29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Tejkl 25.3.2011 9:15

Re: Rezoluce Rady bezpečnosti č. 1973 o Libyi je neplatná

pane Frejlachu,  v chartě OSN čl. 27 jsem našel toto: 1. každý člen rady má jedno slovo. 2. o procedurálních otázkách rozhoduje RB kladnými hlasy 9 členů. 3. O všech ostatních věcech rozhoduje RB kladnými hlasy 9-členů, včetně pěti stálých členů RB, rozumí se však, že při rozhodování dle kapitoly IV a podle odstavce 3 článku 52, se strany zdrží hlasování.

Je to tedy tak, že pokud se spor přímo netýká žádného stálého člena, musí být rezoluce RB, aby byla platná, schválena všemi  5-ti stálými členy (kladné hlasy, žádná veta, žádne zdržení hasování) + minimálně čtyřmi dalšími členy?   

 

P. Fiala 24.3.2011 22:44

Poznámky k Libyi a Africké Unii

S mnoha vývody autora lze souhlasit.

Já si postupně začínám přehodnocovat U.S.A. i EU a jejich vyznávání svobod, též působení amerického prezidenta na tisk a další média. Též je neslmysl na popud UN nechat bojovat nejmodernější zbraňové systémy a zabíjet lidi jinak smýšlející.

Pokud by bylo  v USA všelidové referendum, zda válčit či ne? Když Libye nemůže USA ohrozit v ničem. Jedině možná je (byla) Libye příkladem jiného "společenského řádu", který již 43 roků funguje bez "Parlamentní demokracie" západního stylu nebo, další důvod by mohl být, že byla Libie zakladajícím státem Africké Unie (od r.2002, 53 afrických států s 1000 miliony lidí v r.2009 a spoustou přírodního bohatství) a tak se stala lídrem v "kontinentálním" společenství států Afriky a velkou budoucí konkurencí k EU i USA i Číně.

H. Lukešová 24.3.2011 20:58

Re: Komu se chce blít,

Ano,všimla jsem si pane Vlku...

Zde je rovněž článek o ČT1, zprávy ČT1 mi připadají stále více žumpózní, jak ti Haló noviny...

Zde si pročtěte -http://eretz.cz/2011/03/neslavny-hold-ceske-televizi/

V. Vlk 24.3.2011 20:31

Re: Komu se chce blít,

Díky paní Lukešová, já včera poslouchal zprávy na ČT 1 a nevěřil jsem svým uším, co tam vykládali o atentátu v Jeruzalémě. A kde to sebrali, tu špínu.A hele, oni opisují z Hálo novin!!!

J. Konrád 24.3.2011 20:13

Další pohádka o Libyi a plkovníkovi

1. Plkovník nikdy do žádného exilu nechtěl.

2. Obávám se, že neexistuje místo na světě, kde by ho přijali - nevzal by ho ani Hugo, ani Fidel, že by snad Kim???? Nevím.

3. Etologie - i opice se někdy zabíjejí a zmasakrují členy nepřátelské tlupy. Vždyť jsou to naši nejbližší příbuzní :-).

4. Spojenci na plkovníka vlítli až za 5 minut dvanáct, když byl na dosah masakr v Benghází.

5. Dávám plkoníkovi tak maximálně 1-2 tejdny. Doufám, že se nepletu a nedopadne to jako v Pelíškách. Ale plkovníka nikdo zachránit nepřijede. Víděl bych něco jako varianta Čaušesku.

M. Varadinková 24.3.2011 19:47

Re: No, pane Vlku, Vy jste to zas vymnouk' ... :-)

A proč to říkáte? Nechápu, jak s tím souvisí Klaus, ani nevím o nikom, kdo by si myslel, že je Bůh.

V čem měl v posledních 20 letech podle Vás Havel pravdu? V tom, že chtěl rozpustit NATO? Nebo že pletichařil a stál v pozadí sarajevského atentátu?  Že organizoval z Amálie mediální štvanice? Že se tahal s Dášou, zatímco jeho žena ležela na smrtelné posteli? Že vymyslel termín "humanitární bombardování" ? Že podporuje zelené magory a tuneláře? Že natočil film mizerné kvality za peníze koncesionářů (ač by si takové své osobní libůstky mohl financovat sám)? Nebo v čem?

