14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

SVĚT: Co nechápou bojovníci proti Rusku

Trolí farma Vladimíra Putina si může opět dát dvacet… Zapracovala za ní Americká filmová akademie. Zavedla nová pravidla pro nejlepší film. Nově musí film splnit následující pokroková kritéria:

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 13.9.2020 13:00

Jojo, taky jsem co malé pachole demonstroval místo školy za úplné a všeobecně odzbrojení, hit to mého mládí.

Pochopitelně za úplné a všeobecně odzbrojení těch druhých, západních imperialistů a revanšistů.

J. Jurax 13.9.2020 12:53

Ale to neznamená, že je to (v Rusku) systém vládnutí horší než u nás, pravíte.

No, je to Váš názor, s nímž lze polemizovat.

Nicméně praktické projevy a důsledky ruského způsobu vládnutí mi přijdou výrazně horší než u nás. Jako skeptik dodám zatím, neboť současný vývoj nebo přesněji současné blbnutí na tzv. Západě mnoho optimismu do budoucna neskýtá.

J. Jurax 13.9.2020 12:28

V tak prosté větě je fakt kumšt udělat gramatickou chybu, není-liž pravda?

I. Pávek 13.9.2020 12:07

R^

J. Herink 13.9.2020 11:47

P. Wintere stoprocentní souhlas! Zvláště tu poslední větu podtrhuji několikrát! Je milé, že někdo ještě umí v dnešní době používat mozek.

F. De Winter 13.9.2020 11:47

Souhlas. R^

F. De Winter 13.9.2020 11:46

R^ ;-D

J. Kulheim 13.9.2020 11:27

Myslím, že o blahobyt, před 100 lety, nešlo nikde. Vždycky šlo jen o přežití jednotlivce, rodiny, národa ap.

Od počátku vzniku lidské společnosti se mnozí pokoušeli o nalezení nebo vytvoření Ráje na zemi. Všude to dopadlo špatně.

Návod na vytvoření socialistického Edenu, přišel do Ruska ze západu Evropy. To vrhlo Rusko do ještě větší bídy a zaostalosti, než, kdyby byl vývoj spontánní, evoluční. Postupem času se ukázalo, že se nejedná o ráj, ale peklo, které se začalo v různých modifikacích šířit téměř po všech kontinentech.

To, co vzniká v současné západní Evropě, není nic, co by bylo vhodné následování. Materiální blahobyt pro mnohé neznamená ráj. Historie ukazuje, že je spíše začátek konce. Demokracie, není lék na problémy. Je to vláda většiny nad menšinou a není možná jako trvalá forma vládnutí. Volby ještě neznamenají demokracii.

Rusové žijí na území, přes které od nepaměti procházeli z Asie do Evropy hordy z Asie. Mají jiné dějiny, jiné náboženství, jiné tradice a z toho plynoucí jiné myšlení. U nás vládnou lidé, kteří voličům slibují krásný život. Svoje voliče uplácejí penězi, které seberou jiným spoluobčanům. V Rusku je to jinak, ale to neznamená, že je to systém vládnutí horší než u nás.

P. Moravčík 13.9.2020 10:21

Pred mesiacom som musel v Pardubiciach prestúpiť z pokazeného Regiojetu na rýchlik ČD. Posadil som sa v kupé, pristúpili dve ženy v strednom veku, skúmavo si ma obzerali a ja som začal mať podozrenie, že som im veľmi sympatický. Po chvíli sa ma spýtali, čo robím v kupé vyhradenom pre ženy. Ostal som perplex, nejako som sa im ospravedlnil, že som si nevšimol nálepky na dverách (boli otvorené, tak ak ju nehľadáte, ťažko si ju všimnete) a presunul som sa do otvorenej časti vagóna. Tí, čo tam sedeli, si situáciu všimli a čučali na mňa tak, že som sa cítil, akoby ma pristihli vychádzať z dámskeho WC. Nebolo to príjemné, našťastie do Prahy je to len chvíľka. Takže v Česku pokrok už začal. U nás s tým ešte neblbnú, ale ktovie dokedy?

To s Mirandou ma v tom šoku nenapadlo;-D.

