5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

SVĚT: Levice překrucuje vraždu dějepisáře

Minulý týden jsem vám asi jako první v této zemi předložil podrobnou zprávu o veřejné popravě učitele dějepisu Samuela Patyho, kterou ve Francii zorganizovala muslimská mládež. Je to velký případ, který přiměl dokonce i prezidenta Macrona, aby veřejně vystoupil proti muslimskému teroru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pokoutný 26.10.2020 10:31

Ušla vám zásadní skutečnost, že křesťanství bylo ve svém počátku interní záležitostí Římské říše, zatímco islám se od počátku šířil výboji. Rovněž naprostá většina Evropy byla pokřesťanštěna (až na Island, kde si to z politických důvodů odhlasovali sami) panovníky vlastních států, s výjimkou Sasů a později Prusů a Pobaltí, tzn. naprosté menšiny obyvatel Evropy. Co se misií týče, pak to bylo spíše naopak, žádná brutalita misionářů, ale naopak jejich potenciálních "oveček" (sv. Vojtěchem počínaje a misionáři i jejich věřícími v Japonsku a Číně konče) - pokud se vám tedy nemíchají misionáři s konkvistadory.

M. Koutný 26.10.2020 10:28

Mýlíte se s těmi Židy. Úkolem pravověrného Žida je svou víru bránit, ale nikoli ji rozšiřovat. Judaismus odmítá jakoukoli formu cílené "evangelizace" a nijak zvlášť nevítá konvertity, s výjimkou "navrátilců k víře otců" a původně jinověrných manželů/manželek - tam jde ovšem především o výchovu dětí ve víře.

Historicky největší "zářez na pažbě" tak zřejmě byl příklon celé chazarské říše k judaismu. Ten je ovšem nepříliš dobře doložený a jistě neproběhl tak, že by statisíce lidí přijaly naráz nadšeně judaismus. Chazarský vladař, alespoň podle tradice, chtěl naopak Židy, žijící na jeho území v diaspoře, přmět k přijetí jeho víry. Židovští mudrci byli ovšem tak výmluvní, že si to nejen rozmyslel, ale sám konvertoval k judaismu a učinil ho ve své říši státním náboženstvím.

R. Vašíček 26.10.2020 10:28

Fakt je že proti zrušeniu trestu smrt (kvôli rúhaniu sa) pre Asiu Bibi bola v Pakistáne stotisícová demonštrácia.

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2645702-krestanka-bibiova-opustila-vezeni-kvuli-vyhruzkam-ale-zustava-v-ochranne-vazbe

V. Církva 26.10.2020 10:27

Pardon vypadl mi odstavec:

Ti levicové pitomci jsou naprosto mimo logiku. Muzou samozrejme kritizovat ucitele, ze prorokem provokoval.

Ale to je vzhledem k dalšímu naprosto marginální a bezpředmětné. Podstatná je absolutně nepřiměřená a nepřijatelná reakce, která by možná i určitou formu pogromu na muslimy ospravedlnila.

Pokud bych to bral stejně, můžu každý den odpravit několik podobných levicových fanatiků. Navíc to co píšou je urážka života a podpora zabijáků. Nelogické je i podporovat Muslimy když sám Roshan M. Saliuh má pravdu v tom, že islám je v plné síle.

P. Moravčík 26.10.2020 10:25

Prekontrolujte si pred odoslaním príspevku pravopis§ Je to príšerné, aj keď zároveň upozorňuje na kvalitu Vášho uvažovania.

H. Lukešová 26.10.2020 10:24

Zatímco na Blízkém východě zavládne mír, Spojené arabské emiráty, Bahrajn, nyní se přidal Súdán, uzavřely s Izraelem mír, tak do Evropy přišla válka, islámští teroristé se nahrnuli do Evropy a jediné řešení jak se vyhnout peklu u nás doma, je nebrat žádné muslimské migranty, protože se jedná většinově o zradikalizované džihádisty.

