15.6.2024 | Svátek má Vít


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J.G. Pašek 10.3.2009 23:57

cechoamik ? TO JE MENTÁLNĚ CHORÝ CHLAP . . .

!!

skrebec 10.3.2009 23:19

Re: Lepsi krásné sladké zapomínání

Usama je všudepřítomný - proto byl zároveň talibem i mudžahedinem, agentem CIA (jakož i všech jiných agentur na tři písmena) i postavou plně vymyšlenou CIA (jakož i všemi ostatními agenturami na tři písmena)...:-D:-D:-D

skrebec 10.3.2009 23:10

korejskou valku

Korejskou válku začal "slunce všeho lidu" Kim Ir Sen, když jeho vojska překročila demarkační linii. Proti taky v první fázi války KLDR útočila a proto se jí (díky sponsoringu ze strany SSSR) podařilo obsadit téměř celou jižní Koreu, s výjimkou tzv. Pusanského perimetru.USA (jakož i jiné země, které nedali ruce pryč od Koreje) do války vstoupili až na základě rezoluce OSN.

A co se týče vyzbrojení ze strany USA - ti musejí vyrábět ale opravdu HODNĚ samopalů značky Kalašnikov...

Dr. Chocholoušek 10.3.2009 21:51

Re: ma Ulc domocechy za uplne blbce ????

cechoamik napsal: ...Ti pochopili ze sundanim tech dvou oblud ktere hyzdily krasny spodni Manhattan ( DEKUJEME !!!)bude mit za nasledek valku americkeho velikasstvi na JEJICH HRISTI kde nikdo nikdy nevyhral...

A to je,co? stížnost??? ;-€(Y)(Y)(Y)

cechoamik 10.3.2009 21:15

Re: ma Ulc domocechy za uplne blbce ????

Nikde zadne diky za UTOK. Briliantni operace jsou takove jake jsou.... at je vykona chlap s uterkou na hlave nebo jeneral s 5 hvezdami ci pirat stredoveku. A ty ohyzdy na dolnim Manhattanu hodne njujorcanum(njujorkerum?)vadily...no kdyz uz se to stalo...proc nevidet

 in the cloud silver lining???:-D

Dr. Chocholoušek 10.3.2009 20:41

Re: ma Ulc domocechy za uplne blbce ????

Tak nevím...existence, která si dá nick cechoamik a která děkuje za útok na WTC a nazývá ho brilantním...8-o8-o8-o

Máme u nás v Bohnicích tato oddělení - idiocie, kretenismus, debilita. Pasoval byste do všech, ale myslím, že vaše perspektiva je zde

Zdraví Chocholoušek

Peťa 10.3.2009 19:43

Re: nuz Ivanuska

Nu, abyste měl aspoň nějaký výrok s odkazem, tak zde uvádí "sionistům zaprodaný plátek" Al Jassera Ahmadínežádův výrok o tom, že Izrael musí být smeten z mapy:

http://english.aljazeera.net/archive/2005/10/200849132648612154.html

J.G. Pašek 10.3.2009 19:24

Re: To je tvůj názor . . . blbej, ale tvůj!

Pane rado, rádo se stalo . . . 

!!

cechoamik 10.3.2009 19:22

Re: To je tvůj názor . . . blbej, ale tvůj!

Dekuji za benevolentnost.R^

J.G. Pašek 10.3.2009 19:14

To je tvůj názor . . . blbej, ale tvůj!

!!

cechoamik 10.3.2009 19:09

ma Ulc domocechy za uplne blbce ????

Americky imperialismus...jak jinak nazvat zem ktera ma vojenske baze ve 160 zemich...na Strednim vychode ve 20-tem stoleti nastoloval rezimy,delal krvave i nekrvave prevraty,provadel atentaty hlav statu i oposic. A take mezi jinym naverboval muslimske gaunery + mistni obyvatelstvo k vystrnadeni rusu z jejich imperialismu v Afhanistanu. Jenze tohle nemohlo skoncit dobre,nebot chlapi poblbli koranem kteri uz nic jineho neumi nez  partyzanstit si musi najit nove a nove cile sve cinnosti. A "osvobozeni" Stredniho vychodu od "okupantu-nevericich psu" a zvlaste pak americanu se jim krasne siklo.Pridejme k tomu opravdu CHYTRE a SCHOPNE lidi ve vedeni( Osama B.L.) kteri meli furu penez z BinLadikovych milionu a je pruser hotovy. Ti pochopili ze sundanim tech dvou oblud ktere hyzdily krasny spodni Manhattan ( DEKUJEME !!!)bude mit za nasledek valku americkeho velikasstvi na JEJICH HRISTI kde nikdo nikdy nevyhral a nevyhraje( pokud se tam neudela atomova pustina). Provedeni bylo BRILIANTNI a neschopnost americkych "inteligenci" byla spektakularni.:-D Potom misto pockat rok ci dva a vycvicit do detailu brigadu( rekneme 3000 muzu) hrdlorezu a Alkajdu znicit bez fanfar,kreten Bush musel sednout na lep a zacit valcit ve velkem kde ani AlKajda nebyla:-P coz dalo duvod desetitisicum nezamestnanych mladych fanatiku od Maroka po Indonesii se stat opravdovymi MUZI AL KAJDY bojujicimi za "proroka". Ze stredovychodu odtahneme s ocasem mezi nohama- zruinovanym hospodarstvim a za 20 let tam budou nasi vojaci litat tak jaky my Vitnamsti vetrani litame do Vietnamu:-D Jen ti mrtvi a mrzaci budou pripominat jak se PYCHA a STUPIDITA nevyplaci.

