19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Sulc 27.10.2010 18:24

Re:pane Kejkrt.

To slovo "nazi" jim prilepila potroubla , politicky korektni media a ostatni troubove to po nich opakuji, neb to jsou v podstate ovce, ktere jdou se stadem podle toho, jak psi, media, stekaji.

P. Brodský 26.10.2010 22:37

Re: Wilders, to paní Netzer

Chápu, že vy mi dáte kopanec, ale Vy, na rozdíl od Wilderse nemáte politickou stranu. Takže od Vás náročnější program není nutno požadovat.

J. Schwarz 26.10.2010 21:16

Re: Wilders, to paní Netzer

Třeba je to tím, že buddhisté vás nechají, narozdíl od muslimů, napokoji. Jenom v muslimské zemi se vám může stát /a možná ještě v KLDR/ aby vás už v letadle upozornili, že začíná Ramadán a uvidí-li vás někdo jíst ve dne na veřejnosti, můžete být zatčen. Davy  buddhistů s pěnou u hub také nevypálily ambasády muslimských zemí, když talibové odstřelili sochy buddhů v afghánistánu. Pokud jde o pěnu u hub, vystačím si se sousedovým dobrmanem. Muslimy tu opravdu vůbec nepotřebuju a pevně věřím, že jestli se sem přijdou roztahovat, dostanou kopanec někam a nezastaví se blíž než v Maroku.

J. Jílek 26.10.2010 20:06

Re: stat

....no..."něco" jste napsat musel, že???

J. Jílek 26.10.2010 19:59

Re: Wilders, to paní Netzer

to je jen první fáze "legalizace"...."okované boty" čekají jen na to...

K. Křivan 26.10.2010 18:08

Při patnáctinásobném přelidnění země

by vůbec nevadilo, kdyby zmizeli muslimové. Komu by chyběli ? Civilizaci by to jen prospělo.

Jenž jak to udělat ?

S. Netzer 26.10.2010 17:32

Re: Wilders, to paní Netzer

To jsou témata, která znepokojují obyčejného občana, a když se jich zmocní extrémisti, tak je oheň na střeše. Chtěla bych ale podotknout, že Wilders není žádný extrémista.

J. Kejkrt 26.10.2010 17:24

Re: Wilders, to paní Netzer

Souhlasím s Vámi. Nakonec stejně by to mělo být i s problematikou, na které staví svůj program náckové v ČR.

S. Netzer 26.10.2010 17:05

Re: Wilders, to paní Netzer

Islám ne. Jde o onen nereformovaný, orthodoxní výklad koránu.

Ale naprosto souhlasím a Vaší námitkou, týkající se Wildersova politického programu. On totiž žádný nemá. Politické strany, které jsou založeny a voleny pouze kvůli nějaké momentální nevoli, nemají šanci na dlouhodobější přežití. Tématu, které v Holandsku nastavil Wilders, a před ním Pim Fortuyn, se musí ujmout, nějaká etablovaná politická strana. A nejenom tam. Tak, jak tomu bylo například u ekologických témat. To je onen SŘLI. :-)))

P. Brodský 26.10.2010 16:43

Wilders, to paní Netzer

Tak jsem si, paní Netzer, přečetl ten odkaz na Wildersovu řeč v Berlíně. Mám z toho pocit, že je s našimi Matějky, Stejskaly a ostatními islamobijci celkem v dobrém souladu. Wilders vášnivě hovoří o tom, jak je ten islám(nikoliv všichni muslimové) nesnášenlivý. Nějak mě ale v jeho projevu, vzhledem k tomu jak je vlivným a dokonce dnes mocným politikem, chybí sdělení, co vlastně hodlá dělat. Z Wildersova projevu k Němcům lze na základě analogie odvodit, že přestoupím-li na islám, naruším tím mimo jiné i český kulturní svéráz. Pokud se stanu budhistou, Krišnovcem, atd tak to asi nebude tak zlé. Co s tím ale pan Wilders hodlá udělat? Odsune mě do Saudské Arábie? Bude mě převychovávat? Nedovolí mi, abych si postavil minaret? Nic o tom neříkal, Jen lamentoval, jak jsou ti muslimové nebezpeční.

M. Prokop 26.10.2010 16:39

Re: Jen kdyby to byla upřímná kritika.

Ale to každá, vy také.

