27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SVĚT: Konec dějin vs. Střet civilizací

Říká se, že 21. století nezačalo 1. ledna 2001, ale až 11. září. Právě tento týden to bude dvacet let, co unesená letadla narazila do newyorských věží Světového obchodní centra a do Pentagonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Novák 10.9.2021 8:21

měl byste si zopakovat historii Ukrajiny posledních deseti let...:-)

J. Ziegler 10.9.2021 8:27

To je Váš problém Nováku. Jasně, když se bouří ve Francii žluté vesty, tak je to oprávněný hněv lidu. Když se bouří Ukrajinci, tak jsou navedeni západními agenty. ;-D;-D;-D

P. Milan 10.9.2021 8:43

Má pravdu, takže zameťte před svým prahem.

J. Novák 10.9.2021 8:11

A KDY NASTANE KONEC CIVILIZACE?

J. Ganaur 10.9.2021 8:03

7.odstavec dělá z Trikolory Trikkoloru, tedy nevolitelnou....:-P

K. Šubrt 10.9.2021 8:01

;-D;-D;-D

O. Musil 10.9.2021 7:47

Další článek, pod kterým by mohl být klidně podepsán Okamura nebo někdo z jeho mozkového trustu. V podstatě je mi to jedno, ale nejsem si jistý, jestli by přesně tohle měl být cíl konzervativní pravicové strany.

M. Baloun 10.9.2021 7:31

Předpokládám, že pí Majerová ani jednu z těch knih nečetla a co se týče Fukujami, asi ani neví jak se tohle jeho dílo jmenuje

V. Vérosta 10.9.2021 7:38

ale na to, že je politička, mluví jinak docela rozumně!! :-)

P. Milan 10.9.2021 8:46

Bohužel nikoliv.

Každá ta popsaná situace je dost složitá a s mnoha místními i vnějšími vlivy, takže hloupá zjednodušení nesvědčí o rozumu ani přehledu dění.

Že Západ blbne čím dál, tím víc, neznamená, že Čína a Rusko neblbnou také, jen jinak a žádným vzorem, hodným následování, nejsou.

R. Langer 10.9.2021 8:03

Já si myslím, že použila jenom zaběhnutou zkratku, a obě díla bude znát docela dobře... ;-)

J. Pětroš 10.9.2021 7:22

Dobře napsáno

J. Nevrkla 10.9.2021 7:16

R^R^ Plný souhlas, má můj hlas.

Tajné služby hlásily nukleární zbraně v Iráku, obvinily Rusy z výbuchů Vrbětic, nepředpokládaly úprk z Afghánistánu. Dělají si svou nebezpečnou politiku a působí společnostem velké problémy. Je načase jim hodně pristrihnout křidélka.

I. Pávek 10.9.2021 6:42

To děvče má rozhodně potenciál. Ale nějak se mi příčí lézt do postele s prezidentkou -

J. David 10.9.2021 5:59

Logika věci "pláče". Škůdníky a škůdce na zahrdě a jejich přístupových cestách hubím a tlumím. Jenom blb a zpozdilec si nechá nalézt tchoře do kurníku, aby měl vychlastaná vejce a zakousnuté nosnice. Imigrace engemétů je ten samý syndrom, lezou nám do Shengenu vyplenit naše kurníky a blbové EU ještě jásají, jak jsou naše kurníky obohaceny. ZP a ručnice sice mám (asi jako Frontex s energií min. 4000 J), ale stačí i těch bezdokladových 16 J do obřití přicmoudlého škůdníka. Pár Kretchmerů a torpedo "los", bude klid na imigračních trasách. Chce to ale mít gule, jak se sviluškami zatočit, vystřelit, potopit a nechat gábl rybám. Kdo chce, může je si vylovit a sám si je živit.

P. Chrenko 10.9.2021 5:46

Souhlasím se vším, kromě toho o covidu. R^ Přece VK má covid stejný názor jako TSS. V tom vidím rozpor.

P. Chrenko 10.9.2021 5:47

Sorry, patří to pod "

J. Kasl 10.9.2021 4:07"

J. Kasl 10.9.2021 6:22

Ano, má, vím. Ale je dost inteligentní (ml. i st.), aby to přehodnotil a dal na názor drtivé většiny odborníků. Nebo alespoň přestal vystupovat tak vehementně proti v ubohém stylu Volného, jak to předvádí zbytek TSS.

