17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

RUSKO: Neslušný návrh

Tento hlas patří místopředsedovi ruské Státní dumy Vladimiru Žirinovskému, známému nacionalistovi. Pokud by šlo o soukromou iniciativu, dalo by se nad tím mávnout rukou, ale polské ministerstvo obdrželo dopis odeslaný přímo Dumou, tedy oficiálně. Pochybuji, že by se tak stalo bez vědomí prezidenta Putina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vyhnalík 28.3.2014 14:43

Re: veš v kožichu

Ono je důležité pochopit, že pokud někdo nesouhlasí s jednostranným a zjednodušujícím pohledem prosazovaným politiky EU, tak to neznamená, že souhlasí s Putinem. Navíc ani nesouhlas s Putinem neznamená, že existuje alternativa, která by byla lepší.

Stejně tak to, že podporuji a chápu pozitivně ukrajinské "národní obrození", neznamená, že souhlasím s hloupostmi jako bylo rušení jazykového zákona, či snaha bránit Krymu v sebeurčení. Svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou, nebo jak to bylo.

Od Žirinovského jde o provokaci, ale zároveň to poukazuje na nesporný fakt, že Ukrajina není zdaleka homogenní a pokud to Kyjev řádně nebude zohledňovat, tak nebude ani jednotná. Pro adresáty výzvy z toho vyplývá to, že by se o to více měli zasadit o respektování menšin.

V. Novák 28.3.2014 14:40

Re: kdo všechno tu diskutuje

A VY budete někoho mistrovat ohledně stylu diskuse? Ausgerechnet VY?

Chucpe!

V. Novák 28.3.2014 14:39

Re: Kdepak - na Ukrajině nic nehrouí,

Snipeří stříleli z budovy Filharmonie, kde měl svůj štáb Parubyj - bývalý "velitel Majdanu" a v současnosti tuším šéf Rady obrany státu, či jak se to tam jmenuje.

Vyšetřování bude samozřejmě uzavřeno s výsledkem, který se bude hodit vyšetřovatelům. a protože vyšetřovat budou vítězové majdanu a možná zástupci EU, která potřebuje stejné výsledky jako vítězpvé majdanu, je závěr předem dán.

Možná ani nikoho nebude zajímat. Koho zajímalo zjištění mezinárodní komise patologů, že "masakt v Račaku" nebyl masakrem albánských civilistů, ale byl vytvořen převlečením bojovníků UCK padlých v přestřelce do civilního oblečení? USA a NATO a Clinton potřebovali, aby to byl masakr civilistů - tak to byl masakr civilistů! A basta!

V. Novák 28.3.2014 14:31

Většinou obejdu. Ale protože jsem to vysvětloval

už tolikrát a pan polanecký stále lže a lže - tak jsem ujel. Obávám se, že nyní bych ujel opět. nějak ztrácím poslední dobpou se ůháři (nebo pitomci) trpělivost.

Mimochodem - umíte číst? Mohl jste si přečíst, že Polanecký kecá. Když jste byl upozorněn, mohl jste si ověřit - netrvám na tom, abyste mi věřil, aopak, ověřujte  - jestli Vladimír Volfovič je či není zástupcem předsedy Dumy či ne... Tak proč nahoře i vy opakujete tu hovadinu a lež, že psal za Dumu?

Jediné, co udělal, že to napsal na hlavičkovém papíře Dumy.

J. Vyhnalík 28.3.2014 14:21

Re: Kdepak - na Ukrajině nic nehrouí,

Muzyčko je mrtvý, teď je možné vyšetřování střelby na Majdanu uzavřít s tím, že převážně stříleli příslušníci policie.

To nakonec může být i pravda. Každá protiteroristická jednotka má svoje snipery, kteří při nebezpečných situacích zajišťují prostor ze shora. Ti plní rozkazy svých nadřízených. Podstatné je, kdo byli ti, kdo zahájil palbu. Muzyčko a jeho lidé měli jak výcvik, tak výzbroj. Například.

