30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Čekání na Kima

Když se Hitler v roce 1939 dostal v Německu k moci, jeho kniha Mein Kampf stala se jednou z nejčtenějších. Je ale těžko říct, kolik tehdejších vedoucích a významných západních politiků jí věnovalo důkladnou pozornost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Trick 8.9.2017 1:23

Jak prosté

Tlustý Kim dobře ví, že jak lybijský, tak irácký diktátor atomovky neměli a také ví jak dopadli.

J. Babička 8.9.2017 2:15

Re: Jak prosté

Mě by jen zajímalo jak ste to oslavil, když se Kaddáfimu podařilo zabít 300 nevěřících v letadle nad Lockerbie. A když Saddám vyvraždoval kurdy nervovým plynem po celých vesnicích, posílal ste mu zdravici? člověče, vy kdyby ste tenkrát žil, tak by ste si stěžoval, že USA má atomovku a Hitler a japonci ne a to je nefér

K. Pavlik 8.9.2017 2:44

Re: Jak prosté

No Kaddafi za to zaplatil tezke penize a doufal, bohuzel blbe, ze to tim vyresi.Trosku soudnosti by neuskodilo.

Saddam nebyl odstranen kvuli plynu ale proto ze si amici vymysleli ze ma zbrane ktere nemel. Opet trochu soudnosti by neuskodilo.

J. Babička 8.9.2017 6:41

Re: Jak prosté

No dělat s Kaddáfiho a Saddáma málem zachránce západní civilisace. ? Hlavní důvod proč jsou tak mezi určitou skupinou lidí oblíbení, že svrhli prozápadní krále a stabilní vlády svých zemí a ustanovili prosovětskou diktaturu. Protože to byli věrní spojenci Tábora Míru, který je vyzbrojoval a jejich prostřednictvím podporoval i různá "osvobozenecká hnutí " tak přesto že nebyli mentálně vybalancovaní, tak se jim vše odpouštělo..ale padli bylo hlavně proto, že najednou nebyl SSSR který by je chránil.

Saddám byl obviněn američany, že má bojové plyny a Yperit. Samozřejmě dodnes jeho přívrzenci tvrdí, že žádné neměl a že to je výmysl. Ovřem kdyby se ulhali, tak to co udělal Saddám bylo největší použití bojových plynů a Yperitu od první světové války. Přesto, že napadl Kuwait, američané se rozhodli válku nad ním nevyhrát, armáda se zastavila a dostal druhou chanci. Podmínka byla, že nebude vraždit kurdy a šia. Kdyby to dodržel mohl by zůstat u moci dodnes. Jenže on již asi v té době zešílel a nedokázal to dodržet.

Je tg škoda, protože Irák byl jediná arabská země, která se mohla postavit na odpor proti Iránu.

K. Pavlik 8.9.2017 9:55

Re: Jak prosté

No dnes je to v Lybii a Iraku lepsi nez tenkrat ze? A to pro koho? Pro mistni lidi nebo pro Evropu?

J. Babička 8.9.2017 20:03

Re: Jak prosté

Ano jak pro koho. Pro občanz Kuwaitu určitě, kurdové jsou rádi, že nebyli vyvražděni , zrovna tak šia, že se zastavilo jejich masakrování. Lybie již byla na rozpadnutí, Kaddafi stále vice byl mimo realitu . Jak kritisuji Óbamu, tak se do Lybie nechtěl zaplést. To udělali Francouzi, spolu s italy a když jim došli sily, tak pohrozili Obamovi, že když nepomůže, tak stahnou vojáky s Afganistanu.

J. Lukavsky 8.9.2017 8:57

Re: Jak prosté

"ze si amici vymysleli ze ma zbrane ktere nemel" No i v našem internetu proběhly zprávy, že se tam ZHN tedy chemické opravdu našly. Pravda nebylo jich moc, myslím se mluvilo o 30 000 chemických bomb a granátů. Jelikož se to ale neomílalo 20x denně a všude tak to nějak zapadlo. No já tam nebyl a neviděl to, ale potom také proběhla zpráva, že myslím Angličané či kdo dokončili úspěšně likvidaci chemických zbraní po Saddámovi. Proč by likvidovali nenexistující zbraně? Že ale Saddám chemii používal na Kurdy je snad nepochybné a že si mohl něco schovat "pro strýčka Příhodu" je také možné. Doma či v Sýrii. Proč by jinak tahal rok inspektory za nos? J.L.

