11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

SVĚT: Jsou osady horší než kanibalismus?

Roku 2017 hlavní žalobkyně Mezinárodního trestního soudu (ICC) v Haagu Fatou Bensouda naznačila, že se Američané dopustili válečných zločinů v Afghánistánu. V současnosti se rozhodla pro změnu obvinit z válečných zločinů a zločinů proti lidskosti i Stát Izrael.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Štípek 18.6.2020 12:28

Bůh není, nemůže nic darovat, žádný Abrahám nebyl, žádný Mojžíš, žádné smlouvy, jen vychytralé nesmysly překupníků s alkoholem, obchodníků s otroky, lichvářů bez skrupulí.

M. Šejna 18.6.2020 12:23

Pane Vaňuro,

vždzť to samé píšu v diskuzi o kus níž.

M. Krátký 18.6.2020 12:21

přidávám se a rád R^R^R^

H. Lukešová 18.6.2020 12:13

Takže nevíte. Celé vyznění článku je, že Bensouda není ta, která by měla vůbec posuzovat Stát Izrael a Spojené státy americké.

H. Lukešová 18.6.2020 12:10

Pane Štípku, proč tak zle. Žádný Žid neargumentuje příslušnosti k Vyvoleného národa. Veškeré vyvolení se týká vztahu mezi Bohem Izraelskými a Národem Izraelskym a Zemí Izraelskou. Vy jste včera nečetl diskusi o izraelských osadach? Vše je o tom, že Bůh slíbil a daroval Zemi Izraelskou Národu Izraelskému, zpecetenou Abrahamovou smlouvou, potvrzenou později smlouvou mezi Bohem a Mojzisem. Žádná pýcha, nic takového. Nic víc, nic míň.

I. Štípek 18.6.2020 12:03

Víte, když si to neuvědomujete sama, nemělo by to smysl.

I. Štípek 18.6.2020 12:00

Vy jste na stejné lodi díky židovským předkům? No tak to jsou fakt nepřekonatelné argumenty. Já vám za všechny z nečisté nežidovské rasy, co bychom chtěli jen rozumně diskutovat a dojít k nějakému civilizovanému řešení, chtěl říct, že zase narazíte, zase dostanete přes hubu a nikdo, tentokrát už vůb ec nikdo se s vámi nebude chtít bavit. Jste vyvolení? Tak se alespoň občas mrkněte, co si myslí ti nevyvolení dole, a dávejte si pozor na to, co vypouštíte z huby. Fanatici bezohlední, fuj!

H. Lukešová 18.6.2020 11:34

O tom "bílém rasismu". Otrokářství v českých zemích není černobílé. Osmanští Turci-muslimové zotročili tisíce Čechů a Moravanů, takže i my obyvatelé českých zemích jsme obětí otrokářství a mohli bychom požadovat, aby před námi Turci klekli a prosili nás o odpuštění.

https://www.lidovky.cz/nazory/petracek-dvanact-tisic-otroku-z-moravy-otrokarstvi-ve-stredni-evrope-neni-cernobile.A200617_084719_ln_nazory_rkj

H. Lukešová 18.6.2020 11:18

Přesně, člověk, aby se bál cokoliv napsat, aniž by si někdo jeho příspěvky neschoval a pak mu ho po třech letech možná i po delší době neomlátil o hlavu. Podle neomarxistů a novodobých "bojovníků za mír" nejsou špatní muslimští teroristé, kteří vraždí a znásilňují Evropany, ale jsme špatní my, kterým se to nelíbí. Z jejich pohledu nejsou špatní palestinští Arabové, ale Izraelci, respektive Židé, kteří se brání.

Já si za svými názory stojím, samozřejmě za formu a expresivní výrazivo se omlouvám, to mě mrzí, jak jsem psala, dnes s odstupem bych již takové příspěvky nenapsala, holt jsem také horkokrevná a některé věci mě dokáží velmi rozladit, dotýká se mě samozřejmě nenávist k Izraeli.

Nenávist vážené paní Heidlerové ke mně nechápu, nic jsem ji neudělala a nikdy jsem s ní žádné spory tehdy neměla. Já jsem sionistka, miluji a obdivuji Stát Izrael, moc mi na něm záleží a antisemitismus, který si říká antisionismus mě hluboce zasahuje. To, že píši, že afroasijské národy, většinově islám vyznávající, jsou veskrze antisemitské, rasistické, je smutným faktem.

