28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Výměna obyvatel už nejde zvrátit

Vlastně ani nechápu, proč zrovna tento případ získal tak velkou medializaci, když podobné a horší útoky se dějí ve Francii denně, a ne pokaždé z nich oběti vyváznou jen s modřinou na tváři. Zopakujme si, co přesně se stalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Moravcová 3.10.2020 8:54

Velmi dobré a zajímavé. Všechny animozity fyzické i psychické levičáci a pokrokáři prosazují pod hrozbou trestu a vyloučení ze společnosti a vůbec jim nedochází, že si tím kopou hrob a ohrožují celou společnost.

M. Mařák 3.10.2020 9:21

Bigotní konzervativci jsou stejní, neměla byste na to zapomínat.

https://marakweb.wordpress.com/2020/09/13/bojkot-netfixu-a-charlie-hebdo-dve-tvare-soucasne-ameriky/

J. Pokoutný 3.10.2020 10:45

Ovšem bojkot "woke" médií rozhodně (sebezáchovný) smysl má. Nevšiml jsem si, že by nějaký "bigotní" konzervativec (máte hezky probuzený slovník libtarde, nějakou jejich redakci vystřílel. Ale tlačte na pilu, a on se nějaký magor najde.

M. Mařák 3.10.2020 11:10

O terorismu ovšem není řeč, asi jste si spletl vlákno, autora a příspěvek.

J. Jurax 3.10.2020 14:19

Neřekl bych. Jen ti muslimští bigoti jsou holt vývojově dál ... :-)

T. Hraj 3.10.2020 10:56

S tím "stejní" by se dalo dost polemizovat (ano, jsou často přehnanými puritány). Ale především neovládají média, university, Holywood, atd. Tj. nejsou v pozici diktovat společenské normy.

M. Mařák 3.10.2020 11:12

Je to poněkud přehnaný pojem vhodný do diskuze, v článku bych ho nepoužil.

V. Církva 3.10.2020 11:13

Tak existují i konzervativní pitomci, to Vám snad nikdo nevymlouvá. Jinak ale, tyto způsoby a výzvy k bojkotům internetu pochází skutečně od modernistů, jak nakonec píšou i v tom článku

Jasně, před sto lety blbli konzervativci, ale trochu jinak a občas měli i pravdu, když se chodilo na potraty a tušilo se co se dnes stane s rodinou a kam dojde homosexualismus. Film jsem neviděl, možná ten bojkot fakt přehání. Jinak, já ale přestal kupovat americké filmy po té, co se rozjelo MeeToo. Dnešní způsob Oskara to jen podpořil. Pokud se objeví nějaká skupina která bude vyzývat k bojkotu z těchto důvodů, přidám se. stejně tak už rok bojkotuji Gilette za gendristické reklamy.

Netflix nemám, protože před 4 lety tam nebyly české dabingy dětských filmů, pro mne zajímavé filmy, česká tvorba ani titulky. A teď ho nemám pro to že, ruší zlatý fond jako Sever proti Jihu.

A viděl jste Charlie Hedbo? To co tvořili před útokem bylo často přehnaně, zbytečně a nespravedlivě nechutné. Jen svobodomilovný Křesťan se prostě na to nedívá a řekne přátelům že je to hnus. Magor vypatlaný Islámem začne střílet. To do našeho světa nepatří. I křesťanství by mělo být kritizovatelné. Jsem pro pluralitu ale i férovost. Kopat do těch co jsou oslabení je zbabělost. Křesťanů v Evropě není snad ani 10 procent. Mohla by to být na rozdíl od Muslimů chráněná skupina. Ale to by škodilo, jako každá pozitivní diskriminace která navychází z nitra člověka. Stačí když budeme odsuzovat zbabělé útoky a nesmysly o Křesťanech a čekat až se lidé zamyslí. Nakonec čekáme už 2000 let.

J. Lukavsky 3.10.2020 8:07

"už dávno si na to zvykli jako na nedílnou součást OBOHACENÍ francouzského života" Dalším krokem by měl být zákon, že jakákoli žena musí na ulici být řádně zahalena jak přikazuje Korán. A potom ....... J.L. end

M. Mařák 3.10.2020 8:47

Ten již u nás máme, roušky, také platí zákaz zpěvu...

J. Kombercová 3.10.2020 8:59

Sodoma, Gomora.

J. Jurax 3.10.2020 14:26

Jenže ty roušky jsou kvůlivá koronaviru, nikoli kvůli islámu. Burka, nikáb, hidžáb a abája ale kvůli koronaviru stěží budou a hlavně nepominou s koncem epidemie koronaviru, nýbrž až s koncem epidemie islámu.

V. Církva 3.10.2020 7:52

"Událost sledovalo nejmíň tucet lidí a nikdo jí nepřišel na pomoc, ani se nikdo z nich nenabídl dobrovolně policii jako svědek."

No a teď si představte, že vytáhnete svůj Heckler & Koch, nebo svoje zkušenosti z Aikida. Pokud dojde k ublížení zavřou Vás, novináři zveřejní vaše jméno a adresu adresu včetně příbuzných, jeětě po roce se bude psát o vaší fašistické minulosti a hrozném činu a Arabáči budou v cajku. Navíc půjdete proti třem co mají minimálně nůž ale se střelbou musíte počkat až ho vytáhnou. Ne ne ve Francii bych se do toho taky nemotal.

