24.5.2024 | Svátek má Jana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Svoboda 6.4.2011 9:40

Re: Neodvolal

Paní Netzerová místo slušné diskuse je opět sprostá.

S. Netzer 6.4.2011 9:46

Re: Neodvolal

Poslouchejte, Vy tupče, jestli mě budete i nadále urážet tím, že mi budete podsouvat antisemitismus, tak se postarám o to, aby Vás vyhodili z diskuse.

F. Svoboda 6.4.2011 10:56

Re: Neodvolal

Nikoho zde nikdy neurážím, ani nepoužívám vulgárních slov, pouze konstatuji Vaše zaměření, plynoucí z Vašich příspěvků . Pokud by někdo měl být vyřazen z diskusního fóra, tak především ti, kteří sprostě druhým nadávají a tím je vpravdě urážejí a ne ti, kteří zde svobodně vyjadřují svůj názor.

S. Netzer 6.4.2011 11:36

Re: Neodvolal

Pouze osoba postižená silnou mentální retardací může z mých příspěvků vyčíst "má antisemitské zaměření".

Končím vzájemnou "diskusi", a ve Vašem vlastním zájmu Vám doporučuji, abyste se na mě přestal lepit, a podsouvat mi nějaká "zaměření", i když se v tomto případě jedná o jednoznačný projev intelektuální insuficience.

H. Lukešová 6.4.2011 12:28

Re: Neodvolal

Pane Svobodo, rozhodně nevím, jaký má paní Netzer vztah např. k mohamedánům, ale antisemitská rozhodně není. Vyjma mě (mám silný filosemitský proizraelský postoj, nesnáším antisemitská prasata, jako že jich je, bohužel) patří k zastáncům Židů i Izraele. Spolu se mnou a paní Heidlerovou se Židů zastává...

L. Orlita 6.4.2011 13:24

Re: Neodvolal

...( patří to těm židákům, že ano ? ) - pokud toto nepovažujete za vulgaritu a antisemitský výpad, zajděte k psychyatrovi. Jste idiot.

J. Tejkl 6.4.2011 10:16

Re: Neodvolal

Ano nemá, bohužel. K takové sebereflexi se bohužel nedopracoval. Ale jeho prohlášení je stejně postačující, protože tím de fakto přiznává, že nevážnější obvinění Izraele byla smyšlená: Izrael nikdy záměrně neútočil na civilisty, naopak se snažil civilním obětem vyhnout, i za cenu ztráty iniciativy a momentu překvapení. viz telefonáty domácnostem, kde mělo dojít k útokům atd. Žádná armáda na světě nezašla tak daleko v ochraně civilistů. O tom svědčí i poměr ztrát mezi odzbrojenci a civilisty 1/3 - 2/3. Při akcích NATO v Afganistanu je ten poměr někde kolem 1/20,během konfliktů v  v Čečensku bude ten poměr už asi naprosto šílený možná 1/200-300? Takový výsledek je z vojenského hlediska obdivuhodńý, zvlášť když jde o boj ve městě, proti odzbrojencům, které od civilního obyvatelstva prakticky nejde rozeznat, a kteří se mezi civilisty navíc záměrně ukrývají.    

J. Poláček 6.4.2011 11:26

Re: Neodvolal

Když už jste zmínil tu Čečnu, tak jenom na chvilku, celkom kratičkou, si představuji, že namísto IDF se kolem Gazského pásma nachází tak jedna průměrná divize Ruské armády. Kdysi ze souhlasem Vladimíra Vladimiroviče (počátek jeho éry, kdy musel napnout svaly) s pomocí baterie raketometů GRAD umlčeli odpor povstalců v nejmenovaném Čečenském městě. Tak si říkám jak přesné asi ty  nové "kaťuše" jsou, jaký mají rozptyl, jaké budou kolaterální ztráty - konec konců o kaťuších hodně Gazanů ví své - raketových modelářů je tam dost, že . Nikita Sergejevič je pověstný výrokem (cca) : chcete si to zkusit jěště jednou, tak vězte že jako předtím tak i těd vás zarazíme 10m pod zem. (jestli pak mlátil polobotkou do stolu tak to už přesně nevím). Jaká by byla reakce OSN na podobnou ruskou iniciativu na půdě OSN , to se neodvažuji predikovat. Minimálně Čína a Venezuela by zdrželi hlasování, jak je již dobrou tradicí :-)

J. Tejkl 6.4.2011 12:04

Re: Neodvolal

ano, to by by bezesporu strašný masakr: ruská armáda má pacifikovat polovojenské jednotky na území s nejvyšší hustotou obyvatestva. Gaza by skončila jako Groznyj...Vzhedem k postavení Ruska v RB OSN  by k žádné účinné rezouci určitě nedošlo. viz. právě Čečna..

