28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kotěnočkin-Rusakov 23.5.2007 21:06

Re: Díky za článek, konečně novinář, který neleze ODS do pr....

Ano, měli bychom teď přísným okem v Praze hlídat zadávání prací na výškových budovách, aby to nedostal nějaký horolezec, co byl s Bémem na kopci. Nebo nedej bože, aby se nějakému prodejci lépe neprodávaly spacáky a kyslíkové masky. Já osobně též podezřívám Béma, že byl sponzorován nepálskými šerpy, kteří mají zájem na pražskou radnici dodávat trikolorované primátorké šerpy pro pro svatby a tak :-)

Shob 23.5.2007 21:06

Re: Díky za článek, konečně novinář, který neleze ODS do pr....

No jiste. To je ten problem. Bem je z ODS.

Jogin z Bagin 23.5.2007 21:28

Re: Re: Díky za článek, konečně novinář, který neleze ODS do pr....

To jo, máte pravdu, po zkušenostech z posledních patnácti let je to už samo o sobě hodně ošklivá reference...

Shob 23.5.2007 22:08

Re: Re: Re: Díky za článek, konečně novinář, který neleze ODS do pr....

V zalezi na tom v jake spolecnosti. Mezi inteligentnimi lidmi je to bonus. Mezi bolsevickymi prasaty je to "oskliva reference".

J.Horák 23.5.2007 23:08

Re: Re: Re: Re: Díky za článek, konečně novinář, který neleze ODS do pr....

A co mezi inteligentními prasaty? Nebo mezi slušnými blbci?

Martin 23.5.2007 19:48

Wágnere, ty jseš ale kretén !!!

A redaktorům Neviditelného Psa vzkazuju, ať už tohohle "autora" a jeho duševní výplody na své stránky nepouštějí... !!

ll 29.5.2007 8:02

Wagner je editor

Jen pro přesnost.

Vašek 23.5.2007 19:45

komunisti si nedaj pokoj

Tak tenhle článek musel napsat nějakej zakomplexovanej komanč(Y)

mike 23.5.2007 19:27

Kdyby mel v sobe autor aspon trochu slusnosti

tak by se prave ted omluvil. Mimimalne za dementni spekulace o svycarske lecebne. A on misto toho napise neuveritelne debilni dovetek...

Kotěnočkin-Rusakov 23.5.2007 19:22

Venezuelský seriál na NP - 1. série,díly 1-7

1) Bémův přísně tajný výlet                                                                                                                        2) Primátorův mysteriozní výlet (scénárista Wagner střídá scénáristu JAG)                                   3) Bém-pochyby trvají  (Wagner)                                                                                                                4) Bém - otázky zůstávají                                                                                                                               5) Bém-no tak tam teda vylezl , a co jako                                                                                                   6) Wagner-Ehm, do  něčeho  jsem šlápnul                                                                                          7)Ještě to trochu rozmáznu                                                                                                                                                         

Todd Bertuzzi 23.5.2007 18:59

Wágner , Wágner ... kdo to je ?

Tak jsem si tady početl posloupnost Wágnerových článků a dozvěděl se :

1. Bém vůbec nebyl v Himalájích

2. Bém byl v Himalájích , ale nebyl na Everestu

3. Bém byl na Everestu , ale o to vůbec nejde , protože málo zviditelnil Prahu a vůbec : "Komu tím prospějete ??!!! "

Já přídám za čtvrté : Wágner je psychpatický pako fixovaný na ostarkizaci Béma ( zřejmě tedy Paroubkovec ) který ve své psychóze zítra napíše článek , že Bém není Bém , ale Barbora Škrolová.

Vašek 23.5.2007 19:48

Re: Wágner , Wágner ... kdo to je ?

ej , kurník, tak nad tímhle příspěvkem se řehtám jak kůň, nadruhou stranu, kdyby pan Wágner nebyl, tak z koho bychom si teď dělali srandu ?R^

Irena 23.5.2007 22:47

Re: Re: Wágner , Wágner ... kdo to je ?

ak bacha , ať se z toho  nepo... tento.

jana 23.5.2007 18:45

Ale pane Vagnere...