R. Langer 10.9.2021 6:33

Naopak, pokud používají mozek, tak nikdy v rozporu být nemohou. :-P

Pokud jste ovšem věřící Svědek kovidův, tak to nikdy nepochopíte. Tedy pochopíte, stejně jako pochopili ti drobní živnostníci po volbách, když volili komunisty, že je budou podporovat. ;-D

P. Chrenko 10.9.2021 6:55

Myslel jsem rozpor v příspěvku J. Kasla. Jinak svědek covidův by byl očkován, ne jako já a přitom v "rizikové skupině".

R. Langer 10.9.2021 7:14

Tak pardon, nějak jsem to špatně zařadil...

P. Chrenko 10.9.2021 7:22

Nic se neděje, první jsem udělal chybu já...

J. Ziegler 10.9.2021 8:17

Jasně covid neexistuje, a černé neštovice vlastně také neexistují, tak proč proti nim očkovat.

A. Renjascu 10.9.2021 10:11

Srovnávat očkování proti černým neštovicím, jehož původce je stovky let stabilní a vakcína proti němu je prověřená nejen dlouhodobými testy, ale i praxí s očkováním proti Covidu, jehož původce mutuje několikrát ročně a použitá experimentální vakcína nového typu ani neproběhla řádným testováním, ani schvalovacím procesem ani není léty prověřená a nakonec je zaměřená proti variantě, které již vymizela, tak to vyžaduje již dosti velkou schopnost manipulovat a pohrdat pravdou.

R. Langer 11.9.2021 6:12

Černo máte leda ve své duté hlavě, tolik s tím mají neštovice společné. :-P

J. Kasl 10.9.2021 4:07

Proč se jen strana s jediným normálním myšlením u nás s odpuštěním sere odborníkům do covidu a plácá svá zvrácená tvrzení o potlačování demokracie prostřednictvím roušek a očkování? Takto je bohužel pro mne a pro spoustu dalších z mého okolí nevolitelná, jinak by to byla jasná volba, s článkem absolutní souhlas.

Tedy, ještě by to chtělo moc neukazovat "inteligenty" typu pí Hyťhové. Svým vystoupením v TV mně trochu připomněla pí Maláčovou (ne směrem myšlení, ale jeho primitivitou). A samozřejmě naopak škoda odstoupení VK ml., v podstatě bez vysvětlení.

Dle mého - kdyby Trikolóra, resp. TSS neplkali o covidu, zůstal VK ml. nejlépe s podporou VK st., tak mají ve volbách min. 9% a vzrůstajíci tendenci, s potenciálem stát se velice brzy nejsilnější pravicí. Ale takto se vsadím o cokoliv, že 5% hranici nepřelezou ani náhodou a budou rádi za 3%.

R. Langer 10.9.2021 6:29

Protože ten vymyšlený a neexistující kovid s tou demokracií zatraceně souvisí, Svědku kovidův, a jestli jsi to dodneška nepochopil, tak jsi úplně stejný, jako každý jiný bolševik, bez ohledu na to, co tvrdíš. :-P

J. Kasl 10.9.2021 6:32

No a ty jsi primitivní blb, nemající žádné argumenty. Mně na ten vymyšlený a neexistující kovid zemřeli dva známí a další je po kovidu ve velmi špatném stavu.

R. Langer 10.9.2021 6:42

Primitivní blb nemající žádné argumenty jsi tady jedině ty Svědku kovidův! Že ti umřeli dva známí na chřipku je sice smutné, ale bohužel naprosto normální. Mně, ani naprosté většině všech lidí, které znám, neumřel vůbec nikdo. Naopak znám velmi mnoho lidí, kteří kovid přechodili naprosto bez problémů.

A vysvětlí mi, ty "argumente", proč pořád platí jakýsi pandemický zákon, když už naprosto nic nesplňuje ani tu totálně pokřivenou definici pandemie, za kterou se kovid vydává, a už se to dávno nezrušilo, hňupe!?

O tom je totiž demokracie, a ne o tom, že umřelo čirou náhodou za rok o cca 10000 lidí víc na trochu horší chřipku, což není nic mimořádného což bys věděl, kdybys pořádně sledoval statistiky a používal tu věc, co máš v hlavě mezi ušima a nevěřil na blbosti. :-P

J. Kasl 10.9.2021 7:06

no, myslím, že tvé příspěvky hovoří za tebe zcela jasně a nemá smysl dále tvou "inteligenci" komentovat