J. Podešva 28.3.2014 14:18

veš v kožichu

Žirinovského výzva je taková veš, nasazená do kožichu EU, zaseté semínko nesváru. Nejen Žirinovskému, ale nepochybně i Putinovi by se velmi hodilo, kdyby Polsko, Maďarsko a Rumunsko na výzvu přistoupilo. Pevně věřím, že to neudělají. To by totiž legitimizovalo případné ruské akce vůči Ukrajině.

J. Podešva 28.3.2014 13:54

kdo všechno tu diskutuje

V podstatě sdílím pohled pana Polaneckého. A také mě překvapuje množství bojovných zastánců Putina. Samozřejmě respektuji právo každého nejen na vlastní názor, ať je jakýkoliv, ale též právo ho prezentovat. Jen se nad tím pozastavuji. Kolik přispěvatelů zde tak ohnivě brání Putina. A ať se na mně nezlobí, nekriticky brání. Schéma "Rusko je skvělé, Putin je úžasný, strůjci všeho zla jsou EU a NATO". To mi připadá neuvěřitelné. Kolik přispěvatelů, publikujících zde pod různými českými jmény, asi jsou Rusové, žijící u nás, nebo konec konců Rusové, žijící kdekoliv ? Tipnul bych si, že hodně.

J. Podešva 28.3.2014 13:43

Re: ano, máte pravdu

Z vaší poslední věty (pejorativní vůči EU a NATO) mám dojem, že by se vám líbilo, kdyby se naopak Maďarsko a Rumunsko o svá území přihlásilo. Ale možná se mýlím, možná jen špatně rozumím vašemu textu.

J. Podešva 28.3.2014 13:37

poznámka k oslovení

Pane Nováku Vítězslave. Nad vašim příspěvkem mi zůstává rozum stát. Bez ohledu na váš názor (máte na něj právo ať je jakýkoliv), PROČ MUSÍTE NADPIS SVÉHO PŘÍSPĚVKU DOPLNIT OSLOVENÍM "VY BLBE". To se skutečně bez urážek neobejdete ?

J. Podešva 28.3.2014 13:32

divné srovnání

"Švejku, máte divná přirovnání. Nejprve mluvíte o císaři pánu a pak o obchodníku s dobytkem." Skutečně divné, srovnávat přímou výzvu k rozparcelování nezávislého státu s kondolenčním dopisem. Ten nemá žádné faktické dopady. Vyzvat tři státy oficiálním dopisem Dumy aby si rozdělily kusy Ukrajiny, a co zbyde, to asi spolkne Rusko ? To má přece fatální dopady. Pokud by Putinovi záleželo na zachování míru, okamžitě by se od toho distancoval. A jestli Žirinovskij je nebo není místopředsedou Dumy je druhořadé.

V. Novák 28.3.2014 12:10

Kdepak - na Ukrajině nic nehrouí,

oni se jentak začali vraždit mez sebou. Majdanci, podotýkám. Kyjev plslal na Muzyčka spaciální jednotku - a Ryvno ho prohlašuje za oběť politické objednané vraždy.

Vždyt už se neperou jenom západ s východem - už se perou "revolucionáři" mezi sebou!

Ale může za to Putin, že?

V. Novák 28.3.2014 11:24

LDH, vy alternativně informovaný člověče...

...

V. Novák 28.3.2014 11:23

Re: Dopis neposlala Duma, to by ho musela odsouhlasit, vy blbe!

S prominutím - umíte udržet téma?

Nebo úmyslně odkláníte, neb k tématu diskutovat neumíte?

V. Novák 28.3.2014 11:18

Kde jste sebral tu pitomost

že Žirinovskij je zástupcem předsedy Dumy? Polanecký to napsal? Ten toho napsal!

Vladimír Volfovič Žirinovskij-Ejdelštějn je řadovým poslancem za LDSR! Už několik let.

V. Novák 28.3.2014 11:15

A proč by měla Duma dementovat každou

dementovinu, kterou pošle nějaký dement na hlavičkovém papíře?

Vladimír Volfovič psal za sebe, ne za Dumu. Duma je totiž - ač vás to asi řekvapí - kolektivní orgán, který o svých výstupech hlasuje. Co je odhlasováno, je oficiální vyjádření. Co není, je osobní názor jednoho z mnoha poslanců. Kde jste sebral tu pitomost že je zástupcem Dumy? Je řadovým poslancem.

