28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

SVĚT: Jsou osady horší než kanibalismus?

Roku 2017 hlavní žalobkyně Mezinárodního trestního soudu (ICC) v Haagu Fatou Bensouda naznačila, že se Američané dopustili válečných zločinů v Afghánistánu. V současnosti se rozhodla pro změnu obvinit z válečných zločinů a zločinů proti lidskosti i Stát Izrael.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Petr 18.6.2020 13:25

Argument s "božím věnováním" je opravdu hooodně ujetý.

Mojžíš patrně existoval, i když se zřejmě dost lišil od toho z Bible. Pokud jde o Abraháma, těžko říci co je na něm pravdivého, ale reálie v Bibli popisované jsou dost blízko skutečnostem, známých z jiných pramenů.

Je též zřejmé, že Mojžíš vyvedl z Egypta maximálně několik tisíc Židů. Když toto po WW2 řekl Ben Gurion, vyvolal tím řev ultraortodoxních kteří požadovali jeho rezignaci...

První zmínka o "Hebrejcích" pochází ze stély faraona Merenptaha, cca 1200 před Kristem. Z asyrských (nebiblických) pramenů jsou známi židovští králové až z 8 století před Kristem. Ale archeologicky doloženo je třeba zničení Síla Filištýny (cca 1000 před Kr.)

H. Lukešová 18.6.2020 13:35

Podívejte se, "hodně ujetý argument" darování Země Izraelské Lidu Izraelskému? No a. Dar Země Izraelské Národu Izraelskému je součástí judaismu. Celý judaismus je založen na vztahu Lidu Izraelského (Am Yisrael), Země Izrael (Eretz Yisrael) a Boha Izraelského, který daroval svému lidu na Sinaji Tóru. Jestli je tento argument ujetý či neujetý, to není směrodatné, jedná se o součást židovské věrouky.

Křesťanství učí o narození, životu, spasitelné smrti Pána Ježíše a nakonec o jeho vzkříšení a nanebevstoupení pokud je mi známo. A jsou tyto skutečnosti vědecky prokázané, kdoví, neodhaduji si vůbec odhadovat.

Islám zase zachycuje život a skutky proroka Mohameda, je snad dokázáno, že proroka Mohameda okřídlený kůň s ženskou hlavou odnesl z Jeruzaléma do nebe, a proto si muslimové nárokují Jeruzalém. Je to vědecky dokázané, ano nebo ne?

V. Petr 18.6.2020 21:08

To všechno je buď na úrovni krásné literatury nebo politicko vojenské propagandy. A rozhodně nelze na tomto základě vznášet nějaké nároky!

Židé mají nárok na Izrael protože je to jejich původní domovina (a nikdo starší není) a ne proto, co ke psáno v Tóře!

M. Šejna 18.6.2020 12:30

Ach jo, paní Lukešová, a už jsme zase tam, kde včera.

Dovedete si představit, že by Palestinci měli mezi sebou nějakého svého "abraháma", o kterém by tvrdili, že má smlouvu s Alláhem, podle které mají právo vyhnat Židy z Izraele?

Znovu opakuji, že Židé si musí Izrael vybojovat silou a nikoli odkazem na Boha a bůhvíjaké náboženské spisy.

Tohle je přesně ta podstata sporu, který mezi sebou vedeme.

H. Lukešová 18.6.2020 12:45

Ale jo, pane Šejno, já se s Vámi nehádám, já jsem napsala dogmata judaismu a vysvětlovala jsem panu Štípkovi v čem spočívá víra ve Vyvolený národ, že se nejedná o projev židovské pýchy ale láskou k Izraelské zemi. Toť vše. Vyvracím pouze antisemitský blud.

Samozřejmě že si Izraelci svou zemi musí hájit, že za ní musí bojovat. Ovšem já píši o židovském náboženském pohledu na Zemi Izraelskou.

To víte že islám má také svá dogmata. Zradikalizovani muslimové se učí, že celý svět patří muslimům a palestinští Arabové jsou přesvědčeni, že Židé nemají nárok na stát v zemi, které oni říkají Palestina. Proč by měl být judaismus kvůli svému dogmata předmětem výsměchu, zatímco islám a křesťanství ne. Každá víra je na něčem založená, ta židovská je založená na lásce k Izraeli.

