8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

SVĚT: Bouře v muslimském světě – mýty a otazníky

Píšu tento text v pátek večer a netuším, co se v muslimském světě odehraje po dnešních pátečních modlitbách. Násilí několika posledních dnů patrně ještě neskončilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 15.9.2012 19:14

Re: Ano, Kopretino,

Ne, Harpyje, Vy nejste muslimkou, i kdyby je to Vaše věc, mně se jen nelíbí Váš antisionismus, toť vše.

V. Čech 15.9.2012 19:14

Re: Smrt za urážku našich bohů!

Jen zabij ty německé psy, bratře, příteli, soudruhu a soukmenovče Kosejku! Vždyť stejně neexistuje žádný Němec bez dědičné viny.

Ano, až nějaký Němec (či jiný Euroameričan, to máš prašť jako uhoď) natočí film urážející naše bohy, v něž věříme - namátkou presidenty Beneše či Gottwalda, nebo prezidenty Klause či V.V.Putina - tak humánní likvidace je JEDINÝM rozumným způsobem jeho konečného vyřešení. A samozřejmě - bude to jen a jen vina toho hrozného Němce (Euroameričana).

S muslimy je to samozřejmě jiná - když bojují proti Euroameričanům, tak je vše v pořádku; ovšem když kladou odpor ruským či sovětským bezpečnostním a ozbrojeným složkám, tak jde o bestiální zločin.

Takže tak.

Vlasti zdar!

V. Čech 15.9.2012 19:03

Smrt za urážku našich bohů!

M. Kosejk 15.9.2012 18:59

Re: Souhlas..

To předpokládáte logické fungování lidské společnosti, ale tak to nefunguje. Lidská společnost spíš dá na emotivní sdělení než na logickou úvahu. A ano, oni si myslí, že Palestinci jsou v právu, zní to bizarně, ale je tomu tak.

S. Netzer 15.9.2012 18:55

Ano, Kopretino,

jsem už léta kryptomuslimkou, a divím se, že jste mě už dávno neprokoukla.

M. Kosejk 15.9.2012 18:54

p.s.

A největší sranda je, že se americká vláda omlouvá za provokativní film, který měsíce ležel nepovšimnut. Dokud ho nějaký muslimský provokatér nenašel a nepoužil k vyprovokování svých spoluvěřících v provokativnímu útoky na ambasády, po kterých zůstali mrtví.

H. Lukešová 15.9.2012 18:50

Re: Souhlas..

Levicová média jsou zhoubou všeho. Kdyby Němci skutečně cítili vinu za holocaust, tak by se do Izraele tolik neztrefovali, (myslím tím veřejné mínění v Německu, které je propalestinské, někteří Němci si myslí, že se Izrael chová k Palestincům stejně jako nacisté k Židům, fuj), levice je vůbec destruktivní, ale škoda slov.

H. Lukešová 15.9.2012 18:46

Re: Nakoula Basseley Nakoula dosáhl svého cíle.

Ano, milá Harpyje, muslimy obhajujete daleké více, než-li Židy a Izrael, kde je Vaše reakce na antisionisty Vlacha, Landu a další. Místo toho se strefujete do Kurase, který si dovolí muslimy kritizovat. Vy Izrael nenávidíte.

M. Kosejk 15.9.2012 18:46

Re: Souhlas..

Sama přece píšete, že tohle je evropským exportem do US. Co si budeme povídat, průměrného Amíka hodně poznamenalo 11/9  - a všechy ty řeči o tom, že si tohle Američani zasloužili - mimochodem i o tuhle bizarní myšlenku se výrazně zasloužila evropská levice. Američani mají teď docela komplex. A Německo se ještě nevzpamatovalo z Hitlera.Je to docala pochopitelné, ta doba, co uběhla od války, je z hlediska historie mžik. A teď se snaží být hodnější než nejhodnější. A ostatní západní státy (s Francií v čele) toho komplexu zneužívají. Mi někdy připadá, že Němci snad holocaust považují za nějaký svůj dědičný hřích, kterého se snaží zbavit i za cenou sebezničení. Můžou za to zejména novináři a filosofové (všechno levičáci vychovaní levicovými učiteli), kteří už dlouhá desetiletí vytváří mediální virtuální realitu, která ve finále determinuje způsob veřejné diskuse, která ústí v konkrétní společenské postoje a nálady, volební výsledky a konkrétní politická rozhodnutí. Média naši společnost strašlivě zmasírovala.

H. Lukešová 15.9.2012 18:44

Re: Jak je ale možné, že na obranu tvůrců filmu "Nevinnost muslimů" se nepostaví přední intelektuálové, umělci, politici a další osobnosti západního světa?

Tak jest. Sebemrskačství, oikofobie, zbabělost, levičáctví, tyto "hodnoty" nás přivedou do záhuby a levičáci budou běsnit proti autorovi, dále antisionisté a tak.

