29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

SVĚT: ČSSD torpédovala radar v Brdech...

Radar v Brdech nás měl chránit před možnými nevyzpytatelnými režimy a skupinami na Blízkém východě. Byl také debatou o tom, kde končí ruské zájmy. Arabské jaro ukázalo, jak chaotický a nestabilní Blízký východ je a jak rychle může dojít ke změnám, které rozhodně nepřinesly pro Evropu větší bezpečí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 3.3.2014 9:41

Radar v Brdech pohřbili nepochybně

hlavně socani, s osvíceným Puchejřem v čele. Původně byli i pro umístění raket, potom alespoň radaru, ale jakmile státnicky prozíravý Puchejř zjistil, že většina osvíceného lidu je proti, otočil na obrtlíku.

J. Fleiszner 3.3.2014 9:22

Radar

Já měl spíš pocit, že umístění radaru v ČR neškodili ani tak ti, co ho tu otevřeně nechtěli, ale spíš ti, kteří ho tu otevřeně chtěli. Kvalita, vlastnosti a argumentace těch, kteří ho prosazovali byla taková, že spíš zastrašovala.

J. Boleslav 3.3.2014 9:38

Re: Radar

Jak koho. Mě spíš zastrašovala blbost těch, co ho nechtěli.

R. Tesařík 3.3.2014 10:08

Re: Radar

třeba blb Jan Májíček.

Z. Švrček 3.3.2014 11:35

Re: Radar

Ano, ale taky si pamatuji na zprávy o ruském financování toho antiradarového hnutí. Pak je ale omylem zvát ty palacené třeba "užitečnými idioty", či pouhými "blbci" už jen proto, že takoví vždy budou nebezpečnější. (Dokonce jsem očekával, že některý z těch Tamášů budou za socany kandidovat do sněmovny...)

E. Sevrát 3.3.2014 8:40

Žádnou protiamerickou kampaň

si nepamatuji,tedy v mediích atd.Ano,probíhaly nějáké podpisové akce na ulicích.Naopak v mediích byla proradarová masáž placená ze státního rozpočtu "odborníkem" panem Klvaňou atd. Přes tuto masáž bylo 75 % obyvatel ČR dlohodobě proti radaru. A tak to tedy nebyli pouze voliči ČSSD a KSČM. Pro radar byli hlavně politici Topolánek,Bursík,Kalousek a Karel Recyklát atd. Ovšem jim nešlo v prvé řadě o bezpečnost ČR,ale o 1 % z celkových nákladů stavby,které USA obvykle platí politikům za jejich vstřícnost a prosazení jejich zájmů.A jak později USA přiznalo,radar neměl chránit území Evropy natož ČR,ale pouze území USA. Vždy,když jedu do Brd na houby děkuji v duchu poslankyním Olze Zubové a Věře Jakoubkové,že zabránily zbytečnému zníčení Brd.

Z. Bureš 3.3.2014 8:51

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Sevráte - Vás je tady škoda.....Vy měl byste sedět v Pentagonu.....a řídit emerické ministerstvo války !!!

V ČR jste totálně nevyužit .....a nedoceněn !!!

E. Sevrát 3.3.2014 8:57

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Děkuji, jsem rád v ČR. V USA se mi líbila jenom příroda,národní parky a pár staveb,takže tam bych nebyl moc spokojen. A dávám přednost domácí svíčkové omáčce před hamburgrem z bufetu nebo pizze z krabice. Můžete to tedy vzít vy.

R. Tesařík 3.3.2014 10:09

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

tak by bylo mážná dobré, zajít do nějaké té domácnosti tam a ne jíst v bufáči.

E. Sevrát 3.3.2014 10:25

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Bydlel jsem jak na Východním tak na Západním pobřeží s malými výjimkami u mých známých,kamarádů,jejich kamarádů atd. a tak jsem poznal tu jejich "kuchyň",ráno vdolečky z pytlíku s nějákým syntetickým džemem,burákové máslo a večeře Pizza v krabici,donáška jidla od číňana,mexikánce atd.,kuře napíchané vodou již připravené vč.koření do trouby,mikrovlnky atd. Děkuji,stačilo.

R. Tesařík 3.3.2014 10:34

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

máte kamarády negourmety... s tím se nedá nic dělat... Myslíte, že tady každej vyváří svíčkovou??

E. Sevrát 3.3.2014 11:51

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Hloupější lidi si tady taky kupují pizzu, jídla v krabičkách (viz jejich strašlivý výsledek  testu v nedávné MF dnes),když chce někdo žrát s... tak je to jeho věc,bude pak vypadat jako řada těch nafouklých američanů-to už ani není tloušťka, ani náše pěkné pivní bříško,vyhřezlé pohlavní orgány,opravdový hnus.

V. Venc 3.3.2014 11:43

Re: Žádnou protiamerickou kampaň ad Sevrát

Velká potíž někomu vysvětlit něco, čemu on sám tak věří, že je ochoten nejenom diskutovat!

Zastávám stejný názor.

P. Kmoníček 3.3.2014 14:57

Re: Žádnou protiamerickou kampaň ad Sevrát

Sevrát,Netzer,Heusinger  -vyvarovat se diskuze!!!

