6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kopretina 7.7.2008 15:14

Re: Re: Re: Re: Diskusi projdu později, ale už teď hned musím sdělit,

To není dobře. Američané jsou si alespoň vědomi svých judeo-křesťanských kořenů. V Evropě je křesťanství mrtvé a zmáhá se islám. A to je chyba.

kopretina 7.7.2008 15:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Židi Stalina podfoukli,

Izrael je demokratický stát.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-fakta-o-izraeli-a-blizkem-vychode-fis-/p_zahranici.asp?c=A080701_105428_p_zahranici_wag

VLK 7.7.2008 15:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Židi Stalina podfoukli,

Je zajímavé, jak korigujete hodnocení působení izraelské armády na libanonském území. Doposud to u všech zdejších zastánců muslimů byla "nevyhlášená válka proti libanonským civilistům a nespravedlivá okupace cizího území." Pro Vás to jsou jen "zběsilé a nesmyslné razie". Možná, že časem dospějete k tomu, že to byla "spravedlivá odplata za neustálé napadání civilních cílů na izraelském území, nastolení pořádku na území, na kterém libanonská vláda neměla kontrolu a boj proti banditům používajícím civilisty jako živé štíty." Ale bohužel na to jdete oklikou. Neboť ta akce izraelské armády nebyla razie, ale válka a nebyla zběsilá, ale naopak příliš váhavá, v tom spočívá ta její nesmyslnost.

Jara London 7.7.2008 14:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Po skončení druhé světové války,

Kdo je kdo v pojmu "židobolševik"? Která část je rasa a která etnická skupina? Pokud budou bolševici rasa na vymření, beru to.

Vilém 7.7.2008 14:51

Zmatená směs

Milá kopretino, sama vidíte, k jakým směšnostem dojdete, když zoufale obhajujete neobhajitelné.

Jen pro Vaši informaci uvedu, že USA mají 9 826 630 km2 třikrát víc půdy než Arabové, proto by se jí při uplatnění Vašich principů měly vzdát spíš USA.

Nemáte pravdu ani pokud jde o vznik  Izraele - v té oblasti zanikaly mandáty SN, a tím se automaticky obnovila suverenita, tedy v Egyptě egyptská atd., v Palestině taktéž měla být obnovena místní vláda nebo předchozí poměry a nic víc.

Arabské státy neměly pražádnou povinnost přijímat nebo dokonce asimilovat cizince jen proto, že odešli nebo byli vyhnáni z Izraele - to už je vrchol, až Čechy v Kazachstánu okradou a vyštvou, bude ČR povinna je přijmout, cizímu státu vznikne závazek ze nelegální akce místní vlády? To si děláte srandu, až vyštvou Vašeho souseda jiní sousedé, Vy ho budete muset přijmout do svého bytu? A Židy z arabských zemí do toho nemíchejte, Izrael přijímal kvůli zesílení Židy z celého světa, takže nešlo o nějakou milost týkající se arabských zemí.

Dnes už nejde obnovit Palestinu jako jednotný stát, aniž by se daly do pohybu miliony uprchlíků, a proto je třeba Araby spravedlivě odškodnit za tuto krádež.

Branik 7.7.2008 14:42

Re: Ukradené musí být vráceno

Za prve: Pudu prodavali feudalove povalujici se v Kahire, Bejrutu ci Damasku evropskym Zidum ostosest a za nehorazne ceny. No, neprodejte to!

A za druhe 'tentouslechtily narod  Zidum slechetne odpustil'  tim zpusobem, ze po stazeni izraelskeho vojska z Libanonu v roce 2000 a z Gazy v roce 2005 zacal ostrelovat Izrael minomety a katusami. Neco takoveho oznacovat za 'laskavost' mi pripada ponekud zvlastni...

Konzerva 7.7.2008 14:32

Re: Re: Re: Diskusi projdu později, ale už teď hned musím sdělit,

Ano: "Židé jsou dodnes nahlíženi jako svého druhu hostující přispěvatelé,

jejichž vklad je sice ceněn, ale oni sami zůstávají tak trochu cizinci,

jinorodci. Cizím zůstává pro Evropany i židovský stát." A je to tak dobře. Asie není Evropa.

kopretina 7.7.2008 14:31

Re: vymenme 'Izrael' za 'CR' a mame co? Pokrytce nebo fasistickeho revansistu

R^R^R^

Jura Jurax 7.7.2008 14:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Židi Stalina podfoukli,

prostě a stručně - kecáte :-/

kopretina 7.7.2008 14:29

Re: Re: Re: no,

Izraeli se vyčítá osud palestinsko-arabských uprchlíků, ale nikoho nezajímá, že z arabských zemí bylo vyhnáno na 900 000 Židů, byl jim zabaven majetek v hodnotě jedné miliardy dolarů. To byla etnická čistka. Většina palestinských Arabů odešla dobrovolně na výzvy svých arabských bratří, že se vrátí na "židovských kostech jako vítězové". To je zvrácený svět, který vyčítá oběti, že se ubránila.Izrael byl napaden, ubránil se.