Sýček 10.3.2009 18:48

Mezi řekami eufrat a tigrid se zrodila civilizace,

Ale ten stá se dnes jmenuje Irák. Jestli je nejstarší je těžko říci, ale stejně staré kamenné stavby naleznete třeba v Irsku (i starověké observatoře) , a starší a dokonalejší města v povodí Indu. V Evropě se nejvíce stavělo ze dřeva a je tak téměř nemožné nalézt starověké stavby. Na území Čech a Moravy jsou nejstarší zbytky kamenných oppid z druhého tisíciletí před Kristem tedy jen o tisíc let mladší. V každém případě máme o starověké Mezopotámii nejvíce dochovaných písemných zpráv.

Takže se mýlíte, že Írán je územím starověké Mezopotámie, že u nás běhal v té době ještě pračlověk s kamennou sekerou a že Evropa byla oproti Mezopotámii významně zaostalá. Rozvoj matematiky a písma souvisí přímo a zejména se zeměměřičstním a výběrem daní.

vita 10.3.2009 18:12

Koukám, že Pašek se ještě nenaučil číst.

Taky nic nového...

PetrH 10.3.2009 17:54

Re: Koukám, kdejaký pobuda a anti-USA grázl . . .

Nojo, rudé komando zase vyšiluje. Ti kdyby denně virtuálně nezamordovali aspoň jednoho Žida, jednoho Američana a navrch ještě Klause, nemohli by usnout.;-P

J.G. Pašek 10.3.2009 17:40

Koukám, kdejaký pobuda a anti-USA grázl . . .

je hájený a echt kamarád tady Čechů komentátorů . . . . nic nového pod Sluncem.

DJing cheb pako 10.3.2009 17:25

Lepsi krásné sladké zapomínání

nez transparentni blbost bukowskyho ;-D;-D;-D

Usama vudce Talibanu???? Americke vytvoření, vycvičení a vyzbrojení tehoz??? Kristepane co je tohle za debila?

Chudak bard ze San Pedra rotuje v hrobe.

Peter 10.3.2009 17:25

Re: nuz Ivanuska

Vazeny bm2, Ivan neni zadny "klamar". Pokud muzete sledovat CNN a umite anglicky prezident Iranu rekl presne tato slova na TV CNN v rozhovoru s Larry King. Takze ne destrukce Izraele ale zmena rezimu v Izraeli. Jako priklad uvedl zmenu v Jihoafricke republice. Je videt ze nejste dosti informovany nebo ne dosti inteligentni abyste pochopil rozdil v prohlasenich. Nakonec je treba pripomenout, ze v Iranu prezident neni "decision maker". Rozhodnuti o lini politiky nalezi "duchovnim". Napadnout nekoho s Vasi znalosti faktu je dukaz slabeho ducha.

vita 10.3.2009 16:25

Produktem CIA byl Usáma bin Ládin

a tisíce mudžáhidů, které CIA vyzbrojila, vystrojila a vycvičila proti Sovětům v Afghánistánu. UbL se přitom vůbec netajil tím, že hlavním nepřítelem jsou USA, byť momentálně využívá jejich pomoci.

Halt se USA rozhodly, že vyyužijí teroristy a islamofašisty (dnešní terminologií - tenkrát to byli "bojovníci za svobodu") proti Sovětům a mudžáhidi se rozhodli využít USA k vyzbrojení.

Táliban vznikl jako protiváha mudžáhidským warlordům, kteří se okamžitě po odchodu Sovětů pustili do sebe navzájem a zejména do vraždění všech kolem a organizace pěstování, výroby a distribuce drog. Zásah NATO v Afghánistánu se pokusil vrátit moc vražedným warlordům - což se částečně podařilo. Ovšem jen částečně.

Že by USA v Afghánistánu vyhrály, mi nepřipadá...

vita 10.3.2009 16:17

Re: Jak ohleduplné od Ulče, že nám nechce motat palice

Nemám rád konspirační teorie - ale smrt R.Cooka necelý měsíc poté co uveřejnil to, co uveřejnil - a to při "vysokohorské túře" do výšky 721m (hahaha) mi jako podezřelá připadá...

cb 10.3.2009 16:09

Re: No nevim...

