28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Dlouhy 19.7.2011 23:28

Murdoch je hrdina

v boji proti bolsevismu na celem svete. Take podporuje aktivne Israel. Co vic si prat? Kdyby takovych bylo vic...Vyborny clanek.

M. Kozák 19.7.2011 21:06

MUDr Joch, poradce p.Nečase se nám nějak odkopal.

 Člověk, který se pokládá za pravověrného konzervativce nám obhajuje bulvár, který byl usvědčen ze svińárny odposlechu soukromých hovorů. Obhajuje bulvár jehož pracovní metoda je stejná, jako praktiky bývalé Stb, totiž fízlování,pomluvy a často i lži. Nabourávání se do soukromí jedice, pošlápávání jeho práv, což by měl být pro konzervativce ten největší přečin. Náš poradce to vše obhajuje a to jen proto, že je to z jeho pohledu bulvár náležící do rajónu nakloněného pravicí. Jako protiklad staví kauzy, které inciovaly v minuálosti levicová media. Nějak mu uniklo, že ta ale odhalila lži státu (jejich představitelů) právě vůči jedinci. Náš p. poradce holt obhajuje kšeft za jakoukoli cenu (a o to bulváru jde), bez ohledu na právo jedince. Teď se ani nedivím, jaké pitomosti plodí vláda s takovou kvalitou poradců  

J. Štrobl 19.7.2011 21:16

Re: MUDr Joch, poradce p.Nečase se nám nějak odkopal.

Nějak jsem si nevšiml, že by pan Joch obhajoval bulvár. Patrně neumíte číst, stejně jako psát.

B. Rybák 21.7.2011 10:02

Re: MUDr Joch, poradce p.Nečase se nám nějak odkopal.

Řeč byla o tom, že bulvární praktiky vadí levici jenom když se objeví v pravicovém tisku. U nás jsou z některých na levicovou či dokonce mafiánskou objednávku protizákonně (např. korumpováním policie), pracujících "lovců skalpů" vytvářeni mediální hrdinové. Vám nějak uniklo, že na uchování státních tajemství může záviset i Váš život a jejich zveřejňování je tudíž přinejmenším jako každé porušení zákona zločinem. Můžete si být jist, že na rozdíl od úplatných úředníků a policistů si skuteční darebáci svá tajemství uchrání.

A. Reček 19.7.2011 19:47

Souhlasím

Že pan Joch popsal situaci v médiích správně, potvrdili mi to několikrát moji známí krajané, žijící v Texasu.  A ten německý Spiegel je dobrý akorát na zabalení svačiny do práce.

S. Netzer 19.7.2011 16:44

Doporučuji autoru článku

aby si přečetl dnešní kometář "Halten Sie durch, Mr. Murdoch!" na "levicovém" :-))) Spiegel online, aby se naučil, jak elegantně se dá argumentovat.

Třeba pana konzervativního myslitele také trkne, jak hloupé je jeho dělení médií na pravicová a levicová, když autor článku http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,775067,00.html , třebaže poněkud sofistikovaněji, obhajuje stejné pozice.

J. Štrobl 19.7.2011 21:12

Re: Doporučuji autoru článku

Jan Fleischhauer v onom článku píše, že skutečným Murdochovým zločinem je jeho názor. Stejně jako jsou pro levičáky zločinem názory pana Jocha. To, že ve Spiegelu otisknou jednou za čas někoho jako je Fleischhauer, ještě neznamená, že nejsou levicovým listem. Po přečtení článků ve kterých vyloženě z levicových pozic stírají Sarrazina to musí být každému nezaujatému člověku jasné. Dělení na pravicová a levicová média hloupé není, spíš je hloupé, že u nás žádné skutečně pravicové médium není a pravicové názory se mohou hlásat většinou jen po internetu na soukromých webech. Fleischhauerův článek může znamenat ovšem i to, že konečně pozvolna nastává soumrak levých bohů.

B. Rybák 21.7.2011 10:11

Souhlasím s Vámi.

Vždycky když levice dostává výprask (teď je na řadě ta multikulturní), začne tvrdit, že dělení na levici a pravici je přežitek (jako by rozdíl mezi morálkou a mravním relativizmem, (zodpovědným) individualizmem a (parazitním) kolektivizmem, politickou svobodou a autoritářstvím bylo někdy možno vymazat.

S. Ševeček 19.7.2011 15:59

Ze stejného kadlubu leváků, humanitně vzdělaných medialistů, užitečných idiotů jsou většinově

také čeští odnovináři. Z podstaty jsou /a musí být/ leví, neboť Tam Jsou Peníze - peníze tzv. veřejné, či veřejn(oprávn)ě dojitelné ... z obyčejného člověka a prostého občana, přímo či nepřímo, z konsumenta Zpráv, z podpor, dotací, politicky korektních kampaní, reklamních akcí politických stran ...

Důkazem je žádná, či impotentní odezva na morální rozvrat státu, stálé zvyšování daní, poplatků, lži politiků, prožírání berní.

J. Kanioková 19.7.2011 13:57

Díky autore za pohled z jiné strany,

každá informace pomáhá k pochopení problému v celku.

