1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 30.7.2008 12:42

Re: Re: Odpovedz sudruh - pohled do historie (že by se opakovala ,)

Jojo - masové krádeže majetku zahájeny v roce 1948, politické procesy taky, likvidace ČSR jako rozvinutého státu v letech 1948 až 1989 po záminkou budování socialismu ...

Michaela 30.7.2008 14:35

MASOVÉ KRÁDEŽE MAJETKU NA NAŠEM ÚZEMÍ BYLI ZAHÁJENY SOCIALISTY NACIONÁLNÍMI V ROCE 1938 ... ,)

NĚJAK STÁLE NA TEN ZÁSADNÍ PŘELOM V PRÁVNÍM SYSTÉMU ( a právním vědomí obyvatelstva..) SOUVISEJÍCÍ S MNICHOVSKÝM DIKTÁTEM ZAPOMÍNÁTE ... :-/

Ivan 30.7.2008 9:32

Re: Odpovedz sudruh

Jistě, umím číst. Protože můj  příspěvek je psaný, očekával bych, že tazatel si sám dokáže odvodit z toho že píši taky to, že čtu. (Pokud to nedokáže těžko mohu jeho logice nějak pomoci a jakákoliv diskuze nemá smysl.) Odpověď  ale nic nemění na faktu, že uvedený odkaz není věrohodný.

Karel H. 30.7.2008 9:49

Re: Odpovedz sudruh

Vy jste ale, inteligente, otázku: vieš čítať? nepoložil. Vaše věta je oznamovací a ne tázací!(Y)

BM 30.7.2008 9:53

Re: Re: Odpovedz sudruh

Ano nepolozil, polozil ju predo mnou niekto iny, ale sudruh Ivan neodpovedal. Takze miesto smajliku svojho pozadia citajte aj prispevky vyssie.

cb 30.7.2008 9:07

Re: Re: Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Pak byl Hitler nevinny.

Ivan 30.7.2008 9:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Hitlerovi ovšem taky přičítali popravu polských důstojníků v Katyni a ta se ukázala být dílem sovětským. Bylo poukazování na lživost propagandy, která obviňovala Hitlera a nacisty z vraždy polských zajatců, propagandou nacismu?  Nebo takové úvahy přesahují myšlenkové schopnosti některých diskutujících?

ps 30.7.2008 8:38

Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Takže levičáci kteří kritizují Bushe za válku v Iráku, ale Omar Bašír prezident Sůdánu, který má na svědomí 300 000 mrtvých a 2 milióny vyhnaných v Dárfůru je při tom nechává chladným jsou taky jen propagandisti jejichž cílem je klamat veřejnost.

Ivan 30.7.2008 9:10

Re: Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Pokud bude Fištejn psát články o Omaru Bašídovi (mimochodem, USA se snaží se Sudánem udržovat vztahy, protože jsou vytlačovány Čínou, ale moc se jim to nedaří) a bude Omara Bašída chválit jako humanistu, tak budu jeho tvrzení rovněž považovat za pohádku. Nebudu ale v reakci na článek o Kubě psát o Sudánu a v reakci na případný článek o Sudánu psát o Kubě. To by nemělo být obtížné pochopit. V Sudánu bojují islámští rebelové proti islámským vládním silám.  Jedná se asi o nadvládu nad určitým územím a používají se ty nejkrutější metody válčení.  Ta krutost je asi jediné, co je zjevné,.  Co to má společného s pravicí nebo levicí mně není jasné. Kdo představuje v Sudánu levici a kdo pravici?

ps 30.7.2008 9:21

Re: Re: Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Nejde o to kdo je  sůdánu levice a kdo pravice jde o příklad, který levičákům nejde pod nos. Zatímco mají plnou hubu kritiky Iráku, proti Sůdánu ani nepípnou. Tudíž činí totéž co Fištejn, a to vyberou si to co se jim hodí do krámu a podle tvé logiky jsou tedy propagandisti co klamou veřejnost. Jen s tím rozdílm, že FIštejn je jeden člověk, který stěží může psát o všem, zatímco levičáků je dost.  Mimochodem když v rekci na článek o Guevarovi píšeš o Haiti, tak nevidím proč nepsat o Sůdánu.

Ivan 30.7.2008 9:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Opět omyl, v mé reakci na článek o Kubě není o Haiti ani zmínka. O Haiti se zmiňuji až v odpovědi na jednoho "kritika" a tam je to v souvislosti s utečenci z Kuby, kdy útěk z Kuby je vykládán jako důkaz toho, jak špatný je tam režim a kdy jsem obviňován ze sympatií k režimu na Kubě i když mé sympatie nebo antipatie z jakéhokoliv mého textu nijak neplynou a vyjádření sympatií nebo antipatií považuji v takových diskuzích za bezcenný citový výlev.

ps 30.7.2008 9:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

S omylem jestli se jedná o reakci na článek nebo reakci na reakci se klidně smířím. To, že nejsi chopen reagovat k tématu a chytáš se nepodstatných detailů beru jako přiznání tvého omylu a přiznání, že kritika Fištejnova článku byla ideologicky zabarvená nebo čistě účelová provokace.

