2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

SVĚT: Ottawa, Káhira, Jeruzalém

Středa 22. října. Tři metropole, tři teroristické útoky. Na ty blízkovýchodní jsme tak nějak uvyklí. Proto byla největší mediální pozornost věnována akci v Kanadě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 24.10.2014 12:15

Re: Západ už není co býval,

Ne nejsem. Taková smutná fakta. Píši, že nehodlám zapřít svůj původ, své rodinné zázemí a své dějiny. U nás nikdy nikdo nebyl muslim a to tak zůstane. Muslimové nám diktují, jak máme žít, co smíme a co nesmíme dělat. Islám Evropu ovládne, to je jisté.

S. Netzer 24.10.2014 12:26

Re: Západ už není co býval,

Tak to jste mně uklidnila.

Je mi líto, že "muslimové Vám diktují, co smíte a co nesmíte dělat."

To musí být strašné

L. Křivan 24.10.2014 12:32

Re: Západ už není co býval,

V některých londýnských čtvrtích už platí šaria.  Belgický imám vyhlásil veřejně: " Když se vám Belgičani nelíbí, co my muslimové chceme, tak vypadněte  z Belgie ! "  - a belgická policie to svinstvo na místě nezastřelila !

H. Lukešová 24.10.2014 12:32

Re: Západ už není co býval,

V naši drahé České republice zatím nežije tolik muslimů, i když i v Teplicích vykázali slepou paní z lázní. Proč? Protože měla slepeckého psa a muslimy pes uráží, považuje ho za hnusné, nečisté a opovrženíhodné zvíře. Takže i u nás se muslimové roztahují.

No a ve Velké Británii, Francii, Belgii, Německu, Skandinávii je to ještě o poznání horší, tam v tramvajích běžně vykazují běžně lidi se psy, vyžadují od žen zahalování, bojují proti prodeji vepřového masa, do britského zákoníku se zavádí šariátské prvky.

L. Křivan 24.10.2014 12:17

Re: Realistická, ne hysterická.

A má bohužel pravdu.

L. Křivan 24.10.2014 12:16

Re: Vím, ta rudá kráva

je nebo byla nějaká ministrině. Tuším že pro immigraci.  Škoda, že ji Breivik .......

L. Křivan 24.10.2014 11:36

Re: Západ už není co býval

o USA už vůbec ani nemluvě.

H. Lukešová 24.10.2014 12:11

Re: Západ už není co býval

Jenom Austrálie zatím nezapřela svůj původ a nezapomněla na své dějiny. Evropa a Amerika (USA a Kanada) se mění pod očima, to nelze nevidět. Bat Yeor napsala knihu Eurabia, kde napsala, což je strašlivá pravda, že politici EU kvůli levné ropě dovolili (a dodnes dovolují) emigraci milionů muslimů do Evropy, děvky jedny prodejné! Kvůli ropě zničit Evropu. Muslimů přibývá, mají volební právo, obsazují posty ve veřejném i kulturním životě spolu s multikulti politkorektníky a ničí vše dobré.

P. Pokorný 24.10.2014 9:25

Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

kdyby si vyhrožování smrtí, zabíjení dovolila opačná strana, už by byla celá vaše komunita ve zbroji.  Křivan Datum: 24.10.2014Mrtvý Petr Pokorný,  dobrý Petr Pokorný.  To má společného s Hitlerem, Arafatem, Gottwaldem,..  Sulc: Kdyby blbove typu Pokorny vymreli...

Uvědomujete si, že jste na území České republiky a nikoliv ve státě, kde se volně střílejí 13 letí chlapci beztrestně? Uvědomujete si, že vyhrožovat smrtí je velice těžký trestní čin? Já pouze chci spravedlivé vyšetření vraždy třináctiletého chlapce, nic víc. Chci vidět film, jak se to stalo! A za to je mi vyhrožováno smrtí? A už po několikáté? Já nikoho nezabíjím, nikomu nevyhrožuji. Pouze chci, aby byla spravedlnost. Jsou Zelení teroristé na zabití z Greenpease, když házejí zapálené lahve? Jsou horníci z Polska teroristé a mají být postříleni za házení zapálených lahví? Jděte jim to říct veřejně! Ale na Neviditelném psu si dovolíte vyhrožovat smrtí, protože NĚKDO si dovolí žádat vyšetření zastřeleného třináctiletého chlapce? A víte, jestli tomu člověku izraelská armáda nepostřílela celou rodinu včetně dětí? Ptali jste se, co je zač a proč to udělal, že vyhrožujete smrtí zde, v České republice? Já nikoho neobhajuji, zabití už vůbec ne, ale i ten 13letý hoch byl zastřelen!  Chápete, jak závažné je někomu vyhrožovat smrtí v civilizovaném státě?