Ale ne, špatní nejsou antisemité, ale já, která na to poukazuje, špatní nejsou vrazi Židů, ale já, která o tom píši. Rasistkou jsem podle neomarxistů jen já, zatímco antisionisté jsou ti správní. Izrael je podle nich vřed, nádor, který se musí odstranit, vždyť jejich idol íránský šístký ajatoláh Khamenei napsal, "volná Palestina, konečné řešení", ale to těm antisemitům absolutně nevadí, ale vadí jen a jen Židé, nikdo jiný.

V. Petr 18.6.2020 11:00

Já si zvykat nehodlám a klidně pošlu všechny recidivisty bez ohledu na etnický původ do koncentráků, kde se jejich pracovní nasazení bude řídit principy, které kdysi vypracoval soudruh N. A. Frenkel.

Není kriminálník, není problém!

No a nejlepším prostředkem pro práci s narušenou mládeží je ratanová hůl, v Singapuru přináší skvělé výsledky!

Shovívavost k zločincům je zločinem na jejich obětech!

V. Pravda 18.6.2020 10:45

Paní Heidlerová, váš skrytý rasismus, kterého se zřejmě bojíte, Vám zatemňuje mozek. Co takhle se dovzdělat, aby jste si nemyslela, že Afričané jsou mírumilovní, či případně že "Islám je náboženství míru" (tento bonmot konkrétně vymyslel Tom Clancy pro svou postavu v románu, následně toho využil Bush např.) Pravý Muslim se řídí Koránem jako svatou knihou a v té je řečeno přesně co dělat s nevěřícími. Pokud jste skrytá rasistka, tak vás zajímají barvičky. Ostatní co už odrostli školce mají radši fakta.

J. Dvořák 18.6.2020 10:43

Toto je pracovní postup neomarxistů:

Strach, předsudky, xenofobii, rasizmus v jakémkoliv projevu odhalí a odsoudí jako nepřijatelné a tím dávají za pravdu dobyvatelům naší civilizace (popř. jen jejich bezpracným konzumentům), kteří tyto reakce svými činy (chováním) vyvolávají a v důsledku tuto civilizaci zničí a nás zotročí.

Vrcholem nevkusu je, když se tito označí za Židy a tudíž pokládají své podrývání Izraele za opodstatněné (a kromě "kritiky" pro něj nic reálného nekonají).

L. Severa 18.6.2020 10:43

Paní Lukešová, dík za článek. Bohužel někteří diskutující vyjádřili negativní názor možná vycházející z nepochopení, nebo z něčeho horšího. Překvapilo mne hodně tvrdé odsouzení od paní Heidlerové, jinak některé názory bývají často ovlivňovány postojem k Izraeli. Přeji Vám abyste vydržela pokračovat ve svých článcích zabývajících se událostmi o kterých se běžně nic nedovídáme. Ještě jednou dík a zdravím.

V. Pravda 18.6.2020 10:39

Co si vzpomínám na včerejší komentáře, tak právo od boha byla odbočka do židovství, kde bylo toto popsáno z náboženského hlediska. O právním nároku toho byl dostatek řečený již před tou náboženskou odbočkou.

J. Fridrich 18.6.2020 10:38

Ano, je to tak... Nastolují se podivná a škodlivá autocenzurní, ale i cenzurní pravidla v naší západní civilizaci, že u některých témat je nebudeme PRAVDIVĚ vyhodnocovat a nazývat věci tak, jak opravdu jsou. To se děje hlavně u hodnocení chování muslimů, černochů, cigánů-Romů a jejich dlouhodobým sklonem nedodržovat pravidla civilizovaných zemí do kterých pronikli. Mají tendenci nepracovat a nechat se živit těmi, co pracují a mají podstatně vyšší kriminalitu oproti většinové společnosti.. A konstatovat tuto realitu je prý projevem rasismu. To je velmi nebezpečné chování - a například náš skvělý spisovatel Karel Čapek byl za poukazování na nebezpečí plynoucí z Německa po roce 1933, kdy uchopil v Německu moc Adolf Hitler označován za " válečného štváče "...

