28.5.2024 | Svátek má Vilém


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 5.9.2006 13:54

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Izraelská ekonomika je mnohem výkonnější nežli ekonomika České republiky. USA pomáhají hradit výdaje na nutnou obranu frontovému státu.

Antifasista 5.9.2006 14:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Vyndej mi tu ruku z kapsy! Ze se nestydis zebraku. Proc si nenajdes praci jako slusny clovek, proc furt zijes z vypalneho? Vis jak je to fantasticky pocit, dokazat se o sebe postarat sam, bez zebrani a vydirani? Ja vim, ze Israel ten pocit za dobu sve existence nezazil, ale zkuste se postavit na vlastni nohy, preji vam v tom mnoho zdaru.

čtenář 5.9.2006 14:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Bobánku zajdi na ústředí Hamasu a Fatáhu a domluv jim, ať už té války a nepřátelství nechají a budeš v klidu. I když nebudeš, protože pak pohlédneš do očí pravdě. A sice té, že izraelská ekonomika je mnohem výkonnější nežli česká. A zase bude kravál. Schválně co si ty a tobě podobní na Izraeli zase najdou ?!

Jarda 5.9.2006 15:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

HND Israele v r.2005 byl cca $114 miliard, zatimco CR 109.

Bez zahranicni podpory od USA, jak oficialni tak i neoficialni by se ekonomika Israele zhroutila za pul roku.

jeff 5.9.2006 14:30

Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

mluvíte nesmysly , ani nevíte co západní civilizace je

kopretina 5.9.2006 13:39

Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Nelzi. Izrael je naprosto sobestacny stat. Zpocitej si kolik miliard naprala EU do Palestincu.70% pomoci Izraeli zustava v USA!!! Kolik USA narve prachu do Egypta, Palestincu, Saudske Arabie a Pakistanu by take stalo za pripomenuti!!

Antifasista 5.9.2006 13:46

Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Izrael by se bez sprosteho vydirani americkych danovych poplatniku polozil jak hospodarsky tak vojensky do 6 mesicu. kazdy ziraelsky obcan dostal od zalozeni statu v r. 1948 od Americanu zhruba 30 tisic dolaru a porad dostava asi 500 dolaru kazdy rok. Muj nazor je jednoduchy - at si ziji a existuji do aleluja, ale ZA SVE PENIZE!

Proc ty prachy nenacpat treba do Spanelska nebo vychodniho Timoru? Proc je davat ruske mafii? u tebe je to jasne, ty z toho zrejme benfitujes, tak budes rvat, ale nestydis se mit furt ruku v cizi kapse? Opravdu jses tak nestydata zlodejka?

čtenář 5.9.2006 13:56

Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Aha, pán tu hovoří jménem amerických daňových poplatníků. To ovšem mění situaci, nebo že by .................?

kopretina 5.9.2006 14:14

Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Ale nerikej. Ze ti nevadi podpora Palestincu a okolnich arabskych statu, ktere do nich USA a EU pumpuje.USA a EU sype penize do Palestincu, Egypta, Jordanska, Saudske Arabie, Turecku, Pakistanu a ti nevadi. Kdo je teda zlodej??? Navic Americane s Izraelem povetsinou sympatizuji. Podle pruzkumu verejneho mineni zverejnenho agenturou Pech Research center 42% Americanu veri, ze Stat Izrael je darem zidovskemu lidu Bohem. 35% Americanu vidi v Izraeli naplneni novozakonnich proroctvi.V jiznich castech USA jsou cisla pro Izrael jeste priznivejsi. Tam veri 56% lidi, ze Stat Izrael je darem zidovskemu lidu od Boha.Toto presvedceni zastava 69% bilych americkych evangelikalnich krestanu a nadpolovicni vestina evangelikalu cernoskych. Pruzkum v cervenci 2006 take ukazal, ze mnohem vice Americanu sympatizuje s Izraelem a to 49%, naproti tomu s Palestinci 9%. Nasledujici pruzkum PRC ukazala, ze v dobe izraelsko-libanonske valky 52% Americanu sympatizovalo s Izraelem a jen 11% s Libanonci a Palestinci.

Antifasista 5.9.2006 14:30

Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

To je hezke, ze vas maji vsude radi. Ja ti to preju. A ted jeste jednou: prosim, prestante zebrat a vydirat a zijte si ZA SVE PENIZE.

čtenář 5.9.2006 14:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Ty stěží žiješ za své peníze. Stěží !!

kopretina 5.9.2006 14:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Ja ziji v CR, mily nacku, skutecne si ziji ZA SVE PENIZE. Za to ty asi zijes z podpory.;-D

A odpovez mi prosim na otazku, proc ti vadi financni podpora Izraele a nevadi ti financni podpora muslimskych zemi??? Trosku divna logika. Ano VSICHNI BY MELI ZIT ZA SVE.

Antifasista 5.9.2006 14:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Financni podpora muslimskycvh zemi mi take vadi. Ale tam se asi s kazdym sionacistou shodnu, takze neni treba o tom vest reci. Druha vec je, ze ty miliardy co se sypou Egyptu ci Turecku je ve skutecnosti take vypalne pro israel, aby se tam drzely rezimy pratelske sionistum. Az si zapadni civilizace uvedomi, ze sionismus do ni nepatri a prestane podporovat Israel, bude moci prestat podporovat i Mubaraka a podobne ptacky.