J. Kanioková 15.9.2012 18:33

Pro mě je islám pravěk..

S. Netzer 15.9.2012 18:27

Nakoula Basseley Nakoula dosáhl svého cíle.

Vzbudil hněv a nenávist u muslimů. Biografie provokatéra je velmi pohnutá. Producent drog, podvodník, bankrotář. Asi povandruje zpátky do vězení.

Ale autor článku se ho zastává, ve jménu svobody projevu. Si tacuisses, autore.

T. Zajicova 15.9.2012 18:21

Re: Souhlas..

Pravda. Nicmene Obama je symptomem americke kulturni levice, ktera byla mimo jine ''vychovana'' nemeckym kulturnim (politickym) porozumenim.Nemecke kulturni (spolecenske) spicky prichazejici do Statu v 40tych letech 20teho stoleti a ovlivnujici mysleni americkych elit. Kdyby to nebyl Obama, byl by to nekdo jiny se stejnym elitistickym porozumenim moci a lidske prirozenosti, kterou je nutno manipulovat. Jinymi slovy, totalnim neporozumenim reality. S Obamou to jenom prislo prisolene sebenenavisti americkych elit, vzhledem k jejich prilis bile kuzi. Jakakoli kritika Obamovy politiky, je pak predefinovana na rasismus a utok na prvniho presidenta v americke historii, ktery se dostal do Bileho Domu na zaklade pozitivni diskriminace.

M. Kosejk 15.9.2012 18:02

Re: Překvapujete mně.

Cituji: "Vaše "argumentace" je ale tak hloupá, že o nějakou výměnu názorů nestojím." Ano, přesně, o jiné názory nestojíte a považujete je za hloupé - a nejsem první, komu jste to řekla. Tak se nebudeme namáhat.

S. Netzer 15.9.2012 17:58

Překvapujete mně.

Doposud jsem si nevšimla, že byste zde prezentoval nějaká "fakta".

Kdybych s Vámi chtěla pokračovat v diskusi, tak bych Vás vyzvala, abyste ta fakta vyjmenoval.

Vaše "argumentace" je ale tak hloupá, že o nějakou výměnu názorů nestojím.

Dzp.

J. Kanioková 15.9.2012 17:57

Souhlas..

Obama je neštěstím nejen Ameriky, ale celé euroatlantické civilizace !

J. Kanioková 15.9.2012 17:54

Jak je ale možné, že na obranu tvůrců filmu "Nevinnost muslimů" se nepostaví přední intelektuálové, umělci, politici a další osobnosti západního světa?

Protože jsou prolezlí politickou korektností a srabi !

Článek je výborný a jsem moc ráda za NP, kde se na politickou korektnost nehraje..

M. Kosejk 15.9.2012 17:49

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Ano, již jsem si všimnul, že vás nezajímají žádná fakta a žádné názory, které by mohly narušit vás pohled na svět. Koňům se dávají klapky na oči, aby koukali, kam mají. Vy jste si namontovala do očí klapy imaginární, ale o to funkčnější. A tak se můžete rovnou pomodlit, mám tady jednu pro vás na míru:

Pane, chraň mě před tím, abych věděla, co nepotřebuji vědět. Chraň mě i před tím, abych věděla, že existují věci, o kterých nevím. Chraň mě před tím, abych věděla, že jsem se rozhodla nevědět o věcech, o kterých jsem se rozhodla nevědět. Amen. (D. Adams - Převážně neškodná)

Ale ještě se k tomu pojí jedna důležitá modlitba:

''Pane, pane, pane...'' Je lepší začínat pro jistotu takto. Člověk nikdy neví. ''Pane, pane, pane. Chraň mě před následky výše uvedené modlitby. Amen.''

S. Netzer 15.9.2012 17:39

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Ještě jste si nevšiml, pane Kosejku, že mě Vaše tušení, a co by bylo kdyby, nezajímají?

L. Písařík 15.9.2012 17:38

To by Obamam nesměl být muslim.

Viz stránky Oty Ulče.

M. Kosejk 15.9.2012 17:33

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

To ani nepotřebuju dělat, už to tuším. Nehájila byste mě. Prostě byste nebyla konzistentní a neuplatnila byste na mne stejný mustr, jaký používáte na současné muslimské řádění. Už jen v komentářích u tohoto článku jste projevila silnou ochotu účelově ohýbat principy svobod, které patří mezi základní kameny naší civilizace. 

S. Netzer 15.9.2012 17:19

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Tak je zabijte, a pak uvidíte, jak budu reagovat.

S. Netzer 15.9.2012 17:18

Papež Benedikt XVI zřejmě také "fandí" muslimům.

Dokonce ho podezírám i z pravdoláskismu. 