L. Kubeš 18.6.2020 13:11

S podobnými individui jako je Štípek by se mě eklovalo jakkoli komunikovat. Je jasné ke které komunitě tento hulvát patří !!!

I. Štípek 18.6.2020 15:35

Ke které?

H. Lukešová 18.6.2020 15:51

Já nevím, ke které komunitě se hlásíte vy, ale já se hlásím k sionismu, to je můj postoj, miluji a obdivuji Stát Izrael, znám ty židovské tradice, které se vztahují ke Státu Izrael. S mým původem to není tak jednoznačné a na vysvětlování příliš složité a nikomu do něho nic není. Naopak by mohli někteří lidé reagovat, že chci na sebe jen upozornit, protože vyjma sionismu můj ideový směr, který vyznávám, není v České republice příliš známý.

A vy se tedy hlásíte ke které skupině? K muslimům? K neomarxistům? K Topákům? Pirátům? Odeesákům? Ke křesťanům? Trikoloře? Ano, nic mi do něho není, samozřejmě mi nemusíte mi odpovídat. Ani odpověď nevyžaduji.

V. Pravda 18.6.2020 10:39

Co si vzpomínám na včerejší komentáře, tak právo od boha byla odbočka do židovství, kde bylo toto popsáno z náboženského hlediska. O právním nároku toho byl dostatek řečený již před tou náboženskou odbočkou.

V. Petr 18.6.2020 10:25

Pane Šejna, je nebetyčný rozdíl mezi mužskou a ženskou obřízkou a nevěřím, že byste to nevěděl. Mužská obřízka je hygienické opatření a dokonce se dělá jako prevence u osob mentálně zaostalých, které neumí dodržet hygienu. No a na Blízkém výchchodě se kdysi stala normou.

Ženská obříyka má za cíl potlačit ženskou sexualitu.

M. Šejna 18.6.2020 12:23

Pane Vaňuro,

vždzť to samé píšu v diskuzi o kus níž.

V. Petr 18.6.2020 12:44

Ano, omlouvám se, to dole jsem předtím nečetl. Nicméně, s mužskou obřízkou nelze proto v této souvislosti operovat.

V. Církva 18.6.2020 13:16

Jistě, ale proč jste teda nahoře napsal "Být Židem, radši bych o obřízce moc nepsal." Co se týká Boha, jako ateista samozřejmě máte jiný pohled, některé věci pak logicky nemáte důvod přijmout.

Jinak i my "nežidé" můžem pochopit, proč Izraelcům není jedno, jestli Židé žijí v Izraeli nebo na Ukrajině. Nedovedu si představit, že bych obsadil Saudskou Arábii, a vyhnal Muslimy z Mekky. A to ani kdyby tam můj křesťanský kůň ve snu letěl. a to i přesto, že Islám považuji za podivné agresívní náboženství.

L. Kubeš 18.6.2020 13:06

Osoba jménem Šejna má především problém sám se sebou. Obsedantní nucení vyjadřovat se úplně ke všemu se vyskytuje u některých penzistů, ale v jeho případě to už překročilo hranice patologie a produkované bláboly bez nějakého smyslu to jenom potvrzují ! Rv

V. Heidlerová 18.6.2020 9:12

Paní Lukešová, jste rasistka, i když to popíráte, takže jste i lhářka. Připomínám Vám Vaše výplody: Jedna moje známá jela autem a viděla kolem sebe projíždět autobus s francouzskou poznávací značkou. Dalo by se říci no a? Jenomže v tomto autobusu byl samý černoch, ano samý černoch, ani jeden běloch, všichni černí jako bota a na ty jejich zlé a nenávistné pohledy nikdy nezapomene. Tolik nenávisti. Tato situace se dá slovy těžko popsat.

Autor: H. Lukešová Datum: 19.6.2017 0:29

Ano! A stejně hnusně zvrácená nelidská potkaní verbež jsou muslimští migranti, kteří proudí kolonizovat a islamizovat Evropu. Kdo podporuje muslimské migranty, sám je teroristou.

V kom je tolik nenávisti jako ve Vás, ten je u mne rasista až na půdu!!!

