26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

ŠVÉDSKO: Tendenčně o diskriminaci Romů v Česku

Články nelze klasifikovat jinak než jako tendenční, jednostranná, politicky korektní a prolhaná vylíčení postavení Romů v Česku. Narodil jsem se stejně jako on v Praze a vyrostl v Československu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 19.4.2016 8:44

Jednoduchá fakta, jak pravil před 20 lety

tehdejší generální prokurátor Šetina, Češi se NIKDY nesmíří se zhoršením bezpečnostní situace na ulicích. Pokud někdo v případě jejího zhoršení VĚROHODNĚ slíbí, že ji zajistí, zvolíme ho bez ohledu na cokoliv dalšího!

Střední a starší generace si dobře pomatuje, kdo a jakými prostředky ji dokáže zajistit. Vše ostatní je irrelevantní!

J. Pražák 19.4.2016 8:04

A co na to ČR?

Je podivné, že státní orgány ČR nechají takovouto dehonestaci v zahraničním tisku bez potrestání. Autora očeňujícího článku by měl stát žalovat minimálně pro pomluvu.

J. Pleva 19.4.2016 18:01

Re: A co na to ČR?

Doneslo se mi, ze si velvyslanec zavolal rodinu Pallasu na pohovor, co je vede k takovemu pomlouvani Ceskeho naroda, ci statu. Ale souhlasim, ze by to Cesko melo rozmaznout. Jelikoz to zrejme ve Svedsku vyslo v cele rade novin, a to bez komentare, zustane cesky narod v povedomi Svedu jako totalni rasiste. Hodno politovani, i kdyz je to jen mala ukazka zdejsiho blazince.

J. Kovaříček 19.4.2016 3:55

Snadné řešení

Je to jednoduché. Pallas a spol se mohou zasazovat o to, aby čeští Cikáni byli přesídleni do Švédska, ať nám tam předvedou ty jejich techniky přizpůsobování. Do té veletolerantní země je mohou zavézt lidé Pallas, Uhl, Šabatová, Stropnický a další. Rád přispěji na letenku, za podmínky, že to bude letenka pouze jednosměrná.

B. Hamáček 19.4.2016 7:28

Re: Snadné řešení

Ty zmíněné levičáky bych přibalil jako prémii, hlavně ať se už nevracejí , ani jeden ! Také rád přispěji.

Z. Rychlý 19.4.2016 7:54

Re: Snadné řešení

Už někdo organizuje sbírku)§úů ? Přidám se !

Š. Hašek 19.4.2016 11:20

Re: Snadné řešení

Obecně souhlas.

Když někdo chce distribuovat běžence po Evropě (to není Kotleba, to řekl vysoký komisař brusele, myslel jsem nejdřív, že je řeč o ranní distribuci čerstvého pečiva, valil jsem oči - a bude to tedy určitě vysocekorektněprávařsky), mohl by se též provést odjezd cikánů za lepším do Švédska. Posílí to genom, rozpumpuje ekonomiku, stejně Šabatka hlásí furt nahoru, že je tady bijeme a dostávají nízké diety ........

Zaplatí brusel, fondy na traveling do zemí "kde se nediskrimunuje" jsou. A může se začít začleňovat, soudružka Šabatová poradí, vedoucím každého vagonu bude nějaký klinikář. Jednosměrně.

J. Chaloupka 19.4.2016 2:42

Dnes už žádní "žurnalisté" nejsou, jen si někteří prodavači

emoci vydělávají na živobytí psaním emocionálně nabuzených článků, které jiní prodavači emocí tisknou v novinách nebo na různých webech. To je celé.

Z. Rychlý 19.4.2016 8:02

Re: Dnes už žádní "žurnalisté" nejsou, jen si někteří prodavači

Je tomu tak. Je tu ještě další příčina - čtenář. Novinář a čtenář jsou spojené nádoby. Někde se ve spojených nádobách přelívá ekonomika, někde technické informace, no a někde se přelívá totální žumpa. Novinář něco přizvrací a čtenář omámený plyny konzumuje svou dávku. Všichni jsou spokojeni. Svůj k svému.

Jaký čtenář, takový novinář a naopak.

M. Červeňák 19.4.2016 2:05

Pallas nejspíš jako obvykle pouze přetiskl to, co

pro něj vyprodukovala místní levičácká sebranka, včetně Šabatice, Uhla, Urbana, Šiklové, Stropnického a podobných nasrávačů do vlastního hnízda...

J. Anděl 19.4.2016 2:02

musí rasista nenávidět všechny jiné rasy?

Hele já souhlasím s tím, že Češi nejsou v principu obecně rasisti. Protože ten termín je špatnej a navíc je - ne-li rasistickej, tak rozhodně trpí zevšeobecňováním vůči Čechům, což je opak xenofobie.

