8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

SVĚT: Ohlédnutí za 11. zářím 2001

Čím jsem starší, tím mi čas utíká rychleji; už počtrnácté se dovršilo výročí dne, v němž se zase jednou lámaly dějiny. Napsal jsem tenkrát, jak jsem byl té hrůzy plný, článek do tehdejší Annonce, v němž jsem přirovnal sebevražedný útok na newyorské Světové obchodní centrum k napadení Pearl Harboru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Beránek 1.10.2015 12:14

Re: Ve všem máte naprostou pravdu

Jaké útoky?

Do Pentagonu se prý "strefilo" letadlo. To musel být fakt schopný absolvent leteckého kurzu když se hned napoprvé trefil do budovy Pentagonu. Ještě je otázkou na čem letěl, jestli na rogallu, protože žádné zbytky letadla se na místě zásahu nenašly.:-)

A ten zmařený? Asi to mělo trefit budovu WTC 7 - holt, jak píšete bylo to zmařený, nedoletělo, ale budova WTC 7 byla již připravena, tak musela padnout stejně.

A. Sedláčková 30.9.2015 22:19

Re: Ve všem máte naprostou pravdu

Pane Vintře, co 2 další útoky - na Pentagon a ten zmařený - povídejte, ať je sranda.

P. Beránek 30.9.2015 10:55

Re: Kromě několika desítek tun

No jo, ale ve WTC 7 mohla dolů stékat tak akorát voda z vodovodu, na WTC 7 už totiž letadlo nezbylo.

A k tomu kerosinu u těch dvojiček - je nutné si uvědomit, že letadla už za sebou měla nějakou dobu letu, a že palivové nádrže tedy už zdaleka nebyly plné.

Z. Baldova 30.9.2015 1:10

Re: Ach ne

A ty ses potrhlej vul  trotle  kolik tech nicku zde mas ty uznanej blbe?

J. Jurax 30.9.2015 1:07

Re: Kromě několika desítek tun

No, kapalina - i hořící - stéká dolů působením gravitace :-)

J. Jurax 30.9.2015 1:03

Prostě,

evropská politika je plná Chamberlainů, ač doba si žádá Churchilla.

J. Jurax 30.9.2015 1:01

Re: Ach ne

Baldová není diskuze, ale šílená kráva.

M. Prokop 29.9.2015 22:20

Re: Jde o to, kdo tomu velí

Skoro ....

M. Prokop 29.9.2015 22:20

Re: Jde o to, kdo tomu velí

Skoro ....

M. Prokop 29.9.2015 22:17

Re: Jedna vec je jista

Baldovou si prostě vytkněte před závorku. Slušně se tomu říká alternativní, ale to nevystihuje podstatu.

M. Prokop 29.9.2015 22:16

Re: Každý stavař, ba dokonce obyčejný

Svářel jste plamenem hliník, hořčík nebo olovo? S jakým úspěchem?

Z. Baldova 29.9.2015 21:53

P. Beránek

Jestli ty vase  cance povazujete za argument tak jen dokazujete ze pisete ze saskarny,protoze takove vymysli a zvasty muze napsat jen chorej mozek a vic o Vas uz psat nebudu  vy verejny trotle

J. Dvořák 29.9.2015 21:12

Ach ne

Čím hodnotnější článek, tím hnusnější diskuse.

P. Aron 29.9.2015 21:04

Re: Vygůglujte si:

Ocel při vyšších teplotách měkne, ale netaví se. Jak vysvětlíte to zhroucení se celé budovy volným pádem ? Zbylé dvě třetiny budovy , které jsou nepoškozené nekladou odpor ? A co WTC 7 tam, žádné letecké palivo nehořelo.

K. Janyška 29.9.2015 20:36

Re: Osudné zmíněné 11.září je důkazem, že to s nimi nepůjde.

A kdo to zjistil ? Vy ? Dzp.

B. Rybák 29.9.2015 18:56

Re: Každý stavař, ba dokonce obyčejný

Přesně tak!

J. Vintr 29.9.2015 18:20

Re: Vygůglujte si:

Co má spolecného teplota spalovaného leteckého paliva a pevnost oceli v závislosti na teplotě společného s ocelovou konstrukcí cca sedmdesati poschodí, které měly zaručeně tepolotu okolí (čili max. 30 stupňů)?