P. Sulc 24.3.2011 19:43

Re: No, pane Vlku, Vy jste to zas vymnouk' ... :-)

Pane Boze, ty dobre vis ze nejhorsi je hadava baba, ktera vsechno zna , vsemu rozumi a kazdeho opravuje. Vsak je nastrkuje tvuj nepritel, cert.

H. Lukešová 24.3.2011 18:44

Re: Ano, souhlasím s Vámi.

Také Vám přeji pěkný večer s souhlasím.

S. Vaněček Šauerová 24.3.2011 17:30

Ano, souhlasím s Vámi.

V TV mně právě běží zprávy a debaty o tom, jak je B. Obama kritizován, po náporu vlastní strany už i republikány. Prý neměl jasnou strategii, nepožádal o souhlas kongres, atd., atp. Americká administrativa se brání tím, že naplňuje mandát RB OSN. Je úsměvné pozorovat související politické hrátky, neboť o nic jiného nejde. Byli to republikáni, kteří jako první požadovali zásah v Libyi, demokraté jim sekundovali, podmiňovali jej ale právě mandátem RB. Dnes Obamu mydlí po hlavě, řekla bych, že ne úplně právem. Je třeba přitom vědět, že už se sbírají či odečítají politické body pro příští prezidentské  volby. Tohle stejné jako u nás ... :-)

Zaplaťpánbůh ale za U.S., Kanadu a G.B., to jsou poslední stálice, na něž se stále ještě dá spolehnout a které jsou schopny se spolu vždycky dohodnout, musím znovu konstatovat, dívám-li se na impotenci NATO (a EU). Zajímavé je v této situaci Německo, které chválí Muammar. Němci se stydí za své politické vedení, rádi by Libyi přispěli pomocí (65pct. Němců zásah schvaluje). Pěkně o tom píše třeba Stern.

Pokud se týká těch fingovaných "pravičáků", oni to snad o sobě ani neví, paní Lukešová, nemyslím, že by vědomě lhali, totiž až na výjimky. Většinou papouškují jen myšlenky svých politických vůdců (v tomto případě jednoho). Je třeba jim ale připomínat, kde vlastně stojí. Že jsou dobře čitelní, resp. průhlední jak horská bystřinka. To se týká i pana Vlka.

Pěkný večer.

H. Lukešová 24.3.2011 17:24

Bída a hnus ČT,

http://eretz.cz/2011/03/neslavny-hold-ceske-televizi/

Tento naci-bolševické médium platíme ze svých kapes...

H. Lukešová 24.3.2011 17:04

Re: No, pane Vlku, Vy jste to zas vymnouk' ... :-)

Paní Varadínková, Vy jste těmi pravdoláskaři nějak posedlá... Nejsem pravoláska, nevuzdvihuji Havla, nemám ráda jeho zbožňování, ALE zrovna tak se mi nelíbí zbožňování Klause, ani Klaus není Bůh... Každý z těchto lidí mají v něčem pravdu...

V. Novák 24.3.2011 17:02

Byť se s V.K. v jeho ekonomických názorech neztotožňuji,

musím konstatovat, že v ostatním měl opravdu vícekrát pravdu než se mýlil.

H. Lukešová 24.3.2011 16:57

Re: Velmi se mýlíte, paní Lukešová,

Ano, máte pravdu. Na Haló noviny je třeba upozorňovat a naci-bolševiky (mezi nacismem a bolševismem není rozdíl) ať víme, jak smýšlí napřátelé lidskosti. Když mě google vyhledá článek z Haló novin, tak raději nejím, po obědě jsem, k večeři se teprve chystám, takže nemám co blinkati. Ti lidé,co si říkají "pravičáci" žádnými pravičáky nejsou. Jsou to lháři. Ano, je nebezpečí, že se dostanou k moci islamisté, ALE Arabové by měli šanci možnost žít si demokraticky. I Arabové mají nárok na demokracii... Kadáfí masakruje civilisty a nechat tyto lidi vyvraždit? V případě války s Izraelem, Izrael má vojenský arzenál k ochraně svého území... Takže toto riziko je nutné podstoupit a podpořit libyjské vzbouřence...

