18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

SVĚT: Konec „Pay to Slay“?

Kongres USA uvažuje o škrtnutí finanční pomoci Palestincům. Důvodem je podpora, kterou palestinské úřady vyplácejí příbuzným teroristů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Krátký 9.8.2017 11:56

Ta exploze v tom velvyslanectví neexistujícího

státu Palestiny se mi fakt dost líbila - blbec si tam dal bombu a pak na ni zapomněl - dobře mu tak - jdu si číst komentáře k tomu nádhernému článku pana Kechlibara - hezký den

A. Alda 9.8.2017 11:23

Kde muslim, tam nebezpečno.

Kdyby se peníze darované na "pomoc" muslimům věnaly na kultivace islámem poničeného obyvatelstva, mohl tam být už dávno mír.

H. Lukešová 9.8.2017 11:04

Re: Pro okupanty

Pan Novak 721 argumentuje přesně jako muslim, přesně na 100%. Co víme, možná jím je. Pokud jste pročetl večerní/raní diskusi, tak víte o čem mluvím.

S. Rehulka 9.8.2017 10:58

Re: Pro okupanty

Ještě štěstí, že NOVÁKŮ je tolik, že se číslují. Někteří píší logicky, někteří ne. Tento, s č. 721 je vůl !

J. Zaorálek 9.8.2017 10:52

Jistě, to se může stát. Ale nepředpokládám, ze byste toto chtel vztahovat na situaci v Izraeli, ze ne? To by totiž byla opravdu ujeta pitomost. Takže tak jste to nemyslel, ze ne?

H. Lukešová 9.8.2017 10:32

Re: Pro okupanty

pan Nowak je další nacionální socialista, není sice úplně sám, ale jejich "názory" jsou naštěstí v menšině. Rudolf Höß by se za takové názory nestyděl.

H. Lukešová 9.8.2017 10:00

Re: Následováníhodné.

Ruce od krve Židů mají pošpinění všichni představitelé EU, kočovný socialistický parlament EU, komise EU, zkrátka všichni, co podporují palestinské Araby, ať už finančně nebo politicky. Kape z nich krev zavražděných Židů.

H. Lukešová 9.8.2017 9:32

Co se skutečně stalo na Blízkém východě?

https://www.youtube.com/watch?v=09pmTh64vD8

Tady jsou fakta, ne nějaké kecy hloupé palestinské zločinné propagandy

H. Lukešová 9.8.2017 9:22

Re: Jak palestinští Arabové vzdávají hold vrahům Židů

Ne, Židé jsou doma v Izraeli.

H. Lukešová 9.8.2017 9:21

Re: Re:Chronologie pronásledování Židů v arabském světě

Arab má domov v okolí, místa má dost, nepotřebuje Izrael, který mu nepatří. Země Izraelská, Safed, Akko, Jeruzalém atd. patří Židům.

F. Svoboda 9.8.2017 9:10

Konečně

dobrá zpráva !!!

M. Prokop 9.8.2017 9:09

Následováníhodné.

Ovšem, živě si představuji, jak o věci hlasuje socialistický kočovný parlament EU.

T. Hraj 9.8.2017 9:08

Re: Pro okupanty

Ano, ať jim samospráva platí (aspoň víme s kým máme tu čest), ale proč z našich peněz? Proč jim je posíláme? Copak souhlasíme s postoji Hammasu nebo Fatahu? Jsou nám bližší než postoje (a režim) Izraele? Jakkoli Izrael kritizujete, tak toto byste předpokládám nepodepsal. Nebo ano?

T. Hraj 9.8.2017 8:56

Re: Re:Chronologie pronásledování Židů v arabském světě

Ale on je přeci nevyháněl, dokud ho nezačali vraždit!

Mimochodem totéž by bylo možno říci o domově židů v mnohých arabských státech, totiž že na něj mají právo a arabové je nemají právo vyhánět. Stačí se tedy poívat na počty vyhnaných židů vs. podíl arabských občanů na obyvatelstvu dnešního Izraele. Vaše pozice je neudržitelná, pane Nováku.

T. Hraj 9.8.2017 8:44

Re: Stále mne fascinuje

Přesně tak. Když někdo spáchá vraždu, tak má jít do vězení. Když jich někdo spáchá celou řadu a ještě se tomu směje, tak nám "už pomalu začíná docházet trpělivost"?!?

Humanitární pomoc je zřejmě zdůvodněna tím, že existuje zlé vedení (Hammas - dle USA i EU oficiálně označna jako teroristická orgaizace) a utlačovaný prostý paletinsko-arabský lid, kerému je třeba pomoci. Připomeňme tedy, že si tento lid v Gaze zvolil Hammas v r. 2006 dobrovolně ve svobodných volbách (jaksi posledních).