P. Moravčík 13.9.2020 10:07

S tým percentuálnym zastúpením ste trafil klinec po hlavičke. A s ostatným bezvýhradný súhlas.R^

J. Hrdlička 13.9.2020 9:12

No, tady bych souhlasil s tím dělením Polska v osmnáctém století.

Kozácký kůň pil ze Seiny společně s koněm pruským, bavorským, habsburským...a to jako následek předchozího Napoleonova pochodu na Moskvu. Válka 1920 byla zahájena polskou ofenzívou, i když nepochybuji, že chuť bolševiků ovládnout poté co nejvíce určitě existovala.

No a suvorov, to je případ sám pro sebe. Dobré postřehy se střídají s nesmysly.

J. Hrdlička 13.9.2020 9:07

"jednostranně odzbroj, protože nás uráží, že si myslíš, že od nás něco hrozí. Vždyť přece víš, že od nás nic nehrozí. My si samozřejmě zbraně ponecháme, ale ty se ničeho neboj a odzbroj":-)

J. Hrdlička 13.9.2020 9:05

Fakt existence režimu záležela na té "volební" frašce a komunisti by se vzdali moci, kdyby se k volbám nechodilo, protože jim záleželo na vůli občanů?

Nechápu tohle sebemrskačství, asi je to opravdu- jak už bylo napsáno - o vyvolávání pocitu viny, protože pak se lidé lépe ovládají.

I. Pávek 13.9.2020 9:00

Pane No váku R^

J. Novák 13.9.2020 8:57

Máte pravdu. Zajímavé je i to, že ti, co Rusku tady nasazují hlavu jsou většinou ti samí, co by nás starší chtěli neustále poučovat o tom, jak strašně chudě a uboze jsme žili v době před zářným nástupem "demokracie" a privatizace před rokem 1990, i když v té době byli tak leda "na houbách" či jejich rodiče v té době ani ještě třeba nevěděli ani o sobě, natož aby uvažovali o jejich početí.

P. Han 13.9.2020 8:49

Ano, to co se odehrává na Západě, v Rusku nebude. Nevím jestli nikdy, ale v dohledné době ne. Dokonce tam nebude ani to, co se odehrávalo na Západě v 50.-80. letech. Bude tam stále to, co tam bylo za cara a za Stalina, samozřejmě s "lidskou tváří".

J. Kombercová 13.9.2020 8:30

Tak určitě: :)

J. Kombercová 13.9.2020 8:29

Všichni, co jsme chodili za totáče k volbám, jsme s režimem kolaborovali. Vždyť se našly čestné výjimky, co k volbám nechodily, kdyby náš bylo hodně takových, režim by se o vůli (spokojenost) lidu nemohl opřít.

Zmanipulovanost autora komentáře nějak nevidím, to bych musela být zmanipulovaná také, ale leda tak sama sebou, to nakonec připouštím, žila jsem v komunistickém státě většinu života.

I. Pávek 13.9.2020 8:28

Je to tak pane De Winter. Rusko by v podstatě nikoho nepotřebovalo. Má vše, co potřebuje. A taky si nedělá iluze o svých sousedech a hlídá si hranice (na rozdíl od nás) a jako všechny velmoci se chová. Musí, jinak by bylo rozebráno, rozprodáno, rozkradeno a plundrováno. Cheche, začalo by to jako u nás, prodejem vodovodů a rušením zbrojního průmyslu. Byl jsem v Rusku sice už před 50 léty, jsou to přátelští lidé a o nás jen pěkně. A jsou hrdi na svou vlast, což my ani zdaleka. To, co se odehrává na ,,Západě,, v Rusku nikdy nebude. Je to ještě křesťanská pravoslavná země, která je pevná jako skála v moři té současné špíny. A budeme ještě nakonec rádi, když se o ni budeme smět opřít. A nejen my. Ty kydy rádoby všeználků, amatérských politologů a přiblblých konzumentů té ,,západní kultury,,mezi nimiž se skvěje nějaký milan jsou srandovní a úsměvné. I když pro mladé možná čtivé.

V. Kolman 13.9.2020 8:12

Malá poznámka k LGBTQ+ menšinám a novým pravidlům pro udílení oscarů v USA

LGBTQ+ - jsou křiklouni a exhibicionisté, diskriminující 96% populace z důvodů sexuální orientace (té většiny 96%)!!!

