17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

ŠVÉDSKO: Jaké bývávalo a jaké je

Po všech tvrdých slovech na adresu dnešní švédské politiky a stavu společnosti (viz můj příspěvek Doufám, že se Zemanův sen nenaplní z 23.2.) je čas pro trochu nostalgických vzpomínek, v nichž se city derou na povrch. Poté se však nedá vyhnout dalšímu popisu dnešní skutečnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 19.3.2018 12:24

Re: Jednoduchá otázka:

Kdybyste četl pořádně, dočtete se.

J. Dlouhy 19.3.2018 22:54

Re: Jednoduchá otázka:

Pane Mertl, mam vasemu prispevku rozumnet tak, ze vsichni obyvatele Ceska, kteri se tady na NP vyjadri kriticky vuci pomerum v Cesku by se hned meli odstehovat nekam jinam?

F. Houžňák 19.3.2018 9:27

To celé není nic nového, to už stojí v židovské a křesťanské

bibli, že pýcha, zpupnost a protivení se božímu řádu (pro ateisty: nebrat v úvahu přírodní zákony a domnívat se, že je lze bez následků ojebat) budou potrestány. Tak to holt chodí a kdo se ze svého poblouznění včas neprobudí, bude zničen, ať už pánembohem nebo přírodou.

F. Houžňák 19.3.2018 9:18

Ano, nicméně amalgám jedovatý NENÍ, rozhodně ne víc,

než řada jiných věcí, co si strkáme do huby, boj proti očkování je ideologická záležitost zpovykanců a těch, co z toho - na hřbetech těch poté postižených - vytřískávají peníze, a alternativní medicína je v naprosté většině podvod.

R. Gramblička 19.3.2018 12:55

Re: Ano, nicméně amalgám jedovatý NENÍ, rozhodně ne víc,

je či není, to přeci nemůže být problém testováním zjistit. Jen to musí testovat instituce nenapojena na státní cecík či soukromou lobby

Z. Lapil 19.3.2018 13:41

Re: Ano, nicméně amalgám jedovatý NENÍ, rozhodně ne víc,

Problém to být může a nepochybně je, protože člověk ho má v puse desítky let a jeho vliv je nepochybně menší, než třeba vliv kouření A pohybové lenosti A výfukových plynů A ekologického "dřevěného" kouře z krbu a kdečeho vůbec. Takže to zkuste rozplést. I kdyby se to povedlo, skončíte u statistiky typu "zaplombovaní mají o 5% (?????) větší pravděpodobnost, že dostanou Parkinsona před 80. rokem věku". Jistě lze najít, jak to s těmi čísly a následky opravdu je, ale jsem si dost jistý, že o pravděpodobnosti řeč bude.

Přeskočím k očkování, protože mi přijde jednodušší: tvrdit, že očkování je 100% bezpečné, to si asi nikdo soudný nedovolí. Přesto očkujeme, protože (čísla si naprosto vymýšlím) skutečnost, že jedno mimino z miliónu bude mít dva dny horečku je nepatrná proti skutečnosti, že na příslušnou chorobu zemře 1000 dospělých z téhož miliónu.

Ano - můžeme debatovat, co je přijatelnější, ale nakonec skončíme u otázky zákazu léčby čehokoliv, protože "co bůh činí, dobře činí".

F. Houžňák 19.3.2018 14:03

No tak to otestujte, ne, co se pořád dovoláváte

nějakých nezávislých institucí, vy jste přece nezávislý dost a určitě víte, jak to udělat. Kdybyste trochu pohnul myší, tak byste zjistil, že je to už dávno uděláno, ale na to jsou volači po "nezávislých institucích" zpravidla líní. A taky si pod "nezávislou institucí", co má přezkušovat nějaká přírodovědná či biologická či chemická fakta, představují zpravidla grupu složenou ze sociologů, hloubkových psychologů a genderistek, aby jó "nebyli napojení na zájmové skupiny". Každá vědomost o zkoušeném problému jim je apriori podezřelá. A kdybyste zapojil mozek, tak byste zjistil, že kdyby bylo po vůli "soukromé lobby napojené na Big Pharma a na zubaře", tak by se už amalgám dávno nepoužíval - on má totiž z jejich pohledu ohromnou nevýhodu v tom, že je levný a dlouho vydrží. Kdyby dělali zubaři zuby jenom z keramiky a různých syntetik, tak by vydělali daleko víc. Vy odborníku.

P. Lenc 19.3.2018 9:03

Ano,

sebevražda se dá provést různým způsobem.A tímto sebevražedným socialistickým morem je prolezlá celá Evropa.Varující čtení.

S. Netzer 19.3.2018 8:43

"Na knižním veletrhu v Göteborgu

byl zakázán přístup vydavateli Nya Tider (Nové časy, šéfredaktor Vávra Suk, českého původu), příliš svobodomyslným novinám."

Vávra Suk (born 18 March 1973 in Prague, Czechoslovakia) is a nationalist politician in Sweden. ... In late 2012, he became the editor of the newly founded Nya Tider. He is the registered owner of the domain for Free West Media, A PRO-RUSSIAN, conservative news aggregator.

FUJ!

J. Kanioková 19.3.2018 9:07

Samozřejmě,

kdo nemyslí a nejedná stejně s místní věrchuškou, je PRO-RUSSIAN. Jako přes kopírák všude v EU

S. Netzer 19.3.2018 9:12

Re: Samozřejmě,

Co takhle pokusit se toto, podle vás údajné nařčení vyvrátit nějakým argumentem, místo hysterického výkřiku o "věrchušce"?

