskou armádou, věrnou svému národu. :-(

R. Langer 5.2.2019 10:42

Re: Ano souhlasím.

No, skoro jsem to čekal, tentokrát mě EU opravdu překvapila.

R. Langer 5.2.2019 10:40

Re: Demokracie nebo ropa?

Přesně. A to jsem mimochodem říkal v už době, kdy Chávez ty rafinérky znárodnil, že to tak dopadne. A - vůbec ne kupodivu - to tak také dopadlo. Protože tak to dopadne VŽDYCKY!

R. Langer 5.2.2019 10:37

Re: Demokracie nebo ropa?

Jasně, kdežto kdo fandí znárodňování je kovaný pravičák, že, soudruhu? Ano, takový člověk je podle mě bolševik, to máte pravdu, a vůbec se za ten názor nestydím. :-P

M. Mařák 5.2.2019 10:37

Klaus a celý IVK

nikdy nekritizovali ekonomiku a zahraniční politiku Putinova Ruska, zatímco ekonomiku a zahraniční politiku západních spojenců ČR pilně, svědomitě a dlouhodobě kritizují do posledního dechu.

Kdo nechce vidět, nevidí...

R. Langer 5.2.2019 10:36

Re: Demokracie nebo ropa?

Přesně tak, žádné embargo na ropu není. Je embargo na finanční toky kvůli praní špinavých peněz v zahraničí.

P. Zinga 5.2.2019 10:34

Re: Jakle, Jakle,

Já to chtěl vymazat, protože jsem si uvědomil, žena tyhle bláboly nemá význam reagovat, ale myš my sklouzla na "odeslat". I proto ty překlepy.

R. Langer 5.2.2019 10:34

Re: Demokracie nebo ropa?

A to dřív nevěděli, když to znárodňovali? A dokážou tedy zajistit ty bezpečnostní prohlídky tankerů podle námořního práva? Ne? A čemu se tedy diví?

F. De Winter 5.2.2019 10:33

mediální masáž před intervencí

Zkrátka, je to mediální příprava veřejnosti na připravovanou intervenci. To už jsme zažili...před Irákem, Afghánistánem, Libyí, Sýrií...nic nového.

R. Langer 5.2.2019 10:32

Re: Protože je tam odporný socialismus a ten plodí zlo.

Tak tak, není tam socialismus, tam už je prakticky komunismus. Souhlasím, soudruhu. :-D

P. Zinga 5.2.2019 10:31

Re: Jakle, Jakle,

Rameši, spadla Vím na hlivu cihla?

O. Uživatel 5.2.2019 10:31

Uživatel požádal o vymazání
P. Zinga 5.2.2019 10:31

Re: Ano souhlasím.

Atamane, jak bys reagoval, kdyby se EU zastala Madura?

B. Rameš 5.2.2019 10:25

Jakle, Jakle,

zapomněl jste na lepšolidi, havloidy, pravdoláskaře a kavárnu. Ti za to můžou! A Velký Žid, který tahá za drátky. A copak, DýTý se definitivně znelíbil? To vypovězení smlouvy už bylo fakt za čárou, zmetek jeden imperialistickej, špetku úcty k báťuškovi to nemá.

Sorry jako, s tímhle se rozumně polemizovat nedá...

F. De Winter 5.2.2019 10:14

Re: Proč zrovna Venezuela?

Souhlas.

E. Tocháček 5.2.2019 10:14

Re: Ano, je to fascinující.

Je mi líto, ale nerozumím vám. Co bylo špapatně? Že k nám intervenovalo Německo a SSSR nebo že se na to ve světě moc nevzpomínalo?