9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Rusko Skripala neotrávilo

To je samozřejmě dobrá otázka. Myslím, že obvinění Kremlu na základě prosté formulace, že nikdo jiný než Rusové neumí Novičok vyrobit, a proto to museli být Rusové, se ukazuje jako velmi chabé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Širůček 30.5.2018 7:34

Re: Udělalo podle mne to Rusko, respektive

Byl to přece on! Jak jinak by to mohl vědět?

I. Širůček 30.5.2018 7:33

Re: Tady další článek na to samé téma

"To že jsem paranoik ještě neznamená, že po mně nejdou..."

J. Jurax 30.5.2018 1:20

Re: Otázky kladla Zuzana Koulová, PL, 24.5.2018

Hodlá tu žumpu kultivovat ... :-)

J. Jurax 30.5.2018 1:18

Re: Otázky kladla Zuzana Koulová, PL, 24.5.2018

Ano.

Novinářská žumpa je libovolné médium, jež drze zveřejňuje názory odlišné někdy až diametrálně od mých. Mělo by se to nějak zarazit.

J. Jurax 30.5.2018 1:14

Re: Zjevně rozumný člověk.

To každý.

Vy ty své za rozumné nemáte?

J. Jurax 30.5.2018 1:13

Re: Tady další článek na to samé téma

Ehm - i když má jeden paranoiu, nemusí se nutně mýlit ... :-)

J. Jurax 30.5.2018 1:11

Re: Někteří lidé i nyní neví a netuší, že metodu

Ano.

Nicméně ad kauza Skripal - cui bono? Rusku? Někomu jinému? Komu?

Rozumnou odpověď jsem ještě nečetl; ovšem všelikých hypotéz se naskýtá mnoho.

J. Pospíšil 29.5.2018 23:55

Re: Pan autor se plete a asi záměrně.

Odpovědná je sice Ukrajina, která nejenže nechala létat civilní letadla nad bojovým územím, ale sestřelené letadlo do místa sestřelu přímo navedla, odchylka od běžného letového koridoru způsobená řízením letového provozu je doložena, ale proč z toho neobvinit Rusy. Teď je samozřejmě třeba ještě doložit, jak dokázali ovlivnit ukrajinské řídící provozu, jak z muzea vytáhly ten archaický typ rakety, kterou na rozdíl od Ukrajiny už ve výzbroji nemělo, jak donutilo kalinu, která kvete na usvědčujícím videu, aby kvetla o víc jak měsíc později než běžně kvete a ještě pár takových maličkostí.

Se Skripalovými to taky důkazně dost skřípe a Stalin byl Gruzín, Brežněv Ukrajinec (jsou Gruzie a Ukrajina stejní ksindlové jako Rusko?) a za socialismus u nás jsou odpovědní hlavně Češi.

V. Patkoš 29.5.2018 21:21

Re: Celkem rozumné (vzhledem k těm PL)

To víte že jo, Zeman to má v hlavě naprosto v pořádku. Pokud zrovna nekouří pohanku nebo nemá halucinace o článcích vlevo dole.

Smát se mu nechci, stařecká demence je smutná věc, ale člověk by u toho neměl kandidovat na prezidenta.

V. Patkoš 29.5.2018 21:16

Re: Udělalo podle mne to Rusko, respektive

No sakra, proč se vás ještě nikdo nezeptal na názor? Mohl jste to těm britským diletantům hned osvětlit!

V. Patkoš 29.5.2018 21:15

Re: Tady další článek na to samé téma

berete na tu paranoiu něco ? Jestli je někdo, kdo nemá potřebu kvůli kariéře lhát a zároveň je to morální charakter, pak je to Drábová. Což se o vás zrovna říct nedá.

Š. Hašek 29.5.2018 20:59

Re: Udělalo podle mne to Rusko, respektive

Ani náhodou, pane Janyško.

K. Janyška 29.5.2018 19:44

Udělalo podle mne to Rusko, respektive

Rusové... Dzp.

J. Krásenský 29.5.2018 18:44

Re: Někteří lidé i nyní neví a netuší, že metodu

Doporučuji knihu Sthephena Kinzera: "Bratři".

J. Krásenský 29.5.2018 18:40

Re: Celkem rozumné (vzhledem k těm PL)

Možná že pomotal. rozhodně je však víc při zdravém rozumu než ti, kteří ho chtěli ústavně žalovat, protože lhal a vyzradil státní-vojenské tajemství.

J. Krásenský 29.5.2018 18:34

Re: Tady další článek na to samé téma

souhlasím s Vámi.

J. Krásenský 29.5.2018 18:32

Re: No comment ...