J. Jelínek 19.3.2018 9:29

Re: Samozřejmě,

Když ona ta "věrchuška" paní soudružce Kanioková tak pěkně evokuje staré, dobré časy.

R. Tesařík 19.3.2018 9:39

Re: Samozřejmě,

človíčku, človíčku.

J. Kanioková 19.3.2018 10:26

Soudruh jste vy, pochlubte se,

co jste dělal proti minulému režimu ?

R. Tesařík 19.3.2018 9:38

Re: Samozřejmě,

Váš argoment je, že někdo něco napsal o časopisu Nya Tider. Nic víc. Hmmm

L. Severa 19.3.2018 10:15

Re: Samozřejmě,

Což je přesně Váš způsob. Když s nějakým článkem nesouhlasíte, dokážete vyvracet bod po bodu.(!!!!)

M. Vondráček 19.3.2018 10:31

Re: Samozřejmě,

Co takhle nějaký argument z Vaší strany :-)

R. Gramblička 19.3.2018 12:58

Re: Samozřejmě,

aha, tak vy někoho obviníte, že je dejme tomu pedofil a dotyčný má dokázat, že není? Spravedlnost si představujete opravdu zvláštně.

J. Dlouhy 19.3.2018 23:09

Re: Samozřejmě,

Naprosto presne, pani Kaniokova, Vavru Suka, i jeho rodice, znam osobne, a pravidelne ctu Vavrovo noviny. Vavra je naprosto solidni a slusny clovek, jen pise kriticky o problemech, ktere se ve Svedsku nesmi verejne diskutovat. Za to ma ty nalepky...

T. Hraj 19.3.2018 10:24

Re: "Na knižním veletrhu v Göteborgu

Chápeme, že je to ultrapravicový nacionálně rasisticky populistický proruský extrémista. Z veletrhu přeci nevyloučíte normálního člověka, že. Ještě že se dnes dělají tyhle předtištěné nálepky. Je s tím vylučováním mnohem méně práce.

S. Netzer 19.3.2018 10:48

Re: "Na knižním veletrhu v Göteborgu

Švédské zákony neznám, a jestli je Vávra Suk "normální člověk", nemohu posoudit.

Organizátoři zřejmě nestáli o to, aby se tam dělo něco podobného jako na knižním veletrhu ve Frankfurtu. https://www.welt.de/kultur/literarischewelt/article169656233/Es-ist-das-Worst-Case-Szenario-einer-Buchmesse.html

J. Kanioková 19.3.2018 11:01

Jo, jo,

u článku na Weltu -

KOMENTÁŘE (158)

Po 7 dnech byla tato stránka zakázána.

S. Netzer 19.3.2018 11:19

Re: Jo, jo,

Nechápu, co jste chtěla sdělit, ale pokud vám ten odkaz nevyhovuje, tak vám mohu nabídnout celou řadu jiných. Stačí napsat. Je to ovšem všechno mainstream.

J. Kanioková 19.3.2018 12:13

Nápodobně

J. Jelínek 19.3.2018 8:01

To je pámbu tresce

za to, že obléhali Brno, vyrabovali Beroun, drze rozsekali na nudle u Jankova císařské voje a ukradli Ďáblovu bibli z císařské kunstkamery. Však oni už je ti saracéni srovnaj. Děti z Bullerbynu i Pipi dlouhá punčocha budou trpět za hříchy svých otců.

Č. Berka 19.3.2018 7:58

Autora chápu

taky by se mi nelíbila taková změna...je mi ale záhadou, proč lidé, jako on se zapojí do nějaké amalgámové války nebo podporují "alternativní" vědu... Nese to s sebou ztráta dosavadních jistot?

J. Pleva 19.3.2018 11:01

Re: Autora chápu

Jo, pane Berko, šel jsem do té války, protože jsem viděl tu lež, a protože jsem jí sám byl poškozen na zdraví. Kdybych to neudělal a věřil dál prolhanému státu a zubařskému fochu, tak bych tady už nebyl. Měl jsem štěstí, že jsem díky své profesi pochopil, že i v hubě dochází ke korozi a uvolňování jedovatého kovu. Jenže tohle myšlení není ani dnes ještě politicky korektní, jak je vidět i na českém předsedovi stomatologické komory p. Šmuclerovi. Jede se dále ve lži.

Jestli myslíte "ztrátu dosavadních jistot" z mé české minulosti tak je to jen směšné!

Č. Berka 19.3.2018 12:03

Re: Autora chápu

http://www.osel.cz/6624-jsou-opravdu-amalgamove-plomby-nebezpecne.html

J. Pleva 19.3.2018 12:45

Re: Autora chápu

V otázce amalgámu je to přesně jako s mainstream-medii: Nemůžete tomu věřit a musíte si sám získat informace, které nejsou politicky korektní. Lžou i když se ohánějí vědou a 200-letou zkušeností. Bohužel na to doplatily miliony pacientů, zrovna jako teď doplácejí lidé na migrační multikulti-ideologii. Lež se opakuje!!!!

Č. Berka 19.3.2018 12:20

Re: Autora chápu

s tou ztrátou dosavadních jistot jsem to nemyslel ve zlém- naprosto chápu, že vám vadí, že se Švédsko tak moc změnilo. Jsem docela "sluníčkář" ale zároveň si myslím, že když je něčeho moc, tak je toho příliš. Přeji vám a Švédsku, aby ti, co rozhodují o jeho budoucnosti dostali rozum.