P. Švejnoch 8.9.2017 9:09

Re: Jak prosté

To je škoda, že Tony Blair, který nakonec absenci ZHN v Iráku připustil, nečte "český internet"...

P. Mach 8.9.2017 18:45

Je především škoda, že vy nečtete NYTIMES,

možná byste se pak neztrapnil. Pak je škoda, že Tony Blair se rozhodl na stará kolena vlézt do prdeIe levičáckými křiklounům místo aby hájil fakta. Taky je škoda, že obamova administrativa nálezy ZHN v Iráku tutlala a když masový vrah asad začal masakrovat civilní obyvatelstvo pomocí chemických zbraní, tak že si nikdo si nevzpomněl na to jak Colin Powell v roce 2003 informoval o transportech chemických zbraní a komponent pro jejich výrobu z Iráku do Sýrie.

P. Švejnoch 8.9.2017 19:15

Re: Je především škoda, že vy nečtete NYTIMES,

Ach, konečně mám, pane Machu, jasno - všichni konspirovali, aby Saddáma ospravedlnili, to dá rozum....

.... i když, možná, jen ten Váš... Ostatně - nepřipadáte si občas jako hustě alternativní alternativec, milý pane Machu?

Mně tedy připadáte jako... Ale ne, mé jemné francouzské vychování mi brání vyslovit to přirovnání... :-)

P. Mach 8.9.2017 22:29

Re: Je především škoda, že vy nečtete NYTIMES,

Ano, je mi to jasný, švejnochu, cizí slova ti evidentně dělají problém. Takže raději nic vyslovovat nezkoušej, zas by ses jen ztrapnil. :-)

Oceňuji, švejnochu, když už ti tedy standardně fakta nejdou pod čumák, že ses aspoň protentokrát zdržel komentáře na téma Blaira čtoucího nebo nečtoucího NY TIMES. Tobě by to každopádně prospělo. Příště bys nebyl za debiIa.

http://thepoliticalinsider.com/bombshell-new-york-times-reports-wmds-found-iraq/

M. Prokop 8.9.2017 10:00

Re: Jak prosté

Dost těch zbraní se zřejmě přestěhovalo do Sýrie.

J. Babička 8.9.2017 20:06

Re: Jak prosté

Teprve loni se podařilo soudně vymoci s armády přiznání, že tam ty zbraně byly což tajili, aby nemuseli platit vojákům zasaženým nervovým plynem

P. Beránek 8.9.2017 23:53

Re: Jak prosté

"se podařilo soudně vymoci s armády přiznání,"

A to se "vymocovalo" kde? V Guantanámu?:-)

Zajímavé, že ať dělaly JůEsEj co dělaly, tak tam ty ZHN nenašly, dokonce to i veřejně přiznaly.

I již spomínaný Blair to také přiznal.

Ale naši Dědečkové a Babičky toho vědí mnohem více než sama Usácká armáda.:-)

P. Mach 9.9.2017 0:29

Re: Jak prosté

Sereš si do držky kreténe. Chemické zbraně se v Iráku samozřejmě našly.

http://thepoliticalinsider.com/bombshell-new-york-times-reports-wmds-found-iraq/

P. Beránek 9.9.2017 1:08

Re: Jak prosté

Sereš si do držky kreténe.

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/blair-o-zadne-spiknuti-s-bushem-neslo-zasah-byl-nutny/r~i:article:659275/?redirected=1504911541

https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/215777-bushovi-je-pri-pomysleni-ze-v-iraku-nebyly-chemicke-zbrane-dodnes-spatne.html

Kdyby se ty zbraně skutečně našly tak by je JůEsEj ukazovaly celému světu.

P. Lenc 8.9.2017 9:26

Re: Jak prosté

Bože Trick, až tak blbej?

M. Prokop 8.9.2017 10:02

Re: Jak prosté

I víc.