Harpyje 30.7.2008 8:41

Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

"Around 40 people remained on death row. The last known execution took place in April 2003."

http://www.amnesty-kuba.de/files/dateien/CUBA%20Annual%20Report08.pdf?PHPSESSID=b733e17a7625e5d3927ebcdac3b64132

Ivan 30.7.2008 9:25

Re: Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

To je pravda, zpráva je objektivní. Nesdělila ale (v tom bych jistý záměr už viděl), za co bylo oněch 40 osob odsouzeno a jak dlouho na onom seznamu jsou. Kuba trest smrti nezrušila, ale praktikuje ho jen zcela výjimečně. Případ z roku 2003 se pravděpodobně týká oné výjimky za posledních 30 let, kdy byli  (jestli se nemýlím, tak se jednalo o tři osoby) popraveni únosci výletní lodi, kteří při pokusu o její únos zabraždili nějaké cestující. Byla to přitom zcela výjimečná událost a jako taková byla kubánskými médii sdělována právě proto, že se trest smrti na Kubě provádí tak výjimečně.

jirka.s. 30.7.2008 10:25

Re: Re: Re: "Prý nelze věřit jediné slovo, natož pak něco o popravách na Kubě", ....

.... říká rudá smradlavá předkožka, ivan sergejevič! A mohl bys nám, soudruhu politruku alespoň naznačit, jakže to skončili generál Armando Ochoa a elitní agent kubánské rozvědky Antonio de la Guardia ? Chceš se nám snažit namluvit, že režim, který požíral své vlastní lidi (zrovna tak jako zdejší gottwaldův), byl hodným strýčkem k obyčejným labradorům? (Y)

Marat 30.7.2008 12:11

Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Váňo Váňo.kdyby Fištejn měl kritizovat všechny nešvary světa a neřádné státy a jejích vládce,nestačil by mu ani tisíc let dlouhý život.Potom by jste ho ale obviňoval,že píše o něčem co nezná,kde nikdy nebyl a nic si o věci nepřečetl.

On soudruh Che byl opravdu krvežiznívý gangster.To vám zřejmě nevadí,vadí vám jen to,že  o tom faktu napsal Fištějn.Ve vaších představách vám poplíval vaší modlu.

Harpyje 30.7.2008 8:24

Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

http://www.cubaarchive.org/downloads/CA08.pdf

Ivan 30.7.2008 8:38

Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Nemáte nějaký materiál autorizovaný třeba Amnesty International?  Organizace, která za cubaarchive stojí není dostatečně důvěryhodná. Podobné seznamy je možné vytvářet účelově bez jakékoliv vazby na skutečnost. Nehledě k tomu, že například pro jistého předáka z Kosova, (Hadžim Tači) který má takovou úžasnou podporu USA existuje podobný seznam, ovšem z důvěryhodnějších zdrojů.

Harpyje 30.7.2008 8:42

Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Amnesty I. Nahoře.

Kenavp 30.7.2008 8:49

Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Organizace Amnesty International je neméně nedůvěryhodná. A ty mi připadáš jako rozený komisař -propagandista.

Harpyje 30.7.2008 9:02

Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

HRW : Death Penalty  

Under Cuban law the death penalty exists for a broad range of crimes. Because Cuba does not release information regarding its use of the penalty, it is difficult to ascertain the frequency with which it is employed. As far as is known, however, no executions have been carried out since April 2003.  

http://hrw.org/english/docs/2006/01/18/cuba12207.htm

Honza 30.7.2008 9:36

Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Vyhradnim arbitrem duveryhodnosti te ktere organizace jste samozrejme vy, ze?

Standa (jiný!) 30.7.2008 8:58

Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

No pokud tomuto svému blábolu opravdu věříš, tak jsi hodně jednoduchý mozeček ty sám, ruďásku :-D !

třetí 30.7.2008 9:13

Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Zamyslete se nad sebou, pane. Proč hned tykáte a nadáváte.Každý má právo na názor a pokud mu jej logicky nevyvrátíte, nemusíte mít pravdu ani vy.

Standa (jiný!) 30.7.2008 9:22

Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Ne, nemá pravdu, vyvráceno to bylo už tisíckrát. S urážkami začal on. Ale máš pravdu, nemusí to být "jednoduchý mozeček", nemusí tomu, co píše vůbec věřit, může to být prostě jen bolševická sv....!

jirka.s. 30.7.2008 10:30

Re: Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Jo, s tou sv/iní jste se trefil i teď ! Domníváte se, že soudruh lidový milicionář "třetí", dnes úžasný podnikatel vozící si (Y) v Jaguáru, bude věřit tomu, co sem píše? ;-D

Standa (jiný!) 30.7.2008 10:51

Re: Re: Re: Re: Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Takže salónní komanč! Ty přímo miluju! Ale stejně na mě svým projevem působí spíš jako pubertální potomek toho podnikajícího lidového milicionáře :-D !

honzak 30.7.2008 9:11

Re: Popravy kontrarevolucionářů na Kubě?

Ech ty Váňo, Ivane! Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem.

Standa (jiný!) 30.7.2008 8:16

Dokument o Chancho Guevarovi

Pro čtenáře, ovládající španělštinu, vřele doporučuji tento dokument (má to ještě druhý díl, ten už si jistě najdete sami).

http://www.youtube.com/watch?v=v1-Ani0gyI4

ceskej Honza 30.7.2008 8:07

díky za clánek

a jeste bych dodal, ze presto ze idol vsech komunistu, cestí komancové by ho v 70. létech poslali k holici !  :-D