28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

SVĚT: OSN k hanbě

Lidé rádi srovnávají a porovnávají, kdo nebo co je "nej". O žebříčcích slávy se zpravidla mluví hodně. O činy v lepším případě zbytečné a v horším přímo škodlivé již takový zájem není. Přitom – je čeho si všímat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Tejkl 18.1.2013 23:30

Re: V roce 2003 jsem v referendu

95% návštěníků ŽMP tvoří turisté, vy žvanile...

V. Stejskal 17.1.2013 11:06

Re: k smichu

Ja jsem se Vam pokusil naznacit, ze diskuze se vymkla kontrole a nema cenu v ni dal pokracovat. Vam to zrejme moc nemysli a opet jste vyhral.

J. Jurax 16.1.2013 23:55

Re: Poslední šance

Ano, to je jistá překážka - ale když je dobrá vůle, tak se dílo jistě podaří ...

P. Pokorný 16.1.2013 22:44

Re: V roce 2003 jsem v referendu

Protože tam nahánějí i naše děti. Kolikrát denně brečíme nad koncentráky a naše mrtvé, co padli za války, ani neznáme, natož, abychom tam dávali kytky. Ještě tak atentát a trochu Lidice. I ty Ležáky jsou méně důležité, než židi. Toto žádná zem nedělá!

J. Tejkl 16.1.2013 20:32

Re: k smichu

Diskuze se  vymkla kontrole! :-)))   Takže: cítite potřebu diskuze "kontrolovat", pro nevládní organizaci  požadujete  "autorizaci" a nazíváte ji "samozvanou" (oblíbený termín RP - viz ztroskotanci a samozvanci) , protože si "uzurpuje" informace. Člověče, co jste zač?   

P. Pavlovský 16.1.2013 20:12

Re: Organizace spojených barbarů?

Káží vodu a pijí víno.

Též kozel zahradníkem.

Též kovářova kobyla....

J. Adler 16.1.2013 19:03

Re: V roce 2003 jsem v referendu

Netroufam si rict, cim jste zaslepeny, ale necim to bude - mozna, ze by stalo za to se cas od casu zamyslet, protoze Vase prispevky opravdu prozrazuji pomerne slusnou davku ignorantstvi.

V. Stejskal 16.1.2013 18:38

Re: k smichu

Vy mate zrejme delsi vedeni. Ja jsem se Vam pokusil naznacit, ze diskuze se vymkla kontrole a nema cenu v ni dal pokracovat.

M. Prokop 16.1.2013 18:31

Re: Poslední šance

Tam se volí, do OSN deleguje.

M. Prokop 16.1.2013 18:30

Re: Poslední šance

Ovšemže smíte, nemám na to (c).

M. Prokop 16.1.2013 18:29

Re: V roce 2003 jsem v referendu

Pokud Izrael vystoupí, blbost činění OSN to rozhodně nezlepší.

M. Prokop 16.1.2013 18:28

Re: Vážený pane Pavláte, analogie

Společnost národů.

Jinak souhlas.

J. Jurax 16.1.2013 17:48

Re: Jestli by nebylo lepší, kddyby rok 2013

Směšná jistě, ale bohužel škodlivější a taky dražší - OSN není jenom sbor jurodivých starců jako u těch nobelovek za mír ...

J. Jurax 16.1.2013 17:46

Re: Tak jako EU

Přesně zak ...

J. Jurax 16.1.2013 17:42

Re: Poslední šance

No, popravdě řečeno není - ještě je europarlament ...

J. Vyhnalík 16.1.2013 17:29

Re: Poslední šance

Smím tu poslední větu používat? Zařadím ji do zlatého fondu NP.

J. Kanioková 16.1.2013 17:28

Jsou to na.írací informace dost moc,

ale nad podobnými je důležitější otázka, základní - jestli si lidu uvědomují základní primární fakt - že každá taková nadnárodní instituce, která většinou vznikne z iniciativy nějakých zapálených aktivistických Pachatelů Dobra - se skoro vždycky zvrhne v něco téměř opačného..