J. Fridrich 18.6.2020 9:29

Souhlas s autorkou článku paní Lukešovou a jasný nesouhlas s nařčeními paní Heidlerové.. Paní Lukešová popsala PRAVDIVĚ-bez dnešního nepochopitelného zavírání očí před tím, co v dnešním Světě dělají a páchají novodobí barbaři různých ras, etnik a vyznání.. Naší Západní Euro-Atlantické křest'anské civilizaci se to stane osudné - moc získali levičáčtí lídři a pomatení mediální zpravodajci a " prý intelektuálové " a vedou naši civilizaci k rozvratu a úpadku...

H. Lukešová 18.6.2020 10:04

Řeknu to takhle, za některé dřívější výroky se skutečně velmi stydím, ruply mi nervy, protože těch zločinů, kterých se většinově muslimští migranti dopustili jsou úděsné, Merkelice říkala, že si musíme zvykat, já jsem si již skutečně bohužel částečně zvykla, takže nyní bych již tak expresivní příspěvky nikdy nenapsala, byla bych ráda, kdybych je nenapsala ani tehdy, mrzí mě to,

Nicméně to nemění na faktu, že migranti z afroasijských zemí se dopouštějí úděsných zvěrstev a jinak je velmi pod čáru citovat zde příspěvky z roku 2017 či starší. Nechápu, proč po mě paní Heidlerová "vyjela", nic jsem ji neudělala, jen mám na některé věci jiný názor a to snad nemůžu?

Nevím, jakou to má souvislost s tématem dnešního článku. Jedná se čistě o snahu mě pošpinit a já nechápu proč. Člověk, aby si musel dávat pozor, co kdy napíše, aby si někdo neschoval jeho příspěvky nepoužil proti němu, to je takové estébácké. Faktem je, že paní Bensouda poslední, která by měla právo jakkoliv Izrael soudit, naprosto poslední.

J. Fridrich 18.6.2020 10:38

Ano, je to tak... Nastolují se podivná a škodlivá autocenzurní, ale i cenzurní pravidla v naší západní civilizaci, že u některých témat je nebudeme PRAVDIVĚ vyhodnocovat a nazývat věci tak, jak opravdu jsou. To se děje hlavně u hodnocení chování muslimů, černochů, cigánů-Romů a jejich dlouhodobým sklonem nedodržovat pravidla civilizovaných zemí do kterých pronikli. Mají tendenci nepracovat a nechat se živit těmi, co pracují a mají podstatně vyšší kriminalitu oproti většinové společnosti.. A konstatovat tuto realitu je prý projevem rasismu. To je velmi nebezpečné chování - a například náš skvělý spisovatel Karel Čapek byl za poukazování na nebezpečí plynoucí z Německa po roce 1933, kdy uchopil v Německu moc Adolf Hitler označován za " válečného štváče "...

H. Lukešová 18.6.2020 11:18

Přesně, člověk, aby se bál cokoliv napsat, aniž by si někdo jeho příspěvky neschoval a pak mu ho po třech letech možná i po delší době neomlátil o hlavu. Podle neomarxistů a novodobých "bojovníků za mír" nejsou špatní muslimští teroristé, kteří vraždí a znásilňují Evropany, ale jsme špatní my, kterým se to nelíbí. Z jejich pohledu nejsou špatní palestinští Arabové, ale Izraelci, respektive Židé, kteří se brání.

Já si za svými názory stojím, samozřejmě za formu a expresivní výrazivo se omlouvám, to mě mrzí, jak jsem psala, dnes s odstupem bych již takové příspěvky nenapsala, holt jsem také horkokrevná a některé věci mě dokáží velmi rozladit, dotýká se mě samozřejmě nenávist k Izraeli.

Nenávist vážené paní Heidlerové ke mně nechápu, nic jsem ji neudělala a nikdy jsem s ní žádné spory tehdy neměla. Já jsem sionistka, miluji a obdivuji Stát Izrael, moc mi na něm záleží a antisemitismus, který si říká antisionismus mě hluboce zasahuje. To, že píši, že afroasijské národy, většinově islám vyznávající, jsou veskrze antisemitské, rasistické, je smutným faktem.

Ale ne, špatní nejsou antisemité, ale já, která na to poukazuje, špatní nejsou vrazi Židů, ale já, která o tom píši. Rasistkou jsem podle neomarxistů jen já, zatímco antisionisté jsou ti správní. Izrael je podle nich vřed, nádor, který se musí odstranit, vždyť jejich idol íránský šístký ajatoláh Khamenei napsal, "volná Palestina, konečné řešení", ale to těm antisemitům absolutně nevadí, ale vadí jen a jen Židé, nikdo jiný.