P. Pokorný 24.10.2014 9:34

Re: Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

Terorista není ten, co ze zoufalství zabíjí, ale ten, kdo první krvavé konflikty vyprovokuje! Nyní se vyšetřuje, jak to bylo při střílení na školu v Palestině. Ti co to vyšetřují, jsou také multikulti teroristé? A byli tam mezinárodní pozorovatelé, maminky s dětmi. Že ty postřílené děti a maminky Stejskal zde nevystaví? Protože by se to nevešlo ani na mnoho stran? A aby se to nevyšetřilo, máme být všichni Křivanem a dalšími postříleni?

L. Křivan 24.10.2014 11:52

Re: " kdo první krvavé konflikty vyprovokuje! "

Stačilo by přepadení právě vyhlášeného Israele v roce 1948 ?  Nebo vyvražďování Židů v Hebronu před válkou ? Vy Pokorný asi patříte mezi ty hnusné zrůdy, podle kterých Žid provokuje už jen svou existencí. Až upadnete pod metro, tak otevřu extra dobrou flašku šampusu.  Jen nevím, jak se to dozvím.

P. Pokorný 24.10.2014 12:43

Re: " kdo první krvavé konflikty vyprovokuje! "

Nejste podle jména žid?

L. Křivan 24.10.2014 12:53

Re: "..Nejste podle jména žid?..."

Nejsem. Podle protektoriálního osvědčení mých rodičů jsem 100% arijec.

Kdybych byl Žid, byl bych na to velice hrdý. Přece jenom, národ s tak vysokým IQ,  .....

S. Netzer 24.10.2014 15:47

Re: "..Nejste podle jména žid?..."

"Wer die Juden über ihr Erbgut zu definieren versucht, auch wenn das

vermeintlich positiv gemeint ist, erliegt einem Rassenwahn, den das

Judentum nicht teilt." (Stephan Kramer, Generalsekretär des Zentralrates der Juden in Deutschland)

J. Urban 24.10.2014 16:17

Re: " kdo první krvavé konflikty vyprovokuje! "

Ano, o to ti jde, viď, ty debíIku náckovskej, primitivní, ubohej, chudáčku deprivovaná, v soukromém a sexuálním životě neúspěšný, přišel jsi na to, můžou za to ŽIDI !

L. Křivan 24.10.2014 11:59

Re: "..maminky s dětmi..."

Byly to ty samice s mláďaty druhu "Homo arabacus odiosas",   které 9.11.2001 ječely a zmítali se radostí v arabských ulicích ?

R. Brzák 24.10.2014 10:00

Re: Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

Pane Pokorný, opačnou stranou není, nezlobte se, nějaký popletený dsikutér, ale svět Islámu - a ten jak ve svých základních ideologických východiscích, tak v projevech svých mnohých představitelů (byť ne všech) vyhrůžky smrtí má jako základ diskuse s oponenty. A protože máme třináct století důkazů, jak jsou schopni své vyhrůžky naplňovat, nedivím se panu Křivanovi, že z nich má strach a reaguje, jak reaguje, na Vaše a Vám podobných z mého pohledu provokace. To že se nedivím, neznamená, že s jeho výzvami k ukončení Vašeho života (pan Šulc Vám smrtí nevyhrožoval, čtěte pečlivěji) souhlasím. Ale je zjevné, že svým stylem komunikace ani Vy nejste na podobě Vašeho konfliktu bez viny - naopak, Vy si toto vyhrocené mezi Vámi užíváte a využíváte pro potvrzení své pravdy.

Jakkoliv chápu, že v revolučním nadšení se i jinak rozumnému člověku může stát, že namísto argumentů začne házet dlažební kostkou či zápalnou láhví. Ale musí pak počítat s tím, že bezpečnostní jednotky budou reagovat tak, že tyto evidentní útoky na životy a zdraví potlačí vší silou. Je to nešťastné a nemělo by k tomu vůbec docházet - ale tohle vyhrocení situace má na svědomí svět Islámu a svět Arabský, který, jak jsem Vám psal níže, vleklou válku s Izraelem potřebuje a proto podporuje.

