20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Křivan 27.3.2024 11:11

Já mu to mohu potvrdit !

K. Křivan 27.3.2024 11:09

Perfektní přirovnání, ta poslední věta !

P. Smetana 27.3.2024 11:08

Pana v kamionu chytili při činu. Pány, obviněné z teroristického útoku, vytáhli z auta stovky kilometrů od místa činu, mučili je a ti se následkem toho přiznali. Zeptejte se kolegů v práci, jestli je to to samé.

K. Křivan 27.3.2024 11:03

Kdo chce válku, může táhnou na frontu. Za Zelenskýho a jeho miliardy.

P. Skřivan 27.3.2024 11:03

A protože diskutuji s někým kdo doteď nic nechápal musím ještě dodat že příklad A je upravený a ve skutečnosti se takto nestal. Upravil jsem ho aby bylo i prostému člověku jasné jak jsem to myslel.

J. Matěna 27.3.2024 11:02

Ano, to se v Americe stát mohlo. A není ráda, že se to provalilo a že se o tom mluví. Je to případ k vyšetřování a případnému potrestání. A většina lidí to chápe jako špatnost, ostudnost, selhání.

Rusko se tím naopak od začátku chlubí a okázale to zveřejňuje. Je hrdé na své krutosti. A cílí na skupinu psychopatů, které každý takový režim potřebuje. Třeba jako správce do koncentráků. Jsou někde v 16. století, kdy se lidé chodili dívat na veřejné popravy a mučení. Dali s tomu klobásu a pivo, dětem koupili cukrkandl a dobře se všichni pobavili.

To je ten "drobný" rozdíl.

P. Smetana 27.3.2024 11:01

A na všechna svá tvrzení máte jistě dostatek důkazů.

P. Skřivan 27.3.2024 10:59

Poslední pokus a příště zkuste ať vám to vysvětlí kolega v práci. Jak víme že jsou to ti praví ?

Příklad A: Pán ve Francii si vezme kamión a v plné rychlosti s ním projede pěší zónou. Na konci zastaví protože je postřelený dav ho vytáhne z auta a zde nastupuje mé "nemá právo na nic" .

Příklad B: Pán v Bostonu identifikovaný dle videa. Přestřelka úkryt v lodi. Soud rozhodl že je vinný dokonce se přiznal zde nastupuje mé "nemá právo na nic" .

A opět opakuji celou dobu kdy to zde vysvětluji jako dětem na základce vždy jsem operoval s tím že daný čin spáchal.

F. De Winter 27.3.2024 10:56

O co sakra jde?

Islámský stát i Ukrajina mají stejného sponzora. USA. Vzpomínáte na demokratickou opozici v Sýrii?

USA jsou gangsterký stát, který vyhodil do povětří plynovod NS svému "spojenci" Německu.

Tedy jestli ten vztah vůbec lze nazývat spojenectvím. Vzhledem k tomu, jak Němci mlčí to spíš vypadá jako když mafiánský bos dá pár facek svému pěšákovi.

L. Hančar 27.3.2024 10:50

Praxe odkoukaná od koho? Od tvůrců holokaustu, vietnamské napalmizace? Válka je strašná ale lidi to chtěj! Tvrdí naše nechcimírská vláda s podporou 17%.

J. Kouk 27.3.2024 10:45

měli ho dvestekrat podrobit pocitu topení.. to mučení není

V. Petr 27.3.2024 10:43

Ano, Putin měl nasvítit Kreml a pak se mohli čelní ruští představitelé chytnout za ruce a projít se po Rudém náměstí. To by byla podle sluníčkářů správná reakce.

Pokud si připomínáte Stalina, máte vůbec ponětí, jaká by byla jeho reakce??? Tisíce těch, kdo by byli možnými sympatizanty útočníků by byly zastřeleny a deseti, ne li statisíce deportovány.

P. Smetana 27.3.2024 10:38

"Pokud mají ty pravé co střílí bezbranné lidi na koncertu a nožem podřezávají krk raněnému pak tímto ztrácejí všechna práva včetně práva na slušný soud nebo zacházení." Ještě jednou má otázka: Kdo rozhodne o tom, že jsou to ti praví?

L. Kocián 27.3.2024 10:37

Dá se tak třeba definovat jednání s cizí mocností o protizákonném předání území České republiky ?

M. Valenta 27.3.2024 10:35

Rozdíl je v tom, že v dnešním Rusku to je standard a to i při banální přečinech. Nejdřív přes držku a pak se možná na něco zeptáme a nebo taky ne. Rozsudek je již stejně hotov.

P. Smetana 27.3.2024 10:35

Tak jistě. Souvislosti lze najít leckde. Třeba zamáváním křídel motýla nad Jihočínským mořem a hurikánem El Nino v jižní Americe. Nejste můj kamarád, ale podle vašeho vyjádření jste chytřejší než já. Tak mi prosím vysvětlete souvislost mezi připomenutím stalinistické doby při příležitosti zrůdného útoku islamistů na kulturní akci v Rusku a koloniální minulostí Francie při příležitosti tamních teroristických útoků?

