18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

SVĚT: Korporátní myšlenková policie

Novinář a redaktor jednoho z největších švédských regionálních deníků Sydsvenskan Mats Skogkär byl nedávno přesunut z pozice redaktora na administrativní pozici za tento tweet:

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 27.8.2020 11:55

Problém je propojování globálních firem se všehoschopnými politiky a dokonce i s autokratickými režimy. Korporátní firmy existují a existovat budou, pouze je potřebné, aby se pohybovaly pokud možno ve standardním tržním prostředí a o jejich úspěchu rozhodoval zákazník plus jejich spokojení, dobře motivovaní zaměstnanci. To je samozřejmě ideální stav, který není reálný, nicméně je užitečné se k tomu ideálu spíše přibližovat, než se od něj vzdalovat.

T. Hraj 27.8.2020 10:01

Jeden ze šlechticů, popravených Ivanem Hrozným, prý během procesu prohlásil ́jsem sice nevinný, ale plně souhlasím s carovým právem mne popravit ́.

P. Lenc 27.8.2020 10:00

Jó totalita se dá nastolit různě.Ale pořád to je totalita.

K. A. 27.8.2020 9:25

Geniální ironie, tohle bychom si měli zapamatovat:

Nejsem tak vzdělaný ve věci BLM, jak jsem si myslel“ řekl Napear deníku Sacramento Bee. „Když jsem řekl, že „na všech životech záleží“, tak jsem netušil, že je to v rozporu s tím, o co se BLM snaží.“

P. Brich 27.8.2020 12:37

R^

Také jsem si všiml, ale možná to je jen neobratný překlad.

F. Svoboda 27.8.2020 9:17

Vlivem korektnosti v západním světě se stávám rasistou !!!

L. Burget 27.8.2020 9:16

Kráčí-li USA a západní Evropa nezadržitelně tímto směrem, tak já tudy jít nechci. I za cenu toho, že bude naše země nucena zřeknout se spojenectví s nimi, tak prostě ne, tudy NE!

V. Církva 27.8.2020 9:21

Bohužel ano kráčí. Zdá se že nás neposlouchají když jim říkáme, že nechcem, toto už tu bylo! Zatím jde teda ještě švejkovat, pokud budeme mít rozumné politiky, můžeme si z jejich pokrytectví dělat vítr a ignorovat je.

Pokud ne budeme je muset nechat utopit se bez nás. Jde ale o Titanik s obrovským vztlakem. Jsme hodně blízko na to aby nás do hlubin nestáhli.

T. Hraj 27.8.2020 9:16

Pozitivní je, že omluva těm lidem nebyla nic platná. Snad už to ti další pochopí a nebudou se omlouvat. Nicholas Snandmann se neomluvil, i když ho vláčeli nejhorším bahnem a obrátili mu život vzhůru nohama. Věděl totiž, že nemá za co.

J. Vintr 27.8.2020 9:06

Je to děs. Takhle nějak začínal vzestup k moci nacismu v Německu. Obávám se že pokračování bude také obdobné....

J. Nový 27.8.2020 8:47

"Švédské zákony o nenávistných projevech postihují navíc lidi, kteří se odvážili na sociálních sítích kritizovat švédskou migrační politiku a její důsledky. Tito lidé jsou odsuzováni a pokutovániza „podněcování k nenávisti“.

.

Z tohoto paragrafu mám do budoucna obavy i u nás. Je a bude stejně široce použitelný jako ten bolševický o "rozvracení republiky". Už dnes vidíme, že je často jakýkoliv nesouhlas s mainstreamem často označen jako "nenávistný". Obávám se, že se to bude jen a jen zhoršovat

R. Gramblička 27.8.2020 8:46

Docela husté čtení

T. Zlesa 27.8.2020 8:10

Když si dáme do zákonů (protože jsme poznali, kam to vede) trestání šíření nenávisti proti atd.... tak přece se nemůžeme divit, že za takové šíření nenávisti se lidi udávají a trestají. Rozeznávat tu hranici je těžké a každý to má nastaveno trochu jinak.

Na NP se ta nenávist šíří denně, někdy více, někdy méně skrytě. Hranice u nás ještě nejsou vymezeny ostře.

H. Lukešová 27.8.2020 8:13

Teď vám dobře nerozumím, kdo na NP šíří nenávist?

T. Zlesa 27.8.2020 9:06

Skrytě denně výběrem článků. Na světě se děje miliony věcí a jsou miliony problémů. Pokud z nich vybíráte tak, že referujete jen o pořád stejných věcech - jak se ubližuje bělochům, jak jsou muslimové nebezpeční apod., i když je to v těch případech pravda, postupně tu nenávist vyvoláte (u někoho), minimálně ji přiživujete...

No a diskuse pod články, tam je to snad jasné. Rasisti naskakují okamžitě. Na jejich omluvu lze přiznat, že o tom asi sami nevědí.

P. Moravčík 27.8.2020 9:10

Tak to treba okamžite hlásiť nahor a počkať si na Neffovo ospravedlňovanie;-D;-D;-D;-D.

