17.6.2024 | Svátek má Adolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
iko 12.1.2006 10:02

Re: Re: Re: ono je to oboustraně velice paranoické

Riesi. Lebo ked ju pouzije, vyprovokuje masivnu odpoved. A kedze su to "hrdinovia" (podla vasich kriterii), tak sa to skutocne moze stat.
G. Pašek 12.1.2006 9:47

Ale kdež, Francie, Německo, EU slibuje . . . . .

"My jsme lepší a chytřejší než USA . . . . . EU a OSN umíme vyjednávat diplomaticky v rukavičkách s Iránem, aby nevyráběli nukleárné hlavice . . . a ne jako primitivní a hloupé USA "
A Francie s EU ( a Racek ) se smějou pod fousy  "Tááák, konečně máme bič na USA a Israel" a proto EU přešapuje a čeká a čeká  . . . .  a předstír8, že na tom usilovně pracuje  . . . . 
Jo, tůůůůdle . . . . 
 
G. Pašek 12.1.2006 9:32

Re: Jo, a tisíce mrtvých při každodenních teroristických útocích v Izraeli jsou výplodem republikánského tisku

Když Israel vykopnul Palestýnce v 1948 , tak Palestýnců nebyl ani milión.
Dnes je Palestýnců 10 miliónů. Množí se jako kobylky. Kolik jich bude za 20 let? Kdo je bude živit a šatit? 
Židů bylo 600+ tisíc v 1948 a dnes jich žije v Israeli 4+ miliónů a v to počítaje židy imigranty.
 
Čechů bylo 8+ milińů v 1948 a dnes 10 miliónů počítaje v to všelijaké imigranty.
K., 12.1.2006 9:28

Izrael bude jednat a EU -doufám-nebude protestovat.

Jinak řečeno-islám považuje vyjednávání a slušnost za ZBABĚLOST a následně zabíjí vše podřadné a zbabělé.......nebylo by lepší zabít Islám ????
občan z kraje města 12.1.2006 9:21

Re: ono je to oboustraně velice paranoické

Ten vývoj není zas tak složitý, ale hlavně lze předpokládat, že zkušební výbuch bude ne v poušti, ale v nějakém bytě Evropského nebo Amerického města a irán se může tvářit, že o ničem neví.
Jirka 12.1.2006 9:19

Re: Protivnici svobody v zemi ktera je prijala

med a strdí jedno jsou...
Plzák 12.1.2006 9:18

Re: To je úderná agitka!

Zjištění:Mathias Dapfner je málo známý politický komentátor, kterého sie Die Welt zřejmě drží jako protiváhu k nesmyslně narudlé novinářské většině. Appeasement nejem že legitimizoval a stabilizoval komunismus v Sovětském svazu a východní Evropě, ale dávno přetím umožnil rozmach nacistickeho Německa a nám způsobil Mnichov. Na druhé straně to, co předvádí Izrael na okupovaných územích je také nepřijatelné. Chybí zde novinářská protiváha k profesionálním Židům jako Ulč, Kuras a další.
Mirek F. 12.1.2006 9:10

Re: Re: Osa Juchelka-Janeček-Vodník.

Což o to, tři jedinci by se dali odsunout či eliminovat bez problémů, ale co ty desítky milionů Američanů, co si ve volbách dovolili hlasovat proti panu Bushovi, Slunéčku Jasnému, Kormidelníku Neomylnému, a tím -  nepochybně za islamistický žold - zradili Ameriku? Jak s nimi naložit, zvláště pak, když nadále kritizují současnou politiku Bílého domu, čímž zajisté bezprecedentně zneužívají demokracie? 
VladaPing 12.1.2006 9:06

nejsmutnější případ je nějaký Jiří Janeček....

Na jeho omluvu lze pouze uvést, že následky nepodařené obřízky z (velmi) raného dětství nese statečně až do pozdního věku. Nevím, jak by se jiný člověk dokázal vyrovnat s tím, že kdysi, při provádění rituální obřízky se ruka obřezavače zachvěla a nožíkem zajela (značně) hlouběji. Žlázy zůstaly zachovány, leč onen orgán zásahem neodpovědného (asi opilého) obřezávače (spíše však nunváře = zvěrokleštiče) navždy odstraněn.
Lze se pak podivovati reakcím nebohého Jiříka? Nebyl-li byste i Vy, na jeho místě, přesvědčeným antisemitou?
G. Pašek 12.1.2006 9:06

Re: vulgarita

Adraji
Kiss my ass  . . . .
G. Pašek 12.1.2006 9:01

A proto v 1939 naši tátové stahli ocas mezi nohy . . . .

protože hrdínství je pouze pro blbé, viď Racku . . . .
Jako OSN holandští vojáci v Kosovuproč nic nedělali, když nezasáhli proti Jugošům   "Vono jich bylo moc"
Ale každý pátek neopomenuli stát ve frontě na jejich královský žold.
www racek 12.1.2006 8:48

