6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SVĚT: O budoucnosti vztahů Ruska a Západu

Téma budoucnosti vztahů Ruska a Západu, jak byl nazván dnešní odpolední panel, považuji za zcela zásadní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 3.5.2015 5:13

Re: Nesouhlasím

Lstivě odvádíte vy a to srovnáváním s r. 1939 a současností. Není(!) paralela  s tím rokem. Vaším zájmem je přirovnávat současné Rusko k Hitlerovskému nacismu. Je to zájem víc než sprostý. Oponovat bych mohl podobně tak, že bych přirovnával současné USA k rasistické JAR z časů segregace, kdy byli černoši běžně likvidovaní jako méněcenná rasa. Bylo by to pochopitelně také sprosté, protože zastřelení afroameričanů policií v USA nelze srovnávat s poměry v dřívější JAR.

Problém vztahů mezi Západem a Ruskem je vyvolán označováním odpovědnosti Ruska za současný hospodářsky neúnosný stav Ukrajiny i za nacionálně občanskou válku proti neukrajinským národnostem na Ukrajině. Nacistické tendence současné sebedosazené vlády Ukrajiny nejsou kritizované Západem a nedemokratické postupy za poslední rok jsou Západem záměrně přehlíženy.

Jste přívrženec nacistického nahlížení na dění ve světě. V tom je celý váš problém s chápáním!!!

J. Babička 3.5.2015 6:33

Re: Nesouhlasím

Takže sudečtí němci něměli právo na sebeurčení a rusové na Ukrajině ho mají Jinak je to pravda, že Rudé právo takově řeči, které jste si z toho zapamatoval o Jižní Africe skutečně psalo. A není jasné jesli souhlasíte s útlakem černochů v USA, nebo ne. O tom psalo také Rudé právo srcervoucí články

J. Šimek 3.5.2015 7:47

Re: Nesouhlasím

Zase vám vypadla z hodnocení vztahl Západu a Ruska anexe Krymu, Putinem přiznaná hybridní válka se sousedem, Putinovo chrastění atomovým arzenálem a nedodržením smlouvy o garanci územní celistvosti Ukrajiny.

Jinak dobrej pokus, takovej soft-jamborovskej.

M. Frank 3.5.2015 9:34

Re: Nesouhlasím

Nemáte pravdu nacisto! Rusáci jsou horší Němců ve všech ohledech, snaží se zotročit a vyhlazují vlastní bratry! Blejete tady ruskou propagandu.

H. Balzám 3.5.2015 11:30

Re: Nesouhlasím

Buď jste slepý, nebo hloupý...

M. Mařák 3.5.2015 0:56

Pane Prokope,

23:15 jsem Vám odepsal pod komentář pana Franka. Pořád to nevidím, přestože již uplynula více, než hodina, no a mé ostatní komentáře se od té doby zobrazují.

M. Mařák 3.5.2015 2:47

Hodím to ještě jednou:

Mnohem více salt, než trojitý rittberger::

Autor: M. Mařák Datum: 2.5.2015 23:15

"Chci Vás ujistit, že Česká republika podporuje myšlenku perspektivního členství Ukrajiny v NATO i v Evropské unii. Pokládáme to za logické završení pozitivních změn, které ve Vaší zemi probíhají, za garanci pevného zakotvení Ukrajiny v dnešním světě."

To bylo v dobách Topolánka, kdy si Václav Klaus hrál na prezidenta EU:

http://www.klaus.cz/clanky/2435

J. Kanioková 3.5.2015 13:14

Když ono je nutné uvést informaci v celku..

""Chci Vás ujistit, že Česká republika podporuje myšlenku PERSPEKTIVNÍHO členství Ukrajiny v NATO i v Evropské unii. Pokládáme to za logické završení pozitivních změn, které ve Vaší zemi probíhají, za garanci pevného zakotvení Ukrajiny v dnešním světě. (termín? za 10,20,30 let?..Po završení kladných změn - čili po celkové transformaci)

Jsem přesvědčen, že krize, která po dvojím odmítnutí evropské ústavy ve Francii a Nizozemí otřásá evropskou politikou, dává Evropě příležitost znovu se zamyslet na smyslem a cíli evropské integrace. Považuji ji za varování a za impuls opustit představu urychleného a nesmírně ambiciózního budování sjednoceného evropského superstátu, na jehož přijetí nejsou evropské země připraveny a který si nepřejí.""

M. Frank 2.5.2015 22:31

Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

Václav Klaus se plete v každé větě. Nebo si sám sobě lže. Každopádně je to snůška nesmyslných a lživých tvrzení. A tento "myslitel" byl presidentem a premiérem! Zeman a Klaus - blbý a blbější. Smutné.

M. Prokop 2.5.2015 23:00

Re: Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

Mylné je tak cca 20 - 30% ohledně Ruska a Ukrajiny. Jinak to vcelku sedí.

Se Zemanem nesrovnatelné, ten je úplně mimo.

M. Prokop 2.5.2015 23:03

Re: Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

Mylných je tak cca 20 - 30% ohledně Ruska a Ukrajiny. Jinak to vcelku sedí.

Se Zemanem nesrovnatelné, ten je úplně mimo.