Pokud by chtěli hrát férovou hru, museli by pravidla nastavit tak, že budou mít ne 30 - 50% zastoupení, ale pouze 4%. To za prvé.

A za druhé a hlavně: Hlediskem by měla být v prvé řadě kvalita a ne náboženství, pohlaví, sexuální orientace, barva pleti, tykadélka na čele........

Není vyloučené, že by v některých směrech dosáhli (měřeno kvalitou) i více nežli požadovaných desítek procent. Ale vynucovat si "úspěch" změnou pravidel befelem - s tím hrubě nesouhlasím;-O

J. Roškota 13.9.2020 7:43

Článek pana autora mi přijde poněkud zmatený, ale jestli jsem jej správně pochopuil jde o nerovnováhu mezi prezentací Ruska a Západu. V tom má pravdu. A netýká se to jen současnosti. Všichni známe Ypres a Verdun, ale jaké povědomí máme o dění na východní frontě? Například.

Jen si myslím, že je to chyba ruské vrchnosti, která za staletí dovedla k dokonalosti ovládání lidu pomocí strachu z vnějšího nepřítele. Rusko mělo vždy potíže s integrací do západního společenství. Důvodem je, že kdykoli se o něco takového pokusilo vyšlo najevo propastné zaostávání. A na to aby trpělivě a pokorně pracovali na svém růstu bylo Rusko vždy příliš pyšné. Ke škodě všech, nejvíce ale ke škodě těch úžasných, srdečných obyčejných Rusů. Ale o jejich blahobyt nikdy v Rusku nešlo.

F. De Winter 13.9.2020 7:40

Uff !!! Člověče, ty jsi dobře zmanipulovaný.

"já jsem od 18 zodpovídal za bolševika..." ;-D

Můžu tě uklidnit. Nezodpovídal ! To je takový propagandistický blábol, který má v lidech vyvolávat pocit viny, aby se s nimi dalo lépe manipulovat.

Stát Izrael anektoval Golanské výšiny, protože to bylo nezbytné pro jeho bezpečnost. Stát Rusko anektoval Krym, aby dal USA jasně najevo, že tam po Kosovu další americká základna nebude. Koupit si ho fakt nemohli!

Občanská válka na Ukrajině vypukla po puči proti legálně a dokonce i demokraticky zvolenému prezidentovi, který Západ buď organizoval nebo alespoň vydatně podporoval. V současnosti Západ podporuje jednu stranu a Rusko druhou stranu.

A odzbrojovat Rusové opravdu nemohou. To už by si jejich zemi dávno rozebrali jiní. To jen hlupáci na v západní Evropě předávají své země muslimům dobrovolně a ještě je při tom vykrmují sociálními dávkami.

P. Rychetsky 13.9.2020 2:24

Rusove se nemuseji hnipat v minulosti. Staci, kdyz se pohnipaji v pritomnosti. S normalnimi zememi chteji valcit, a proto mame stale NATO. Klidne mohli rict, mame vas radi, valcit nebudem, odzbrojujeme, vime, ze ze Zapadu nam stejne nic nehrozi. Taky otravuji Gruzice a kradou kusy Ukrajiny. Krym si taky klidne mohli koupit nebo ho za neco vymenit, jestli ho potrebovali. A podporujou valku na Donbasu, jen aby se Ukrajina nedostala do EU ci NATO. To taky tak byt nemusi.

To Rusko neni Putinovo, je Rusu. Tak se maj ztoporit a Putina se zbavit a zavest si klid a mir. Ja jsem od 18 let taky zodpovidal za bolsevika, protoze vladnul me zemi a ja byl dospely. Dokonce jsem ho tehda volil, protoze jsem byl v 18 letech uplne blby a podelany. Jenze vetsina Rusu je na silu sve vlasti hrda, libi se jim, ze jsou ve svete duleziti a kdekdo se jich boji. Taky proto Putin rad ruzne valky a kradeni cizich uzemi pouziva, protoze mu to zvysuje oblibu.