J. Holič 3.3.2014 9:08

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Radarová stanice uprostřed existujícího vojenského prostoru by zničila Brdy? A důležitější, než ochrana spojence, na kterém závisí naše bezpečnost, jsou vaše houby? A vaší podporu má členka "zelené strany", která nedokázala říci, co jsou to skleníkové plyny (což je látka pro základní školu)? Tedy, to je ale síla! Navíc ani neumíte čist -  autor textu nepsal nic o tom, že by média podporovala antiamerikanismus, nebo něco podobného. Ty protiamerické nálady ve společnosti jsou a Zaorálek se na nich jen přiživil. Mnozí o radaru buď nic nevěděli, ale mysleli si opak, nebo prostě prokázali typickou českou vlastnost - chci všechno od ostatních, ale pokud by někdo chtěl na oplátku něco ode mě, pošlu ho do háje. Takže využívat bezpečnostní záruky NATO a tedy i USA to ano, ale podílet se i na ochraně spojenců, kteří se zavázali nás chránit, to po nás nikdo nemůže chtít, že? Je to ubohé, ale bohužel české. Snad jednou lidé trochu dospějí, jen doufám, že k tomu nebude potřeba nějaká hořká zkušenost.

J. Boleslav 3.3.2014 9:45

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Různé důvody, uváděné odpůrci radaru, byly úsměvné a zástupné. Podstatou bylo, že kdyby tady pár amíků už jednou umístěno bylo, vymanili bychom se jednou provždy z neblahého rusáckého vlivu.

E. Sevrát 3.3.2014 9:51

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Já jsem si vždy myslel,že proto jsme z ekonomického a politického hlediska v EU a z vojenského-obranného v NATO. Pokud tedy nevěříte,že by nás NATO bez amerického radaru neochránilo tak je to smutný příběh. V tom případě by pak bylo lepší NATO opustit.

J. Slanina 3.3.2014 9:58

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

A pak by ses ožral jak kapelník ruské ponorkové muziky, viď?

E. Sevrát 3.3.2014 10:04

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Jsem rád, že jsme v NATO a na rozdíl od pana Boleslava věřím,že je pro nás dostatečnou ochranou před jakýmkoliv agresorem (radar-neradar).

J. Slanina 3.3.2014 10:31

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Správně, soudruh je rád že jsme v NATO,ale chraň ruka páně mu šáhnout na jednu jedinou bedlu jedlou.

J. Boleslav 3.3.2014 10:40

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

NATO je jistě momentálně naše nejlepší bezpečnostní záruka, občas bychom se ale měli na ní taky aktivněji podílet. Radar byl IMHO takový případ. Stát tady měl mj. i proto, aby bylo jasné, že se od ivanů už vydírat nenecháme a náš útočný radar si tady just postavíme. v současnosti by tady i se svou americkou posádkou byl velmi užitečný.

E. Sevrát 3.3.2014 12:00

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Hlavně bychom měli přispívat na NATO částky,které máme, a ne neustále snižovat naší platbu v rámci úspor. Je smutné, že po USA nejvíce do pokladny NATO přispívá zbídačelé Řecko a pak Turecko. To by bylo daleko přínosnější pro společnou ochranu než radar.

E. Sevrát 3.3.2014 9:45

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Nějak Vám uniklo,že vojenský prostor Brdy má být zrušen. USA byl taky, a asi i je spojenec Gruzie,nějak jí to nepomohlo,že. Kdyby byl radar součástí NATO,tak by byla situace zcela jiná, ano jsme členy NATO a musíme plnit své závazky.S USA samostatně žádnou spojeneckou smlouvu nemáme.Ale,i v případě že by byl radar pod NATO by se jistě našlo vhodnější umístění, než u hlavního města v krásné krajině. USA si vybraly Brdy ne ze strategických důvodů,ale proto aby to měli vojáci ve svém volném čase blízko za zábavou do Prahy.

J. Slanina 3.3.2014 9:52

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Nějak ti, soudruhu, uniklo, že kdyby tam ten radar stál, asi by to s tím rušením vojenského prostoru vypadalo trošinku jinak. Ale to bys tam pak asi nejspíš nemohl chodit na prašivky, viď? Musel by ses holt spokojit s pokecem se soudruhem neoralem v trokavecké hospodě.

E. Sevrát 3.3.2014 10:16

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Ano, jistě jako za komunistů, zníčit neporušenou přírodu,hlavně si radostně sednout na zadek před SSSR-USA apod. Nehledat schůdnější řešení,hlavně vyhovět. Nevím kde soukmenovče bydlíš, ale mě by ty prašivky opravdu chyběly.  A hlavně mým vnoučatům.

J. Boleslav 3.3.2014 10:42

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Prašivky i neprašivky nejlíp rostly v době Černobylu. Třeba se zase dočkáte, že nám sem ivani trochu radioaktivity šoupnou. Doufejme, že zase jen z elektrárny.

E. Sevrát 3.3.2014 12:05

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

To nám snad šoupli naši dnešní "spojenci" Ukrajinci.Ale,v podstatě jste to napsal dobře-všichni jsou to Ivani a všichni sem přitáhli na tancích v roce 68.Já je v Praze nijak nerozlišuji,je to stejná svoloč.

J. Slanina 3.3.2014 10:54

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

No bodejť. 275 ha z celkových 260,08 km² by totálně zdevastovalo přírodu.

BTW: Pro připomenutí. Zde ti, soudruhu, soudruzi maštálka, neoral a cironis obsáhle zdokumentovali celý ten řev proti radaru: http://www.mastalka.cz/cs/wp-content/uploads/Boj_o_kotu_718.pdf

E. Sevrát 3.3.2014 12:07

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Ještě jsi mi neodpověděl soukmenovče,kde bydlíš ?

J. Slanina 3.3.2014 12:40

Re: Žádnou protiamerickou kampaň

Asi takhle: Hovno je ti po tom.