20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

SLOVENSKO: Čaputová odchází - škoda

Někdo ji miluje, jiný nenávidí, málokomu je lhostejná – a na Slovensku, kde jsou hlavy většinou ještě horčejší než u nás, je Zuzana Čaputová předmětem tu obdivu téměř až nábožného, tu otevřeně vulgární nenávisti, která se neštítí výhrůžek smrti ani její rodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 21.6.2023 12:40

Klid.

Plebs jsou vždy ti druzí, s odlišnými názory, než mám JÁ!

R. Lávička 21.6.2023 10:45

U nás noty k volbám rozdává farář. Neboť s jeho řadou věřícím koho volit přijde nebe na zemi.

R. Gramblička 21.6.2023 8:14

článek plný dojmů, od reality na hony vzdálený. Pan Dřevojánek by mohl informace čerpat i odjinud, než jen od fanoušků prezidentky (denník N, SME, Aktuality.sk), třeba od Romana Michelka či Daga Daniše (Štandard.sk)

R. Gramblička 21.6.2023 8:15

PS: málokterý prezident SR si s ústavou vytíral zadnici tak často, jako Zuza Čaputová

V. Církva 21.6.2023 8:16

Zkuste to prosím trochu předzpracovat a poslat linky. Pročítat a studovat weby celý den sice můžem, ale za to mi Mečiarovci a Ficova mafie nestojí.

R. Gramblička 21.6.2023 8:48

Štandard - Prezidentka pokračuje v stopách Andreja Kisku (standard.sk)

Štandard - Sladké mámení (standard.sk)

Čaputovej prejav v Európskom parlamente bol útokom na slobodu prejavu – !Argument (casopisargument.cz)

Requiem za Čaputovú - YouTube

R. Gramblička 21.6.2023 8:50

nedalo to sem jako odkazy, takže si to musíte dát do vyhledávače. krom toho, ty nejtrefnější komentáře uložené nemám, stálo by to dost času je opět vyhledat, tak aspoň něco

V. Pokorný 21.6.2023 7:49

Další komentátorské pako píše o té slovenské barbíně. Jako kdyby nastal konec světa. Fuj...vypatlanci s jedničkou. Jak tenhle, tak i pan Neff. V tomto případě.[UA]

V. Církva 21.6.2023 7:34

Progresivismus s jeho projevy multikulturalismu, homosexualismu,.... nemám rád.

Přesto doporučuji článek pan Kelichbara o fandění týmům.

Čaputová je totiž proti mafiánskému Slovensku s Ficem slušná, příjemná politička. Naději do ní vloženou tak nezklamala.

S článkem až na to že mohl trochu srovnat popisem toho, co se dnes na Západě děje, že už není ve všem následování hodný bych tak jinak souhlasil.

V. Šťastný 21.6.2023 7:33

Sorošova ficka odchází. Žádná škoda.

V. Církva 21.6.2023 7:35

A už jsi se někdy zamyslel nad termínem povrchní?

V. Šťastný 21.6.2023 7:37

Ano, je to spíš váš problém.

V. Církva 21.6.2023 7:43

Jenže o ficce jsi psal ty, já jsem jen tak bez argumentů nenapsal že jsi ficka či plebs.

A. Stárek 21.6.2023 7:53

Škoda, že poslední slovo nebylo "idiot".

L. Šimon 21.6.2023 7:20

Jj. Jen je zajímavé, že já (plebs) Váš článek mohu dočíst až do konce. Jestli hlavní problém není ten, že vy s tou jedinou správnou pravdou s námi nemluvíte, neposloucháte a nepřdmýšlíte nad našimi výhradami. Prostě z nás uděláte proruské šváby, Putinovi přisluhovače a odpůrce toho jediného západního štěstí. Zbytečný a zlý článek.

R. Langer 21.6.2023 7:25

Článek ne. Autor. ;-)

R. Gramblička 21.6.2023 8:17

článek taky. Zlí lidé obvykle dělají zlé věci

V. Církva 21.6.2023 7:41

Souhlasíš tedy s tím, že Ukrajinu okupuje Rusko neoprávněně nebo ne? Pokud ne, proč to řešíš, nech to takovým.

