5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

SVĚT: Další rána válečným štváčům z KLDR!

Tak jsem se dozvěděl z tisku, že váleční štváči z Korejské lidově-demokratické republiky utrpěli další závažnou ránu. Nejprve od nich nepřevzali Číňané dodávky uhlí a teď najednou „benzinové pumpy v Severní Koreji zdražily ceny benzínu o 80 % a některé pumpy dokonce zavřely“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 1.5.2017 20:27

Re: Ehm

Mýlíte se.

Zkuste si informace ověřit. Aspoň některé.

A nedělejte si iluze, že informace v tzv. seriózních médiích nejsou selektovány. Nesporně jsou - už jen proto, abychom nebyli mateni složitostí světa a nepodléhali pochybnostem.

No a pan Vlk použil jiné selekce; použil abych tak řekl inverzní demagogie k té demagogii, již se nám dostává z tzv. seriózních medií a na niž jsme zvyklí.

J. Jurax 1.5.2017 20:20

Re: Jako vždy splácaná

Víte, on pan Vlk záměrně provokující formou informuje nikoliv nepravdivě, ale vybírá jinou část pravdy, než na jakou jste nastaven a které jste uvyklý.

Možná by se to dalo nazvat demagogií; ovšem demagogií pouze inverzní k té, již jsme běžně vystaveni. Takže po mém soudu je co vyvracet. Je to ovšem pracné a náročné na čas.

Mimochodem - jak jsem četl páně Vlkovo tvrzení, že Rusko je největším vývozcem pšenice na světě, jat nedůvěrou hned jsem gůglil. A našel jsem kromě jiného třeba http://ekonomika.idnes.cz/ceny-psenice-rusko-0a0-/eko-zahranicni.aspx?c=A161009_145629_eko-zahranicni_rts; samotného mne to překvapilo, byť jsem našel že je druhým největším a že na prvního má dobře našlápnuto ...

A o té azerbajdžánské ropě Vlk taky v zásadě nekecal - letmé gůglení to potvrdilo ... akorát mi vyšlo, že o těch 40 procent se dělí Azerbajdžán a Kazachstán.

P. Mach 1.5.2017 19:56

Re: Ehm

Důležité je nezaměňovat "informace" a dojmy získané čtením blesku nebo webů typu ac24. Vlk pracuje s tím druhým.

J. Jurax 1.5.2017 19:55

Re: Kdyby

Ehm ... ono totiž přesně takhle koncem třicátých let minulého století informovala nikoliv televize, ale renomované noviny a tiskové agentury. Ne všechny, ale mnohé; ono objektivnost informací záleží mimo jiného na tom, kdo je podává a pak taky na tom, kdo toho podávajícího platí a kdo ty informace kupuje.

Takže nesočte na pana Vlka - informuje záměrně a provokující formou v obráceném gardu, než na jaký jste uvyklý.

P. Mach 1.5.2017 19:54

Re: Jako vždy splácaná

To jste napsal správně. Jen vám jaksi uniklo, že vlk jako obvykle přišel pouze s bláboly a argumenty minul v rychlíku před 30 lety. Není tedy co vyvracet.

Forma záleží na oponentovi. Na hrubý pytel patří hrubá záplata. Což jsem vám ostatně už mnohokrát zdůrazňoval.

P. Mach 1.5.2017 19:50

Re: Jo a ještě ty blokády...

Á klasický případ rozdvojené osobnosti. Jedna klasova vylízaná palice vězí až po uši mezi půlkama psychopata puťky a druhá vylízaná klasova palice se o rusácko vůbec nezajímá a má dojem, že předepisuje léky. Přiznej se, kde jsi ty recepty ukrad? :-)

J. Jurax 1.5.2017 19:49

Ehm

Nemohu ubránit dojmu, že článek páně Vlkův je formou i obsahem, tedy výběrem informací v něm obsaženým záměrně provokující.

