20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

SLOVENSKO: Čaputová odchází - škoda

Někdo ji miluje, jiný nenávidí, málokomu je lhostejná – a na Slovensku, kde jsou hlavy většinou ještě horčejší než u nás, je Zuzana Čaputová předmětem tu obdivu téměř až nábožného, tu otevřeně vulgární nenávisti, která se neštítí výhrůžek smrti ani její rodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Suchodol 8.7.2023 22:10

Presne!!R^

V. Suchodol 8.7.2023 22:08

Autor je stejnej Sorosovskej mor jako ta Caputova. Zkorumpovana na doraz, pripravena prodat Slovaky prasivcum z Bruselu za jidasskejch 30 stribrnych.

L. David 22.6.2023 9:34

Je to pro Slovensko opravdu těžká rána, že tak (všeho)schopná prezidentka nebude na prozidentský post znovu kandidovat.

Ztrátu tak významné osobnosti na důležité pozici jistě hodně opláče také strýček Soroš . . .

M. Hoblík 22.6.2023 8:49

Nechtěla by to po ní vzít moudrá Pekarová? Elegantně bychom se jí zbavili a škodila by jinde...

D. Laurencikova 22.6.2023 8:26

S Petrem Bystronem se osobne neznam, ale obcas vymenime nejaky ten mailik. :-)

D. Polanský 22.6.2023 8:25

Prezidentů habaděj, jen chybí řemeslníci.

D. Laurencikova 22.6.2023 8:25

Takovym ja rikam "lumici", pane Hák. Tito lide se vubec nezdrzuji s nejakym premyslenim, vidi (v tomto pripade) "Laurencikova", okamzite tusi neco protiproudoveho a vyrazi do utoku. Kdyz se jich zeptate na argumenty, tak je najednou ticho...

J. Svarda 22.6.2023 6:40

Máte pravdu. Nic pro Slovensko, jen pro EU, docela se podobá Fialovi, Jurečkovi, Rakušanovi, cestovatelce za peníze země!! Pékarové Adamové a tomu agentovi změn za drahé peníze Bartošovi!!.

J. Svarda 22.6.2023 6:31

Žádná škoda. Zastává jen zájmy USA a vedení EU.

J. Pilny 22.6.2023 6:06

"Slušní lidé to vzdávají a plebs dává hlasy šmejdům"

Přesně. Poslední výsledky našich parlamentních voleb tomu naprosto odpovídají, že?

T. Vodvářka 21.6.2023 22:18

Skvěle napsáno, pane Dřevojánku.

P. Hák 21.6.2023 21:54

Blbé je, že i lidé, kteří dříve diskutovat uměli, se v poslední době omezují na prázdné invektivy nebo provokace. Ne všichni, samozřejmě, ale ta množina je jasně patrná.

Někdo je hulvátem od začátku, ale to je jiná otázka.

P. Hák 21.6.2023 21:50

Víte, paní Laurenčíková, já se taky často ptám. Je pozoruhodné, kolik lidí to dokáže rozhořčit.

H. Lukešová 21.6.2023 21:27

To děláte dobře. Tak 20% lidí v Německu už zastávají postoje jako Vy. A s Petrem Bystroňem, také českého původu jako Vy, se rovněž znáte?

D. Laurencikova 21.6.2023 21:05

Uplne z kazde smlouvy se da vycouvat. Prijde jen na to, za jakou cenu.

D. Laurencikova 21.6.2023 21:04

Ja nejsem clenkou AfD, jak uz jsem jednou psala, pani Lukesova. Nikdy jsem nebyla clenkou zadne strany.Ale od sameho zacatku s AfD sympatizuji, volim ji a chodim na jeji akce. Mam mezi AfD-lery dobre zname. Tim "byla jsem AfD jeste driv..." myslim to, ze jsem vlastne na tuto stranu cekala, kdy se konecne neco takoveho zformuje, v tom bezalternativnim Nemecku Angely Merkelove. Ale muj protest proti politickemu smeru je jeste starsi. Ten zacal uz s odevzdanim tvrde Marky a zavedenim Eura.

P. Princ 21.6.2023 21:01

A naopak : ruské propagandistické žvásty přesně kopírují výtky paní Laurenčíkové (a moje).

D. Laurencikova 21.6.2023 20:58

Manzel se kratce po zvoleni Caputove ptal jedne Slovenky, ktera bydlela v Mnichove kousek od nas, jaky ma na Zuzanu Caputovou nazor. "Pekna, dobre nas reprezentuje na Zapade", znela spokojena odpoved. Dal to nesondoval, tim bylo receno vse. ;-)

D. Laurencikova 21.6.2023 20:52

Velice krasne jste to napsal, pane Kostelansky. Vsechno v mezich slusnosti a stranou jakekoliv vulgarnosti. :-)R^

D. Laurencikova 21.6.2023 20:47

Diky za tento popis situace. Dovolim si za nej v korespondenci s jednou znamou, ktera miluje Caputovou a povazuje ji temer za demokraticky zazrak, neco ocitovat, kdyz dovolite. Vase jmeno samozrejme uvadet nebudu. :-) O.k?

H. Lukešová 21.6.2023 20:46

Ano. Bylo by dobré, kdyby AfD nahradila plně zaprodanou stranu CDU-CSU. A dobří politici a voliči přešli plně do AfD, která je v Německu jedinou pravicovou rozumnou stranou. A Vy jste v AfD hned od jejího vzniku, jak jste psala, tj. v těžkých časech, kdy měla jenom kolem 8 až 10%?