M. Prokop 26.10.2010 16:39

Re: No jo - co Američani činí,

Vychovali si ho oni, USA, nebo sovětský vpád do Afghanistánu?

Vy máte dost často vůz před koňi.

M. Prokop 26.10.2010 16:37

Re: Žádný jiný muslimský stát

Obávám se, že vás antiamerikanismus zaslepuje až ke kroucení reality.

Těžko mohkla Sýrie ukončit něco, co sama zažehla - tedy mohla, kdyby chtěli. Nechtěli, dál podporovali své milice.

Což vyvolalo to, čemu vy říkáte "izraelská agrese".

V. Novák 26.10.2010 16:24

Hluboko do novověku zloděje věšeli,

ve starších dobách i čtvrtili nebo lámali kolem. A na sběhu lidu, jímž se podobné lidové veselice vyznačovaly, jiní zloději zvesela uřezávali měšce a kradli šperky.

Tvrdost trestu neodrazuje. Neodvratnost ano.

V. Novák 26.10.2010 16:21

Re: Jen kdyby to byla upřímná kritika.

Ne, autorka glosy to nepochybně myslí upřímně.

Jí tak obdivovaná a za každých okolností obhajovaná západní civilizace měří gumovým loktem podle toho, jak se to (v daném okamžiku) hodí. Přinejmenším představitelé té civilizace.

V. Novák 26.10.2010 16:18

No jo - co Američani činí,

dobře činí! I když si vychovali Usámu, "světového teroristu #1", tak taky dobře činili! Oni vlastně ani jinak než dobře činit nemohou!

Takhle nějak si to představujete?

Pak pochopitelně nemůžete mít k realisticky uvažujícím jiný vztah než nenávistný zvíci Usámy k USA. A když nedokážete argumenty vyvracet - tak musíte použít to bolševické "Sice je to pravda, ale komu to slouží, soudruzi?!?"...

Pravda je pravda a logika je logika. Bez ohledu na ideologii.

Ale to zaslepeným nelze vysvětlit.

V. Novák 26.10.2010 16:12

Odpovídám na otázku.

Považuji za slušné na slušnou otázku odpovědět.

A nepovažuji se za adepta Nobelovy ceny míru - což by nepochybně ten, kdo by dokázal blízkovýchodní smotanec rozmotat, byl.

V. Novák 26.10.2010 16:10

No, každý volí argumenty, jakým rozumí...

A nepletou se takhle s tím Omnipolem? Že by dodával ausgerechnet do Saudské Arábie, TAKOVÉHO přítele USA? Mohl byste dodat nějaký odkaz, třeba na zbraně, které Omnipol či Merkuria do SA dodaly - nebo zůstanou u jim pochopitelné argumentace fackou?

V. Novák 26.10.2010 16:07

Re: Žádný jiný muslimský stát

A v té době, kdy Saddám plynoval Kurdy a Íránce, s ním USA odnovovalz diplomatické styky a jistý Donald Rumsfeld měl hubu od ucha k uchu, div mu vršek neupad, když si se Saddámem potřásal rukou. Ty fotky jsou na netu.

Sýrie byla v Libanonu na požádání LAS, protože měla udržet status quo a především ukončit občanskou válku. Když byla požádána, aby odešla - odešla. Načež se v Libanonu zase drobátko pošavlovali s výsledkem, že vítězí Hizballáh. Zejména (a pochopitelně) poté, co libanonská vláda i armáda předvedly svou neschopnost a jediný, kdo byl schopen se postavit izraelské agresi, byl zase Hizballáh. Postavit se agresi a zatopit agresorovi natolik, že ten se radši stáhl.

J. Skotnica 26.10.2010 15:59

Re: Lidi jako pan Wilders či jeho ideoví soukmenovci v Praze ani nenapadne

... a co tenhle, taky hodnotný???

V. Kusý 26.10.2010 14:22

Re: Lidi jako pan Wilders či jeho ideoví soukmenovci v Praze ani nenapadne

Něco mi to móóc připomíná. A Vám, pane Brodský, patří pendrek!

S. Rehulka 26.10.2010 14:19

Re: Vždyť to píšu!

Ano pane V.Nováku, vždyt to píšete....

Bývalý spolubojovník USA proti SSSR ! o je to, co Vám na tom nejvíce vadí ! Kdyby Saudi byli na sraně bolševiků, asi by Vám jejich wahabismus tolik nevadil !