R. Suda 9.8.2017 8:38

Re: Jak palestinští Arabové vzdávají hold vrahům Židů

Tosnad nemyslíte vážně

R. Suda 9.8.2017 8:35

A co naše ČT

I přes to vše známé vysílá ČT Palestina-v srdci svaté země, francouzský dokument velmi jednostranně zaměřený proti Izraeli kde oškliví sionisté utlačují,vyhání Palestince a ti když si něco vybudují Izraelci jim to ničí.Něco tak jednostranného jsem už dlouho neviděl.Propaganda na en tou a to i několikrát týdně.Veřejnoprávně.

M. Moravcová 9.8.2017 8:35

Bravo

Americe

M. Drašner 9.8.2017 8:28

Re: Chronologie pronásledování Židů v arabském světě II

Konečně jsem vás pochopil: podle vaší a muslimské logiky je Umarova smlouva ze 7.stol., která deklaruje nadřazenost Arabů a musulmanstva vůbec nad jakýmikoli jinými etniky a věroukami stále ještě v platnosti (a tedy platí i pro vás, nejste-li muslimem). A založení Izraele na základě rozhodnutí OSN nemá právní platnost. Mimochodem vůbec se nezmiňujete o jiných vírách - třeba místních křesťanech či Drúzech, kteří v Izraeli žijí a nezdá se, že by až tak trpěli (pro ně totiž platila Umarova smlouva také). Takže si prosím ověřte fakta, než začnete rozvádět své jednostranné fantazie. Mimochodem, odsun českých Němců po 1945 schvaluje dodnes nadpoloviční většina Čechů (a Moravanů a Slezanů, abych neurazil), z nichž někteří jsou schopni plakat nad tím, co že to ti zlí sionisté prováděli a provádějí. Je to pokrytectví.

M. Drašner 9.8.2017 8:15

Re: Re:Chronologie pronásledování Židů v arabském světě

Stejně jako Půlarab z Teheránu, z Indie, Medíny ... Koneckonců, tam od 16.stol. žádný "arabský" stát nebyl - vládli Osmané. A pokud fakt, že po nějakém území kočuji, resp. podnikám na něj nájezdy, je totéž, jako mám tam pole, pak podle vaší logiky neměli Srbové, Řekové a Bulhaři nejmenší právo se pro Osmanům bouřit - ti to přece také měli pár set let "vysezené" a dokonce byli vládnoucí vrstvou. Takže doporučuji přečíst si nějaký ten cestopis z Palestiny z 19.stol. než přišli muslimové do flóru. Hawgh.

J. Schwarz 9.8.2017 8:11

Re: Re:Chronologie pronásledování Židů v arabském světě

To chtěl Baťa pro Čechy taky. Žeby se Češi nedokázali v Čechách "integrovat"? Nebo měl jiný důvod?

Z. Švrček 9.8.2017 7:52

Stále mne fascinuje

že jak USA, tak EU vůbec cokoliv vyplácejí státu -nestátu Palestině, se kterou má svět a zejména Israel stále ty samé smutné teroristické zkušenosti a který vede "vláda" Hammásu, jenž je teroristickou organizací. Svět se v perdel obrátil a toto je jen jeden z důkazů.

J. Jelínek 9.8.2017 7:27

Re: Pro okupanty

Ve slově žoldák nahraď -ol- písmenkem -i- a bude to z tvé strany upřímnější, ty rudý šmejde.

T. Kubín 9.8.2017 7:08

Re: Re:Chronologie pronásledování Židů v arabském světě

Novaku, jsi antisemitské, fašounské a hlavně tupé hovado.

T. Kubín 9.8.2017 7:07

Re: Pro okupanty

Novaku, ty bambulo, jdi se léčit.

I. Dekyský 9.8.2017 2:44

Re: Pro okupanty

To nebude hulením, to je "humanitně" vymytá palice. Další "nadčlověk", který neumí do deseti počítat, ale má ten jediný správný názor...

D. Novak 9.8.2017 2:25

Re: Jak palestinští Arabové vzdávají hold vrahům Židů

Jste vedle! Antisemita bude tvrdit že Žid je invazivní druh (použiji výraz pana Doležala o muslimech do Evropy proudících), že do Evropy nepatří, že tu nemají co dělat.Já naopak tvrdím, že Židé jsou v Evropě DOMA.

D. Novak 9.8.2017 2:22

Re: Re:Chronologie pronásledování Židů v arabském světě

Arabové mají domov v Jeruzalémě, Haifě, Hebronu, Betlému, Akku, Safedu...a Žid z Ukrajiny nemá právo je vyhánět.

D. Novak 9.8.2017 2:20

Re: Re:Chronologie pronásledování Židů v arabském světě

Z Reflexu "Nedříve (Herzl) se sešel s nejbohatším člověk své doby-baronm Mauricemde Hirschem. Ten založil židovské sdružení s cílem usadit Židy z Ruska a Rumunska v Argentině...".

H. Lukešová 9.8.2017 2:18

Re: Re:Chronologie pronásledování Židů v arabském světě

Proto byl tento návrh zamítnut v plném rozsahu. Andy nejsou domovem pro Židy, Izrael ano.