17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

SVĚT: Epidemie „blbičoku“

Jistý kolega z jistých novin, které není radno jmenovat, zjistil, že stejně nebezpečný jako tajemný smrtelný jed “novičok“ je jeho vzduchem, médii a obrazem epidemicky šířená mutace zvaná „blbičok“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Čech 10.4.2018 13:02

Velmi dobře.

hezky napsáno. To je ta česká "demokracie". Kozopes "chytré" horákyně.

S. Netzer 10.4.2018 12:47

Autor píše:

"dle statistiky volí 74 % německých novinářů Zelené anebo Die Linke".

Nejedná se o statistiku, nýbr o marketingový průzkum mezi politickými žurnalisty, z nichž 36,1% nevolí ŽÁDNOU STRANU, 26,9% ZELENÉ a pouhých 4,2% DIE LINKE , jak je možné zjistit na https://de.statista.com/statistik/daten/studie/163740/umfrage/parteipraeferenz-von-politikjournalisten-in-deutschland/

J. Václavíková 10.4.2018 12:57

Re: Autor píše:

Ta bájná lhavost je sfiňa. A není jediný, kdo jí na stará kolena podlehl.

S. Netzer 10.4.2018 13:19

Re: Autor píše:

Lhářem se člověk rodí. Ani tlachalem se člověk nestává na stará kolena.

Škoda, že se nejmenuje Pravdomil. :-))))

I. Hendrych 10.4.2018 12:28

Rusofil

Špatně skrývané rusofilství.

J. Lepka 10.4.2018 12:12

Milý Vlku st, prezentujete se jako vzdělaný muž,

znáte jistě Boëthia a jeho vpravdě univerzální výrok : „Kdybys byl mlčel, zůstal bys filosofem“.

I. Mertl 10.4.2018 12:03

Inu vlkovina

nepřekvapuje vysokou úrovní blbičoku.

M. Moravcová 10.4.2018 11:59

Je zajímavé, že zase nepochopili ti,

o kterých jsem věděla, že nepochopí. Ti potrefení.

Pane Vlku, díky. Pobavila jsem se.

I. Novák 10.4.2018 14:27

Re: Je zajímavé, že zase nepochopili ti,

Těch pár řádek "diskuze" mi stačilo k ověření, že jsem se opět nemýlil.

Považuji ale za pozoruhodné, že i člověk evidentně jistým specifickým virtuálním virem napadený, toleruje i diametrálně odlišné názory. Zřejmě je postižení jakýmikoli argumenty neléčitelné a je pouze třeba s tím počítat. Pak je možné číst jeho zajímavé a přiléhavé komentáře i názory na jakékoli téma, ale jakmile se v následujícím odstavci objeví slovo Rusko, event. Zeman, klidně text odrolovat, protože je jasné co jediné může následovat. Naposledy jsem tak učinil u toho, i zde připomenutého, ruského budíku.

J. Svoboda 10.4.2018 15:29

Re: Je zajímavé, že zase nepochopili ti,

Řekl bych, že ten, koho pobavila tragédie, musí být blbičokem notně zasažený.

J. Kanioková 10.4.2018 19:32

Napsala jste to i za mně, přidávám se

Přesně ... ti potrefení..

B. Hudzieczek 10.4.2018 11:50

Vidím, že blbičok funguje univerzálně

Pan autor ví zcela bezpečně, že hoši, co dávají prověrky, mají „ti správní pokrokoví lidé “ zmáknuté.

Kde k tomu přišel?

Náklonnost prezidenta Zemana k východním despociím (+ jeho pohrdání demokratickými principy), byla charakteristickým znakem jeho prvního volebního období. Asi to byl důvod, proč nebyl zván na návštěvy našich spojenců v západní Evropě.

M. Bouček 10.4.2018 17:23

Re: Vidím, že blbičok funguje univerzálně

No, byl třeba u britské královny. Nepostřehl jste to? Měl by jet k Merkel či Macronovi? To jsou ti správní demokratičtí boryci podle vás.A všiml jste si, že i americký prezident občas trpí náklonností k východním despociím, že britská královna vozí čínského prvního muže ve zlatém kočáře, že tam zrovna odjel rakouský prezident se všemi najvyššími rakouskými potentáty z politky i hospodářství?

Nebo je to pod vaši rozlišovací schopnost ( pokud tedy nějakou máte)? A kterýpak demokratický princip jste měl při své ušlechtilosti na mysli? Třeba ten, že Zeman neodstoupil, když ho k tomu pražská elita vybízela za doprovodu obrázků Ten Pi Čus nebo Zeman coby exkrement? Toto neuposlechnout, to je tedy troufalý despekt vůči těm nejušlechtilějším z nás, resp, z vás. Plná hlava ušlechtilosti a vytékají z vás jen splašky.