Všechno se to vždycky opírá o pojem - demokracie. Proto začínám přehodnocovat své jistoty, hodnoty. Které se všechny opírají o princip demokracie, jenže bohužel, po čase v tom vždy začnou vítězit "většinové" zájmy, zrovna právě v těch institucích je to víc než zřejmé. Místní satrapové si své zájmy prosadí doma, a pak po přijetí do takových institucí, své zájmy tam protlačují zaštiťujíc se svým všeholidem.

Ve všem platí - hlídat Optimální míru. OSN přijímáním dalších a dalších členů už dávno ztratila schopnost vypotit cokoliv objektivního.

M. Kosejk 16.1.2013 17:19

Re: Organizace spojených barbarů?

Málokterá věc je tolik v zájmu Evropy, jako je udržení americké hegemonie. Až USA tu hegemonii ztratí, tak pro nás teprve nastanou "zajímavé časy"*

* přání, "Zajímavé časy na vás", je  čínská kletba.

J. Urban 16.1.2013 17:19

Re: Poslední šance

Jako poslední šance islamistů?

J. Urban 16.1.2013 17:18

Vážený pane Pavláte, analogie

k meziválečným Spojeným národům je více než zjevná. Neudělaly nic pro nikoho, ani válce nezabránily. Historie se opakuje. :-(

J. Kanioková 16.1.2013 17:12

Ha ha ha ha ha, víra tvá tě uzdravila

J. Kanioková 16.1.2013 17:10

Tak jako EU

J. Tejkl 16.1.2013 17:05

Re: k smichu

tedy věcně: Jak UN watch překrucuje fakta pokud tvrdí, že v OSN na lidská práva dohlíží stát, který praktikuje otrokářství? Jste na to schopen věcně odpovědět?

J. Marek 16.1.2013 17:05

Re: V roce 2003 jsem v referendu

Pan Pavlát nemá žádné chlebodárce v Izraeli, je ředitelem Židovského muzea v Praze. Není v ČR muzea , které by mělo vyšší návštěvnost.

E. Sevrát 16.1.2013 16:25

V roce 2003 jsem v referendu

hlasoval proti vstupu ČR do EU.Kdyby dnes bylo referendum o setrvání v tomto spolku tak bych opět hlasoval pro vystoupení (samozřejmě problém je,že dnes nikdo ze zbabělosti toto referendum nevypíše-to by byla konečná).Takže pan Pavlát by měl doporučit svým chlebodárcům v Izraeli,aby z OSN vystoupili.Když mi něco nevyhovuje a nikdo mě nenutí se  zúčastňovat tak proč mám toho být součástí ?

E. Sevrát 16.1.2013 16:16

Re: Organizace spojených barbarů?

Aby se nemuselo měnit logo a ostatní náležitosti tak by byl lepší název "Organizace spojených neandrtálců".

R. Langer 16.1.2013 16:03

Re: k smichu

Ano, není nad přesné vyjadřování jako třeba že UN Watch si něco uzurpuje, že? :-D

V. Stejskal 16.1.2013 15:35

Re: k smichu

Diskuze nesmi byt osobni, musi byt vecna. Jakmile diskuze prechazi do osobni polohy, ztraci smysl.

V. Stejskal 16.1.2013 15:12

Re: k smichu

"Asi jako Fidel, třeba." Není nad přesné vyjadřování, třeba.

J. Tejkl 16.1.2013 15:11

Re: k smichu

Fakta, která UN watch uvádí, si každý (tedy i evolucionalista) může najít na stránkách OSN! Pokud se podíváte na stránky UN watch,  najdete že jde o nevládní organizaci, Stačí nebýt líný. Můžete nějak doložit, že UN watch fakta "překrucuje"? Máte pro to jediný důkaz? Nikoliv, protože Vy přece víte odkud "vane vítr", že?  

Un watch, stejně jako kterákoliv jiná nevládní organizace ve svobodné zemi, nepotřebuje být nikým "autorizována" k tomu, aby  konstatovala veřejně přístupné informace.

Netvrdím přece, že jste byl estébák nebo kádrovák. Nemám pro to jediný důkaz ,a upřímě - je mi to úplně jedno. Pouze konstatuji, že Vaše názory a uvažování odpovídají výše uvedeným lidským poddruhům. Toť vše.