BTW jsem rad mila sionacistko ze zijes za sve. Ted jeste premluv sve kamose ruske mafiany co kolonizuji Palestinu, aby taky zili za sve.

kopretina 5.9.2006 15:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Mily islamonacisto tak domluv (jak psal čtenář) svym kolegum z Hamasu a Islamskeho dzihadu at take neziji z podpory a at uzavrou s Izraelci MIR a snazi se makat. Rusky ani hebrejsky neumim, tak nemohu domlouvat nikomu.

VLK 5.9.2006 16:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Ne, to je vypalne, ze tam jsou rezimy, ktere dovoli Americanum brat si tamejsi ropu. Protoze jinak by tamejsi fundamentaliste priskrtili kohoutky a tve auticko by dojelo.

Jarda 5.9.2006 15:15

Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

 "Izrael je naprosto sobestacny stat."

Kopretino, toto prohlasite a chcete pritom, aby vas lide v diskuzi brali vazne?

Zatim nejlepsi vtip, ktery se dnes na Psu vyskytl.

kopretina 5.9.2006 15:53

Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Ano, uznavam, ze USA podporuji Izrael, ale podporuji take Egypt, Jordansko, Saudskou Arabii, Turecko, Palestince atd. Stejne tak EU sype penize do Palestincu a okolnich statu. nechapu mily Jardo, proc Vam vadi financni podpora Israele a nevadi Vam financni podpora muslimskych statu??

Jarda 5.9.2006 16:31

Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Kopretino, ja jsem nemluvil o tom, zdali mi vadi ci nevadi podpora vsech techto zemi. USA maji pravo a penize na to, aby si podporovali, koho uznaji v ramci sve zahranicni politiky za vhodne.

Reagoval jsem pouze na vase zcela nesmyslne prohaseni, ze Israel je "naprosto sobestacny stat."

Jste ohledne Israele detinsky nekriticka a az - prominte, nenachazim jiny vyraz - jaksi vlezdopr*elni. To je mimochodem jen konstatovani faktu a netreba z toho vyvozovat, ze jsem proti Israeli.

kopretina 5.9.2006 16:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Nejsem nekriticka, vim, ze Izrael udelal chyby (a jiste jeste hodne udela), nicmene jednoznacne uzvanam jeho moralni pravo na existenci a sebeobranu. Tot vse.Ale neni sam. Okolni blizkovychodni rezimy nejsou nic lepsi.

Rostislav Zídek 5.9.2006 19:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby se na přelomu 20. a 30. let omezila práva nacistů,

Jestli je pravda, co napsal "Antifasista", tak Izrael dostává 500 $ ročně na občana, což je +- 3 mld. dolarů za rok. Zdá se mi to být pakatel proti tomu co dostávají muslimské země. Já osobně se určitě uskrovním kvůli Izraeli, ale to že EU cpe peníze tzv. Palestinské samosprávě přijímám se skřípěním zubů.

Tomáš 5.9.2006 12:06

dobrá směska

zatímco něco jsou docela dobré komentáře ŕánského šílenství, jinde bláboly, které s realitou nemají moc společného. ach jo. Když už autor chce ohromovat svým historickým a teologickým přehledem, neměl by plácat s prominutím blbosti.

žabák 5.9.2006 12:09

Re: dobrá směska

Možná máte pravdu, takže máte li lepší historický a teologický přehled, mohl byste nám to trochu objasnit?

Em 5.9.2006 11:58

Vždy, když napíše Ulč KONEC, říkám si, že by konečně?

A příští den zase a znova. Opravdu má ten člověk nám co řící?

Hledajícímu díky za odkaz.

žabák 5.9.2006 12:09

Re: Vždy, když napíše Ulč KONEC, říkám si, že by konečně?

Tak ho konečně přestaňte číst.

Em 5.9.2006 12:23

Re: Re: Vždy, když napíše Ulč KONEC, říkám si, že by konečně?

Možná by zbylo místo pro lepší. To tě nenapadlo?

čtenář 5.9.2006 12:26

Re: Re: Re: Vždy, když napíše Ulč KONEC, říkám si, že by konečně?

Ty jiné lepší bych třeba nečetl já, ale nijak bych ty psavce neokřikoval.

JM 5.9.2006 12:40

Re: Re: Re: Vždy, když napíše Ulč KONEC, říkám si, že by konečně?

Na internetu je dost místa pro všechny. Ta hlavní stránka může být klidně o 5 centimetrů s 5 dalšími příspěvky delší. Kde jsou ti lepší teď? Čekají až Ulč vypadne, aby nebyli kompromitováni?

čtenář 5.9.2006 12:22

Re: Vždy, když napíše Ulč KONEC, říkám si, že by konečně?

Něco hodit na papír, aby to mělo patřičné slohové parametry není nic snadného. Jednodušší je něco nečíst. Tak se toho jednoduššího ujměte.

kopretina 5.9.2006 12:36

Re: Pan Ulc ma prehled a v dane problematice se vyzna

Pan Ulc pise dobre, ma prehled o dane problematice. Ja s nim souhlasim.

Em 5.9.2006 12:42

Re: Re: Pan Ulc ma prehled a v dane problematice se vyzna

Nečekal jsem v tomto případě nic jiného;-D. Soudný člověk, když si přečte jeho poslední traktát o návštěvě ČR hned ví, "která bije".;-D