B. Hudzieczek 11.4.2018 9:19

Vidím, že blbičok funguje univerzálně

Tak jedna královna, byť britská, za pět let - to mi přijde docela málo.

USA a Velká Británie mohou vůči Číně nebo Rusku vystupovat z pozice světové velmoci. O nás to tak říci nelze.

Jako největší protidemokratický faul vidím jeho postup, když namísto jmenování vlády, která měla prokazatelnou parlamentní většinu, podloženou ověřenými podpisy, jmenoval úřednickou vládu, která fungovala do konce ledna 2014.

O nějaké pražské šaškárny se moc nezajímám; když se tam jednou za čas vypravím, zpravidla pokaždé narazím na nějaký průvod "za něco" nebo "proti něčemu". O Vámi zmiňovaných aktivitách pražských intelektuálů toho moc nevím.

R. Vašíček 10.4.2018 21:33

Re: Vidím, že blbičok funguje univerzálně

Podľa mňa je Zeman podstatne slušnejší, ako Merkelová, ktorá sa dnes vyjadrila k "chemickému útoku" v Sýrii:

Bundeskanzlerin Angela Merkel (CDU) hat keine Zweifel, was in der syrischen Rebellenenklave Duma passiert ist. "Ich glaube, dass die Evidenz, dass dort Chemiewaffen eingesetzt wurden, sehr, sehr klar und sehr deutlich ist", sagte sie am Dienstag.

P. Chládek 10.4.2018 10:35

Jak může být někdo na pochybách?

Starej Vlk musel toho blbičoku vychlastat aspoň 5 litrů.........

J. Jurax 10.4.2018 10:49

Re: Jak může být někdo na pochybách?

Ani ne.

Uvažte myšlenku, že blbičoky jsou k mání s různou příchutí. A v mediích jsou čepovány v množství vskutku větším než malém.

J. Václavíková 10.4.2018 10:54

Re: Jak může být někdo na pochybách?

Takový Barrandov je blbičoku přímo Prazdroj!

A. Trick 10.4.2018 11:32

Re: Jak může být někdo na pochybách?

Jak často jej sledujete, že jste tak dobře informovaná? Nebo je to Váš další výkřik jako o Orbánových čachrech?

M. Moravcová 10.4.2018 12:00

Re: Jak může být někdo na pochybách?

obávám se nic než PK nečte a na nic jiného než Barrandov nekouká. Stejně jako Netzer. Ta má ještě nějaký aeronet, nebo co.

R. Langer 10.4.2018 16:40

Re: Jak může být někdo na pochybách?

Jo, podle toho co furt vykřikují, nečtou nic jiného. :-D

M. Vondráček 10.4.2018 11:04

Re: Jak může být někdo na pochybách?

To Vy nemusíte nic chlastat , u Vás to je patrně vinou dědičnosti ...

J. Kanioková 10.4.2018 19:34

Podle sebe soudím tebe ?

M. Malovec 10.4.2018 10:23

Ač Rusáky

bytostně nesnáším ba nenávidím, byv účastníkem 68., musím přiznat, že jednou stejně budeme prosit na východě o pomoc a rádi se smíříme s bídou a postavením vazala vyhodnotíc, že je to dočasu lepší než smrt či mučení. Příšerná představa co naše vnoučata čeká.

M. Prokop 10.4.2018 10:41

Re: Ač Rusáky

Ta představa pomoci z východu je dost idealistická. Zatím jsou pořád problémy východu podstatně horší, než ty západní. A nevypadá to, že by byla naděje na zlepšení.

Vyhodnotíce.

J. Jurax 10.4.2018 10:51

Re: Ač Rusáky

Ano. Zatím ...

F. Houžňák 10.4.2018 13:27

Ten přechodník máte taky blbě, když už chcete

poučovat, tak si to nejdřív nastudujte. Jinak jste za nafoukance.

K. Janyška 10.4.2018 9:46

Já bych to nezlehčoval. Jsem bytostně přesvědčen, že

toho Rusa, který je ovšem bůhvíjak úctyhodný, se pokusili zabít Rusové. Na to jsou oni kadeti... Dzp.

V. Novák 10.4.2018 9:55

Re: Já bych to nezlehčoval. Jsem bytostně přesvědčen, že

SŘLI je bytostně přesvědčen - což je ovšem argument všech argumentů futrál!

K. Janyška 10.4.2018 10:19

Re: Já bych to nezlehčoval. Jsem bytostně přesvědčen, že

Ano, vyšetřovatelem, tedy majitelem relevantních informací o věci, jste vy, ne ? Já ne, mohu tedy vyjádřit maximálně jen své přesvědčení. A to je skálopevné, mám ho od Karla Pacnera, mimochodem... Dzp.