Re: appeasement

no, jaká předposranost ... iránu se nebojí nikdo ... nebo si myslíš, že ohrožuje celý svět? ono je snadné vystupovat hrdinsky vůči saddámovi po 10 letech embarga a ničení vojenské infrastruktury nebo vůči nepříliš silnému iránu bez modernější výzbroje ... tomu se říká paranoia.
něco jiného je zaútočit vůči číně, to je fakt hrdinstvíé. no, ostatně, jako každé hrdinství, má hodně blízko k blbosti.
 
www racek 12.1.2006 8:44

Re: Re: ono je to oboustraně velice paranoické

jedna raketa či 5 raket neřeší nic. Izrael jich má 300. jedna nebo 5 raket můžou způsobit vážné škody, ale nezničí stát nebo nevyhraje válku. 300 bomb však bezpečně zničí irán.
nosnost iránských modifikací scudů rozhodně není taková, aby doletěly s nějakou samodomo iránskou pumou na izrael. i když za 5 let můlže být jinak.
pakistán, země čistých ... nenech se vysmát. stačí když padne vojenská junta nebo přijde jiný generál a je to. konečně, afgánský talibán přišel a byl podporován odkud? no přece z pakistánu, příteli. to nevíš?
Neshark 12.1.2006 8:43

Re: Souhlas s Vodníkem

A dopadne to stejne jako v Iraqu. Ty nejsi moc chytrej, vid zraloku.
JAB 12.1.2006 8:36

appeasement

rovná se správně česky předposranost.
liberal shark 12.1.2006 8:32

Re: ono je to oboustraně velice paranoické

Pozor, Irán má funkční balistické rakety středního doletu. Navíc vidím určitý rozdíl mezi jadernými zbraněmi v rukou Izraele, indie nebo Pákistánu na jedné straně, a Iránu na straně druhé. U Iránu nemáte záruku, že ji má pouze pro odstrašení a pak úplně stačí jediná raketa s jedinou jadernou hlavicí.
Adraj 12.1.2006 8:19

vulgarita

Vazeni diskutujici,
Pes se mi vzdy velice libil mj. i proto, ze zde vzdy byla velmi slusna diskuse k clankum. Vubec nerozumim lidem, kteri druhou stranu ani neznaji a pritom maji puzeni se castovat nadavkami. Takze bych mel takovy navrh: bud s temi agresivimi vypady PRESTANTE, nebo VYPADNETE si vzajemne nadavat na jiny server. Predem diky. Adraj
Jirka 12.1.2006 8:16

Re: Re: To je úderná agitka!

Souhlas, Vodník je mamlas.
www racek 12.1.2006 8:15

pokračování

a pan šaron, jež na stará kolena jako starý voják a skvělý stratég konečně pochopil, jak z toho ven ... zase budem čekat dalších 10 let. nijak radostné vyhlídky. racek
www racek 12.1.2006 8:14

ono je to oboustraně velice paranoické

 irán do 10 let není schopen sám bombu vyrobit, konečně pakistánu jín taky vyrobila a možná i dodala čína za kaddáfího peníze. a čína nemá důvod to udělat znovu.
a izrael by bez usa a francouzké pomoci to taky nezvládl.
no a dělat uranovou bombu? kdo to dělá? nikdo. je to velice neefektivní.  a kolik, jste odborníci nesporně větší jak já, by těch bomb měl mít, aby to něco znamenalo?
obecně předpokládám že tolik, aby to stačilo na zničení protivníka. což je asi tak  300 bomb se 150 nosiči, podobně jako je vyzbrojen izrael. předpokládá se ovšem, že protivník nebude mít možnost adekvátní odpovědi.
 k tomu je ale světelný rok. a nejsou nosiče, aby doletěly nad izrael ale hlavně do usa,. které by nepochybně reagovali ... ne, drazí, mě izraelské jaderné pumy nevadí. ať je má, asi je potřebuje. to ví nejlíp on sám.. a vůbec mě nevadí ani 5 - 10 pum  pakistánských. v tomhle počtu jsou jen odstrašující silou vůči ne moc přátelským sousedům, kteru snad pochopíme všichni. jako nástroj agrese jsou nepoužitelné. naprosto. na to snad stačí trošičku přemýšlet. alespoň trošičku.
takže by mě nevadilo, kdyby za deset let měl irán těch 5 pum ... se stejných důvodů. nikdy by je nepoužil. a útok izraele či usa na irán? izrael nemá vhodné prostředky ... no, a usa ... nasr..li sunnity a teď ještě šíity ... ono vůbec se amíkům podařilo proti sobě poštvat úplně všechny araby.dokonce i označování iránu za osu zla před volbami prakticky sestřelilo realistické a v zdejších poměrech relativně moderní vedení iráku ... prostě bush a jeho parta jsou sloni šlapající v porcelánu, když jim to nedošlo ... možná ale, že už došlo. už tam nebudou mít brzo ani jednoho přítele, až zemře husní mubarak ... irák a sýrii už ztratili  definitivně. a teď ještě podpořit pořádně irácké kurdy a ztratí i turky, asi s nejlepší armádou východu (po židech, jistě). a pan šaron, jež na stará kolena ja
liberal shark 12.1.2006 8:12