V. Církva 27.8.2020 9:17

Zdá se že jste natolik zfanatizovaný, že nepochopíte, že NP vyplňuje díru o které většina mainstreamu nepíše, protože se Overtonovo okno posunulo směr progresivismus a světlé zítřky. Jenže, pokud to kyvadlo někdo nebude tlačit zpět dojde až k likvidaci západní kultury nebo v lepším případě se později začnou bránit a dojde k občanským válkám. I proto je demokracie a svoboda slova důležitá. Protože chrání před sebevražednými tendencemi i před násilným řešením neřešených problémů!

A stručně. Komunistický progresivismus jsem už zažil. Je to hnus, to ti povím, ty podporuješ jeho reinkarnaci. Opusť to dokud je čas!

T. Zlesa 27.8.2020 9:58

Trochu to obrátím. Nejste náhodou zfanatizovaný Vy, když tvrdíte, že dochází k likvidaci západní kultury?

Je to jen věc názoru. Vy máte takový jaký máte. Mnoho lidí dnes považuje tzv. západní kulturu za násilnickou, kolonialistickou (i my jsme jejich kolonie :-)), rasistickou. A důkazy netřeba nějak zvlášť hledat.

Jen názory lidí se na to liší. Důkazy mají obě strany.

O. Uživatel 27.8.2020 10:13

Uživatel požádal o vymazání
T. Zlesa 27.8.2020 10:28

Není dobré psát, mluvit, zveřejňovat názory, které jsou v rozporu se zákonem o šíření nenávisti. K tomu se nedá nic jiného dodat. Hitler měl svoje názory a šířil je bez zábran. Polovina lidí má podprůměrnou inteligenci a mohou tomu podlehnout.

Je to stejné jako, že krást se nemá. Akorát, že to pochopí i malé děti.

R. Langer 27.8.2020 13:00

BLM své názory také šíří zcela bez zábran, máte snad něco proti tomu? :-P

O. Uživatel 27.8.2020 14:25

Uživatel požádal o vymazání
V. Církva 27.8.2020 10:34

Tak evidentně zfanatizovaný nejsem protože souhlasím, že západní kultura byla rasistická násilnická i kolonialistická.

Já nepopírám že každý má právo na názor, a že se může lišit. Jenže nenadávám NP že šíří nenávist, proto že píše o méně mainstreamových názorech, a hlavně jasně píšu že nenávist je i ta protibělošská a především marxistická. Přitom nezpochybňuji i protičernošskou nenávist a rasismus. Jenže teď tu máme jiný extrém a stádo co ho podporuje. Jsem rád že jsem a to platí i pro NP na straně oslabené. Kopat do oslabené strany je primitivní a vede k nebezpečným extrémům.

T. Zlesa 27.8.2020 10:54

Žádnou nadávku jsem nepoužil, pouze konstatoval.

Nemyslím, že by ti černoši byli ta silnější strana a kopali do slabších bělochů. Takhle jste to určitě nemyslel, nebo ano? :-) Pokud ano, takto vypadá na vygumování vlastního rozumu Neviditelným psem. :-)

J. Uzel 27.8.2020 11:40

Progresivisté černochy jen využívají a dnes je to ta silnější strana. Co na tom nechápete? Konzervativci nikoho z práce nevyštípají kvůli tweetu.

F. Svoboda 27.8.2020 9:19

Pane , popsal jste přesně sebe jako špatného ptáka, který s@re do vlastního hnízda !!!

J. Lukavsky 27.8.2020 9:19

"i když je to v těch případech pravda" takže lež je pravda, nenávist láska... ministerstvo lásky zatím nemáme, jenom ouřad.. J.L. end

T. Hraj 27.8.2020 9:47

1) Ano, událostí jsou miliony, ale principiálních aktuálně palčivých témat je jen několik. O těch se logicky referuje opakovaně (tak, jak se objevují události s nimi spojené)

2) Ano, toto opakování vyvolává reakce. Ty mohou být velmi různé: ostražitost, obavy, pozornost, snahu dále se informovat, nedůvěru atd. Není to vždy ausgerechnet nenávist, jak se snažíte implikovat.

3) Apriorní, nepodmíněný rasismus je v diskusích na NP celkem výjimečný.

H. Lukešová 27.8.2020 10:32

No vidíte a na mnohých médiích, inklinujících k neomarxismu jsou bílí muži nejhorší z nejhorších, kolonisté, imperialisté, náckové, kteří ubližují nevinným muslimům a všem lidem žijících v afroasijských zemích, zejména muslimům. Muslimové získali punc nevinných chudáků přitom napáchali tolik teroristických útoků.

T. Zlesa 27.8.2020 12:50

Že by muslimové měli punc nevinných chudáků, bych pochyboval. To se tvrdí na NP, že tam to platí. Neplatí. Spíše je snaha neházet všechny, celou skupinu lidí, do jednoho pytle. Což pak někdy vypadá jak píšete.

Němce taky někteří hážou do jednoho pytle ještě dnes. Není to jednoduché...