10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

SVĚT: Je extremní islamismus opravdu islám?

Nebližší český výraz pro abrogaci je „výslovná derogace“ a v obyčejné češtině to znamená, že platí zásada, že pozdější zákon nebo příkaz nejen platí, ale zneplatní ten předešlý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 26.7.2015 22:27

Re: Ať si je islamismus jaký chce,

Ona dotyčná také ......

J. Farda 26.7.2015 21:20

Re: Ať si je islamismus jaký chce,

Milá  paní, Hoblík není chytrý jako, zábradlí, to se mýlíte, Hblík je blbý jako tágo, a to se ještě obávám, že jeho IG silně přeceňuji.

J. Urban 26.7.2015 19:53

Re: Ať si je islamismus jaký chce,

Křesťanské ukrutnosti už dokázali dávno překonat tví fašounští a bolševičtí soukmenovci, bI bečku, nyní zase ty holt chtějí překonat tví musulmanští oblíbenci.

J. Urban 26.7.2015 19:51

Kdo je umírěný muslim? Něco jako umírněný

bolševik. Umírněný bolševik nešel osobně pověsit M. Horákovou, on jen pro ni v petici požadoval ten nejpřísnější trest. Následně šel sprostou justiční vraždu umírněně oslavit na nějakou tu manifestaci. Umírněný muslim nikdy nebude bránit tomu neumírněnému ve vraždění a znásilňování (kohokoliv, včetně vlastních souvěrců), on bude umírněně přihlížet a v nejlepším případě vlastním nicneděláním tím bude své horlivější souvěrce v jejich allahumilém počínání podporovat.

J. Laták 26.7.2015 19:02

Re: Brilantní ***

Znáte také jiný výraz v hodnocení Haasových, či Klausových žvástů, než to vaše otřepané "brilantní"?

J. Kanioková 26.7.2015 17:09

Já ano..

J. Kanioková 26.7.2015 17:04

Brilantní ***

J. Pražák 26.7.2015 10:17

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Na konkrétní vznesené dotazy zásadně neodpovídáte, takže diskuse není možná. Vedete pouze svůj monolog. Projděte si předchozí diskusi. Buď jste ovlivněn odměnou za podporu pochybné ideologie, nebo duševní poruchou... V každém případě jste politováníhodný.

Z. Baldova 26.7.2015 10:17

Re: dokud svět "vašeho slušného" islámu

Koho mate milovat???  No preci svoji zenu jestli teda nejakou mate :):):)

Z. Baldova 26.7.2015 10:13

Re: Pane Haasi,

Ono to tak vypada jako by se Islamu zastaval

Z. Baldova 26.7.2015 10:12

Re: Ať si je islamismus jaký chce,

Jasne Hoblik chytrej jako zabradli on ty mrtve krestany pocital  dilina

S. Landa 26.7.2015 10:06

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Jo jo, když nejsou argumenty, je nejlepší řešení plivnutí a útěk. Nu, i tak Vám přeji hezkou neděli.

K. Janyška 26.7.2015 9:42

Re: Bacha, v Koránu se může všechno. V tom je jeho problém.

Dost na to, abych o ní mohl mluvit.  To šíření  víry mečem a ohněm a jinými sofistikonanějšími metodami, například totálním oblbováním dětí,  mi však stačí úplně... Dzp.

M. Hoblík 26.7.2015 9:28

Ať si je islamismus jaký chce,

nikdy se mu nepodaří překonat ukrutnosti, vykonané křesťany za poslední tisíciletí..

Z. Rychlý 25.7.2015 23:40

Pane Haasi,

napsal jste to trochu složitě, a někteří z diskutujících dokonce usoudili, že islám obhajujete :-)

J. Jurax 25.7.2015 22:27

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Které to jsou? Mne napadá jedině Turecko, Kosovo, Indonésie, Malajsie (tam jsou ale moslemíni jen těsně nadpoloviční). A Asádova Sýrie, z byvších Kaddáfího Lýbie a Saddámův Irák.

J. Jurax 25.7.2015 22:18

Re: Každý den

Možná. Napište lepší nebo aspoň vyvraťte omyly, ať se poučím u vzdělance.

J. Jurax 25.7.2015 22:16

Re: Ateisté

Ateisté? Co s tím mají společného?

M. Prokop 25.7.2015 22:12

Re: Autorovy názory podporuje i presidnt Turecka:

Já ne.