T. Zlesa 26.10.2020 10:24

Žádný muslim se muslimem nenarodil. Stal jím až po výchově v rodině a kdoví kde ještě. Stejně jako křesťanem se lidé stali až po výchově. Že se ta výchova dá omezit až tak, že víra ze země vymizí, předvedli komouši přesvědčivě. Takže až ve Francii dojdou k názoru, že je to cesta vhodná a jiné moc nefungují, tak to udělají.

M. Mařák 26.10.2020 10:24

Melenchon řekl, že existuje problém s čečenskou komunitou ve Francii a že je třeba vyhostit ty, kteří agitují politickým islamismem.

P. Moravčík 26.10.2020 10:22

Myslel tým asi, že "Pravda často zvíťazí!";-D

J. Pokoutný 26.10.2020 10:21

Chodí do stejných, levičáky provozovaných škol, kde jim vymývají mozky, a i kdyby si zachovali část zdravého rozumu, převážně se asi domnívají, že na části toho, co je naučili, asi něco je - vždyť se levice neustále ohání "věděckostí". A když pak kvůli extrémní konkurence v politice skončí u konzervativců, vyběhne vám něco jako Fiala nebo Kalousek, v USA pak "Never-Trumpers".

V. Vérosta 26.10.2020 10:21

Viníkem je nejspíš učitel. V islámské zemi se vytasit s karikaturou Mohameda?? Bosou noho šimral kobru.

H. Lukešová 26.10.2020 10:20

Židé ano, ale Arabové rozhodně nežijí v Zemi Izraelské 4-5 roků, většina Arabů zalidnila Zemi Izraelskou až od 19. zejména s novodobou židovskou alíjou. Není zde konflikt o vodu, ale konflikt mezi judaismem a islámem, tedy tak, jak jej vykládají palestinští Arabové..., protože řada Arabů v Perském zálivu mají palestinských Arabů plné zuby....

P. Moravčík 26.10.2020 10:19

Keď ostane len pri zomknutí je to na šušku borovú. Akurát im nebude zima;-D.

M. Koutný 26.10.2020 10:17

Hranice mezi standardní levicí a pravicí vždy vedla v otázkách sociálních a ekonomických, nikdy ne v morální rovině. V ní je hranice vedena mezi slušnými, vzdělanými, pracovitými lidmi na straně jedné a lemply, příživníky, nedovzdělanci a světa sprasiteli na straně druhé, v obou případech bez ohledu pravolevé dělení.

Proto nemám problém vážit si mnohých, se kterými v řadě věcí hluboce nesouhlasím - např. Stanislav Křeček, Daniela Kovářová nebo v cizině Maria LePen. Vnímám je jako oponenty, nikoli nepřátele, a vím, že jsme na jedné lodi v úsilí o zachování charakteru naší kultury a celé civilizace.

P. Moravčík 26.10.2020 10:16

Dnes nie je stredovek, výmena informácií je podstatne odlišná, čiže vzájomné ovplyvňovanie porovnávaním by malo byť oveľa výraznejšie - hlavne v neprospech islamu. Okrem toho malo kresťanstvo (alebo ešte stále má) ako základnú premisu lásku k blížnemu. V islame dominuje nenávisť. Fanatické úlety sú jedna vec (upaľovanie bosoriek kresťanské učenie neobsahovalo), vlastný obsah náboženskej ideológie druhá. Kresťanstvo zaznamenávalo myšlienkový vývoj počas celej svojej existencie. Napríklad úvahy Tomáša Akvinského umožnili zásadné zmeny inštitucionálnej brzdy myslenia - cirkvi. V islame to neexistuje, podobná osobnosť tam nikdy nebola, vládnu mu petrifikované fantazmagórie jeho zakladateľa. Islam bráni všetkému, čo človeka pozdvihlo nad živočíšnu úroveň. Možno v budúcnosti, ale to by bolo treba spochybniť korán. V kresťanstve sa to udialo prijatím Biblie ako podobenstva, ale pochybujem, že to dokáže islam.