A média - informují jistě objektivně. Tedy převážně. Ovšem to, o čem objektivně informují, již objektivně nevybírají. Lidu je přece třeba jasně říct, co si má/smí/musí myslet. Aby netápal.

J. Jurax 1.5.2017 19:45

Re: Jako vždy splácaná

No, argumenty se nejlíp potírají pomocí argumentů. Což nečiníte.

Kritické myšlení - ale houby, pouze s tezemi pana Vlka nesouhlasíte. Nesouhlas není kritické myšlení.Oceňuji ovšem, že jste zvolil téměř uhlazenou formu, bývá to horší.

P. Mach 1.5.2017 19:44

Re: Jako vždy splácaná

Vzhledem k tomu, že se tak bere za tu vlkovu srágoru, tak by mohl udělat to k čemu byl vyzván. Tedy jak si představuje vyvracení vlhkých vlkových fantasmagorií.

P. Mach 1.5.2017 19:39

Re: Jako vždy splácaná

Jinými slovy vám fakta nejdou pod čumák.

J. Jurax 1.5.2017 19:38

Re: Asi takto

Sluší se rady vyslechnout a zamyslet se nad nimi. Odmítat až po tom zamyšlení.

Jinak jeden působí dojmem alternativně inteligentního.

F. Netopil 1.5.2017 19:37

Kdyby

byl pan Vlk televizním zpravodajem koncem třicátých let minulého století v nacistickém Německu, určitě bychom se od něho dozvěděli, že: životní úroveň obyčejných Němců se za vlády nacistické strany podstatně zvýšila a nezaměstnanost je prakticky nulová. Pravda, praporů s hákovými kříži je poněkud přespříliš, všude však vládne u nás nevídaný pořádek a kriminalita je tak nízká, že bychom ji mohli závidět. Je sice pravda, že tam existují pracovní tábory, jsou do nich však podle jeho informací posílání pouze zločinci a osoby štítící se pořádné práce a žijící na úkor těch ostatních.

A SKORO VŠECHNO BY TO BYLA PRAVDA !

Inu, není nad objektivní zpravodajství od tiskové agentury VLK.

J. Jurax 1.5.2017 19:34

Re: Zaostalé Rusko

No, on fotbal a obecně jakýkoliv sport není až tak určující měřítko rozvinutosti či zaostalosti ...

J. Jurax 1.5.2017 19:31

Re: Poslední větou se Vlk ohodnotil zcela přesně.

No jo, z tou poslední větou budou souhlasit všichni.

Akorát se neshodnou, čeho se týká.

K. Pavlik 1.5.2017 19:11

Re: Článek je dobry,

No to ze pan Kolar zije ve Vancouveru mu rozhodne nezavidim.

O tom KLDR- kdyby mne nekdo tvrdil za meho mladi ze prumerny prijem v Bratislave a Praze bude stejny tak bych ho pokladal za blazna - no a vidite. Je fakt ze v KLDR se provadi mnohem vic vyzkumu nez v Cesku takze bych na to ze Cesko bude pred KLDR nevsadil vsechny moje penize.

K. Seidl 1.5.2017 19:07

Re: Zaostalé Rusko

Naši diskutující si to nechtějí přiznat, ale máme s Ruskem víc společného než bychom chtěli.

V. Čermák 1.5.2017 19:05

Re: Škoda

v ČT?

V. Čermák 1.5.2017 19:02

Re: Jako vždy splácaná

Zkuste aspoň rámcově naznačit, jak by to měl Zinga provést?

J. Laták 1.5.2017 18:54

Re: Asi takto

Všichni přece vědí, že propocené Tricko (prý Allan) zásadně volá ze samotného CCCP, přímo od Leninova Mauzolea, tak co ještě chcete? Většího *uráka tady nenajdete.

H. Lukešová 1.5.2017 18:14

Re: Autor článku

Já se bavím vašimi reakcemi... :-)))

V. Novák 1.5.2017 18:10

Opravdu nejste schopen pochopit cizí text

aniž byste do něj projicíroval vlastní představy?