Re: Jo, a tisíce mrtvých při každodenních teroristických útocích v Izraeli jsou výplodem republikánského tisku

A mezi ty Palestinian deads počítáte i ty ubohé oběti BuSharona, které se omotaly dynamitem a vyhodily do povětří na autobusovém nádraží ?
Pokud nevidíte rozdíl mezi záměrným vraždením Izraelských civilistů a selektivní likvidací teroristických vůdců při které občas přijdou o život civilisté, tak jste amorální zločinec.
Palestinští teroristé záměrně využívají vlastních civilistů jako živého štítu. Jsou tedy také vinni jejich smrtí.
Jiri Janecek USA 12.1.2006 8:02

Jo, a tisíce mrtvých při každodenních teroristických útocích v Izraeli jsou výplodem republikánského tisku

ano presne tak:
 
From Sept. 29, 2000 to January 9, 2006 (era muze miru Ariela Sharona a Bushe) - takzvana BuSharonska dynastie - pocet zavrazdenych:
Israeli Dead: 993 (zabili Palestinci - 100% deti a zeny)   Palestinian Dead: (3764 zabil demokraticky Izrael - 100% teroristi)
Petr Kohout 12.1.2006 8:02

Appeasement

toto slovo se tradičně (jako činnost Francie před druhou světovou válkou) překládá buďto jako "usmiřování" nebo se ponechává i v češtině v původním tvaru (appeasement). V rozsáhlejších odborných textech se také často uvádějí obě formy zároveň ("politika usmiřování, appeasementu").
doxa 12.1.2006 7:57

Re: bez zkušenosti se zahraničními záležitostmi

A vůbec nejsmutnější případ je nějaký Jiří Janeček.
doxa 12.1.2006 7:56

Re: Doporučuji...

To se musím opravdu odmlčet, vždyť nastoupil neomylný Juchelka. (To je ten, co tvrdil, že Bush nemá absolutně šanci být podruhé zvolen za presidenta)
Jiri Janecek USA 12.1.2006 7:47

bez zkušenosti se zahraničními záležitostmi

to je smutne (Ahmadinejad, Iran) ale tragicke kdyz na prezidenta nejmocnejsi (military) zeme sveta dosadi vrchni soud nekoho takoveho (GWBlb, USA)
liberal shark 12.1.2006 7:47

Souhlas s Vodníkem

 Soudím že preventivní vojenský útok na Irán je nevyhnutelný. Stejně tak jsem přesvědčen o tom, že z Evropy je třeba vyhnat všechny imigranty, kteří ignorují naše zákony, ohrožují naše životy a porušují naše lidská a občanská práva. Howgh
liberal shark 12.1.2006 7:39

Re: uvědomělá propagace Izraele a antiarabského postoje, či zda to autor myslí doopravdy vážně:

Jo, a tisíce mrtvých při každodenních teroristických útocích v Izraeli jsou výplodem republikánského tisku, že . Tři vojenské útoky na Izrael asi vyprovokovala CIA, viď ty Prde .
liberal shark 12.1.2006 7:36

Re: Protivnici svobody v zemi ktera je prijala

6 F-15A a 8 F-16A s konvenční neřízenou municí, pane Doktore . Dnes už jsme dál .
Říman 12.1.2006 7:33

Re: Osa Juchelka-Janeček-Vodník.

Pánové, proč diskutujete s kretény (trio Juchelka-Janeček-Vodník)? Ať jdou diskutovat se svými duševními (je-li tam vůbec nějaké duševno) souputníky, nejhorším lidským šmejdem, dnes ohrožujícím celé lidstvo, islamistickými vrahy. Nešpiňte se diskusí s nimi.Na co bych ale znal rád názory jiných, jsou čeští emigranti, kteří přijdou do cizí země, aby tam našli azyl, tato země jim jej velkomyslně poskytne a oni ji pak špiní kde můžou. Na jedné straně můžeme být my doma v Čechách rádi, že jsme se takového odpadu zbavili, na druhé staně to myslím nevrhá na Čechy moc dobré světlo. O charakteru tohoto lidského odpadu ovšem nejvýmluvněji svědčí, že zemí, kam se vetřeli, nebyl ani Irán, ani Irák či jiná jim tak sympatická země, ale jimi nenáviděné USA. Jejich vychcanost je samozřejmě silnější než svaté rorhořčení nad imerialismem.