P. Skřivan 27.3.2024 10:32

Tak ještě pomaleji. Nestarám se o to zda to bylo před nebo po soudu nestarám se kdo to rozhodl je mi jedno zda bylo ten den deštivo. Jediná otázka a to jsem psal hned v úvodu je zda je vinen. Proč do toho motáte další okolnosti?

V. Kuhaj 27.3.2024 10:29

Odkopal jste se tak leda vy. Protože mučení vězňů v Guantánamu vám nevadilo (mně taky ne), ale tohle vám vadí.

Jednoho chytili a chtěli vědět, kde jsou ostatní, kde mají zbraně, logistické zázemí atd. Vám je opravdu divné, že přiložili ruku k dílu?8-o

V. Kuhaj 27.3.2024 10:22

První a hlavní úkol EU ideologů je vykreslovat Rusko jako nedůvěryhodnou zemi, které se nedá věřit vůbec nic. Proto už teď pracují na tom, abychom byli znejištěni, jestli jde vůbec o pravé pachatele. A až bude soud, abychom zvažovali to, co v případě jiných soudů s teroristy a v jiných zemích bylo naprosto nesmyslné - jestli náhodou nesoudí nevinné chudáky, ze kterých bylo přiznání vynuceno mučením.

O co sakra jde? To jsme neviděli fotky nejen z Guantánama, ale i v Evropě zadržených teroristů a jejich monokly a natržené rty?! A nikdo se neptal, co se jim chudinkám dělo při výsleších! To si nepamatujeme, jak Američani obhajovali waterboarding jako nutnost, že ho dokonce používali i na lidi, později označené jako nevinné?! Co je horší, dát někomu před hubu, nebo ho opakovaně topit? Gumovou hadicí se bít smí, protože nenechává podlitiny, ale rákoskou ne, protože to je vidět? Co se to tady zase rozjíždí za kampaň?!;-€

M. Valenta 27.3.2024 10:15

Putinovské onuce se nám tu při výkladu práva útrpného, což je v dnešním Rusku standardní příprava sprostého podezřelého před soudem, hezky odkopali.

V. Kuhaj 27.3.2024 10:12

Chytrost je schopnost nalézání souvislostí mezi jevy, pane Smetano. Možná se zeptejte chytřejšího kamaráda, on vám tu souvislost ukáže.

P. Smetana 27.3.2024 10:12

A kdo rozhodne o tom zda je vinen? Vždyť vy mu apriori odepirate právo na "slušný" soud.

Z. Lapil 27.3.2024 10:12

Tak nějak.

Připomenu, že Solzenicin tvrdi, že přes všechno mučení Gestapo hledalo pravdu, a když šlápl vedle, byli ochotni vás pustit. KGB vás chytla, často snad na základě sběrných čísel, a vyplatila z vás, co potřebovala.

V. Kuhaj 27.3.2024 10:10

Ona je ještě další možnost. Policie se s nimi při zatýkání moc nemazala, a jestli se cukali, tak je dost možné že jich pár přišlo k úrazu. Kdybych někoho takového zatýkal, spíš bych uvítal, aby o sebe trochu bojoval. Udělal bych z něj mrzáka. Naprosto legálně.

P. Skřivan 27.3.2024 10:10

Vůbec jsem neřešil kdo to rozhodl nebo dle jakých důkazů rozhodl jasně jsem řekl že pokud je vinen.

P. Smetana 27.3.2024 10:09

Pan Církva o voze, vy o koze. Proč se nejdřív nezamyslite než napíšete nějaký blábol.

P. Skřivan 27.3.2024 10:09

Napsal jsem to tak nesrozumitelně. Jasně říkám pokud je vinen.

Z. Lapil 27.3.2024 10:06

Pozor, vlastizrada je cílený čin, ne kecy v hospodě, byť je mnozí považujeme za hloupé až nebezpečné. Raději snad za nebezpečně hloupé.

M. Zasazabanovaný 27.3.2024 10:04

Veru tak. A nielen v Rusku.

https://www.amnesty.sk/porusovanie-ludskych-prav-v-zalive-guantanamo-trva-uz-takmer-20-rokov/

Amnesty International zverejnila novú správu o dlhodobom porušovaní ľudských práv vo väzení na vojenskej základni USA v zálive Guantánamo na Kube.Správa dokumentuje celý súbor porušovania ľudských práv na základni, kde obete mučenia zadržiavajú bez prístupu k adekvátnej zdravotnej starostlivosti, na neurčitý čas a bez možnosti dovolať sa spravodlivého súdneho procesu. Možnosť prevozu zo zariadenia je pozastavená a ani tým ľuďom, ktorí boli prepustení a mali už väzenie opustiť, nebol poskytnutý transfer a uviazli tak na základni na celé roky.Na základni Guantánamo – ale aj na iných miestach vo viacerých krajinách, kde CIA zriadila tajné detenčné zariadenia – sa s podozrivými, ktorých zámerne držali mimo dosahu súdnych systémov, zaobchádzalo spôsobmi, ktoré sú podľa medzinárodného práva považované za zločiny, ako napríklad mučenie a nútené zmiznutia.

V. Kuhaj 27.3.2024 10:03

Vy připomínáte stalinistické doby při příležitosti zrůdného útoku islamistů na kulturní akci v Rusku? Kdy jste připomněl koloniální minulost Francie při příležitosti tamních teroristických útoků?