To, co si dovolil vyslovit v Beirutu, musí pobouřit každého roduvěrného Čecha ateistu.

M. Kosejk 15.9.2012 17:07

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

No co, asi budete považovat za spravedlivé, když zabiju pár Němců, Poláků a Rakušáků, až nějaký neznámý Němec natočí nějaký amatérský filmík, který bude urážet to, v co věřím. Doufám, že se mě zastanete s tím, že na vině je ten anonymní filmař. :)))

T. Zajicova 15.9.2012 16:54

Opravdu?

Zakladni problem je fundamentalni amaterstvi americke zahranicni politiky na strednim vychode. Situace je mnohem horsi nez vroce 1979. Obamova zakladni pozice v zahranicni politice je definovana sebe ustanovenou inferioritou. Obamova zahranicni politika je postavena na politicky kalkulovane slabosti Spojenych Statu. Jinymi slovy appeasement v zahranicni politice je vymenen za melky diktatorsip v domaci politice. Americky State Department se omlouva zfanatizovanemu davu za americkou svobodu slova, misto aby branil svoji vlastni zemi. Americka vlada pronasleduje producenty amaterskeho filmu v momente, kdy americke a nemecka ambasada hori. To nejhorsi divadlo vsak lezi v Obamove horecne snaze nepripustit setkani s hlavou Israele, zatimco se egypske Muslimske bratrstvo triumfalne chysta navstivit Bily Dum.Obama musi appease tyrany muslimskeho bratrsva, protoze jsou to prave tito lide, kterym dnesni americka vlada sverila exekuci svych politickych planu.Situace, kterou Obama vykonstruoval ve sve narcisisticke hlouposti, stavi zapad do situace nedohledneho chaosu na stredim vychode,regionu na kterem energeticky zavisi. It''s not the film, STUPID!

M. Kosejk 15.9.2012 16:53

Re: Náboženská svoboda, nebo svoboda projevu?

Oni i ti Iránci tvrdí, že jejich soudy jsou nezávislé, ale to je fuk. Já jsem chtěl jenom říct, že do těhle věcí by neměl zasahovat stát. Jednou máme individuální svobody, tak je musíme brát i v situacích, kdy nám to příjemné není. A tady se zcela jistě nejedná o nějaké přímé výzvy k násilí, ale jen o provokaci (a možná to dokonce i ti dotyční mysleli vážně).

A já se nemůžu smířit s tím, aby svoboda slova byla pojímána selektivně - křesťany, židy, komunisty, konzervativce... všechny můžeme provokovat (a děláme to), ale jen ne muslimy, protože muslimové jednají afektivně. Nezdá se vám to trhlé?

S. Netzer 15.9.2012 16:53

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Musím Vám opět odporovat, pane Čechu. "Fandím" muslimům, a proto ve mně není ani slušnosti, ani vzdělání.

Důkazem mého "fandění" muslimům je, že nepokládám reakci marxisty a muslima, narozeného v Kenyi a jeho ministryně zahraničí za poklonkování bezcenným semibestiím. Zato ale reakci mormona, narozeného v USA, za neomluvitelné politické faux pas. Jak píše Spon: "V těžkých chvílích očekávají Američané - republikáni, tak jako demokrati - že se národ semkne."  ("In solchen schwierigen Augenblicken erwarten Amerikaner - Republikaner wie Demokraten -, dass die Nation zusammensteht.")

Mormon se této zásadě zpronevěřil a rozbil další porcelán.

L. Orlita 15.9.2012 16:07

natočte porno s Ježíšem,

co se stane? Církve vydají pár odsuzujícíhc prohlášení, ale křesťané nikoho zabíjet nebudou. Avšak život Mohameda je velmi, velmi problematický a takovým osobnostem jako Ježíš a Budha, nesahá ani po kotníky. O islámu se tudíž nemusím vyjadřovat vůbec.

J. Vintr 15.9.2012 13:31

Re: Pro autora: Vy jste šílenec či co?

oni (nacisti) točili a vydávali ...

V. Čech 15.9.2012 12:59

Re: Muslimové jsou naši SPOJENCI !!!

Hahahahaha!

Vy že stojíte při Muslimech víc než při Židech?! Vy?!?! U Ramónova cepínu, to je ale psina!

Vždyť přece KAŽDÝ vidí, že Vy jste již Evropanka, osoba nám Čechům již NAPROSTO odrodilá - a jako taková podporujete ne naše, ale EUROAMERICKÉ (žido-křesťanské) pahodnoty.

No, pravda, mezi těmito pahodnotami ční i tzv. úcta k víře resp. názoru jednotlivce, ale to nic nemění na faktu, že ta "nejmenovaná osoba" je SKVOSTNÝM konglomerátem sudokopytnice a nosnice.

Vlasti zdar!