Já ta zjednodušení složitostí (v čemž je Zeman mistr) nějak nerad. Zvláště pokud se jedná o věci, které nemůže ovlivnit vůbec nebo jen směrem k horšímu.

M. Prokop 25.7.2015 22:07

Až se skoro divím,

proč zrovna Tomáš má takovou potřebu zjednodušovat věci, které zjednodušit nelze.

Islám, podobně jako křesťanství i jiné víry má zkrátka mnoho podob, některé i značně odpudivé.

Toť vše.

Islámští věřící by chtěli technické "vydobytky" západu, ovšem bez jejich nutné podmínky, maximální (což už i na Západě upadá) osobní svobody.

J. Pražák 25.7.2015 21:43

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Dokázal jste právě, že s muslimem nemá smysl diskutovat.

S. Landa 25.7.2015 21:36

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Nu a jaký je podíl vězněných Romů v ČR? A to přece nejsou muslimové... Nebude příčinou nezačlenění něco jiného než víra?

Mimochodem, proč tu vypisujete o Takíji? A co je na ní zlého? Možnost zapřít víru ve snaze zachovat si život je něco špatného?

S. Donát 25.7.2015 21:17

Re: Každý den

To je Vaše věc. Ale chcete-li být ostatním srozumitelný, je to asi dobrý nápad :).

S. Donát 25.7.2015 21:16

Re: Autorovy názory podporuje i presidnt Turecka:

To jistě ano. Ale to jaksi není předmětem článku, ani diskuze, že? O Zemanovi si může každý myslet co chce, ale v této věci s ním souhlasím. Vy ne?

B. Rudolf 25.7.2015 19:59

Re: Autorovy názory podporuje i presidnt Turecka:

Toto jsem neměl na mysli. Ale jiných jeho projevů je dost.

J. Pražák 25.7.2015 19:32

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Problémy s muslimy v Evropě jsem konkrétně vypsal- jen jejich část. Dále např. ve Francii tvoří muslimové necelých 10% populace, ale 60 % osazenstva věznic...

Považuji za nezbytné p.t. čtenářům zopakovat 2 pojmy z muslimského morálního kodexu, které hodně napoví: tzv. Takiyya je výraz populární v Šíitském světě poukazuje na to, že muslimové mohou – nikoli musí – tajit svoje vyznaní při strachu nebo když má muslim strach a je ohrožen kvůli jeho vyznání. V Sunnitském světě to není moc populární, ale existují podobná povolení

tzv. Kitman (utajování). Samozřejmě je pak povoleno lhát nepříteli v případě války, kvůli taktice stěně jako každá jiná skupina ve válce. A nepřítel je každý, kdo není muslim a žije v dar al-harb, tedy domě války, to je tam, kde ještě nevládne islám.

Jak podstatně jiné je Husovo: Protož, věrný křesťane, hledaj pravdy, slyš pravdu, uč sě pravdě, miluj pravdu, prav pravdu, drž pravdu, braň pravdy až do smrti: nebť pravda tě vysvobodí od hřiecha, od ďábla, od smrti dušě a konečně od smrti věčné, jenž jest odlúčenie věčné od milosti Božie... (Výklad viery 1412).

S. Landa 25.7.2015 16:32

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Jestli nazýváte nákup chleba modlitbou, pak máte recht.

Mimochodem, nejsou podobné ataky pod Vaší úroveň?

S. Landa 25.7.2015 16:29

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Jaké problematické skutečnosti nechávám bez reakce? Vždyť jste to byl Vy, kdo započal diskuzi o muslimských zemích a pak odmítl specifikovat problémy, které v nich mají být. A že bych napsal jediné slovo o nenásilných muslimech si také nejsem vědom...

J. Pražák 25.7.2015 16:25

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Ještě jsem zapomněl: Vaše odpovědi jsou typicky muslimské. Problematické skutečnosti, kterých se diskuse týká necháváte bez věcné reakce a pouze pořád opakujete tu obehranou pohádku o mírumilovných nenásilných muslimech. Najděte si na webu největší teroristické útoky s největším počtem obětí během posledních 40 let. Tam se dočtete hodně o mírumilovnosti muslimů.

J. Pražák 25.7.2015 16:05

Re: Je to extrémní pohled na Islám

Ano, asi odcházíte na odpolední modlitbu....