B. Pauk 19.7.2011 11:37

Výživný vývar z Jochových ponožek

Namísto moudrostí slovenského ľuďáckého léčitele, přečtěte si článek Andrease Poppa, něměckého autora:

 http://www.seaplanet.eu/index.php/cs/souvislosti/18-souvislosti/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi

S. Netzer 19.7.2011 9:16

Ano, to bolí!

Tato trapná pohádka o levicovém zlu a pravicovém dobru opravdu bolí.

Autor se dopouští etické relativizace, kterou se snaží oddůvodnit neudržitelnými, nebo přímo dětinskými argumenty ("intelektuálně-mediální levice ... vystupuje za ty chudé a slabé a dělníky").

Neinformovaně a zaujatě prohlašuje paušálně liberální média za "levicová" (Der Spiegel v roce 1962 byl všechno možné, jen ne "levicový"). Z tohoto šablonovitého hlediska, který ani v náznaku neusiluje o objektivnější přístup, se britská vláda musí taky jevit jako levicová.

H. Lukešová 19.7.2011 14:53

Re: Ano, to bolí!

Ale většina médií levicová je, bohužel...No a levice je antiizraelitická...A to je špatné...Fox News alespoň to málo, co jsem si o ni na internetu našla je jedna z mála proizraelských a vysílala návštěvu Micka Huckabeeho v území Judeje a Samaří s židovskými osadníky a uznal jejich nárok žít v této oblasti...Nevím, jestli jsou média zmiňována autorem liberální, ale levicové rozhodně jsou...

J. Štrobl 19.7.2011 7:24

Levičáci v pozoru

Hrozně se mi líbí, jak levičáci začnou hned vykřikovat, když se jim šlápne na kuří oko. Pan Joch má samozřejmě pravdu a pokřik zdejších socanů to jen dotvrzuje. Sice mě udivuje, že v Lihovém domě vstávají tak brzo, ale níže podepsaní pánové už mají asi své bojové rozdílení za sebou.

J. Chládek 19.7.2011 7:00

Zeměžluč

Nevím jak souvisí pravicovost a konzervatizmus u člověka, který vytvořil systém v novinách, kde pod tlakem ztráty zaměstnání v případě snížení nákladu výtisků, dělali redaktoři všechno, včetně svinstev a zločinů, aby předhodili tupé (nevím do jaké míry konzervativní) konzumem zblblé části veřejnosti jakoukoliv senzaci. Nevím, proč jsou do toho zaplétány údajně levicové(?) noviny a nevím, proč je v článku žonglováno se spozdilým rozdělováním společnosti na levicovou a pravicovou. Stejně tak nechápu, jak může někdo, kdo vyznává konzervativní hodnoty schvalovat například okrádání státu na daních, zlodějskou privatizaci a pod hesly o tom, že každý se musí postarat sám o sebe, vykrádání především státních peněz z rozpočtu a považovat to za konzervativní. Dál nechápu v čem člověk, který má takový maglajz v hlavně radí ústavnímu činiteli, kterým je prezident. A ještě ke všemu píše do netu.

J. Schwarz 19.7.2011 7:59

Re: Zeměžluč

Rozdělení společnosti na levicovou a pravicovou není vůbec zpozdilé jak si myslíte. Bohužel je toto rozdělení pouze verbální, škoda že není možné uskutečnit je i fyzicky tak, že by si "levicově a pravicově" zaměření lidé řešili své problémy odděleně,  pokud by se cítili bráni na hůl stěžovali by si na vyznavače stejné ideologie a nenasazovali psí hlavu ideovému odpůrci, mohli by tímto způsobem být všichni spokojeni na věky věkův amen. Společné řešení pro všechny, na kterém agresivně trvá výhradně levice od ďábla jest, vede k násilí a válkám.

J. Chládek 19.7.2011 10:11

Re: Zeměžluč

Byl italský fašismus a německý nacismus(kromě svého rasismu), levicový nebo pravicový? Jaké jsou problémy levicové části společnosti a jaké jsou, jak píšete problémy pravicové části společnosti? Pokud jste četl pozorně, psal jsem o zlodějinách, které se děly a dějí za masážë občanů s použitím  tzv. pravicové rétoriky, ale jsou to prachsprosté zločiny a krádeže. Je jedno jestli politik má tričko oranžové nebo modrého ptáka. A už vůbec nejde o vyznavače nějaké ideologie, pouze jistá skupina lidí prohlásila samu sebe za elitu národa  a v zájmu představitelů velkokapitálu(viz Washingtonský a nadnárodních společností(viz Washingtonský konsenzus) začala drancovat národní majetek s tím, že při tom odpadnou drobky, které této tzv. obslužné elitě a jejím rodinným příslušníkům zabezpečí slušný život do budoucnosti. A jinak k formulaci :Rozdělení společnosti na levicovou a pravicovou není spozdilé, ale pouze verbální, tak jak to je, je to doopravdy nebo jsou to jen kecy,  jak píšete? (další část citátu fyzickém oddělení nechávám bez komentáře protože mi příjde jako blábol).