V. Petr 18.6.2020 10:25

Pane Šejna, je nebetyčný rozdíl mezi mužskou a ženskou obřízkou a nevěřím, že byste to nevěděl. Mužská obřízka je hygienické opatření a dokonce se dělá jako prevence u osob mentálně zaostalých, které neumí dodržet hygienu. No a na Blízkém výchchodě se kdysi stala normou.

Ženská obříyka má za cíl potlačit ženskou sexualitu.

M. Šejna 18.6.2020 10:24

Paní Lukešová,

to jsem rád, že si konečně začínáme rozumět. Oba jsme na stejné lodi díky židovským předkům. Jenže já narozdíl od Vás nejsem nijak nábožensky aktivní, ani nejsem židovského vyznání. Proto považuji jakékoli odvolávání se na Boha při zdůvodňování izraelských nároků za zcestné.

J. Dvořák 18.6.2020 10:24

To je důsledek dlouhého pochodu neomarxistů institucemi v USA a v Evropě. Vina bílé rasy je prezentována ve všech mezinárodních institucích (OSN) a iniciativu tam přebírají zástupci (postiženého) třetího světa, za které se neomarxisté schovávají. Personálně jde o absolventy levicově liberálních vzdělávacích institucí v USA, VB, Francii, ... kteří nedokáží řídit své státy (například v Africe), ale dokáží se úspěšně uplatnit při rozkladu západní civilizace (židovsko-křesťansko-ateistické).

H. Lukešová 18.6.2020 10:04

Řeknu to takhle, za některé dřívější výroky se skutečně velmi stydím, ruply mi nervy, protože těch zločinů, kterých se většinově muslimští migranti dopustili jsou úděsné, Merkelice říkala, že si musíme zvykat, já jsem si již skutečně bohužel částečně zvykla, takže nyní bych již tak expresivní příspěvky nikdy nenapsala, byla bych ráda, kdybych je nenapsala ani tehdy, mrzí mě to,

Nicméně to nemění na faktu, že migranti z afroasijských zemí se dopouštějí úděsných zvěrstev a jinak je velmi pod čáru citovat zde příspěvky z roku 2017 či starší. Nechápu, proč po mě paní Heidlerová "vyjela", nic jsem ji neudělala, jen mám na některé věci jiný názor a to snad nemůžu?

Nevím, jakou to má souvislost s tématem dnešního článku. Jedná se čistě o snahu mě pošpinit a já nechápu proč. Člověk, aby si musel dávat pozor, co kdy napíše, aby si někdo neschoval jeho příspěvky nepoužil proti němu, to je takové estébácké. Faktem je, že paní Bensouda poslední, která by měla právo jakkoliv Izrael soudit, naprosto poslední.

H. Lukešová 18.6.2020 9:55

OK, beru. Jistěže zde i níže jsou prakticky totožná vlákna. Vy jste mě nepochopil, já jsem napsala, v čem je Bensouda nedůvěryhodná, neodsuzuje zločiny v afrických zemí a pranýřuje pouze demokratický Stát Izrael. To je hlavní vyznění článku, říkáme tomu "kozel zahradníkem".

H. Lukešová 18.6.2020 9:52

A já jsem popsala židovský náboženský obřad, který se praktikuje v Izraeli, ve Spojených státech a v zemích, kde žijí početné židovské komunity, a kde mají své mohely- židovské lékaře, kteří vykonávají obřízku malinkých miminek. Tato miminka si tento obřad skutečně nemůžou pamatovat.

M. Šejna 18.6.2020 9:51

já Vám o kus níž v 9:24 popisuji ženskou obřízku, abyste mi Vy tady v 9:27 napsala to samé. Opravdu nemám zapotřebí, abyste mi tady vysvětlovala něco, co já sám vím a čem sám píšu.

Znovu opakuji, že nároky státu Izrael na své území považuji za zcela legitimní a podporuji to. Nehodlám ale tuto legitimitu zdůvodňovat ženskou obřízkou a Bohem.

M. Šejna 18.6.2020 9:46

Paní Lukešová v Česku Vám batole po osmi dnech žádný lékař neobřeže. Dělá se to tedy až pozdějším věku.

Čeští lékaří mají totiž nějakého Abrahama u zadnice a obřízku nedělají z důvodu náboženských. Takže proto si to pamatuji.