L. Strnad 13.9.2020 0:29

Maximálně o roce 68, to co bylo před sto lety je už historie. Pokud jsme někdy probírali politiku, tak o současnosti. Historii celkem ovládají, ale nechávají ji historikům. Ti lidé neodpovídají za něco, co ovlivnit nemohli bo nebyli na světě a nemají touhu se neustále hnípat v minulosti, když musí řešit reálné problémy.

P. Milan 13.9.2020 0:22

Málokdo popírá, že je rozdíl mezi Rusy jako jednotlivci, zvláště pokud nepřijde hovor na nějaké ožehavé téma (těch je celkem dost), a chováním Ruska jako státu.

Mluvil jste s těmi Rusy někdy o napadení Finska, Polska nebo Československa?

L. Strnad 12.9.2020 23:55

Rád bych se vymezil proti té části, kde se píše: "nikdy v Rusku nebyli, nebo nejvýše v Moskvě atd. atd.". V Rusku jsem byl, byl jsem tam pracovně jako najížděcí technik, měl jsem možnost s Rusy (s těmi normálními, kteří žijí svůj život, chodí do práce, starají se o rodinu a prostě žijí) hovořit. Měl jsem možnost nechat se ošetřit v nemocnici (není to zas až taková hrůza jak se tady v mediích tvrdí), byl jsem tam spokojenej. Lidé kolem mně (jak ve fabrice, tak ve městě) žili svůj život a taky spokojeně. Ono město bylo Čerepovec (asi 1000 km na sever od Moskvy). Proto mám na "nasazování psí hlavy Rusku" svůj názor, odlišný od toho co se mi snaží oficiální názorový proud v mediích nalít do hlavy. Já jsem tam byl, žil a pracoval dost dlouho, abych dokázal posoudit, kde je pravda.

P. Pavel 12.9.2020 23:35

Tak, tak, hradní čučkař to v dobách svého premiérování neblahé paměti posraI, když podepsal bianco šek pro ty tisíce bosňáků, kteří utekli před válkou. Teď neštětí nic takového nehrozí, protože co by prezident už k ničemu takovému nemá pravomoc.

P. Pavel 12.9.2020 23:32

Tak, tak jiní zase strkají své vyIízané palice do kompostu před hlasováním rusáckého velvyslance při OSN už v roce 2012.

P. Pavel 12.9.2020 23:28

V dnešním rusku je kolem 16 % muslimů v populaci (podstatně více než kdekoli jinde v západní Evropě) s tím, že trend je pro etnické rusy extrémně nepříznivý - prakticky vymírají, zatímco muslimové se množí jako králíci. Stejně tak si muslimové si v rusku dovolují víc než kdekoli jinde (na území ruska je legální šaríja a mnohoženství, banditismus a korupce o jakém se nezdá ani Albáncům. Vše je kryto tím, že faktický vládce Čečenska bandita kadyrov je puťkův přítel.

Aha, takže nové ruské zbraně a vágnerovci, kteří se v Sýrii objevili hned v roce 2011, se tam vlastně ocitli proti puťkově vůli. Rusácký velvyslanec v OSN hlasoval proti rezolucím snažícím se něco vyřešit už od roku 2012 taky v rozporu s puťkovým názorem, že, realitu nevnímající zatemnělý mozku.

Typický volič ANO dostvává hysterický záchvat když se před ním řekne "brusel". Ale jinak máš pravdu, zatemnělý mozku. Agent bureš si kvůli tomu pěti a půl migranta, který se vzápětí sebral a pokračoval do Německa tahal triko tak extrémně, že si je teď přišlapuje. Naproti tomu, když se jedná o vážnou věc tedy o desítky či stovky miliard, tak se před von der leyenovou zesraI a green deal a tzv. uhlíkovou neutralitu ji odkýval.

P. Pavel 12.9.2020 23:02

Vy jste si článek evidentně nepřečetl, slabý nesebevědomý nálepkovači. Článek je jen a pouze dokonalou ukázkou toho, že když si někdo dovolí kritizovat agresivitu a rozpínavost ruského totalitního režimu, tak jeho místní podržtašky se zmůžou akorát na blábolení o "tradiční rodině" a že jim někdo něco diktuje z "bruselu".