V. Církva 26.10.2020 10:16

Ti levicové pitomci jsou naprosto mimo logiku. Muzou samozrejme kritizovat ucitele, ze prorokem provokoval.

Absolutně nepřiměřená a nepřijatelná reakce, která by možná i určitou formu pogromu na muslimy ospravedlnila.

Pokud bych to bral stejně, můžu každý den odpravit několik podobných levicových fanatiků. Navíc to co píšou je urážka života a podpora zabijáků. Nelogické je i podporovat Muslimy když sám Roshan M. Saliuh má pravdu v tom, že islám je v plné síle.

H. Lukešová 26.10.2020 10:15

Kolik křesťanů a Židů uřezali učitelům hlavu? Kolik křesťanů a Židů spáchali v poslední době nějako teroristické atentáty? Vypadá to tak, že jedinými potížisty v Evropě jsou muslimové no a samozřejmě nesmíme zapomenout na běsnění ultralevice BLM a Antify.

H. Lukešová 26.10.2020 10:10

No já jsem četla něco jiného, že Jean-Luc Mélenchon se o islámu vyjádřil obdivně a v reakci na vítězství konzervativce Borise Johnsona se rozplýval nenávistí, obvinil Židy ze spiknutí proti bývalému britskému předsedy Labouristické strany Jeremymu Corbynovi..., protože britští Židé samozřejmě kvitovali negativně jeho mnohé antisemitské činy a proslovy a prohlásil, že judaismus je na rozdíl od islámu sektářské náboženství, islám ne a hodně slovně napadá zastřešující organizaci francouzských Židů CRIF.

V. Braun 26.10.2020 10:07

Zdá se, že jste si nezjistil fakta, 70% to není ani v muslimských zemích, viz odkaz

https://www.pewresearch.org/global/2016/04/27/the-divide-over-islam-and-national-laws-in-the-muslim-world/

V. Braun 26.10.2020 10:05

Jediná náprava, bohužel těžko proveditelná, je odstranění všech blbců bez ohledu na náboženství.

K. Křivan 26.10.2020 9:44

Jediné řešení je, je sem nepouštět, a ty co tu jsou bez vyjíky vyhostit !

K. Křivan 26.10.2020 9:42

"Radikální islamisté" je naprosto přesný termín. Je to muslim, který staví korán (islámské zákony NAD zákony hostitelské země. To znamená přes 70% muslimů v Evropě.

K. Křivan 26.10.2020 9:39

"Většina muslimských studentů a jejich rodičů jsou normální zákonů dbalí lidé."

Buď se ošklivě mýlíte nebo sprostě lžete. Velká většina muslimů, přes 70% staví islámské právo NAD zákony hostitelské zamě.

M. Matura 26.10.2020 9:39

Dnes za nedostatek sebezáchovného instinktu považuje výuku s karikaturou.Co jim bude zítra? Krátké sukně dívek, prodej a konzumace vepřového, nepokleknutí před vyvoleným, neplacení daní nevěřícími?

M. Dvořák 26.10.2020 9:37

No podle nadpisu by jsme si mohli taky představovat, že mu tu hlavu přišroubovali zpátky takže to by jeden neřekl jak pokročila lékařská věda?

R. Langer 26.10.2020 9:34

A co na to Budha? ;-)

K. Křivan 26.10.2020 9:33

Jedinné řešení a náprava situace je totální odmuslimení Evropy.

R. Langer 26.10.2020 9:33

Ano, takže vy už kalhoty stažené máte. No, my víme. ;-D

R. Langer 26.10.2020 9:31

Na náboženství není nic pravicového, i když se za pravicové snaží vydávat. :-P

V. Braun 26.10.2020 9:29

Ano, semknout se proti zlu, ať z jakékoli strany, je historicky osvědčené, máte pravdu.