J. Tejkl 19.7.2011 11:03

Re: Zeměžluč

můžete prosím rozvést termín "Washingtonský konsenzus" a přidat zdroj, ze kterého čerpáte?  

J. Kanioková 19.7.2011 13:56

Přesně, pane Schwarzi..

J. Tejkl 19.7.2011 9:20

Re: Zeměžluč

z Vašeho příspěvku ovšem vyplívá, že jste to především Vy, kdo má "maglajz v hlavě". Předně by jste si měl ujasnit, co skutečně znamená slovo konzervativní. Až se do toho pustíte, tak možná zjistíte, že řada místních obskurdních politiků (na které zřejmě ve svém příspěvku narážíte) o sobě sice prohlašuje, že zastává konzervativní názory, ale to neznamená že jde o skutečné konzervativce, řekněme amerického střihu. To, co se zde za konzervatismus vydává, je většinou neurčitou a povrchní názorovou směskou se silným populistickým a nacionalistickým akcentem. Roman Joch mate většinu lidí, protože vychází nikoliv ze zdejšího "konzervatismu" ale z jednoho konkrétního názorového proudu am. konzervativismu - fusionismu, jehož asi nejvýraznější postavou je Frank S. Mayer. Pokud si tedy  rozšíříte obzory,  možná pochopíte nejen některé Jochovy výroky (ani já ne se všemi jeho výroky souhlasím) , ale také si možná ujasníte jak je to s tím " spozdilým rozdělelením společnosti na levicou a pravicovou".  

J. Chládek 19.7.2011 10:41

Re: Zeměžluč

Děkuji za poučení, ale především je mi uplně jedno k jakému to kozervativizmu to pan Joch a podobní poskoci, kteří jen okecávají zločiny vůči národu, skrývané pod pravicovou rétorikou a někdy taky lehce přišmrnclé nacionalistickým nátěrem, patří. Vzpomínám si na jeden jeho článek s blábolem, že "džentlmen může vlastnit i otroky" atd. bla bla. Rozhodně mne nemusíte vysvětlovat jeho výplody, já vím moc dobře o co tomuto druhu lidí jde. Je to konzervativizmus a pravicovost typu: zisky privátní a náklady ať zatáhnou všichni. Jinak co se týče dělení společnosti, svůj názor už jsem napsal ke druhé reakci.

J. Tejkl 19.7.2011 11:01

Re: Zeměžluč

Lidem, kteří říkají : "rozhodně mne nemusíte vysvětlovat jeho výplody, já vím moc dobře o co tomuto druhu lidí jde", a zárověň druhou větou řeknou takový nesmysl jako Vy,  se říká ignoranti. Vysvětlovat Vám samozřejmě nic nebudu protože je to zbytečné.    

M. Anklewicz 19.7.2011 5:30

Střet zájmů, či dokonce vlastizrada?

Tenhle příspěvek jen ilustruje fakt, že placený poradce předsedy vlády pan Joch, pobírá peníze od amerických pravicových organizací (což sám přiznává). Je otázkou,  zda člověk v tak vysoké funkci , který přijímá peníze ze zahraničí a ovlivňuje rozhodnutí vlády, nebalancuje někde na pomezí střetu zájmů, špionáže či dokonce vlastizrady? Ale od čeho máme BIS?

J. Tejkl 19.7.2011 9:02

Re: Střet zájmů, či dokonce vlastizrada?

dehonestace poukazem na nekalý zdroj  příjmů názorového oponenta  je ubohost, kterou s oblibou používají komunisté (placený agent imperialismu), nebo nacisté ( placený agent světového Židovstva atd.). Protože věřím, že ani k jedné z uvedených skupin podlidí nepatříte, omezte své příští diskuzní příspěvky na věcnou názorovou argumentaci a podobné invektivy si odpuste.   

T. Valek 19.7.2011 1:02

Chapu, ale nesouhlasim s novinari co to delaji.

Chapu, a nesouhlasim s novinari co to delaji. Co si ale myslet o lidech z vlady (administrativy) co delaji veci daleko horsi, kteri se dokazou dopustit i vlastizrady? Byvaly dustojnik CIA Valerie Plame a jeji manzel se rozhodli zalovat Vice Presidenta Dick Cheney and presidentova poradce Karl Rove

protoze se zapletli do campane znicit jeji karieru. Plame a jeji husband rikaji, ze Cheney, Rove and Cheney''s former chief of staff, I. Lewis Libby prozradili jeji postaveni v CIA reporterum, protoze ji chteli potrestat za kritiku Bushovi administrativy a jeho politiku vuci Iraqu. No a pak clovek jako Joch uverejnuje blaboly.

Pravice má právo „nastolit pravicový autoritativní režim", pokud by „západní civilizaci hrozil zánik v důsledku politické a intelektuální impotence levice" nebo „v důsledku její vnitřní dezintegrace, totiž opuštěním civilizačních hodnot a ctností ve prospěch volnéhoprůchodu choutkám a vášním".

Tohleto je jeste krasnejsi, "celá Pravda nesmíchaná s omyly je jen v Církvi katolické. Proto to nejlepší, co člověk může udělat, je stát se katolíkem."Neco tak blbyho jsem jeste necet.