Nechapu vsechno to Vase usili a snahu pochybovat o uspechu primatora Bema.Vyzniva z Vaseho clanku tolik negativ a pochyb,ze je mi Vas uprimne lito.Coz takhle obycejne,lidsky pogratulovat??

p.s.

Jen tak mezi nami,jaky vrchol jste slezl Vy??Krasny vecer a dalsi dny a preji optimismus,dobrou naladu a vice viry v lidi.

PetrH 23.5.2007 18:42

Ad: na čem si ty zápisky psal, když měl celou dobu porouchaný počítač...

No to už je opravdu síla! Když se objeví vrcholová fotka a deník, zase samé pochybnosti... Na čem to tak ten Bém mohl napsat??? Zkus papír, milý Lojzo! Rv

Levcho 23.5.2007 18:38

Pan Bem a pan preisdentet

(1) Udyvuji mne lyterarny talenty na pana Bema. Cestitam!

(2) To tam u nas, kdybi nas covek zahynut a druhy tam vilezt, tak bi nas car kondolovat lydi od ten prvny covek a pak toj covek, co vilezt.

Slava nam, Slovanjam!

F.VÍZEK 23.5.2007 18:04

Pochybovat - to je známka dospělosti !

Nemyslím si, že pan Wagner má v případě výstupu pana Béma na nejvyšší horu světa tendenci "zkreslovat",  "zesměšňovat" či podezřele  "popichovat" a vyvolávat nedůvěru.  Jako myslící člověk má pan Wagner pochybnosti, klade si otázky, hledá odpovědi a souvislosti. Tento přístup ke každému dění a ke každé události považuji nejen za legitimní, ale dokonce za jedině správný. Manifestační potlesk i případný manifestační odsudek jsou nejméně důvěryhodné.  Mít pochybnosti a chtít je vyvrátit , čili přijít věcem na kloub - to je chování zralého, dospělého a myslícího člověka.  Chování normální a dokonce žádoucí!

jirka.s. 23.5.2007 18:11

Re: Pochybovat - to je známka dospělosti !

Francku, pozdě bycha honit! Tímhle se nevylepšíš!

MM 23.5.2007 18:18

Re: Pochybovat - to je známka dospělosti !

A zrovna tak znamka dospelosti je polemizovat s autorem a poukazovat na slabou stranku jeho argumentace.  Samozrejme, ze zde je mnoho prispevku, ktere si s vlastnimi argumenty starost nedelaji, to je pravda, ale celkova "nalada" prispevku vyzniva celkem jednoznacne. To neni zadny manifestacni potlesk. Prispevatele nikdo nenuti k tomu, aby zasedli a psali. Asi to tak citi, tak to chteji vyjadrit.  A kdyz uz jsem se zminil o tech argumentech, tak hned s jednim prispecham. Preci nemuze autor myslet vazne, ze na zaklade informace, ze Bem mel porouchany pocitac, je zahodno si myslet, ze to za nej (snad) psal nekdo jiny, nebo co tim vlastne chtel rict.  Je preci tisic jinych zpusobu, jak si porizovat poznamky.

Starý J. 23.5.2007 18:28

Re: Pochybovat - to je známka dospělosti !

Všechny pochybnosti, otázky a nalezené  odpovědi autora(od detoxu až po přesvědčení, že nahoře Bém vůbec nebyl) se ukázaly jako hloupé, nepravdivé a směšné.  Pochybnosti, otázky, hledání odpovědí je namístě, pokud je podezření, že může jít o nějaký podvod, nebo nepravost vůči občanům, nebo celé společnosti! Zde jde o pochybování a kladení si otázek naprosto účelové a z hlediska obecného a společenského zájmu nedůležité. Pan Bém si slezl Everest, těší ho to velice a my bychom mu mohli tak nanejvýš slušně popřát ke splnění životního snu. Nebo si toho vůbec nevšímat. Jinak to nemá na nic vliv. A ne zpolitizovat takovým způsobem něco, co s politikou nemá nic společného.