S. Vaněček Šauerová 24.3.2011 16:48

Velmi se mýlíte, paní Lukešová,

je dobré vědět, co si myslí a hlásají čeští komunisté, a proto je třeba je alespoň občas monitorovat. Nezměnili se totiž nikterak podstatně, stačí si občas poslechnout pana Grebeníčka nebo paní Semelovou. Jejich "nepřátelé" jsou stále titíž. A je třeba vědět i to, jak se k nim blíží svými názory politická uskupení z pravého okraje politické scény. Někdy se neliší totiž vůbec, to kupř. v názorech na zahraniční politiku státu, pěkně to bylo vidět třeba včera na vystoupení Petra Macha v Hydeparku. Komunisté z něj museli mít radost.

Btw., když byste chtěla doložit pozoruhodnou shodu některých zdejších pisatelů s tím, co produkují nereformovaní komunisté, jak byste to udělala ? :-)

S. Vaněček Šauerová 24.3.2011 16:37

Tak to se velmi, velmi mýlíte, pane Fritschere,

souvislost to samozřejmě má a to velmi podstatnou. Že si ji neuvědomujete, nevadí. Od pisatele příspěvku, jenž jste zplodil, bych ani nic jiného neočekávala. S pozdravem ... :-)

H. Lukešová 24.3.2011 16:24

Re: No, pane Vlku, Vy jste to zas vymnouk' ... :-)

Haló noviny prozrazují jejich protiizraelská nenávist... Tak poznáte Haló noviny. Komu se chce blít, ať si přečte článek...Musela jsem si uvařit kafe a čaj, tak to se mnou seklo.

H. Lukešová 24.3.2011 16:21

Komu se chce blít,

doporučuji Haló noviny. Vy se hádáte, kdo čte Haló noviny. Já Vám odpovídám všem, Haló noviny čtou stalinistické zrůdy-  http://www.halonoviny.cz/articles/view/218127

Tak se poznají Haló noviny, je to Der Sturmer...

M. Varadinková 24.3.2011 14:47

Re: No, pane Vlku, Vy jste to zas vymnouk' ... :-)

Při oslovováním velmi záleží na tom, koho zrovna oslovuji. Jinak oslovuji malé děti, jinak starší lidi. Jinak lidi, kterých si vážím, jinak lidi, které považuji za hlupáky nebo  pokrytce. Ale od Vás opět  nulová věcná argumentace, že?

K. Frejlach 24.3.2011 14:00

Rezoluce Rady bezpečnosti č. 1973 o Libyi je neplatná

Komentátor Václav Jumr upozorňuje v dnešních (24.3.) HaNo, že rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 1973 o bezletové zóně nad Libyí nebyla vlastně vůbec schválena. Podle článku 27 Charty OSN nesmí totiž při hlasování ke schválení rezoluce chybět kladný hlas kteréhokoliv ze stálých členů Rady bezpečnosti. Dva stálí členové, Rusko a Čína se hlasování zdržely, jejich souhlas pro schválení rezoluce tedy chyběl. Zdržet při hlasování se bez vlivu na jeho výsledek může stálý člen RB pouze v tom případě, kdy je stranou v projednávaném sporu. Uvedu svůj příklad. Pokud by se současně Rusko a Čína současně dostaly do konfliktu s Mongolskem a oba tyto státy by tedy byly stranou sporu, v RB OSN by se při projednávání konfliktu zdržely hlasování a výsledek hlasování v RB by závisel na hlasech ostatních členů. Celý článek je i v internetovém vydání HaNo v sekci "Publicistika" a je dost sledován a hodnocen.