S. Netzer 3.5.2015 11:22

Re: Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

Kouzelné, jak má ty žvásty spočítané! Pouhých 20 - 30%! :-))))

M. Vondráček 2.5.2015 23:21

Re: Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

A kam jste to dotáhl Vy , že máte tu smělost označovat někoho za blbého . Lze si od Vás přečíst nějakou publikaci ?? Pozvali Vás někdy někam něco přednášet ??

J. Šimek 3.5.2015 7:50

Re: Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

Než aby Hájek četl někde moji zdravici, tak radši zůstanu nepublikujícím a nepřednášejícím občanem.

S. Donát 3.5.2015 8:48

Re: Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

To jsem si velmi oddechl.

M. Frank 3.5.2015 9:36

Re: Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

Přednáším pravidelně na Vídeňské a Mnichovské universitě. Jste zván.

S. Netzer 3.5.2015 11:24

Re: Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

Diskusní Titán opět vyrazil do boje. :-))))

J. Bureš 3.5.2015 10:07

Re: Kdyby článek nebyl k pláči, smál bych se.

Pane Franku, když se někdo na NP chlubí, že jeho vzdělání je vyšší než nejvyšší, očekával bych od něj nějaké konkrétní reakce na text, který je předmětem diskuse. Toho však evidentně nejste schopen. Takže se domnívám, že je vám to vaše vyšší než nejvyšší vzdělání stejně úplně k .... a ukazuje to spíš na to, že nejste vzdělaný, ale blbý. Smutné.

V. Vaclavik 2.5.2015 22:08

Vsechny ty reci jednoznacne prebiji

fakt, ze Rusko nas vidi jako nepritele a hrozi nam raketami na jeho hranici se Zapadem - ano, Rusko neni Zapad - a jadernym uderem!! To ze neni nejakym dalsim Asijskym narodem z nej Zapad jeste nedela. Rusko vzdy sve (pro)zapadni jadro znicilo, je to Vychod zaostaly za Zapadni kulturou kdovi kolik stoleti.

M. Mařák 2.5.2015 22:12

Re: Vsechny ty reci jednoznacne prebiji

Rusko, vždy mně z tebe bylo úzko.

Bulat Okudžava ruskou povahu označil jako spojení krvežíznivosti Tatarů a lstivosti Byzance. Zcela s ním souhlasím, vidím to stejně.

Od Ruska co nejdál.

J. Kyselková 2.5.2015 21:44

Václav Klaus

píše o hlubokých problémech vztahů USA, Evropy a Ruska jako o nebezpečí, které není jen vinou Ruska, ale i nestabilitou a slabostí Evropy -  ztrátou její identity a hodnot. Podobně hodnotí situaci i Petr Robejšek.

To a jistě i přistěhovalectví jsou podstatné a velmi vážné problémy, které se nás týkají.

M. Mařák 2.5.2015 21:56

Re: Václav Klaus

Klaus nikdy nepsal o nějaké vině Ruska, nikdy nekritizoval ruskou zahraniční politiku, či ekonomii, zato se vždy opíral do Západu, jenž mu bytostně vadí ve všech ohledech.

Proto také jako prezident nebyl nikdy oficiálně pozván k našim západním spojencům, medaili mu dal Putin, "naš čelověk iz Pragi" byl v Rusku jako doma.

J. Kyselková 2.5.2015 22:03

Re: Václav Klaus

Nepřehánějte, pane Mařáku, jste jako kafemlejnek. Vidíte jen jedním okem a ještě šejdrem. Na VK jste prostě mrňous.

M. Mařák 2.5.2015 22:10

Re: Václav Klaus

Nepřeháním, taková je realita, kterou nevidí jen ikonodul Klause tradičního typu.

M. Prokop 2.5.2015 23:04

Re: Václav Klaus

Aspirujete na ikonoklasta? :-P

M. Mařák 2.5.2015 23:22

Re: Václav Klaus

To ne, jsem jen individualista, tradiční liberál a Kelt, kterému je blízké tao. Modly k životu nepotřebuji, neklaním se jim, ani je nebourám.

M. Prokop 2.5.2015 23:29

Re: Václav Klaus

Zdá se, že váš boj proti démonu Klausovi jeví jisté znaky velmi emociální iracionality.

Klaus zajisté nemá VŽDY pravdu, jenže dle vás ji nemá NIKDY.

Chtělo by to méně vzteku a více uvažování.

Klaus se mýlí v případě Ruska, ale je vcelku přesný co se týče EU.

M. Mařák 2.5.2015 23:32

Re: Václav Klaus

Co se týče EU, sice nějak psal a mluvil, nicméně jednal naprosto opačně...

Mne zajímají činy, nikoliv slova.

M. Prokop 2.5.2015 23:57

Re: Václav Klaus

Zřejmě jste si nevšiml, že Klaus nikdy nechtěl z EU vystoupit nebo se EU vůbec vyhnout, ono při velikosti a politické i ekonomické síle ČR je to poněkud nereálné, ale vždy tvrdil, že EU se musí ZÁSADNĚ změnit, jinak krachne.

Což je sice nepopulární, leč přesné.

Slova i činy nutno hodnotit reálně, ne hystericky. Ať už se jedná o EU nebo o Duška.

M. Mařák 3.5.2015 0:26

Re: Václav Klaus

Mám pocit, že momentálně názorově souzní s různými politickými proudy jako Front national, Dělnická strana sociální spravedlnosti, Strana svobodných občanů a podobně, jejichž ideologové mají v úmyslu z EU vystoupit.