12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Výměna obyvatel už nejde zvrátit

Vlastně ani nechápu, proč zrovna tento případ získal tak velkou medializaci, když podobné a horší útoky se dějí ve Francii denně, a ne pokaždé z nich oběti vyváznou jen s modřinou na tváři. Zopakujme si, co přesně se stalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mařák 3.10.2020 11:09

Neřekl bych, že má Macron silné řeči. Podle toho, co jsem četl a slyšel, tak se mně zdá, že je má zatím zejména Erdogan. Francie jen Řecko s Kyprem zatím podporuje jak diplomaticky, tak vojensky. Jak se to vyvine se uvidí časem.

M. Mařák 3.10.2020 11:06

A neměla by Vám jako občanu ČR spíše vadit reakce (tedy nereakce) našeho prezidenta a našeho premiéra? Ale jinak v pohodě, můžete samozřejmě psát, co chcete. Byl bych nerad, kdybyste si to vzal osobně.

Jinak máte pravdu, Macron se za Řecko s Kyprem postavil, Macron také již nějakou dobu tvrdí, že je NATO k ničemu, na což začínám mít stejný názor.

T. Hraj 3.10.2020 10:56

S tím "stejní" by se dalo dost polemizovat (ano, jsou často přehnanými puritány). Ale především neovládají média, university, Holywood, atd. Tj. nejsou v pozici diktovat společenské normy.

D. Šimáček 3.10.2020 10:52

což o to, výměna by ještě šla zvrátit, ale už ne humánní cestou, teď už je jisté, že to bude krvavé, a čím později tím menší šanci bude mít civilizace proti vyznavačům pedofila, pouštního lupiče a vraha mohameda!

J. Pokoutný 3.10.2020 10:47

Ne. ale vy s Mařákem byste se mohli přestěhovat na A2larm, případně do DeníkuN. Tam byste našel souvěrců...

J. Pokoutný 3.10.2020 10:45

Ovšem bojkot "woke" médií rozhodně (sebezáchovný) smysl má. Nevšiml jsem si, že by nějaký "bigotní" konzervativec (máte hezky probuzený slovník libtarde, nějakou jejich redakci vystřílel. Ale tlačte na pilu, a on se nějaký magor najde.

J. Pokoutný 3.10.2020 10:41

Francouzi až do Napoleona I. bývali častěji spojenci Osmanů (Turků) než naopak, takže bych zrovna v Macrona moc nadějí nevkládal.

J. Pokoutný 3.10.2020 10:39

1453 podruhé. Jen tentokrát nejde o Konstantinopol ale zbytek Řecka (a posléze i jižní Evropy).

J. Urban 3.10.2020 10:24

Nikoli. Jen sleduju cvrkot kolem Turecka, Recka a Kypru. Verbalne je Macron jediny, kdo se za Reky stavi, ostatni stoji pred Merklovou a Erdoganem v haptaku ;-€

V. Církva 3.10.2020 10:22

Pan Mařák má dobrou připomínku, pokud nám rozpínavost Turecka vadí, musíme něco dělat i my. Nicméně pan Urban má pravdu v druhém, Macron má silné řeči a Francie Řecko tradičně podporovala. Tak jako my jsme bývali spojenci jugoslávských národů a s humanitárním bombardováním a Kosovem jsme je zradili.

V prvním, že Turecko má spojence USA už to moc pravda není. Turecko se vzpouzí a USA za Trumpa si to nenechá líbit. No za toho, co si umývá podělaný zadek by to mohlo být jinak, tak se modleme za Trumpa.

Jinak osobně mám radši Turky než Řeky, ale bez extrémního Islámu, Ergodana a výbojů.

M. Mařák 3.10.2020 9:44

Navíc takové měřítko uplatňuji a vymezuji se proti tomu, co kritizujete. A to nejen v diskuzích. Posledně např. tady:

https://marakweb.wordpress.com/2020/09/13/bojkot-netfixu-a-charlie-hebdo-dve-tvare-soucasne-ameriky/

M. Mařák 3.10.2020 9:21

Bigotní konzervativci jsou stejní, neměla byste na to zapomínat.

https://marakweb.wordpress.com/2020/09/13/bojkot-netfixu-a-charlie-hebdo-dve-tvare-soucasne-ameriky/

M. Mařák 3.10.2020 9:15

Vy jste Francouz, že spoléháte na Macrona a něco od něj očekáváte?