Ostatně se domnívám, že nejste takový blbec, abyste to nevěděl - jen se vám hodí kydat na Rusko další špínu. Stejně jako Polaneckému.

M. Šejna 28.3.2014 11:00

milý Zemane

já jen některým sklerotikům připomínám, že v 68.roce nás okupoval SSSR a nikoli jen Rusáci. Okupanti tu tedy byli nejen Rusové, ale i Ukrajinci a další příslušníci národů SSSR.

M. Šejna 28.3.2014 10:56

pane Hane

Naše poslanecká sněmovna se také nedistancovala od kondolenčního dopisu místopředsedy poslanecké sněmovny Vojtěcha Filipa korejským soudruhům, když jim umřel vůdce.

M. Šejna 28.3.2014 10:52

pane Zemane

předpokládám, že považujete i všechny dopisy od místopředsedy parlamentu komunisty Vojtěcha Filipa za oficiální dokumenty českého parlamentu.

Jinak opravdu netuším, proč dikutujícího označujete za blba jen proto, že si dovolil napsat jiný názor než máte vy. Ale chytrej jste jak TV Nova.

P. Zeman 28.3.2014 9:56

Re: pane Stuchlíku, umíte dobře selektovat

Vy jste skutečně případ pro psychiatra, milý Šejno :-/

I. Skolin 28.3.2014 9:55

Re: Dopis neposlala Duma, to by ho musela odsouhlasit, vy blbe!

A ruské vojáky na ukrajinskou hranici posílá kdo ?

P. Zeman 28.3.2014 9:49

Neposlala duma,...

...ale Žirinovskij (jako zástupce dumy)! Tak proč jej, vy blbe, někdo z Ruska alespoň nedementoval? Chytrý jak Rádio Jerevan!

P. Zeman 28.3.2014 9:46

Jo!

Přesně!

J. Klepal 28.3.2014 9:45

Re: Polaneckého dezinformace

Nemůžete hned věřit všemu, co si čeští novináři vymyslí, proto důvěřujte, ale prověřujte.

P. Han 28.3.2014 9:43

Re: Nebyl to návrh Žirinovskěho ?

Poslal to Žirinovskij jako zástupce předsedy Dumy. Duma se proti tomu neohradila.

P. Han 28.3.2014 9:42

Re: Polaneckého dezinformace

Špatně informovaný jste vy. Žirinovskij je zástupce předsedy Dumy a z této pozice to napsal. Duma se proti tomu nijak neohradila, Putin teprv ne.

M. Šejna 28.3.2014 9:41

ano, máte pravdu

Poláci ztratili kus Volyně a Haliče, ale získali kus Německa. Takže Poláci na provokaci Žirinovského reagovat nebudou. Nejsem si ale jistý, zda územní požadavky nevznese Maďarsko a Rumunsko. Ale ani oni to nejspíš neudělají, protože drží basu s EU a NATO.

M. Šejna 28.3.2014 9:39

pane Stuchlíku, umíte dobře selektovat

je třeba stále dokola opakovat, že v roce 1968 nás okupovali pouze Rusáci, zatímco Ukrajinci, Bělorusové atd. nám v roce 1968 přijeli bratrsky a internacionálně pomoci.

J. Šejnoha 28.3.2014 9:26

Nebyl to návrh Žirinovskěho ?

Napsat, že to byl návrh Ruska, když to poslala poslanecká skupina provokatéra Žirinoského je podpásovka. Dál jsem to nečetl.

Takto se rozputàvají svêtové války pane Polanecký !

J. Mrázek 28.3.2014 9:23

Takže knoflík STOP nezmáčkne nikdo?

Odhodlání tupců dokáže zničit společnost. Nejde tu spíš o to, vzít těm tupcům tlačítka na odpálení ???????????????

Z. Švrček 28.3.2014 9:19

Proč?

Ach proč si vůbec berete za téma výkřiky toho šíleného Žirinovského? Ignorování toho chlápka by byla ta správná reakce!