Jura Jurax 7.7.2008 14:28

Re: Re: Re: Re: Re: a taková nálepka se u nás rovná rozsudku smrti

akorát může jít o to, jak moc je ta nadsázka nadsazená ;-)

Jura Jurax 7.7.2008 14:27

Re: Re: Re: Re: a taková nálepka se u nás rovná rozsudku smrti

ale jistě, může ... ;-)

kopretina 7.7.2008 14:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Židi Stalina podfoukli,

Izrael si musí především zajistit svou bezpečnost. Proč by měl Izrael kvůli palestinským Arabům riskovat svou bezpečnost. Kdyby palestinští Arabové chtěli mír s Izraelem, mohli by jej mít, i svůj stát. Naposledy Arafat nepřijal Barakův návrh, který počítal s navrácení téměř všech sporných území. Arafat odmítl a začal teror.

Izrael je srovnatelný se západními demokraciemi. V Izraeli mají muži i ženy, Židé i Arabové, náboženské skupiny židé, křesťané i muslimové stejná práva. To nenajdete v žádné muslimské zemi. Tak proč tolik zášti vůči Izraeli. Izrael nemůže dělat sebevražedné kroky. Izrael si musí především zajistit svou bezpečnost.

Jura Jurax 7.7.2008 14:26

Re: Re: no,

ale já vím, a taky ještě Syřané - jen mne to tak napadlo, když jsem viděl napsána ta vzletná slova o vzniku státu Izrael, jehož vzniku bránili zase Palestinci, potažmo Arabové ...

Konzerva 7.7.2008 14:26

Re: Re: Re: a taková nálepka se u nás rovná rozsudku smrti

Tedy nadsázka. Ale to se snad může,ne? ;-)

Konzerva 7.7.2008 14:24

Re: Re: Re: Re: Re: Pár ...jen dodatek k tomu Stalinovi-horší nesmysl jsem neslyšel,styďte se,bolševiku....

Na tom něco je, přijnejmenším j to zní logicky. SLibuji, že si ještě doplním vzdělání v této věci.:-/ člověk se pořád učí. A ty velmocenské hrátky jsou pěkná mlýnice.

Jura Jurax 7.7.2008 14:24

Re: Re: Židi Stalina podfoukli,

ale proboha, mluví se o tom a každý, kdo se o problematiku trošku zajímá, o tomhle ví; a jak to myslíte s tím Demokracie jen pro někoho není demokracie ve vztahu k Izraeli? Rozveďte to trošku, abych Vám správně porozumněl.

kopretina 7.7.2008 14:22

Re: no,

No Kurdové? To poděkujte Turkům a Iráčanům, ti brání nezávislosti Kurdů.

Jura Jurax 7.7.2008 14:21

Re: Re: a taková nálepka se u nás rovná rozsudku smrti

hm - a co výraz přehánění ;-)

Jura Jurax 7.7.2008 14:20

Re: Re: Re: Diskusi projdu později, ale už teď hned musím sdělit,

R^R^R^

Jura Jurax 7.7.2008 14:19

no,

Měli a mají (Židé) nezadatelné právo na svůj stát ... především proto, že v okamžiku vyhlášení nezávislosti tam byli přítomni v dostatečném počtu, a jako hotový národ. To je princip, na jehož základě vznikají státy i dnes.

Souhlas. Akorát se vtírá otázka - a co třeba Kurdové?

Jura Jurax 7.7.2008 14:09

Re: Nenakládají na bedra toho studentíka moc, pane Fištejn?

pardon, ono to asi bylo míněno ironicky ... ;-)

Jura Jurax 7.7.2008 14:08

Nenakládají na bedra toho studentíka moc, pane Fištejn?

v důsledku světové války zaviněné, jak známo, srbským studentem Gavrilem Principem. Zaviněné? To snad ne ...

ignorant 7.7.2008 14:05

Re: Re: Diskusi projdu později, ale už teď hned musím sdělit,

Shrnutí faktů bych za agitku nepovažoval. Komunismus byl natolik odporný systém, že otočení znaménka nemůže automaticky znamenat deklasování přepólovaného názoru. V příspěvku JF se jedná o stručné shrnutí zásadních skutečností, jejichž ignorace ohrožuje západní civilizaci zevnitř a snižuje její odolnost vůči jejím nepřátelům.

Kvetla 7.7.2008 14:05

Re: Re: Re: Re: Pár ...jen dodatek k tomu Stalinovi-horší nesmysl jsem neslyšel,styďte se,bolševiku....

