Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Poděkujme Bidenovi
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Ganaur 9.2.2022 12:45To proslýchal už Mlhoš Becherovič Buran.... |
V. Církva 9.2.2022 9:24Nicméně vyšetřování zabránilo Trumpovi dosáhnout lepších vztahů s Ruskem. To je pravda a když už chceme Západ expanzi Číny asi to nebude dobré se současným znepřátelením se zbatkem světa. Nevím jestli je tak snadné s Ruskem jednat, ale nezapomeňme že Ukrajinu, Litvu i Lotyško Rusko propustilo. N řadě ústupků byl tak Západ. Pokud tlačil víc než zdrávo, třeba v Gruzii, myslím, že Rusové zabránili genocidě, Čečenci nejsou svatoušci a zásah NATO v Jugoslávii byl promuslimský a protisrbský. Kosovo jsme nakonec uznali a to prý proto, že tam žijí Albánci, i když jich tam historicky balo minimum. Naoak na Krymu byli rusové vždycky, což možná platí i o Donbasu. Pak se nedá tak snadno říct že tím špatným je jen Rusko, i když je za vznikem zamrzlých konfliktů v Moldávii a hlavně v Luhansku a na Donbase. Myslím sice, že Západ to v Jugoslávii nemyslel špatně a dokonce některým genocidám zabránil, podobně v Afghánistánu i Iráku. Výsledky ale moc dobré nejsou. |
M. Valenta 9.2.2022 9:23O co jde autore? Vždyť podle toho co z Vás na toto téma zde pravidelně vypadává, tak z toho rusko - čínského paktu uzavřeného na OH - musíte mít náramnou radost. |
R. Brzák 9.2.2022 11:49kdo popisuje věci jím viděné, ještě nemusí z nich mít nutně radost... ale možná máte telepatické propojení s mozkem páně Bartoňovým - pak má Váš příspěvek smysl jiný, než argumentačně faulující.... |
M. Valenta 9.2.2022 12:14Propojení telepatické není třeba neboť u pana B. je sympatie k putinovskému Rusku zcela zřetelné. |
T. Hraj 9.2.2022 12:42Tak to si rád poslechnu/přečtu, máte-li konkrétní citaci. |
R. Langer 9.2.2022 12:51Ani bych neřekl, na rozdíl od tvé nenávisti, bruselouši. |
R. Brzák 9.2.2022 12:55Sympatie se ponejvíce projevují v osobním kontaktu. V textu je vyčíst lze tehdy, když se k nim někdo otevřeně přiznává. Pokud budu tvrdit, že jsou něčí sympatie k někomu jinému zřetelné, aniž bych je mohl doložit takovýmto konkrétním přiznáním, musel bych nejprve dokázat svou osobní znalost dotyčného a pak také dokázat svou vlastní nezaujatost jak k tomu, kdo dle mého názoru sympatizuje, tak i k tomu, kdo je dle mého názoru předmětem sympatií...a to je těžká věc, které já osobně schopen nejsem. Jak jste na tom Vy? |
M. Valenta 9.2.2022 13:47Tak jinak. Schválně jestli uhodnete kudy se ubírají politické sympatie jistého Zemana. |
R. Brzák 9.2.2022 14:16ne, nemá smysl hádat. Je lépe počítat se vším - a u politika tím spíše. Ale tvrdit, že vím, jaké jsou politické sympatie kohokoliv, pokud se k nim přímo nepřiznává, znamená, že sebe považuji za lepšího znalce lidské povahy toho kterého jedince, než je možné - pokud nejsem psychoterapeutem či psychologem dotyčného. Budu-li hádat, pak se začnu podobat věštci - a ano, mohu se trefit a pak se bušit vítězně v prsa... Co se ale týče Vaší reakce na článek pana Bartoně, zjevně hádáte - a tedy nevíte...a jasně se tedy dopouštíte faulu na diskuzi.... |
L. Frankel 9.2.2022 9:22USA se rozhodly, že politicky bojkotují Olympijské hry v Číně. Čína se s tím samozřejmě vyrovná, ale jde o zbytečnou urážku (tak to v Asii berou). USA tak samy sebe připravily o jedinečnou možnost setkání tří vrcholných politiků Světa a vzájemného jednání během OH, čímž se samy dostávají do izolace. Si Tin-pching to okomentoval slovy: „Američany nikdo nezval. Ale já jsem pozval svého velikého přítele V. Putina, tak aby se naše vzájemné vztahy staly ještě lepšími, silnějšími a pevnějšími než doposud.“ |