B. Rameš 18.6.2020 9:40

No jo, no. Tak to dopadá se všemi společenstvími, kde má volební hlas sto subjektů, z nichž se o jakés takés způsobilosti k rozumné volbě dá mluvit u dvaceti, třiceti z nich (ta čísla jsem si vymyslel jen jako příklad). Takový demokratický rozhodovací proces generuje osoby a rozhodnutí, která by jinde neprošla. Pokud vám to něco připomíná, jde o podobnost čistě náhodnou ;-).

H. Lukešová 18.6.2020 9:33

Pane Šejno, já nejsem lékařka, ani rabín či muž, abych dokázala posuzovat, ale podle židovského náboženského práva se má obřízka chlapců má praktikovat již osmý den od narození, tj. na úplně nejmenším miminku na základě smlouvy s Abrahamem. Většina malinkých chlapců toho v této době tolik necítí. Samozřejmě ve starším věku to může být jiné, ale napsala jsem fakta, v čem je Bensouda krutá antisemitka.

Jenže ženská obřízka prakticky vyřízne celý ženský genitál, a proto je to naprosto krutá a nelidská tradice. Světová zdravotnická organizace ženskou obřízku odsuzuje, mužná je normální náboženský obřad.

J. Fridrich 18.6.2020 9:29

Souhlas s autorkou článku paní Lukešovou a jasný nesouhlas s nařčeními paní Heidlerové.. Paní Lukešová popsala PRAVDIVĚ-bez dnešního nepochopitelného zavírání očí před tím, co v dnešním Světě dělají a páchají novodobí barbaři různých ras, etnik a vyznání.. Naší Západní Euro-Atlantické křest'anské civilizaci se to stane osudné - moc získali levičáčtí lídři a pomatení mediální zpravodajci a " prý intelektuálové " a vedou naši civilizaci k rozvratu a úpadku...

H. Lukešová 18.6.2020 9:27

Pane Šejno, paní Bensouda není "žena s jiným názorem", ale dáma zodpovědná za zločiny proti lidskosti a válečné zločiny.

Mužská obřízka je židovský náboženský obřad, nic nelidského na ní není, v USA ji praktikují i křesťanští rodiče z hygienických důvodů, zatímco ta ženská obřízka je krutá a nelidská tradice. Tato fakta a rozdíly často detailně rozepisují rabíni na izraelských stránkách Arutz Sheva. Takže srovnáváte nesrovnatelné.

Píšete, že jste pro Izrael, jenže Fatou Bensouda ne, tito antisemité se snaží Stát Izrael zničit, když ne zbraněmi, tak diplomatickou cestou.

M. Šejna 18.6.2020 9:24

Paní Lukešová,

mě také v dětství obřezali. Jako správného Žida. Bolelo to jak svině. Dodnes si to pamatuji.

Ženská obřízka je odsuzovaná nikoli pro její bolestivost, ale proto, že likviduje obřezaným ženám jejich sexuální potěšení.

Mužská obřízka je sice velmi bolestivá, ale paradoxně má do budoucna u mužů hygienické výhody.

H. Lukešová 18.6.2020 9:20

Pane Štípku, co takhle se vydechnout a uklidnit se. Všechna fakta jsem popsala, popsala jsem zločiny jednotlivých afrických zemí i za co je Fatou Bensouda zodpovědná. Tak zkuste napsat protiargumenty. V čem je článek osočující.

M. Šejna 18.6.2020 9:20

S paní Lukešovou začínám mít trochu problém. Včera tady tvrdila, že Izrael věnoval Židům sám Bůh na základě dohody s Abrahámem. To se s ní pak těžko diskutuje o nárocích Židů.

Dnes vyrukovala s obřízkou, aby pošpinila ženu s jiným názorem. Uniklo jí, že obřízka mužů patřila k jedněm ze znaků, podle kterého nacisté vyhledávali v populaci Židy, aby je mohli poslat na zplynování do koncentráků.

Být Židem, radši bych o obřízce moc nepsal. Paní Lukešová tohle ale dnes porušila.

Já sám mám židovské předky. Kromě mojí babičky všichni zemřeli v koncentráku. Jsem zastáncem toho, aby Izrael jako stát existoval v rozloze včetně palestinských území. Ale rozhodně se přitom nehodlám odvolávat na Boha a šermovat obřízkou.