Velký omyl,pane.Do Izraele zdrhlo před ním v poválečném evropském chaosu i hodně jeho"sovětských"židovských spoluobčanů.Nenáviděl je až za smrt,ale tam na ně přes skřípění zubů.nedosáhl a považoval to za zradu.Navíc Stalinovou hlavní starostí bylo být zadobře s Brity,chtěl se ,pri rozpadu Britského dominia pevně zakotvit v Iránu a okolo celého Kaspického moře a krutě se mu odtamtud nechtělo-dokonce tak dalece,že plánoval vznik "samostatné" iránské autonomní oblasti pod správou SSSR,jenže to mu už Spojenci,po zkušenostech z Polska ,nezbaštili.Navíc potřeboval na př.anglické tryskové motory,technologie radaru,dělila se válečná kořist,šlo i o italské válečné loďstvo, atd....Teorie o skryté Stalinově podpoře a prozíravosti generalisima byla vymyšlena až "po funuse",když Izraelci vyhráli a víceméně s nimi sympatizoval celý kulturní svět.Pak, z nouze cnost doufal , že zachrání svůj vliv v izraelských komunách a "vznikla" bajka o jeho skryté podpoře Izraeli..>->->-.

Konzerva 7.7.2008 14:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Židi Stalina podfoukli,

Nepopírám, že společně s Tureckem představuje Izrael to lepší z hlediska demokracie, co je v regionu k dispozici, ale rozhodně to nelze považovat za srovnatelné se západními standarty nebo se tomu snad klanět jako ke vzoru. Deficity izraelské demokracie samozřejmě mají významnou příčinu práve v nevyřešené palestinské otázce a de facto permanentním válečném stavu. Proto dokud to Izrael nevyřeší, nemá možnost se počítat mezi tzv. západní státy. Oceňuji, že se o to snaží a má k tomu i podporu veřejnosti (viz poměrně silná reakce izraelské veřejnosti vůči zběsilým a nesmyslným raziím izraelské armády v Libanonu po únosu toho vojáka).

Branik 7.7.2008 13:59

vymenme 'Izrael' za 'CR' a mame co? Pokrytce nebo fasistickeho revansistu

'CR provádí politiku segregace původního obyvatelstva (Rakouska-Uherska). Proto také český stát ztratil právo na existenci v současné podobě a bude jej nutno nahradit státním útvarem, v němž všichni obyvatelé, to je původní obyvatelé včetně vyhnaných spolu s přistěhovalci budou mít stejná práva.'

Jste-li uprimny, nebudete neco takoveho zadat osobne a verejne. Tak nevim, jestli jste pokrytec nebo fasisticky revansista. Ale jeden z tech dvou urcite.

kopretina 7.7.2008 13:50

Re: To snad ani

To Vy své argumenty nemůžete myslet vážně. Izrael má přirozené nároky. Izrael vznikl z vůle OSN, protože to byla konfliktní oblast. O Irák, Sýrii, Egypt se spory nevedly. O Izrael a Palestinu se spory vedly, proto spor spravedlivě vyřešila OSN rozdělením na stát židovský a arabský.

Argumenty o vlastnictví půdy jsou klíčové. Kdo více vlastní půdy, ten má nárok na stát. Arabové vlastnili jen 3% půdy, tudíž nemají nárok na Zemi Izrael. Židé půdy v Izraeli odkoupili.

Z arabských zemích bylo vyhnáno na 900 000 Židů, majetek židovských uprchlíků z arabských zemích byl odhadnut na jednu miliardu, mnohem větší, než-li majetek palestinsko-arabských uprchlíků. Izrael se o židovské uprchlíky postaral, zajistil jim důstojný život, zatímco arabské země nechávají palestinsko-arabské uprchlíky živořit v nuzných podmínkách.

Arabové mají daleko více místa než-li Spojené státy americké. Američané mají jen jeden stát, Arabové mají 22 států, s rozlohou více než 3 000 000 km2. Arabové další stát nepotřebují. Arabské právo na sebeurčení bylo naplněno. Navíc Amerika nikdy arabská nebyla, stejně jako Země Izrael.

kopretina 7.7.2008 13:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Po skončení druhé světové války,

A není "židobolševik" hanobením rasy a etnické skupiny? To považuji za hanobení židovského národa.  Za islamonacisty neoznačuji všechny muslimy, Jaro Londone, ale islamisty z Al Kaidy, Hamasu, Islámského džihádu, Hizballahu, Izadim Kasám a další teroristy, kteří chtějí ohněm a mečem nastolit islám.

kopretina 7.7.2008 13:39

Re: Re: Re: Re: Re: Všichni obyvatelé Izraele a Palestiny

No já doufám, že jaderná válka na Blízkém východě nebude. Že se nebude jednat o válku ohněm a mečem. Že se na obou stranách najdou pragmatičtí jedinci.