Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Policie je mrtvá, ať žije anarchie!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
M. Šejna 24.8.2020 10:12Tom jste si jako ech sklerotický pravičák z leknutí zapamatoval jen kousek. Diskuze se vedla o tom, že každý si má platit jen takové služby, které potřebuje sám, a že odpovědný pravičák nepotřebuje žádné státní silové složky. Byla tu diskuze i o tom, že pokud nědo potřebuje policejní ochranu, hasiče apod., ať si je platí ze svého jako jakoukoli službu, a že není nutné tento servis platit formou daní. |
![]() |
P. Milan 24.8.2020 10:24Fantazii máte bohatou, nebo že by to byla propaganda? |
![]() |
M. Šejna 24.8.2020 10:28Sklérozu máte bohatou, nebo že by to byla propaganda? |
![]() |
R. Langer 24.8.2020 10:30Vy nemáte sklerózu, vy máte selektivní paměť. A to tak, že velmi... |
![]() |
P. Milan 24.8.2020 10:55Tak zkuste ty "echt pravičáky" nějak přiblížit ... Možná, že najdete tak jednoho, kdo ví jestli. A ta tvrzení, to už budete úplně v (_!_). |
![]() |
J. Pavelka 24.8.2020 11:22To je anarchokapitalismus...dost menšinový názor...v porevoluční euforii se skutečně hlásalo leccos, i toto občas zaznívalo--- |
![]() |
V. Petr 24.8.2020 14:18Na žádnou takovou diskusi si nepamatuji, i když u starých Germánů byla jedinou státní složkou armáda (ale na principu branné povinnosti) a soudnictví (náčelník či stařešina). Vražda byla věcí rodu (krevní msta). Už dávno jsem tu psal, že armáda a policie jsou jediné složky, které se nepodařilo zporivatizovat. Soukromý kondotier nepotřeboval poslouchat své chlebodárce, ale rovnou se prohlásil panovníkem (středověká Itálie). Soukromá policie splynula s mafií (Londýn 18 století). |
![]() |
M. Krátký 24.8.2020 11:49trochu zvrácená logika - co se dá dělat - ještě jste nedospěl a mám strach, že už to nedohoníte - i když píšete dost zběsile až moc zběsile |
![]() |
R. Vašíček 24.8.2020 13:31Ohýbate jej vyjadrenia, ako sa vám to hodí, a potom ich kritizujete. To nie je fér. |
![]() |
T. Zlesa 24.8.2020 9:02Autorka zdárně postupuje na vyšší a vyšší level "jak vystrašit dědky v česku". Tady dokonce zapojila i sex. Ten táhne vždycky. |
![]() |
P. Havel 24.8.2020 9:12Autorka: A) to myslí zcela vážně B) provádí výzkum, kolik lidí se rádo nechává strašit C) hrotí to schválně jen pro vyšší čtenost, obsah neobsah Nevím |
![]() |
T. Hraj 24.8.2020 9:35D) autorka má pravdu |
![]() |
J. Pavelka 24.8.2020 9:54Jenže ono to má nějaké příčiny....není ohně bez dýmu.. |
![]() |
M. Rozbořil 24.8.2020 10:19Nicméně má v tomto případě docela pravdu. I když má někdy názory, se kterými nemusí každý souhlasit. |
![]() |
P. Milan 24.8.2020 11:07Oceňuji, jak umíte vyhmátnout podstatu článku! :-P Nebo že by ne? |
![]() |
B. Rameš 24.8.2020 9:01Amen. |
![]() |
J. Plzák 24.8.2020 8:59Nemá smysl zabíhat do jednotlivostí. Situace před začátkem běsnění EU a před agresí Francie a Německa na ovládnutí Evropy musí být obnovena. |
![]() |
V. Petr 24.8.2020 9:01
|
![]() |
D. Polanský 24.8.2020 8:46Jenom malé upřesnění: policie, soudy, armáda nejsou služby, ale spíš nástroje k zajištění pořádku, spravedlnosti a suverenity státu. A když tohle nefunguje, stát přestává plnit tu nejzákladnější službu pro všechny občany: být bezpečným domovem. |
![]() |
A. Forman 24.8.2020 8:48Pane Polanský, jsou to služby. |
![]() |
D. Polanský 24.8.2020 8:59Služba je činnost uspokojující určitou potřebu. Např. armáda není činnost. |
![]() |