J. Dvořák 18.6.2020 10:43

Toto je pracovní postup neomarxistů:

Strach, předsudky, xenofobii, rasizmus v jakémkoliv projevu odhalí a odsoudí jako nepřijatelné a tím dávají za pravdu dobyvatelům naší civilizace (popř. jen jejich bezpracným konzumentům), kteří tyto reakce svými činy (chováním) vyvolávají a v důsledku tuto civilizaci zničí a nás zotročí.

Vrcholem nevkusu je, když se tito označí za Židy a tudíž pokládají své podrývání Izraele za opodstatněné (a kromě "kritiky" pro něj nic reálného nekonají).

V. Petr 18.6.2020 11:00

Já si zvykat nehodlám a klidně pošlu všechny recidivisty bez ohledu na etnický původ do koncentráků, kde se jejich pracovní nasazení bude řídit principy, které kdysi vypracoval soudruh N. A. Frenkel.

Není kriminálník, není problém!

No a nejlepším prostředkem pro práci s narušenou mládeží je ratanová hůl, v Singapuru přináší skvělé výsledky!

Shovívavost k zločincům je zločinem na jejich obětech!

V. Pravda 18.6.2020 10:45

Paní Heidlerová, váš skrytý rasismus, kterého se zřejmě bojíte, Vám zatemňuje mozek. Co takhle se dovzdělat, aby jste si nemyslela, že Afričané jsou mírumilovní, či případně že "Islám je náboženství míru" (tento bonmot konkrétně vymyslel Tom Clancy pro svou postavu v románu, následně toho využil Bush např.) Pravý Muslim se řídí Koránem jako svatou knihou a v té je řečeno přesně co dělat s nevěřícími. Pokud jste skrytá rasistka, tak vás zajímají barvičky. Ostatní co už odrostli školce mají radši fakta.

H. Lukešová 18.6.2020 11:34

O tom "bílém rasismu". Otrokářství v českých zemích není černobílé. Osmanští Turci-muslimové zotročili tisíce Čechů a Moravanů, takže i my obyvatelé českých zemích jsme obětí otrokářství a mohli bychom požadovat, aby před námi Turci klekli a prosili nás o odpuštění.

https://www.lidovky.cz/nazory/petracek-dvanact-tisic-otroku-z-moravy-otrokarstvi-ve-stredni-evrope-neni-cernobile.A200617_084719_ln_nazory_rkj

P. Lenc 18.6.2020 8:55

Holt "pokrok" nezastavíš, o to se levičácká internacionála stará na plné pecky.

M. Šejna 18.6.2020 8:46

Obřízka?

Není nahodou mužská obřízka židovským ritualem?

Tohle se Vám madam Lukešová moc nepovedlo. Vypadá to, ze zloděj křičí, chyťte zloděje.

P. Lenc 18.6.2020 8:51

Bože Šejno, když jsem onehdy napsal že jste blb, tak jste byl silně rozhořčený.Bohužel, to slovo blb ve vašem případě opravdu nevystihuje skutečnost.

M. Šejna 18.6.2020 8:58

něco k obřízce by nebylo?

Asi nevíte, co to je.

Mimochodem já jsem taky židovsky obřezanej.

I. Štípek 18.6.2020 12:32

Dva zidi se hádaj, to je prča.

H. Lukešová 18.6.2020 9:18

Pane Šejno, mužská obřízka je skutečně židovský náboženský obřad, zatímco ta ženská je kruté týrání, jistě dokážete posoudit rozdíly sám. Nejsem lékařka, abych Vám detailně popisovala rozdíly.

M. Šejna 18.6.2020 9:24

Paní Lukešová,

mě také v dětství obřezali. Jako správného Žida. Bolelo to jak svině. Dodnes si to pamatuji.

Ženská obřízka je odsuzovaná nikoli pro její bolestivost, ale proto, že likviduje obřezaným ženám jejich sexuální potěšení.

Mužská obřízka je sice velmi bolestivá, ale paradoxně má do budoucna u mužů hygienické výhody.