Jak ovšem už pár let sleduju debatu na tohle téma, přeci jen vidím, že jsou argumenty, které se opakují celkem pravidelně. Jedním z nich je argument, že Češi nemají problém s Vietnamci či Ukrajinci. Ovšem to je trochu nesprávně použitý argument, myslím. Problém rasismu tkví v odsuzování příslušníků nějaké rasy obecně, bez ohledu na charakter či jiné vlastnosti konkrétního jednotlivce. A k tomu stačí postoj k jedné rase. Nemusejí mít neradi všechny jiné rasy než vlastní. Nebo ne?

P. Vaňura 19.4.2016 8:51

Je téměř nemožné zjistit vlastnosti konkrétního jedince

Proto Američané, aby nikoho nemuseli dehonestovat např. označením "nespolehlivý," zavedli svého času pojem "bezpečnostní riziko." Např. imigrant z Československa byl z 99% antikomunista, ale v jednom procentu případů to mohl být agent StB.

Cikán prostě V PRŮMĚRU, obecně představuje několikanásobně větší bezpečnostní riziko, než příslušník většinové populace. A protože příslušník většinové populace těžko dokáže prověřit každého jednotlivce, musí generalizovat!

J. Anděl 19.4.2016 9:57

Re: Je téměř nemožné zjistit vlastnosti konkrétního jedince

No, to je vcelku normální.

Jak píšu tady jinde pod panem Prokopem, nevýhoda je absolutní pejorativnost toho termínu.

M. Prokop 19.4.2016 9:06

Re: musí rasista nenávidět všechny jiné rasy?

Nejde o rasu, jde o chování. A pouze u cikánů obě věci prakticky splývají.

J. Anděl 19.4.2016 9:54

Re: musí rasista nenávidět všechny jiné rasy?

To je těžký. Rasismus není dobré slovo. Označuje něco, co lze nalézt prakticky všude, po celém světě, u všech národů, u velkého množství lidí. Ale to slovo je pejorativní a z té věci to dělá cosi apriori špatného.

Přitom bych se vsadil, že slavní indiáni taky byli rasisti.

P. Vaňura 19.4.2016 14:16

Pokud to náhodou nevíte, jeden indiánský kmen měl

ve svém jazyku jen dvě formy, totiž "naši," tedy náš kmen a "nepřátelé" což byli všicjni ostatní bez ohledu na to, byli li to Indiáni, běloši nebo černoši. Tak to prostě je. V subsaharské Africe toto dělení mnohdy platí, s určitými korekcemi, dodnes.

J. Anděl 19.4.2016 15:33

Re: Pokud to náhodou nevíte, jeden indiánský kmen měl

Nevěděl jsem to, ovšem nepřekvapuje mě to. V jistém smyslu toto pojmové rozdělení na "my" a "všichni ostatní" máme i my. Jen jsme dál v tom, že ty ostatní ještě různě strukturujeme.

Logicky pak ovšem někdo, kdo žije v promísenější společnosti lidí, mezi "my" počítá větší spektrum třeba ras či národností, kdo žije v uzavřenější společnosti, má to "my" poněkud jednobarevnější. No, a ten první pak může z toho druhého dělat rasistu.

Ovšem tou "společností" nemyslím prostě obyvatele určitého místa, ale sociální okruh toho člověka. Jeho kámoše, kolegy, známé, rodinu, bratry a sestry v církvi atp.

Druhá věc pak je, že různí lidé mají různou tendenci či potřebu vinit ze svých problémů druhé. Někdo to má položené zdravě a racionálně, někteří mají tendenci k projekci. Pak může určitou skupinu lidí vidět zkresleně. A je-li to zároveň agresivní typ, je zaděláno na nácka. Šoupnout ho do stejné skupiny s někým, kdo "to vidí zdravě", je blbost.

Hodně slov, to jsem celý já, sry :-)

K. Křivan 19.4.2016 0:23

Ten Pallas by potřeboval

dostat pořádně přes držku.

I. Dekyský 19.4.2016 0:37

Re: Ten Pallas by potřeboval

Takových by bylo. Levičácký pomatenec Pallas se v ničem neliší od drtivé většiny tuzemských, respektive unijních presstitutek. Stejně bezcharakterní, prolhané, neskonale blbé, neužitečné, permanentně škodící parazitické NIC. Dokonce bych řekl, že se v ničem neliší od drtivé většiny absolventů všech humanitních sra*ek.

A. Alda 19.4.2016 12:39

To si nemyslím.

Pokud to pomůže odradit migranty, jen ať píše po celém světě, jak jsme zaujatí proti všem s tmavší pletí.