V. Církva 9.2.2022 9:32To je dobře že to tak komouši v Asii berou. Alespoň ví, že nás už svou expanzí se... Je čas začít z bojkotem čínského zboží a hlavně výprodeje technologií i nemovitostí Číňanům. Nebojte se ještě budete mít příležitost strčit Číňanům hlavu hluboko do zadku. Právě proto, že tu všechno zkupují a budete jim otročit. Pravda z toho hlediska lezení do zadku v ekonomice a odmítnutí diplomatické návštěvy při olympiádě je to všechno pokrytecké a nesmyslné, ale alespoň gesto to je. Problémem světa pokud se nespletou s červeným tlačítkem Rusko není. Čína se roztahuje ekonomicky i politicky a jsou to komouši. Svět by se měl spojovat proti čím dál víc arogantní Číně, ne s ní. |
V. Wagenknecht 9.2.2022 10:05Začněte s bojkotem čínského zboží u sebe. Tedy především vypněte svůj kompjůtr, abyste nepoužíval ty čínské součástky, co jsou v něm, a nepoužíval intěrnet, který by bez čínských součástek okamžitě chcípnul. |
J. Jurax 9.2.2022 11:55Tak nějak ... |
J. Nevrkla 9.2.2022 9:03Za logické strategické spojení Ruska a Číny nemůže jenom Biden, ale pokrokarska politika celého západu. Včetně nás, i my jsme smyšlenými Vrběticemi, vyhoštěním diplomatů a zákazu Rusů při dostavbě Dukovan přiložili polínko oddaného pucfleka. Stejně jako granáty na Ukrajinu. |
Š. Hašek 9.2.2022 14:58Souhlas. |
T. Hraj 9.2.2022 8:59Biden je mnohem větší tragédie, než se zdá. A nejen pro USA, ale pro celý západní svět. Kromě dechberoucí nekompetence (Obama:"Nelze podceňovat jeho schopnost věci podělat", R.Gates (secretary of defence): Biden`s "been wrong on nearly every major foreign policy and national security issue over the past four decades.") a postupující demence (za kterou nemůže, ale jeho voliči ano), je navíc zcela ovládán extrémistickým, levicově progresivním křídlem Demokratické strany. Je tak možná nejradikálnějším presidentem vůbec (včetně FDR či Cartera) |
V. Církva 9.2.2022 9:34Souhlas, jen bych možná dodal, že Biden je mo6n8 levicově progresívní i víc než Brežněv a Castro . |
P. Pepax 9.2.2022 8:35Jsem pouze zvědav na čí stranu se postaví ti kašpaři velící EU, na stranu US, nebo zvolí hospodářskou spolupráci s Ruskem. |
V. Církva 9.2.2022 9:37Postaví se tam, kde jim strčí víc peněz do kapsy. Takže na Čínu budou plít, ale cla na jejich výrobky snižovat a Evropu rozprodávat. Na Rusko se bude taky plít, ale plyn se bude kupovat a to tak aby zůstalo dost za prsty politikům, zdůvodnění drahého plynu bude za vše můžou Rusové. Kdyby se řeklo za vše můžou komunisti, bylo by to blíž pravdě. |
F. Navrátil 9.2.2022 8:20USA se snaží Evropě zakazovat kontakty s Ruskem. Výsledek bude, asi jako když autoritativní otec zakazuje dospívající dceři chodit na rande s podle jeho mínění problematickým mladíkem. |
T. Hraj 9.2.2022 9:02Žádná Evropa neexistuje. Proto také bylo možné, aby "Evropa" uvalila sankce na Rusko kvůli Krymu, ale současně se vesele stavěl Nordstream 2 do Německa. |
R. Meišner 9.2.2022 8:19lépe bych to nenapsal.--a škoda že si nelze počíst v té bakalářské práci na téma Ferda Mravenec---a dávat to k dobru někde na večírcích---miluji humor, i ten nechtěný. |
V. Církva 9.2.2022 9:39Myslím, že se to někde dalo stáhnou, ale hledat se mi to nechce. |
P. Beneš 9.2.2022 9:50Tak přečíst samozřejmě jde - je volně ke stažení přímo z odkazu v článku. Dost mi připomněla dobu minulou, kdy cenzoři hledali (a nacházeli) v každém textu skryté antikomunistické narážky - a to i v případě, že tam autor žádné neschoval . Docela by mě zajímalo, čím se chce autorka takovéto bakalářské práce živit (tak trochu to tedy předpokládám). |
V. Wagenknecht 9.2.2022 10:07No, čím. Šukáním v nějaké z mnoha podob. |
J. Berka 9.2.2022 21:25Poté lze vydělat i pomocí MíTů. |
T. Diblík 9.2.2022 7:12Nevím, proč se klade takový význam onomu historicky významnému výběžku asijské pevniny, řekl kdysi Teng Siao-pching prezidentu Carterovi. Od té doby větu opakovali mnozí čínští činovníci. Ví to už někdo? |
R. Hansmanova 9.2.2022 6:53Dva gaunerské a nelegální režimy uzavřely pakt. Bude se jim hodit, protože až je svrhnou, můžou jejich exponenti s nakradeným majetkem utéct ke strategickému partnerovi. |
I. Pávek 9.2.2022 7:11Jezusmarját, vložky dávej zchladit do lednice a pak přikládej na čelo ! |