Ty pochybnosti , otázky a hledání odpovědí byste si Vy měl spíše klást ve vztahu k víře, se kterou jste zcela propadl podivné ideologii.

F.VÍZEK 23.5.2007 18:51

Pane Starý !

Nemám výhrady k Vašemu textu, ale k poslední větě si poznámku dovolím:  Píšete: "Ty pochybnosti , otázky a hledání odpovědí byste si Vy měl spíše klást ve vztahu k víře, se kterou jste zcela propadl podivné ideologii."

Tím jste se "zabrousil" na politickou rovinu, ale zřejmě neúmyslně pozapomněl (nebo nevíte) , že jsem si i tuto otázku (svůj problém a víru, že KSČ "dostala rozum") vyřešil  už ve svých 29 letech, čili před 38 lety.   (Když to porovnám se zločincem -  vrahem, který svoji oběť uvařil, upekl a už po 15 letech kriminálu je volný, svobodný - a právně zcela "čistý" ,  tož snad mám nárok považovat se za "normálního" ... zejména když mám za sebou to, co mám. ..

Mirek 23.5.2007 19:01

Re: Pochybovat - to je známka dospělosti !

Pochybovat je známka dospělosti, to máte samozřejmě pravdu.Problém je spíš v tom, že to co předvádí pan Wagner není pochybování ale čistá paranoia. A to je zase známka duševní poruchy.

Pokud by pan Wagner napsal: "Nemám pana Béma rád a nepřeju mu nic dobrého.", tak by to byl otevřený a upřimný názor, který je nutné respektovat, ale to co ve svých článcích předvedl není hodno obdivu, ale politování.

F.VÍZEK 23.5.2007 19:31

MIrku!

Nesledoval jsem důsledně texty pana Wagnera týkající se expedice na nejvyšší horu světa a nemohu proto vyloučit závěr, ke kterému jste dospěl Vy.  Vyprovokoval jste mě ale, proto se asi do problému trochu "ponořím" a pokusím se udělat si "jasno"... 

PetrH 23.5.2007 19:36

Re: MIrku!

No konečně! Po publikování x komentářů se pokusíte konečně zjistit, o čem je vlastně řeč... Bravo!

Mirek 23.5.2007 20:09

Re: MIrku!

Také si myslím, že nejlepší způsob jak se vyhnout ostudě, pokud o něčem chci mluvit, je nejdříve se s celou věcí seznámit.

F.VÍZEK 23.5.2007 20:28

Mýlíte se!

Je-li demokracie dialog, diskuse, debata a platí-li, že pravda se nejlépe vyjeví ze sporu, je jasné, že na diskusní stránky vstupují lidé různí, to jest lidé s různým stupněm poznání diskutovaného problému, s různými životními zkušenostmi, s různými a rozdílnými "předsudky" , pochybnostmi...  Lidé se obrazně "berou za ruce", aby diskutujícímu oponentovi ukázali problém z té své strany, ze svého úhlu pohledu. 

Kdybyste měl, pravdu, MIrku, že mluvit mohou jenom ti, kteří jsou "s celou věcí seznámeni", nezbylo by lidstvu než - mlčení.  A úplně jinak by vypadaly i televizní zpravodajské relace i policejní, soudní a "advokátské" řeči a závěry.  A převést (povýšit) problém do roviny obecné - k tomu opravdu stačí znát podstatu a nikoliv detaily.  Přečtěte si můj text znovu ...

Mirek 23.5.2007 20:49

Re: Mýlíte se!