Vy byste mohl být v Česku i novinářem!

Ba politickým komentátorem...

P. Khail 1.5.2017 18:08

Re: Korea, Wikipedie a tak...

Nikdo zde nehovoří o ČT či rozhlase? P. Vlk o nich píše, diskutující o nich píší a vy to nevidíte? A naše ČT nemá daleko k severokorejské? Vy už asi "máte dost".

V. Novák 1.5.2017 18:06

Re: Autor článku

Prozatím předvádíte předvýbuch na lodi Primátor Ditrich vy, liebe Frau.

V. Novák 1.5.2017 18:04

Re: Nemilá kravko,

Inu dáma! To se pozná...

P. Khail 1.5.2017 17:57

Re: Článek je dobry,

Ale no tak, trochu pozornosti při čtení. Netahám do toho Kanadu ale odpovídám na příspěvek p. Koláře že situace je blbá. On tam totiž žije a tak se ptám jestli míní Vancouver, protože myslet si, že KLDR v současném režimu předhoní ČR mi přijde poněkud, jak to říct korektně, no třeba neuvážené.

P. Khail 1.5.2017 17:49

Re: Korea, Wikipedie a tak...

"vlastní všichni,jen ne někdo z ČR" jste napsal vy, takže si ta data ještě trochu na té vaší univerzitě dostudujte. Jinak ty výjimky jsou největší banky v ČR. O odlivu kapitálu vám asi psal někdo jiný. Je zajímavé jak se dokážete ztratit ve dvou větách jednoduchého příspěvku. Jo vy jen tak trollíte? Tak to potom jo. Přeji hezký májový večer, dostudování nechte až na zítra :-)

S. Netzer 1.5.2017 17:37

Re: Autor článku

Ve vás to musí ale vřít, blběnko. :-)))

M. Klas 1.5.2017 17:15

Re: Jo a ještě ty blokády...

Jste mimo téma,Ruskem se nikdo nezabývá a ani nikoho zde nezajímá,jen Vás.Chce to nějaký prostředek na zklidnění,jste asi dlouho bez dozoru.Dbejte na sebe,mohlo by se zhoršovat!

M. Klas 1.5.2017 17:12

Re: Korea, Wikipedie a tak...

O tom s Vámi nehodlám polemizovat,velká čísla hovoří jasně.To co zmiňujete jsou jen vyjímky ,co potvrzují pravidlo.Vytáhněte si data o srovnání odlivu kapitálu z jednotlivých zemí a ČR má tento "odtok" v relativním vyjádření z EU největší(uvádí materiál vlády ČR,který jste schopen si zajisté opatřit z www také).To je jedna strana mince a druhá stran mince je výše mezd v ČR,která je nesouměřitelná s podobnými státy "nové ",ale i "staré" EU.Tato data si jistě také opatříte a doporučuji až budete mít dlouhou chvíli při studiu "Večerní univerzity multi-kulti neomarxismu"

poptat od lektorů další údaje od ekonoma pana Kohouta a Šichtařové,ale si je tam nevedou,takže spíš jiné zdroje.....

M. Klas 1.5.2017 17:01

Re: Korea, Wikipedie a tak...

To jste asi špatně četl nebo pochopil,nikdo zde nehovoří o české televizi či rozhlase ,i když k té severo-Korejské někdy nemají daleko .Wikipedie ve svých národních verzích je odrazem ducha národa a na témata třeba problematiky Koreje ,ale i jiných to srovnání není někdy příznivé.ČR zde vypadá,jako že některé články editují lidé,u nichž je víra více než rozum.Wikipedii nehodlám editovat a ani mi to nepřísluší a to právě z výše uvedených důvodů,neboť upřednostňuji rozum před vírou a nemám zájem o polemiku ze skupinou fanatiků,jako to bývá někdy zde na NP