Kdo si tu "otravu" se můžeme jen dohadovat. Uvědomte si však, že ti, kteří to měli nastražit, museli být v protichemickém oděvu, aby sami nepřišli k úhoně. A ten oblek není nenápadný.

Ś. Svobodová 29.5.2018 17:52

Re: Otázky kladla Zuzana Koulová, PL, 24.5.2018

NP také nic neověřuje. Články zveřejňuje se souhlasem autora, stejně jako PL. Tak proč se tady v té žumpě pohybujete?

Ś. Svobodová 29.5.2018 17:48

Re: Tady další článek na to samé téma

Zato politička Mayová s celou svou vahou v oboru bankovnictví naprosto bezpečně a přesně ví. I bez důkazů.

Ś. Svobodová 29.5.2018 17:33

Re: Britské divadlo s novičokem

Možná. Nevím jak rychle působí. A zda prostupuje oděvem. A jestli je možné, aby se od nich nakazil ten seržant. Ale určitě takových látek bude větší než malé množství :-)

Ś. Svobodová 29.5.2018 17:25

Re: Britské divadlo s novičokem

Ano. Pak upadl do kómatu. Další lidé navštívili nemocnici v souvislosti (jaké?) s případem, ale nikdo z nich nebyl hospitalizován.

Ś. Svobodová 29.5.2018 17:20

Re: Cui bono

My sice máme demokracii západního typu, ale voliče typu východního. A tomu odpovídá i volební chování. Společně se Slovenskem, Lotyšskem, Litvou, Rumunskem atd...je naše volební účast výrazně nižší a odpovídá té ruské.

I. Hendrych 29.5.2018 16:49

No comment ...

Nechtěl nám soudruh Šándor jinými slovy, že celou otravu si vlastně Skripal jen vymyslel ?

Tento člověk ve mně nebudí důvěru ani za mák.

P. Rajman 29.5.2018 16:23

Pan Šándor mlží

když říká, že státy EU mají být čitelné a současně řekne, že Rusko potřebujeme v řadě otázek a neřekne kterých. Je to takový jednostranný chápač Ruska a vyčítač EU. Prostě levičák až levák.

J. Fridrich 29.5.2018 16:07

Někteří lidé i nyní neví a netuší, že metodu

Někteří lidé i nyní neví a netuší, že metodu fyzické likvidace svých odpůrců - at' už skutečných, nebo domnělých provozuje zhruba posledních 100 roků hlavně Rusko-SSSR ? Např. za mnoho dalších, právě i v Británii odstraněných jeden příklad přímo z Moskvy, pod okny Kremlu - " V pátek 27. února 2015 byl Boris Němcov v centru Moskvy krátce před půlnocí čtyřikrát střelen neznámým střelcem, načež na následky zranění zemřel." Novičok je Ruský vynález a agent Skripal byl odstraněn v Ruském zájmu. Naši skvělí odborníci na otravné látky mohou očekávat v brzké době pracovní-služební nabídku těch nejlepších tajných služeb naší planety, tedy od NSA, CIA, FBI, MI5 A MI6, MOSADU i Putinovi FSB.

Oni to všechno prošetřili ze svého obýváku nebo kuchyně a chudáci špičkoví agenti jezdí po světě, nasazují své životy - a NIC.. Naši specialisté se zamyslí - a je to všechno jasné a vyřešené. Ještě že je máme, snad odolají těm několikamístným dolarovým nabídkám " zlých imperialistů " a budou nás tady i nadále " obohacovat ".

M. Valenta 29.5.2018 14:46

Re: Zjevně rozumný člověk.

Určitě máte za rozumné vaše názory, že generále.

V. Novák 29.5.2018 14:31

Úžasný manévry cca 200 vojclů v bílým...

Vypadalo to jak když Greenpiss jdou krást GM kukuřici nebo Fracci Země odebírají bahno pod Spolanou.

V. Novák 29.5.2018 13:43

Re: Celkem rozumné (vzhledem k těm PL)

Jistě - Zeman odmítl opakovat "dvě nohy špatný", čímž zapůsobil ve prospěch Ruska...

V. Novák 29.5.2018 13:41

Re: Jsem přesvědčen, že to byli Rusové.

Vám nemůže vyvrátit nikdo nic, to je tady známo už dávno, kompostový teoretiku.

V. Novák 29.5.2018 13:40

Re: Celkem

To není můj názor - to je fakt.

Každý máme nárok na vlastní názor (nebo mainstreamem implantovaný názor) - ale ne na vlastní fakta.

Že se o samostatnost od Ukrajiny a připojení k Rusku Krymčané snažili od rozdělení SSSR, si můžete najít sám. Máte-li zájem...