H. Lukešová 6.4.2011 12:25

Re: Neodvolal

Goldstone je hovado a patří je zvrhlé skupine Self Hating Jews (Chomsky, Finkelstein, Falk...). Snaží se spolu s jinými antisemity delegitimizovat Izrael... Odplivnout si nad nimi je málo...

K. Křivan 6.4.2011 12:57

Ano, odplivnout je málo.

Chtělo by to alespoň vykastrovat. Nebo lépe, znovu obřezat. Pět centimetrů pod bradou. Ale to obstarají sami  arabáči,  až díky jejich pomoci vyhrajou.

J. Tejkl 6.4.2011 7:39

HRC

Rada pro lidská práva (HRC) je směšná a pokrytecká organizace. Na stránkách OSN je stále jako člen Rady uvedena Libyan Arab Jamahiriya. Po  střelbě do neodzbrojených shromáždění, a masakrech tisíců lidí najatými žoldáky, Rada pro lidská práva Kaddafímu  pouze pozastavila členství. Vedle Kaddáfího v Radě pro lidská práva sedí Čína, Kuba, Kyrgystán, Katar, Bahrain,Jordánsko, Uganda, Pakistán, Saudská Arábie, Rusko a řada dalších afrických a asijských států, které mají k respektování lidských práv hodně daleko. Zemí, které lidská práva skutečně respektují, je v radě minimum - některé evropské státy, USA a z Asie pouze Japonsko a Jižní Korea.  Takže se nelze Izraelcům divit, že usnesení HRC neberou vážně.

Goldstone by měl za to, co provedl, do smrti chodit kanály.

 

K. Křivan 6.4.2011 8:53

ono to celé OSN

se nedá brát vážně.

J. Poláček 6.4.2011 8:57

Re: HRC

Někdy mám pocit že na Izrael musí spadnout atomová bomba aby někdo vůbec vzal na vědomí že se "něco děje".

J. Kanioková 6.4.2011 9:36

Taky to tak vnímám,

ta RB OSN je ostudná, je to neschopný mastodont.

L. Šarina 6.4.2011 9:40

Re: HRC

Souhlas a ne jedna. Nejsem žid a ani tomu moc nerozumím,ale kdyby na nás padaly denně rakety několik let za nezájmu světa a s poznámkou "jsou to jen žiďáci" a vraždilo se hlava nehlava ,tak asi bychom tam taky vlítly i když tady nejsem si tak jistý jak praví Werich "Malý Český člověk ,tak ten ví všechno,když ne tak uděká komisi" ale válčít?

J. Poláček 6.4.2011 11:12

Re: HRC

Komise by zajisté vznikla a ne jedna. Válčení nám nejde - vážení ale pouze pod naší vlajkou. Pd cizími vlajkami si naší lidé "rádi zaválčili", důkazů je dost. Pod vlajkou RU (tzv. širší vlast, jsme krve prolévali dost, naše legie v Rusku - no být jich o něco více - možná tam dodnes měli Cara (ne všichni byli "hvězdaři" - jako např. J.Hašek, Naši letci v GB - snad není co dodávat. Co nám šlo a možná půjde docela obstojně je zbrojní výroba (v poměru k počtu obyvatel) její používání však rádi necháváme jiným.

J. Tejkl 6.4.2011 11:18

Re: HRC

zdravím pana Poláčka!, RU vlajka byla naší vlajkou 300 let. Můj praděda pod ní padnul v Rusku... 

J. Poláček 6.4.2011 13:33

Re: HRC

Zdravím také . Můj praděda padl do zajetí a z Ruska se vrátil, pěšky ! Další praděda si zválčil na Pijavě (kdybych si já měl vybrat mezi císřem Karlem, Leninem nebo Italským "DUX", no tak .......). RU armáda se rozhodně nemohla srovnávat třeba s Německou nebo Francouzkou, nicméně to byla jakási síla ze kterou bylo nutno počítat, toho si byla vědomá Ruská říše i Osmanská říše, Srbské nebo Italské království. O tom jak by dopadla AČR při konfrontaci ze kterýmkoliv ze svých sousedů radši nebudu spekulovat, snad to ani v budoucnu nebude potřeba.

K. Křivan 6.4.2011 13:03

Apropo "Naši letci v GB" -

dnes dostanu  perfektní simulaci bitvy o Britanii. "Cilffs of Dover".   Tam si doufám budu moct zalítat jako příslušník  310  Fighter Squadron. 

J. Poláček 6.4.2011 13:35

Re: Apropo "Naši letci v GB" -

Tally ho !!!