V IDF dochází, jako v armádě demokratického státu pod drobnohledem celého světa, k nejpečlivějšímu vyšetřování zcela přirozeně - neboť je to v zájmu Izraele, vědět, co se stalo.

Chcete-li spravedlnost, obujte si na chvíli i boty Izraelce. Jinak chcete, jako mnozí, spravdelnost selektivní.

P. Pokorný 24.10.2014 10:15

Re: Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

Pane Brzáku, je to nekonečné. Pro mě jsou Arabové a Islam vzdálení, jako komunita Romů. To však neznamená, že nebudu žádat vyšetření, pokud nějaký Arab, Rom, muslim a další budou zastřeleni. Pokud toto je provokace, tak asi není normální diskuze možná. Chci vyšetřit nejen zabíjení židů či Židů, ale i Arabů, Palestinců, Romů, prostě všech. Takže náš úhel pohledu se liší od pohledu civilizace: civilizace prostě nestrpí, aby nebyl vyšetřen jakýkoliv zásah do lidského života. Vy však tvrdíte, že je to provokace, jedná li se o Palestince, neboť tam se zabíjet smí. A někteří začnou navíc vyhrožovat. A tvrdit jako Lukešová, dokonce v článcích, že každý, kdo má zápalnou láhev je terorista, takže má být zastřelen a je to správné, že toto se objevuje na Neviditelném psu, že nikomu nevadí vyhrožování smrtí mě zaráží. Zápalené loahve používali Zelení v Praze (Za Grosse), horníci v Anglii za Thatcherové, Poláci proti zavírání dolů... A Lukešová napíše: teroristi, zastřelit! I když ta to zužuje k jedné rase!

Takže, vážně jsem provokatér, když chci vyšetřit a nemanipulovat jako Stejskal s jedním dítětem, ale všechny vraždy? Vážně v civiliziovaném světě se vyšetřuje pouze jedna strana? To vážně nechápete, že to provokace není, ale že je mi zabíjení kdekoliv odporné? A militantní židé dnes ukazují, že tudy cesta nevede a sami občané Izraele se jim brání? Lidsky: jasně, to hovado muselo být zastřeleno. Ale stejně tak musí být potrestán vrah 13letého chlapce. Spravedlnost musí být!

R. Brzák 24.10.2014 10:27

Re: Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

Pane Pokorný, provokací je hovořit o "zákeřné vraždě" v případě zjevně obranné střelby proti útočníkovy. To, že je útočníkovi třináct let se v okamžiku lítajících zápalných lahví dá zjistit jen stěží.

Zaráží mne, že si nejste schopen ani na okamžik "obout" ony pomyslné "boty" druhé strany. Copak Vám není zřejmé, jak nešťastné je to pro toho Izraelského vojáka po své práci - ano, on tam dělá svou práci, brání svoji zem - zjistí, že zastřelil dítě...

Je nešťastné, že nejste schopen dohlédnout na prvotní příčiny. Já Vás chápu, také mne děsí tolik smrti, kterou ten šílený konflikt produkuje. Ale hledám-li příčiny toho konfliktu, i začasté smrti dětí či téměř dětí, nacházím největší odpovědnost tam, jak jsem popsal ve příspěvku v noci - na který se zjevně odpovídat neodhodláte.

To, co chcete, dělá demokratický stát Izrael i bez Vaší intervence. To, že Izraeli nevěříte, je pro mne, při Vaší deklarované víře v demokracii (někdy dříve), téměř záhadou. Namísto toho přejímáte tvrzení společnosti veskrze nedemokratické, svou povinnou lží se netající, vážící si více smrti svých nepřátel, než životů svých dětí.

P. Pokorný 24.10.2014 10:40

Re: Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

Lžete a evidentně vám to nevadí. Záměrně opakujete jednu frázi. Tam, kde byli pozorovatelé, byla teroristická buňka? Toho hocha nafilmovali a záhadně to mizí, důkazy se ztrácí. Pište fakta a pravdu. Já se právě dívám z obou stran, nikoliv z pouze ortodoxní!