P. Aron 29.9.2015 18:13

Re: Jedna vec je jista

Zvláštní jak když lidem docházejí argumenty a realita nevypadá tak jak by chtěli, ta se zmůžou jen na sprosté nadávání.

J. Vintr 29.9.2015 18:13

Re: Kromě několika desítek tun

S těmi tunami leteckého paliva je to evidentně blbost. Letecké palivo je, jak známo, kapalina a ty vždycky tečou směrem dolů. Pokud by se v budově WTC ocitlo nějaké letecké palivo, tak by také teklo dolů. Po schodištích, výtahovými šachtami, venkem budovy. A zapalovalo by požáry v nižších podlažích. Přitom v nižších podlažích evidentně nehořelo. Dokonce ani v podlaží těsně pod zasaženým místem, odkud se zachránili nějací lidé. V těch budovách zřejmě žádné letecké palivo nebylo. Kde by se tam také vzalo, když do těch budov zřejmě žádná letadla nenarazila (teď asi antikonspirátory rozpálím do běla)

B. Hamáček 29.9.2015 17:41

Re: S věřícími fanatiky je zbytečně diskutovat

Jó , konspirační teorie jsou možná bezva zdroj peněz , ale s pravdou nemají nic společného. ovšem najdou se jedinci , a není jich bohužel málo , kteří jsou notně chudí duchem a věří všem báchorkám.

B. Hamáček 29.9.2015 17:38

Re: Každý stavař, ba dokonce obyčejný

Každá ocelová konstrukce musí být chráněna před teplotou vyšší cca 500 °C , na to se při konstrukci budov velmi dbá, protože požární odolnost samostatné ocelové konstrukce je O.

P. Beránek 29.9.2015 16:59

Re: Kromě několika desítek tun

Ale ne v těch spodních patrech, které se hroutily jako první.

A co hořelo ve WTC 7? Také kerosin?:-)

P. Beránek 29.9.2015 16:54

Re: Sám jste promuslimský trotl, Beránku. Možná jste

Ty jsi holka z těch muslimů nějak zfanfrnělá.:-)

V tom linku ze zvědavce totiž není o muslimech ani "nˇ".

P. Beránek 29.9.2015 16:46

Re: Jedna vec je jista

Zajímavý argument.:-)

A co takového já prosazuji? Aby lidi mysleli a nejenom tupě přebírali co jim kdo nakuká?

Ach jo. Sancta simplicitas.

Z. Baldova 29.9.2015 16:38

Jedna vec je jista

Ze takovej internetovej trotl komunisticky agitator P. Beránek vubec umi psat To co on zde prosazuje snad neni ani mozne tohoto trotla by meli drzet v kleci a poustet ho ven jen za policejniho doprovodu aby nekomu neublizil:):)

J. Skála 29.9.2015 16:21

Vygůglujte si:

1. Teplotu uvnitř požáru, spalujícího desítky tun leteckého paliva.

2. Pevnost oceli v závislosti na teplotě.

Až to budete mít, kecejte.

H. Lukešová 29.9.2015 15:46

Sám jste promuslimský trotl, Beránku. Možná jste

i muslim, ale to je jedno, poturčenec horší Turka, muslim nebo příznivec islámu, obojí je nastejno. A ty hovadiny z promuslimského zvědavce, tomu může věřit jenom levičák.

J. Cervenka 29.9.2015 15:43

Frybort

Frybortuv clanek je ukazkou uvah vzdelanyho cloveka. Byl tam, videl, premyslel, hodne cetl a pak ma nazor. Ne jako nadprumerne inteligentni (prumer IQ=100) vedci v Cechach, kteri ale o islamu nemaji potuchy a ve snaze se ukazat podpisujou prohlaseni jak pomahat muslimskym imigrantum se dostat do Cech. Skoro intelektualni katasrofa.

P. Vaňura 29.9.2015 15:16

Pokud vezmete fakt, že v amerických

tajných službách patrně dodnes slouží individua, jako

Snowden, věříte opravdu, že by američané dokázali něco takového utajit.

P. Vaňura 29.9.2015 15:09

Kromě několika desítek tun

leteckého kerosenu tam opradu asi hořel papír a nějské plasty.