Většina Vašich příspěvků na NP, je fundovaná, často má i logiku, ale hnacím motůrkem je u Vás antiamerikanismus !

S. Rehulka 26.10.2010 14:12

Re: Žádný jiný muslimský stát

Pane V.Nováku, máte v lecčemz pravdu, ale přesto byste zasluhoval americkou facku !

A že "jste v ČSSR o saudské realitě věděli", je jasné, tam přeci i Omnipol a Merkuria uržil pár rialů pro socialistickou pokladničku.....

M. Prokop 26.10.2010 14:02

Re: stat

do Evropy je "motá" váš nekritizovatelný idol Klaus

Odklepávat to nehodlám, komentoval jsem jen tan váš výron.

M. Prokop 26.10.2010 13:58

Re: stat

Nic, z blbů mám jen legraci.

M. Prokop 26.10.2010 13:57

Re: Vždyť to píšu!

No a co s tím chcete dělat?

Reálně, ne idealisticky?

M. Prokop 26.10.2010 13:55

Re: Žádný jiný muslimský stát

Irák: Kurdové, Šíité, Irán, Kuvajt. Podporován SSSR.

Sýrie: Libanon opakovaně, Izrael opakovaně. Podporována SSSR

P. Brodský 26.10.2010 13:54

Slečno Kopretino, nutnou podmínkou věcné diskuze je snaha o pochopení názorů potenciálního oponenta.

Já ani nevím, co si přesně pod slovem západní civilisace představujete. Nemohu tedy na ní plivat, i kdybych chtěl, jakože nechci. Křesťanství to rozhodně není, to přišlo z východu. Prvni internacionála, matka politického komunismu, vznikla v Londýně, nacismus vznikl v Mnichově, demokracie v Aténách, genocidní komunista Pol Pot vypracoval svůj program pro Kambodžu na pařížské Sorboně, království prý sestoupilo z nebe na zem v sumerském městě Eridu. Co z toho je "Západní" civilisace a co ne?

Vzrůst významu Evropy v pozdním středověku a raném novověku byl do značné míry umožněn tím, že Evropané měli v té době monopol na prakticky použitelné palné zbraně. Ty ovšem nebyly vynalezeny v Evropě, ale v Číně. Čili již v dávných dobách byl svět silně propojen.

V současné době žijeme, dle mého názoru, již dvěstě let(od vypuknutí osvícenství) v globální multikulturní civilisaci, propojené stále těsněji nesčetně mnoha ekonomickými, politickými, vědeckotechniskými, informačními, demografickými atd vazbami. My, multikulturalisté, si tento fakt propojenosti a z ní vyplývajícího společenství osudů uvědomujeme, akceptujeme jej a akceptujeme také naší společnou odpovědnost za náš společný svět . Monokulturalisté tento společný osud neakceptují, doufají, že se jim podaří vrátit se do totalitního a zároveń separátního světa středověku, eventuelně si  zadrátovat nějaký stát, v němž budou podle vzoru pravěku žít výhradně ve společnosti příslušníků svého jazykového kmene. Komunistům ve státech východní Evropy a etnicky homogenní severní Koreji  se tento pravěký ideál na čas podařilo téměř uskutečnit. Dnes, ve věku internetu, kdy Indové mohou pracovat a dostávat peníze za práci v USA, aniž by opustili Indii a byli dostižitelní americkou byrokracií, je tato koncepce návratu do národně státního pravěku dle mého názoru již zcela nedosažitelná. Dnes žijeme všichni všude. Alespoň ti z nás, kdo jsme na internetu.

M. Prokop 26.10.2010 13:52

Re: Lze srovnávat?

Vyšší náklady a snížení kriminality údajně způsobuje spíš pravděpodobnost odhalení než výše trestu.

B. Jelínek 26.10.2010 13:44

Lze srovnávat?

Čím vyšší trest za krádež tím vyšší náklady pro potencionálního zloděje a pravděpodobně nižší "klasická" kriminalita. Háček je ale v tom, že zase se Vám může teoreticky vyplatit udělat co největší ránu, aby to stálo za to. Já bych ta srovnávání nepřeceňoval, ono to má vždycky svá ale.

JInak se ale zeptám - jaký je de facto rozdíl mezi "daní" a krádeží? Pakliže daně jsou legalizované krádeže tak stát je normální zloděj. A proč nedat zloději co nejméně.