M. Prokop 8.9.2017 10:01

Re: Jak prosté

A taky Ukrajina, že? Dokonce tím, kdo ji územní celistvost spolugarantoval.

J. Kanioková 8.9.2017 0:59

Pane autore, mám k Vám prosbu..

Pokud vím, tak píšete z Kanady. Mě by moc zajímal Váš názor na tyto informace o Kanadě - díky předem -

Trudeau a Soros vybudují Kanadu s muslimskými migranty (KAPITOLA: Kellie Leitch) - https://www.therebel.media/ezra_levant_september_20

George Soros a kanadská agenda - https://www.youtube.com/watch?v=9aETpLQ7WcM

"Pokus o zničení severokor. odpalovacích základen, v Jižní Koreji přijdou o život miliony!"

Pochybuji, že jen tam.. je to psychopat..

P. Beránek 8.9.2017 0:37

Ach bože, kdyby ti kovbojové dali Kimovi pokoj

nemusel by zbrojit, aby je odradil.

Když ve městě řádí banda gangsterů, která kdekoho napadá a vraždí, a vy si koupíte zbraň, abyste se mohl ubránit, tak je to ohrožování? Ten gangster se asi cítí ohrožen protože už nemůže beztrestně vraždit a navíc by si i ostatní z vás mohli vzít příklad, že jo.

Vietnamci dali Usákům přes držku, spojili se a - a je klid. Koho dneska ohrožují vietnamci? Nikoho.

Tak ať dají ti Usáčtí gangstři Kimovi pokoj a bude po problému.

Fascinuje mne, kolik se najednou vyrojilo neostrých "politologů". kteří dělají z Kima véééliký problém. Ale problém není v Kimovi!

J. Kanioková 8.9.2017 0:48

Nesouhlasím..... Kim je pomatenec..

P. Beránek 8.9.2017 0:59

Re: Nesouhlasím..... Kim je pomatenec..

Já vím. Psali to v novinách a hlásili v Tíví.:-)

K. Pavlik 8.9.2017 2:46

Re: Nesouhlasím..... Kim je pomatenec..

No on je asi vsechno jine nez pomatenec.

M. Prokop 8.9.2017 10:03

Re: Nesouhlasím..... Kim je pomatenec..

Beránek taky. Nic víc se k tomu říci nedá.

P. Beránek 8.9.2017 12:42

Re: Nesouhlasím..... Kim je pomatenec..

Jo, jo, nedá. Holt kde nic není ani smrt nebere, jak se říká.

Když nejsou argumenty, tak se nic říct nedá, že.

M. Prokop 8.9.2017 15:42

Re: Nesouhlasím..... Kim je pomatenec..

Přesně tak. Žádné argumenty neuvádíte, jak zde více či méně trefně několik lidí konstatovalo.

A. Richter 8.9.2017 1:08

Re: Ach bože, kdyby ti kovbojové dali Kimovi pokoj

Problém není v Kimovi, je v Beránkovi.

*8-(

J. Babička 8.9.2017 2:20

Re: Ach bože, kdyby ti kovbojové dali Kimovi pokoj

No mít radost s vítěztví komunismu, a vúbec hajit komunismus, dokáže dnes jen nějaký stalinistický dinosaur. Odkud jste vlastně vylezl?

..

P. Beránek 9.9.2017 0:18

Re: Ach bože, kdyby ti kovbojové dali Kimovi pokoj

O jaké radosti "s vítězství" komunismu to blábolíte. Kde obhajuji komunismus?

Ve Vietnamu to byla čistě vlastenecká válka proti Usáckému gangstrovi. Stejně jako ve čtyřicátých letech minulého století byla v SSSR a jiných zemích VLASTENECKÁ válka proti německým fašistům, tak stejně byla ve Vietnamu i v Koreji vlastenecká válka proti fašistickému JůEsEj.

Skopčáci své zločiny dneska obhajují tím, že oni ve 2. světové válce přece bojovali proti komunismu. Všichni, kteří se bránili byli dle nich komunisté.

Stejně tak i dnes fašistické JůEsEj. I ty, jak je vidět i z vašeho blábolu, své loupení a vraždění ve světě, třeba i v tom Vietnamu a Koreji obhajují nějakým bojem proti komunismu.