Ono by možná stačilo zrušit ochranu těchto darebáků, soudy a policie by zavřeli oči u domobrany co by dělala pořádek, alespoň tak jak to dělají u těchto asociálů a byl by možná pokoj (teda ten by oni vyu6ili na p59pravu teroristických útoků z této frustrace, ale to je jiná kapitola.).

Přes to ty Arabáče chápu. Evropské oblečení holek je provokuje, ale nechtějí s nimi nic mít a je to štve. Jsou frustrovaní a tak je mlátí. Vlastně jim i rozumím, ale jediné řešení je v článku zmíněno. Nebrat a poslat domů! Prostě se tyto kultury nedají míchat.

J. Nevrkla 3.10.2020 7:54

R^

W. Upleger 3.10.2020 8:30

+++

M. Moravcová 3.10.2020 8:57

R^

D. Stirsky 3.10.2020 7:31

Neměl by už Neff sfúzovat s PL?

M. Moravcová 3.10.2020 8:58

A co žluté hvězdy?

J. Pokoutný 3.10.2020 10:47

Ne. ale vy s Mařákem byste se mohli přestěhovat na A2larm, případně do DeníkuN. Tam byste našel souvěrců...

M. Mařák 3.10.2020 11:14

Vaše rady si strčte někam, mně zatím ke spokojenosti docela stačí NP a Přítomnost.

V. Církva 3.10.2020 12:00

Nechme pana Mařáka a nakonec i pana Štirského tady. Většinou s nimi nesouhlasím, ale je dobré se udržovat ve střehu :-).

Ale vážně, je dobré mít nějaký protipól. Pokud to není ten domácí skot, co bydlí v lese, neumí ze sebe dostat kloudný názor, než někde přečtené dogma a místo argumentace reaguje namyšleně. Ten je naprosto zbytečný.

J. Jurax 3.10.2020 14:29

Ehm ... nemohu se ubránit dojmu, že máte něco proti PL :-)

M. Mařák 3.10.2020 7:30

Pokud by se autor držel relevantních informací a nefabuluje své dojmy místo přesných faktů, jde to. Bohužel to nedokáže, i když se občas snaží.

Takže k věci. Rád bych viděl odkaz na zákonnou úpravu autorem zmíněného zákazu uvádět muslimský a imigrantský původ pachatelů trestných činů ve Francii. Neuvidím ji, neboť si to autor vymyslel a jedná se pouze o jeho fantasnmagorii. V médiích se uvádí jméno pachatele a často i jeho původ. Naposledy tomu bylo v případě teroristického útoku v blízkosti bývalé redakce Charlie Hebdo Zaheer Hassanem Mahmoudem původu pakistánského, jenž lhal o svém věku a byl ovlivněn pakistánským duchovním vůdcem IIyas Qadri a extrémním islámským pakistánským politikem Khadim Hussain Rizvi.

https://www.francetvinfo.fr/faits-divers/terrorisme/attaque-pres-des-anciens-locaux-de-charlie-hebdo/attaque-pres-des-anciens-locaux-de-charlie-hebdo-le-principal-suspect-a-ete-mis-en-examen-pour-tentatives-d-assassinat-terroristes_4123079.html

https://www.francetvinfo.fr/economie/emploi/metiers/armee-et-securite/attaque-a-larme-blanche-le-suspect-amenti_4122789.html

K případu , jenž se udál ve Strasbourg, je třeba připomenout skutečnost, že jde zatím pouze o verzi té dívky, která může být pravdivá, ale také nemusí. Svědci zatím neexistují a policie zatím zkoumá videozáznamy z okolních kamer, ale doposud se v tisku neobjevil výsledek.

M. Mařák 3.10.2020 7:40

Svým způsobem dokáži pochopit obavy svých spoluobčanů z cizího živlu zosobněné oficiální vládní politikou typu ani jednoho EU kvóta migranta, ale jsem toho názoru, že informace by měly být objektivní a přesné a teprve až teprve na základě přesných faktů lze vyslovit nějaké mínění.

I. Schlägel 3.10.2020 8:22

Souhlasím. Stejné měřítko byste měl ovšem uplatnit vůči jak státním organizacím a jejich mluvčím, tak k mnohým politikům či k mediím. Informace z těchto zdrojů mnohdy trpí nevyvážeností, bagatelizováním či vyloženými nepravdami. Říká se tomu moderně politická korektnost. A pokud vyslovíte nepříjemný názor na základě přesného faktu třeba na sociální síti, můžete čekat ban. O vyslovení názoru na některé západní univerzitě nemluvě. Stačí se podívat na historii kdysi vysmívaného termínu no go zóny. Od "neexistují" po "musíme je dobýt zpět.

M. Moravcová 3.10.2020 9:00

R^R^R^

M. Mařák 3.10.2020 9:08

Přirozeně, také s tím nesouhlasím.

M. Mařák 3.10.2020 9:44

Navíc takové měřítko uplatňuji a vymezuji se proti tomu, co kritizujete. A to nejen v diskuzích. Posledně např. tady:

https://marakweb.wordpress.com/2020/09/13/bojkot-netfixu-a-charlie-hebdo-dve-tvare-soucasne-ameriky/

W. Upleger 3.10.2020 8:35

Držíme se EU notiček za každou cenu.

M. Mařák 3.10.2020 8:48

Držte se, nikdo vám v tom nebrání.