J. Pokoutný 24.8.2020 9:13Bránit hranice proti případně agresi není služba občanům? |
![]() |
B. Rameš 24.8.2020 9:16Z puristického hlediska máte pravdu. Hotel kupříkladu je také nástroj, hoteliérství je služba. Ovšem výrazy jako "armádenství" nebo "policejnictví" nemáme (zaplať pánbůh) a opisovat je jako "provozování činností spojených s armádními (policejními) úkoly" je těžce neohrabané. Pro mě jde o přijatelnou myšlenkovou zkratku, asi jako když namísto "systém založený na nezpochybnitelném myšlenkovém konstruktu" říkáme "ideologie". |
![]() |
P. Milan 24.8.2020 10:26Armáda není činnost, armáda je vykonavatel činnosti. |
![]() |
F. De Winter 24.8.2020 7:45Po zradě “bílého proletariátu”, který většinově ve volbách volí Trumpa a Brexit, neboť už má po krk dekadentních hrátek všech elitářských spratků, se vůdci globální revoluce obracejí na své nejpřirozenější spojence. Těmi jsou už od dávných časů bezprizorní asociálové a vrstvy kriminálníků a zločinců všeho druhu. Liberální demokraté, kteří jsou páteří nové diktatury, si tyto vrstvy od pádu berlínské zdi cílevědomě hýčkají na obou březích Atlantiku. Otevřeli Evropu i Ameriku milionům migrantů, kteří se stali významnou vzpruhou už tak dost silné kriminálnické vrstvy spolupracující vzájemně s aktivistickými bojůvkami, neboť všichni tito sociopati mají společný cíl: zničit dosavadní relativní řád, a v nastalém chaosu loupit, vraždit a znásilňovat. To hlavní však – přivlastnit si plody práce generací bělochů střední třídy, kteří prosperující západní společnost vybudovali a udrželi při životě.Klimaalarmisté a vítači, rekrutující se většinou z absolventů vysokých škol, které se z místa vzdělávání postupně proměnily na soustavu VUMLů vychovávajících nového sovětského člověka, byli jen předvojem skutečné revoluce. Jen intelektuálové totiž revoluční požár zažehnout nedokáží. Ohně v ulicích amerických a evropských velkoměst, ve kterých má shořet “starý svět bílého muže”, který ve své většině odmítl přistoupit na globalistické otroctví a nemínil se vzdát tradičních hodnot ani národní a státní identity, mají zapálit až „sorosovské“ barevné armády. A kdo volí Piráty, ČSSD, TOP09, STAN, ANO a dnes bohužel i KDU-ČSL a ODS, tak tento vývoj podporuje. Kdo chce něco normálnějšího, může volit jen SPD nebo Trikolóru. |
![]() |
I. Pávek 24.8.2020 8:02Souhlas pane De Wintr, a s tou rolí vysokých škol souhlasím. Bylo to patrno už na mých vrstevnících, absolventech, kdy jsem při setkáních cítil ten sluničkářský puch. Od deratizace vysokých škol je třeba začít, pokud je naděje ještě něco zvrátit. |
![]() |
P. Milan 24.8.2020 8:08SPD je jen jinak špatná, u Trikolory se uvidí, ale nejspíš dopadne jako SPD. |
![]() |
V. Petr 24.8.2020 9:00SPD má jedinou chybu, chce odchod z NATO. Ale pokud by v USA zvítězili Demokraté, i tato námitka padá. Lidé jako Vy volí vítače, protože "přece nebudou volit nácky z AfD..." Necháte se debilně manipulovat médii a nedokážete se oprostit od maistreamové propagandy!! |
![]() |
V. Kučer 24.8.2020 13:46To je jediný důvod proč bych SPD nevolil. S odchodem z EU bych také ještě posečkal, třeba se rozpadne sama. Nebo spíš přetransformuje v EHS což by bylo ideální a tím že zůstaneme členy tomu můžeme napomoci. |
![]() |
V. Pavelka 24.8.2020 15:06Druhá chyba SPD je referendum , tato nášlapná domácí lehce zneužitelná mina |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=Gpx7b-Ulg2h-Kgv&p=2cYTx3Mn%7cKZJRrmAW-I%7ct2x-RdzAY-%7cmYRzU1njAxEI_XPuP1%7ctA_QGtk6Y%7c1cw2wQDslF&x=ZU4hJe)