M. Baloun 24.3.2011 13:34

Re: moc rád bych se dověděl

konečně někdo s nímž mohu souhlasit. Ano čím černější svědomí, tím větší zaťatost...

V. Kolman 24.3.2011 13:33

Re: Zatím měl Václav Klaus

A to je právě pane Křivane fakt, který některé naše jedince neskutečně se......hněte.

S. Netzer 24.3.2011 12:54

Re: No, pane Vlku, Vy jste to zas vymnouk' ... :-)

Váš způsob oslovování je dalším neklamným důkazem Vašeho "autentického pravičáctví", paní Varadinková. :-))) Zajímalo by mně, kde se člověk takovým manýrám učí. Pavlač?

J. Štrobl 24.3.2011 12:35

Autor má pravdu.

Slušnému člověku se z toho může jen zvednout žaludek.

R. Langer 24.3.2011 12:28

Re: No, pane Vlku, Vy jste to zas vymnouk' ... :-)

Za a) je správně... ;-)

D. Streit 24.3.2011 11:47

Souhlasím

Jenže bohužel nelze počítat s tím, že politici mají váš rozhled a rozum. Jejich ego mnohonásobně převyšuje jejich IQ (pozor, s vychytralostí se to nevylučuje).

http://streit.blog.idnes.cz/c/182864/Bunga-Bunga-valky-humanitarni-bombardovani-a-napoleonske-komplexy.html

M. Varadinková 24.3.2011 11:44

Re: No, pane Vlku, Vy jste to zas vymnouk' ... :-)

Netzerová, Vy jste ze stejného těsta jako Šauerová. Místo názorové polemiky dáváte nálepky (a ještě mylné). Já Haló noviny nečtu a ani číst nehodlám, odkazy na ně sem dává vždy Šauerová a to znamená, že ona je čte.

Ta argumentace vás pravdoláskovců je fakt kouzelná: kdo nesouhlasí s "humanitárním" bombardováním, ten je buď komunista obdivující Kaddáfího nebo odporný cynik, kterému je fuk, že se tam vraždí lidé. S racionálním argumentem, že bombardování vede k ještě většímu vraždění (přímému či nepřímému), se vypořádat nedokážete. Jste buď hloupí (nedokážete situaci rozebrat racionálně a vybrat řešení, které minimalizuje utrpení lidí ) nebo odporně pokrytečtí . Chcete prosazovat své "dobro" za každou cenu bombami bez ohledu na to, kolik lidí v důsledku toho zahyne a ještě se tváříte morálně povzneseně , že vám jde o ty lidi. Nejde. Potřebujete se dojímat sami nad sebou a svou domnělou "mravní převahou",  a opovrhovat těmi, kdo vám to pokrytecké divadlo nebaští. 

J. Poláček 24.3.2011 11:03

Re: No, pane Vlku, Vy jste to zas vymnouk' ... :-)

"Paní Vaněčková nebo Šauerová teď nevím které jméno je po manželovi a které po milenci" ... Pane Fritschere jak souvisí tato inteligentní a bezesporu ostrovtipná poznámka s analýzou problému arabské války ??? 

"analýzu problému arabské války, a to kolik procent lidí v Americe věří v boha, může jenom idiot amen." ... Tak pane zkuste si přečíst korán, nový zákon, trocha se seznámit se základy reformace, osvícenství, přimíchejte marx-leninizmus a základy nacionalizmu 19 a 20 století.

Protřepejte ale nemíchejte ! (koagulace, sedimentace) a v tom skvělém koktejlu , ovšemže po hloubkové analýze, objevíte i spojitost mezi religiozitou Američanů a tzv. Arabskými válkami.

K. Křivan 24.3.2011 10:47

Zatím měl Václav Klaus

častěji  pravdu než naopak. 

K. Křivan 24.3.2011 10:37

Re: Vynikající článek!

Válčit kvůli ropě by bylo rozumné.

Válčit kvůli ideálům je pitomé.

K. Křivan 24.3.2011 10:35

Re: Je mnoho pravd

Blbost.