D. Laurencikova 21.6.2023 20:41

R^R^

D. Laurencikova 21.6.2023 20:37

Dekuji za podporu, pane Hák. Kdyby kazdy pozorne cetl, tak jako Vy a myslel hlavou, tak jako vy, bylo by vsechno jednodussi. ;-)R^

D. Laurencikova 21.6.2023 20:31

Zeleni jsou jednak byvali naciste, pak byvali komuniste, maoiste, staliniste, leniniste, trockiste, obhajci RAF-teroristu, prosazovaci incestu a pedofilie a vlastizradci vom Feinsten. No a s temito Zelenymi je CDU v koalici temer vsude, v kazde spolkove zemi, kde jeste krestansti demokrati vladnou. Zeleni khmerove jsou pro ne partneri, zatimco vlastenci od AfD jsou "hneda stoka" nebo "krysy". Ja teto CDU nepreju nez zanik na cele linii!

Koalitionen in den Bundesländern 2023 | Statista

H. Lukešová 21.6.2023 20:30

Ano, někdy je třeba zaujmout rozhodné stanovisko, jak píšete a máte pravdu. Někdy ano. Být vždy jenom mírný a hodný, je cestou do pekla. Myslíte, že když česká vláda schválila migrační kvóty, že je to nezvratné?

Že kdyby v příštích volbách strany Spolu a Piráti nevyhrály volby a vyhrálo by ANO a posílil Okamura, že jde z těch kvót vycouvat, nebo už se nedá nic dělat?

P. Hák 21.6.2023 20:25

Cože? Vy tady obhajujete ruské propagandistické žvásty? Chcete snad tvrdit, že ruské propagandistické žvásty jsou stejně racionální, jako komentář paní Laurenčíkové?

BTW nejsem znalec ruských propagandistických žvástů jako Vy, u nás jsou zakázané a není se k nim jak dostat, ale paní Laurenčíková především klade otázky. V ruských propagandistických žvástech se také kladou otázky?

Klást otázky je ale nejhorší, to máte pravdu. Kdo se moc ptá, moc se dozví! (c) teta Kateřina a páter Koniáš. Loajální občan se neptá.

D. Laurencikova 21.6.2023 20:21

Ale hlavne, neboji se to dat najevo! To je to, co porad rikam, jakmile clovek ustupuje a drzi papulu a prizpusobje se.... tak je to cim dal horsi a horsi! Ja mam takovy pocit, ze "kostky jsou vrzeny". Ze se dalo do pohybu neco, co uz nepujde zcela zastavit. A muzou si za to sami, panove a damy ze stran "Narodno fronty". Oni ty tvorive a vykonne Nemce proste chteji prilis ozebracit!

H. Lukešová 21.6.2023 20:20

To Vám věřím. Z toho co píšete, a co jsem sama četla, chápu rozsah těch lží. To chtějí strany národní fronty udělat z 20% Němců nacisty a rasisty? Protože levice vše pravicové líčí jako "nacistické". Přitom bývalí nacisté jsou Zelení.

H. Lukešová 21.6.2023 20:07

Není to dlouho, co v Izraeli strana Yamina Naftali Bennetta se před lidmi prohlašovala za pravicovou konzervativní stranu, slibovala, že s Yairem Lapidem, předsedou levicové strany Yesh Atid nikdy nepůjde, just, po volbách obrátila, obelhala pravicové voliče a přidala se k levici, Bennett s Lapidem vytvořil koalici a stal se dočasným premiérem, tolik toužil po postu premiéra, že zradil všechny své politické ideály.

Avšak čestní politici z Yaminy, kterým se nelíbil prudký obrat doleva, přeběhli k Likudu, koalice ztratila většinu a voliči v Izraeli šli znovu k volbám. Pravicoví voliči v Izraeli Yamině tuto zradu neodpustili a po dalších volbách zanikla a volby vyhrály skutečně pravicově-nábožensko-konzervativní strany a dobře tak.

Levicí je nejvíce nenáviděn politik napravo od Bibiho, "fašista", "rasista" , "krajní pravičák" Itamar Ben-Gvir, proto že je vlastenec a konzervativec. Strana Ben Gvira a Bezalela Smotricha má nyní 14 křesel, sice podle předběžných průzkumů mají o něco méně, tj. 10 křesel, ale stálý voličský elektorát již má, zatím neklesla pod 10 mandátů a to je pozitivní zpráva. Naštěstí řada Izraelců si zachovala zdravý rozum.

D. Laurencikova 21.6.2023 19:57

Ten zakaz neni tak snadny, jinak by to uz davno udelali! A mal theoretisch - kdyz zakazou AfD - rozptyli se pak jeji clenove a volici ve vzduchu? Nebo zacnou volit socialisty, Zelene a komunisty? To asi tezko, takze nas cekaji zajimave casy. At je jak chce, dnes jsem konecne po hodne dlouhe dobe videla v televizi Chrupallu, Alice Weidel, Björna Höcke... Uz je nemuzou zcela ignorovat, damy a panove zurnalisti, kdyz jejich akcie stoupaji a stoupaji. Ja jsem to rikala vzdycky, ze se AfD MUSI nakonec prosadit a pevne verim, ze k tomu dojde. Jenom me udivuje, ze je to tak tezke a tak dlouho to trva. Ze uz musi byt opravdu zle, aby lidi pochopili, kudy bezi zajic.... Ja jsem byla pro AfD dlouho pred jejim vznikem, me nikdo presvedcovat nemusi. ;-)