Celá série článků o výstupu pana Béma na Mount Everest od pana Wagnera není o pochybování. Je o tom, že pan Wagner měl zcela jinou představu o tom, jak by to mělo probíhat a jak by o tom měl být informován. Když se to neodehrávalo podle jeho, tedy Wagnerových představ, tak začal vytvářet různé spiklenecké teorie o tom, že to vůbec není pravda a že je to úplně jinak.

Vrcholem byla dnešní poznámka o tom, jak mohl Bém psát deník, když měl rozbitý notebook. To už není pochybnost ale čirý výkřik zoufalství.

Celá série článků o výstupu pana Béma na Mount Everest od pana

Wagnera není o pochybování. Je o tom, že pan Wagner měl zcela jinou

představu o tom, jak by to mělo probíhat a jak by o tom měl být

informován. Když se to neodehrávalo podle jeho, tedy Wagnerových představ, tak začal vytvářet různé spiklenecké teorie o tom, že to vůbec není pravda a že je to úplně jinak. Vrcholem byla dnešní poznámka o tom, jak mohl Bém psát deník, když měl rozbitý notebook. To už není pochybnost ale čirý výkřik zoufalství. Pozorně si přečtěte všechny Wagnerovy články a seznamte se se všemi spekulacemi okolo Bémovi expedice. To myslím s tím "seznámením se s věcí".

genom 23.5.2007 17:31

PANE NEFF !!!!

Četl jsem nedavno rozhovor s Vámi v jednom časopise, nevim jak se na Vás lépe obrátit. Velice si Vás jako člověka vážim, v tomto článku jste psal, že je zapotřebí  jistá forma "zkrocení" internetu jakožto média. Nerozumim tedy proč, byť jste řekl, že neviditelný pes si žije vlastním životem, nezkrotíte pana Wágnera a jeho tendence zkreslovat a nezohledňovat pro a proti. Jeho jednostranný pohled je až udivující. Proto bych Vás rád požádal o lepší zvažování toho co by se mělo a co se objevuje na vašich stránkách, tato cenzura je nezbytná, aby Váš neviditelný pes zůstal objektivním periodikem.

genom 23.5.2007 17:14

Nerozumim tomu.....

Můžete mi někdo jednoduše vysvětlit, co je špatného na tom když si člověk udělá dovolenou? Je přeci úplně jedno jestli jede někam do tramtárie nebo kam. Pana Wágnera nevidim jako novináře s perspektivou, "pokud ovšem nechce začít psát pro plátky jako jsou AHA či Blesk", i v nich je občas lepší úroveň a méňe zaujatý pohled na věc. Koukejte na pana Béma jako na člověka, který žije v demokratickém státě, a né jako na věc. Jinak nerozumim tomu zda se nechal ten pán co sedí v tom domě s krásným výhledem na prahu, inspirovat panem Wágnerem a všemi ostatními závistivci, či je li sám zavistivý neboť by možná "byť je veliký sportovec" ani nedošel do základního tábora, protože jeho pozvání na hrad kde Bém musí podat ihned po příletu vysvětlení, "pochybuji že mu bude někdo gratulovat" mi připadá velice nemístné.

BaJo 23.5.2007 18:00

zmatek

Pane, máte poněkud zmatek v terminologii. Dovolená je omezený(!) časový úsek garantovaný zákonem a slouží pro "načerpání sil". Jak to člověk využije je pochopitelně jeho problém. U pana Béma však vůbec nešlo o žádnou dovolenou (kdo vám takovou volovinu proboha nalhal a vy ji papouškujete?), ale o mimořádné neplacené(?) volno v časovém  rozpětí několika dovolených. Nejde pochopitelně o nic protizákonného, ale je jasné, že na určitých pozicích existují určité nepsané kodexy, které prostě něco takového nepřipouští. Pokud vysoký činitel je schopen se takto dlouho někde "flákat" (tj. "neúřadovat") tak tím dává jasně najevo svou zcela zbytečnou působnost v úřadě a navíc i pohrdání svými voliči ...