Pokud něco vypadá jako kachna, chodí jako kachna, kváká jako kachna ... bude to nejspíš kachna. Když někdo mluví jako z ruské televize, chová se jako na ruském webu a není Rus, je to proruský šváb.

Ano tak snadné to je.

L. Šimon 21.6.2023 7:53

Ano, to je přesně ta jednoduchá zkratka ke které není potřeba mozek, který si dá soivislosti dohromady poté je vyhodnotí. Ale nenadávejme si tu zbytečně. Mám doma dobrý 25 letý rum, přijeďte na skleničku, třeba si budeme umět popobídat i bez toho, že bychom se navzájem napadali.

R. Gramblička 21.6.2023 8:20

pro vás asi ano, pro nás ostatní nikoli. Problém s Čaputovou nelze zredukovat jen do Rusko-ukrajinského konfliktu

J. Kostelanský 21.6.2023 7:18

Odchod Čapútovej je najlepšia správa zo slovenskej politiky za posledné roky. Je, resp. bola typický rychlokvasený mediálny produkt, za ktorý zaplatili Amíci prostredníctvom softérovej firmy ESET. Plus Sorosove peniaze, ktoré financovali neziskovku, v ktorej predtým pracovala. Pred pár dňami priamo zástupca Sorosovej "nadácie" na Slovensku v TV potvrdil, aké stámilióny korún každý rok táto nadácia pumpuje do Slovenska v záujme "šírenia liberálnej demokracie". Snáď to video dohľadám a dám naň link neskôr.

Áno, Čapútová bola možno slušná, ale len pre ľudí z jej ideologického tábora. Pre tých s iným názorom nemala žiadne pekné slovo. U nej úplne absentovala základná vlastnosť prezidenta - nadstraníckosť. Zvlášť v prípade, kedy prezidenta volia priamo občania. Politicky vyspelý prezident by mal mať schopnosť rozlišovať medzi jeho politickým presvedčením a úlohami prezidenta. Tou hlavnou úlohou je ľudí spájať a riešiť prípadné politické krízy. Čapútová však rozdelila Slovensko viac ako Mečiar a politické krízy nechávala vyhniť. Len a len jej vinou budú predčasné voľby až 30. září, hoci vláda padla už v polovici "loňského prosince".

Navyše ona obhajovala záujmy kde koho, len nie záujmy Slovenska a slovenských občanov. O Slovákoch sa viac krát vyjadrila, že im nerozumie. Ľudia z jej politického tábora si ale servítku pred ústa nedávali - viacerí z nich sa vyjadrili, že Slováci majú pokazené gény.

Jej politika by sa dala prezentovať ako All for USA, Ukrajinu a EU - v tomto poradí. A Slováci sú nepodstatní dezoláti. Keby mali Amíci na Slovensku plateného agenta, nemohol by svoju prácu robiť lepšie ako Čapútová. Absolútne nevýhodnú zmluvu o vojenskej základni USA na Sliači podpísala expresne rýchlo. Bolo verejným tajomstvom, že bez americkej ambasády sa nedokázala ani vysjať.

Namiesto riešenia problému s odvolanou vládou chodila do televízii vyplakávať, ako jej opozícia robí zle, ako na ňu útočí atď. atď. Ako sa jej vyhrážajú smrťou - to bol ale jediný prípad nejakého blbečka. Ale keď Ficovi vtedajšia

J. Kostelanský 21.6.2023 7:20

... Ale keď Ficovi vtedajšia opozícia postavila pred domom šibenicu, tak to bolo pre média v poriadku.

Čapútová je najväčší omyl slovenskej politiky po roku 1989. S nulovým politickými skúsenosťami sa chovala ako mladá rozmazlená slečna, pred ktorou každý musí padnúť na kolená. Teraz, keď Amíci pochopili jej neobľúbenosť, tak ju, ako je v podobných prípadoch ich "dobrým zvykom", hodili cez palubu. A už je známe aj meno jej nástupcu. Bývalý minister zahraničia Ivan Korček, ktorý slúžil pre všetkých premiérov, čo Slovensko malo - od Mečiara, Dzurindu, Fica až po Čapútovú. Dokonalá politická flexibilnosť zaručená.