M. Mařák 3.10.2020 9:08

Přirozeně, také s tím nesouhlasím.

J. Urban 3.10.2020 9:01

Merkelova (a tim padem cela EU) jde Turkovi na ruku. Recko a Kypr budou klidne obetovany, leda by se Macron opravdu vzchopil. Problemem je clenstvi Turecka v NATO, teda ma krome Rise mocneho spojence jeste i v USA. Trump by tohle mohl zvratit, kdyby chtel a kdyz bude jeste mit prilezitost, Bajden to necha tak ;-€

M. Moravcová 3.10.2020 9:00

R^R^R^

J. Kombercová 3.10.2020 8:59

Sodoma, Gomora.

M. Moravcová 3.10.2020 8:58

A co žluté hvězdy?

M. Moravcová 3.10.2020 8:57

R^

M. Moravcová 3.10.2020 8:54

Velmi dobré a zajímavé. Všechny animozity fyzické i psychické levičáci a pokrokáři prosazují pod hrozbou trestu a vyloučení ze společnosti a vůbec jim nedochází, že si tím kopou hrob a ohrožují celou společnost.

M. Mařák 3.10.2020 8:48

Držte se, nikdo vám v tom nebrání.

M. Mařák 3.10.2020 8:47

Ten již u nás máme, roušky, také platí zákaz zpěvu...

W. Upleger 3.10.2020 8:35

Držíme se EU notiček za každou cenu.

W. Upleger 3.10.2020 8:30

+++

I. Schlägel 3.10.2020 8:22

Souhlasím. Stejné měřítko byste měl ovšem uplatnit vůči jak státním organizacím a jejich mluvčím, tak k mnohým politikům či k mediím. Informace z těchto zdrojů mnohdy trpí nevyvážeností, bagatelizováním či vyloženými nepravdami. Říká se tomu moderně politická korektnost. A pokud vyslovíte nepříjemný názor na základě přesného faktu třeba na sociální síti, můžete čekat ban. O vyslovení názoru na některé západní univerzitě nemluvě. Stačí se podívat na historii kdysi vysmívaného termínu no go zóny. Od "neexistují" po "musíme je dobýt zpět.

J. Lukavsky 3.10.2020 8:07

"už dávno si na to zvykli jako na nedílnou součást OBOHACENÍ francouzského života" Dalším krokem by měl být zákon, že jakákoli žena musí na ulici být řádně zahalena jak přikazuje Korán. A potom ....... J.L. end

J. Nevrkla 3.10.2020 7:54

R^

V. Církva 3.10.2020 7:52

"Událost sledovalo nejmíň tucet lidí a nikdo jí nepřišel na pomoc, ani se nikdo z nich nenabídl dobrovolně policii jako svědek."

No a teď si představte, že vytáhnete svůj Heckler & Koch, nebo svoje zkušenosti z Aikida. Pokud dojde k ublížení zavřou Vás, novináři zveřejní vaše jméno a adresu adresu včetně příbuzných, jeětě po roce se bude psát o vaší fašistické minulosti a hrozném činu a Arabáči budou v cajku. Navíc půjdete proti třem co mají minimálně nůž ale se střelbou musíte počkat až ho vytáhnou. Ne ne ve Francii bych se do toho taky nemotal.

Ono by možná stačilo zrušit ochranu těchto darebáků, soudy a policie by zavřeli oči u domobrany co by dělala pořádek, alespoň tak jak to dělají u těchto asociálů a byl by možná pokoj (teda ten by oni vyu6ili na p59pravu teroristických útoků z této frustrace, ale to je jiná kapitola.).

Přes to ty Arabáče chápu. Evropské oblečení holek je provokuje, ale nechtějí s nimi nic mít a je to štve. Jsou frustrovaní a tak je mlátí. Vlastně jim i rozumím, ale jediné řešení je v článku zmíněno. Nebrat a poslat domů! Prostě se tyto kultury nedají míchat.

M. Mařák 3.10.2020 7:40

Svým způsobem dokáži pochopit obavy svých spoluobčanů z cizího živlu zosobněné oficiální vládní politikou typu ani jednoho EU kvóta migranta, ale jsem toho názoru, že informace by měly být objektivní a přesné a teprve až teprve na základě přesných faktů lze vyslovit nějaké mínění.

D. Stirsky 3.10.2020 7:31

Neměl by už Neff sfúzovat s PL?