26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Nora 14.11.2008 16:38

dnešní Standard

A to jsi nečetl dnešní Der Standard, kde se to na třetí stránce blýská kostkou cukru a titulkem" Bittersüsses für den europäischen Kaffe" a náš slogan se tu probírá s jízlivou návkou ironie. My k nim sice můžeme na hory jezdit po tisících, ale jim končí civilizovaný svět v Hatích v Excalibur City nebo Freeportu a historické památky Znojma už zajímají jen ty nejotrlejší

Honza 13.11.2008 22:31

slaby clanek

od Gabala jsem cetl i lepsi clanky. Na tomto mi vadi, ze vsechny narody kolem nas maji mindrak, nebo nejakou jinou negativni vlastnost.  Zda se mi byt primitivni tvrdit cokoliv o celych narodech, ale kdyz se nekdo spusti na tuto uroven, mel by v zajmu objektivity dodat, ze Cesi maji nizky standard cistoty, hodne kradou, maji silnou tendenci volit a milovat komunisty, nejsou nacionaliste, ale uprimne nenavidi rakusaky, nemce, francouze, slovaky, madary, moravaky, atd.

Harwey 13.11.2008 12:18

Nebývale ostré

Nebývale ostrý komentář od Ivana Gabala. Nicméně souhlasím.

V 13.11.2008 6:59

Re: Ano, rakouský diplomatický takt je známý !

jo, presne tak, ten jejich film je cira sprostota, ale zacalo to tim filmem o Bushovi natocenem v USA verim, mozna uz takovych pripadu bylo vic ale tenhle si pamatuju.

V 13.11.2008 6:54

Re: Výborný postřeh s jejich armádou

protoze to jsou odporni vycurankove ti rakusaci, pry to taky byli ti nejhorsi esesaci, horsi nez nemci.

bp 12.11.2008 23:03

Re: To by císař nikdy nedovolil!

Čtěte víc (ne Švejka, prosím). Možná seznáte, že efektivita, progresivita i vliv podunajské monarchie byly větší, než si teď dovedete představit.

kozlisko 12.11.2008 21:53

Re: To by císař nikdy nedovolil!

Jojo, to Rakousko ale teda fungovalo, jen co je pravda! Ta efektivita! Ta progresivita! Ten vliv!

redbiter 12.11.2008 20:40

rakusaci jsou na vas nasrany ze jim ta jezdite krast,ta pomsta je sladka LOL

brána 12.11.2008 20:08

Kdo může mít Minderwertigkeitskomplex

Ten, který se vymezuje jak osobně tak skupinově výhradně na základě konkurečního vnímání. Austronacionalismus - nevyřešené stigma našich sousedů - žije z  pocitu ukřivděnosti. Ve vědomí občana sahá až do rozpadu Rakouskauherska.  Podílíme se na tom a následnou nelibost neseme podstatnou měrou i my - v očích Rakušana zrádci. Podobnou nevraživost, pociťují mnozí z nás vůči Rusům.  Ale v jiné - kolonizační - souvislosti .

AndyO 12.11.2008 19:14

Re: a můžeme se ještě kamarádit s Rakušáky

no tak já s nimi tak jednám a nemám problémy, holt to chce trochu nadhledu. Oni nám taky za Cimrmana nevyhlásili válku ( o čtyřiceti letech komunistických kváků o zlém kapitalismu v Rakousku, vině za Hitlera etc. nemluvě.

kůrovec 12.11.2008 19:03

Re: a můžeme se ještě kamarádit s Rakušáky

Andy, myslíte,že stylem "já pán,ty pán" bychom je nepřípustně naštvali a podráždili?

VLK 12.11.2008 18:25

Re: ....

Jeydil jsem do Rakouska na lyze. Po tom, kdyz jsem byl nucen tam jet vlakem a po tom, jak se ke mne chovali obycejni Rakusaci, kdyz zjistili, ze jsu Cech, tak uz tam nejezdim.

VLK 12.11.2008 18:21

Re: smrtící epidemie

Pane, nejsem ten Vlk, ktereho myslite. Ja jsem ten, ktery kdyz si zacal delat naroky na berankovu louku, tak tam dal ceduli "To je nase. My." A dnes jeste nemam zuby, protoze mi nekdo slohl toolbar na ceskou klavesnici.

Nejsem schopen posuzovat vytvory z Cesminiveho haje, do haje. Jen rikam, ze kdybychom na ne meli stejne pozadavky jako na sousedovu kozu, tedy na rakousky instruktazni film o chovani pri jadernem napadeni, tak bychom museli cely Cesminovy haj povesit. Dale tvrdim, ze je spravne, ze jsme dali formalni protest, nebot tak to v politice chodi, ale to je vsechno, veskere dalsi rozcilovani je pod uroven gentlemana.