Svoje príspevky o Čapútovej zvyknem končiť takto: Kam čert nemohol, poslal Čapútovú. Čo "podělat " mohla, to aj podělala. A čo sa podělat nedalo, to podělala tiež.

(použil som české slovíčko, lebo slovenčina nemá také výstižné slovíčko na hranici slušnosti a vulgárnosti)

V. Šťastný 21.6.2023 7:35

R^R^R^

V. Církva 21.6.2023 8:05

Slovensko posledních 20 tak detailně nesleduji. Proto bych se třeba z vašeho příspěvku i rád poučil. Jenže, všiml jste si ale že ve Vašem dlouhém příspěvku přesto nemáte moc konrétního proti Čaputové, kromě nějaké finanční závislosti na zdrojích od Soroše a pak že nebyla moc činná. První USA, EU, pak Ukrajina....to je jak Urválek v 50kách!

No co dnes dělá Soroš mi většinou vadí, ale zase naší opozici proti komunismu snad i pomohl.

Jinak to, že Slovensko teď moc nesleduji neznamená, že ho neznám, mám tam kolegy i příbuzné. Silný klientelismus byl na Slovensku už za komoušů. Že jste k Ficově šibenici nepřidal realitu o Kočnerovi a úkolování soudců a vlády.Ani to, že za poslední vlády byli někteří soudci umístěni do vazby. Čaputová ale nemá pravomoce jak americký prezident. Nechápu národ co mohl volit Mečiara a Fica, proruské nálady tam dnes jsou.

Pro fanatiky doporučuji nedávný článek od pana Kelichbara. Teda netušil jsem, že se budu někdy Papučové zastávat. Ale Slovensko se potýká s problémy, kde návrat k Ficovi znamená zvolit toho kdo je spoluvytvořil. To Čaputová není. Strom se pozná po ovoci. Pokud občan který zažil okupaci Československa podporuje ruskou okupaci jiné země, je to jeden ze znaků.

R. Gramblička 21.6.2023 9:11

Za poslední vládu Fico nemůže, stejně jako za zvlčilost NAKA a neschopnost špeciálnej prokuratúry, ktoré spolu poslali řadu soudců a prokurátorů do vazby, aby je pak potichu museli pustit ven, jakožto ani za smrt gen.Lučanského, ani za všechny ty přešlapy a zločiny během covidu.

Otázkou je, jaké jsou reálné varianty na současné politické scéně. Chybí zde relevantní konzervativní národní síla, která by především přesazovala národní zájmy SR. K dispozici máme poněkud zradikalizovanou levici (smer), která se jeví spíš konzervativně, dále pak levicové centralisty, defakto mainstreamového ražení bez zřetelného politického programu (Hlas) a pak jsou tady progresivisté s ryze pokrokářskou agendou (uprchlíci, lgbt, ekoalarmismus, silně proatlantická a probruselská orientace), kam patří PS a SaS. Nic, z čeho bych si jakožto volič mohl vybrat, takže ani nevím zda a koho půjdu volit

R. Gramblička 21.6.2023 9:17

pronárodní konzervativci tady jsou, ale převážně levicoví (Republika, SNS & friends). Ti by mohli dát dohromady i 15%, když to nepo*erou

M. Boháček 21.6.2023 9:57

Republike včera/predvčerom vypli Kultublog na YT. https://www.hlavnespravy.sk/reakcie-na-vypnutie-kulturblogu-su-kratkozrako-zriedkave/3177140

R. Gramblička 21.6.2023 10:30

ano, to vím, uvidíme, jak se s tím popasují

D. Laurencikova 21.6.2023 20:52

Velice krasne jste to napsal, pane Kostelansky. Vsechno v mezich slusnosti a stranou jakekoliv vulgarnosti. :-)R^

T. Kohout 21.6.2023 11:32

Ten problém bude, že se k moci prokličkovali "agenti" i když s opačným znaménkem než kdysi.