1992

Tonevadí 10.3.2009 16:06

Jak ohleduplné od Ulče, že nám nechce motat palice

a že jen papouškuje oficielní lže jeho vlády.  To bývalý anglický zahr. ministr Robin Cook, co vystoupil z Blairovy vlády po útoku na Irák, to napsal o Al Kajdě v Guardianu naplno (Al-Qaida, literally "the database"). A měsíc na to, chudák už nežil.  

Bin Laden was, though, a product of a monumental miscalculation by western security agencies. "Throughout the 80s he was armed by the CIA and funded by the Saudis to wage jihad against the Russian occupation of Afghanistan. Al-Qaida, literally "the database", was originally the computer file of the thousands of mujahideen who were recruited and trained with help from the CIA to defeat the Russians."   

RadekH 10.3.2009 15:52

Re: nuz Ivanuska

Probůh, co je to za jazyk? Není to ten paskvil, uměle vyrobený v devatenáctém století smontováním češtiny a Bernolákových a Štůrových takzv. slovenských nářečí ?

Athree 10.3.2009 15:49

Re: Tak tady bude spouste lidi chybte pochopitelna vina Ameriky

To jste myslel ironicky? Protoze jestli to myslite vazne tak vas lituji. Kdyz chcete psat o historickych udalostech,  zjistete si alespon elementarni fakta, abyste nevypadal jako ignorant. To co se psavalo v Rudem pravu, melo skutecne od reality hodne daleko a jako zdroj relevantnich znalosti to dnes nestaci.

ity 10.3.2009 15:48

Re: Tak tady bude spouste lidi chybte pochopitelna vina Ameriky

Máte úplnou pravdu, Karle,Dyby ty posluhovači světového imperialismu nestrkali do všeho rypák, tak se v Evropě nejdřív mluvilo německy a dneska všude rusky, v Jižní Korei by byl stejný hladomor jako v Severní, v Kuvajtu by petrorubly pumpoval Sadam Hussain a na světě by nebyl už žádný Žid. Kdyby se tu ti zaprodanci pořád neroztahovali a nehráli si na četnika, kterého náš mírumilovný svět ale vůbec nepotřebuje,bez nich bysme se snadno domluvili a zavládl by mír na věčné časy a nikdy jinak, že soudruhu bratře Karle, ale už je s nima konec vot dasvidáňa a salám alejkum ( s náma taky)

bm2 10.3.2009 15:41

Re: No nevim...

Ale fuj. Ze sa nehambite takto mu podsuvat fakty, ktore do jeho ideologie nepasuju.

bm2 10.3.2009 15:24

nuz Ivanuska

nuz Ivanuska, drz sa vlastnej rady a sem sa s odkazmi na renomovane media.

Inak podla svojho vlasneho tvrdenia si len obycajny klamar.

Vlado Z 10.3.2009 15:08

Re: krásné sladké zapomínání na nelichotivá fakta, že?

A jak se jmenují Ti, co podporují demagogii jako Vy? Když každý soudný člověk ví, že Talibán v době sovětské okupace neexistoval a že Usáma nebyl nikdy jeho vůdcem (mulla Umar je sice postava záhadná, ale zcela jistě odlišná).

karel 10.3.2009 15:07

Re: Tak tady bude spouste lidi chybte pochopitelna vina Ameriky

V tomto blábolu je trochu pravdy. USA mohou za korejskou a vietnamskou válku, kterou začali sami. Stejný scénář, jako použil Hitler k napadení Polska. A většina teroristů byla vycvičena a vyzbrojena od USA, potažmo CIA a to včetně Bin Ladina v boji proti SSSR v Afganistánu. Jsou to jejich dítka, která se později obrátila proti nim. Kdyby USA do všeho nestrkaly rypák, neroztahovaly se po světě a tím nešířily proti sobě nenávist, měly by klid. Ale neprodaly by tolik zbraní. Jsou úplně stejní, jako Rusové. Kam oba přijdou, tam vyvolají nenávist. A jejich sluhové také.

Vlado Z 10.3.2009 15:06

Re: No nevim...

Neuniklo Vám, že Tálibán byl založen až někdy kolem 2004?? CIA jej proto nemohla v 80-tých letech podporovat. Podporovala mudžáhedíny, jejichž část se dala později k Talibánu, jiná, větší část, zůstala v protitálibánské Severní alianci.

Ivan 10.3.2009 14:56

Re: Al-Kajda snad znamená síť,

To jen svědčí o vzdělanosti a stupni poznání u amerických speciálních služeb. Ale ta americká ignorance je příznačná, takže ani neudivuje. Když je možné, že ministryně předá v Rusku krabičku, kde je tlačítko "reset" přeloženo do ruštiny jako "pěregruzka", tak je možné všechno.

 Jako ten američan, co si ho chtěl v ČR dát odřezat. Doktoři se sice divili, ale v Julínkově zdravotnictví za peníze všechno. Po operaci se ale někdo přece jen zeptal, jestli to nemělo být "obřezat".  "Yes, to je to správné slovo, ale kdo by se hádal o písmenko."