R. Brzák 24.10.2014 14:24

Re: Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

V čem konkrétně lžu? Vy jste velmi agresivní diskutér, pro obviňování druhých nejdete daleko (pravda je, že se Vám to od mnohých velmi ostře vrací, s čímž nesouhlasím), takže jste si zvykl na styl komunikace, kterým sám sebe jako relevantního zdroje názoru znevažujete. Pakliže lžu, musíte Vy mít důkazy, jaká je pravda. Avšak to je, vzhledem k tomu, že ani jeden z nás se přímo skutkových podstat diskutovaných věcí nezúčastní, velmi nepravděpodobné. Zatím jsem od Vás žádný důkaz Vašich tvrzení nečetl - jen emocinální výkřiky, opřené z mého pohledu o příklon k uvažování v intencích spikleneckých teorií (tisícileté příkoří atd.). Pokud chcete, aby s Vámi někdo komunikoval a ne jen, jako mnoho jiných, z Vás měl srandu, či Vám nevyhrožoval, je načase, aby jste se nad sebou zamyslel.

J. Marek 24.10.2014 11:14

Re: Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

To není žádná záhada, ten pán trpí nemocí zvanou antisemitismus.

H. Lukešová 24.10.2014 11:32

Re: Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

Pokorný, já jsem vám smrtí nevyhrožovala, to zaprvé a za druhé oponuji vašemu názoru, to třináctileté individuum nebyl žádný "bezbranný chlapec", ale ozbrojený terorista. Házet Molotovovy koktejly na lidi je terorismus, to za druhé. Vy líčíte jenom arabskou propagandu, ale pohled Židů nejste schopný pochopit, pro vás je dobrý Žid, pouze mrtvý Žid.

L. Křivan 24.10.2014 11:37

Re: "..Jsou Zelení teroristé na zabití

z Greenpease, když házejí zapálené lahve?.."

ANO.

L. Křivan 24.10.2014 11:43

Re: Militantní Lukšová, Křivan, Sulc a další

Já  smrtí nevyhrožoval, nebudu přece riskovat, že mě někdo udá gestapu,  ale velice by mě potěšilo, kdyby Pokorný upadl pod náklaďák. O jedno tak hnusné a dementní individuum méně, to by stálo za flašku sektu.

L. Šimeček 24.10.2014 7:29

Islamizace EU.

Manželka se vrátila ze Štrasburku, jedna poslankyně tam pozvala lidi od nás, vše placeno EU, tedy z našich i Vašich daní. A přivezla mezi jinými i dárek EU - krásnou modrou kabelu s věncem hvězdiček a nad nimi - islámský půlměsíc. Horší, než kdyby tam byl hakenkrajc či rudá hvězda - to už je za námi, kdežto islamizace nás teprve čeká. A UE ji pěkně propaguje

P. Lenc 24.10.2014 8:21

Re: Islamizace EU.

Podívejte se na vedení a poslance EU, ale také se podívejte, kdo tyto Mnichovany volí.Nejen v okolních evropských zemích, ale také u nás.Taková Šabatová, to je jen špička ledovce multikulti páté kolony nejen u nás.A když si přečtete "výtvory" nácka Pokorného, který tu  "reprezentuje" nemalé procento stejně smýšlejících "antisionistů"  po celé Evropě, tak se nedivte, že směřujeme do pekel.

P. Sulc 24.10.2014 2:58

Kanada se zastrasit neda !

Ani jine zeme ne ! Jen ten nekonecny priliv muslimu do zapadni civilisace neprestava. Takze, ac budeme nezastraseni, oni nam urezou ty nase pitome palice. My se nebojime, vzdyt nas brani politicka korektnost, my zije preci krestanskymi a havlovskymi idealy, dokonce i "nastavujeme druhou tvar".. A volime politiky stale blbejsi a blbejsi.

V. Plocek 24.10.2014 0:49

Ottawa, Káhira, Jeruzalém

Media mají opět co rozebírat. Budiž jim přáno. Člověku se ale znova vrací dlouhodobější pocit, že se neustále zmenšuje prostor s relativní bezpečností stejně tak jako země, ve kterých je ještě možné se svobodně pohybovat. A tak si budeme muset zvykat, že i u nás občas "někde, něco bouchne", stále častěji budou útoky na jednotlivé osoby atd. atd. A když se podíváme okolo sebe, tak se člověk ani nediví. Media "školí diváky" jak ubližovat, zabíjet, školství žáky nevychová a naopak přehlíží nevhodné chování žáků ve strachu, aby je rodiče nenařkli ze "surovosti", a rodiče v dalších a dalších generacích ztrácí schopnost děti vychovávat. Atd. atd. A tak se nedivme, že se každým rokem zločinnost zvyšuje na všech stranách.

J. Babička 24.10.2014 5:10

Re: Ottawa, Káhira, Jeruzalém

Takže ti islámisté jsou vlastně oběti společnosti.