Ano, jednani v krizovych situacich se cvici. Ale skutecne nacviceni jsou jen hasici, vojaci nekterych utvaru a par odborniku. Zbytek jen jako cvici a je pochybne, co v realne situaci udela. Viz v Americe hurikan v New Orleans. A viz prvni pomoc pri dopravnich nehodach. Nekteri jsou psychicky odolnejsi a schopnejsi si v kriticke situaci vzpomenout, co je treba, ale to se pozna az v pripade realne krize. Ostatni maji jen tu karticku s napisem "Pri pozaru obrat!" a na druhe strane "Ted ne, az pri pozaru."

Vyuziti nataceni filmu k praktickemu nacviku odmorovani lidi a techniky pro rakouskou armadu povazuju za pozitivni. Jednak tam kompars dostane praktickou zkusenost, a hned stoupne pocet lidi, kteri si mohou vzpomenout, co vlastne maji delat. A jednak si ta armada procvici, jak se to dela s normalnima neukaznenyma lidma. Ale pri skutecne akci to budou mit jeste desetkrat horsi.

A k posledni vete - oni uz zeleni odesli do opozice?

Pavel Urban 12.11.2008 16:09

Mindráky ke střední Evropě patří

Proč z toho dělat aféru ?

Xaver 82.117 12.11.2008 15:52

Hrome, nejsou ti Rakušáci s tím strašením tak trochu, jako my?

Noja, stačí se podívat ve Vídni po zvonkách...;-)

bp 12.11.2008 15:16

Re: To by císař nikdy nedovolil!

Ano. Slovanů bylo v monarchii většina. Panským národem byli ale Němci, protože jejich kultura byla dlouhou dobu vyšší. V posledních desetiletích 19. století se ale Češi začali rychle "dávat dohromady" - ten tehdejší úžasný pokrok je dodnes viditelný v mnoha oblastech. Velká chyba (mého jinak velice oblíbeného) F. J. I. byla, že se nechal ukecat, aby povolil Uhrám dualismus a mnohem loajálnější Čechy držel víc zkrátka. S Maďary byly, jsou a budou problémy. Češi jsou sice většinou rozhádaní, závistiví a nepříliš pracovití a zodpovědní, ale při troše šikovnosti by byli monarchii velkou oporou a Maďary by pomohli ukáznit. Spoustě pozdějších problémů by se předešlo.

Rudolph 12.11.2008 14:56

Konečně rozumné slovo!

Tohle mi připomíná jak se podepisovalo "proti několik vět".

Petys 12.11.2008 14:44

Re: To by císař nikdy nedovolil!

Jo a spousta čechů má jména německá.

JaS 12.11.2008 14:21

Re: To by císař nikdy nedovolil!

Rakušáků je 8 260 000 - ještě míň než nás. A hodně z nich má česká jména (bez českých předků by jich byko ještě mnohem míň).

bp 12.11.2008 14:09

Re: To by císař nikdy nedovolil!

No... Rakousko byl stát. V něm žily národy - německý, český, ... KDysi někdo v nadsázce řekl, že jediným Rakušanem je císař, ostatní jsou Němci, Češi, atd.

ignorant 12.11.2008 14:05

pro buvola

nějak mi to ukliklo

ignorant 12.11.2008 14:03

to snad ne

Ale pokud jste ten onen buvol jako obvykle, tak chápu a nebudu plýtvat uváděním na pravou míru a vysvětlováním. I když Kaprun byl skutečně rakouský Černobyl.

honzak 12.11.2008 13:55

Re: Ano, rakouský diplomatický takt je známý !

To by bylo opravdu zajímavé - použít OFICIÁLNÍ záběry , sestříhat je a doplnit hraným dokumentem. To by se rakouští soudruzi asi poszrali!

Zebra 12.11.2008 13:43

Re: ....

Myslíte jako, že až dostanu rozum, budu jezdit na lyže jen tam, kde je honzakum milá vláda a ne tam, kam to mám blízko, kde jsou dobrý tratě, hotely, jídlo, pití a obsluha ? Tak na to se moc netěším.

honzak 12.11.2008 13:32

Re: ....

ty si pohovíš, až dostaneš rozum!

Palava 12.11.2008 13:14

smrtící epidemie

Pane kardinále , to jste ještě nezmínil svého jmenovce , který žere pouze červené Karkulky .Pokud jste schopen vážně posuzovat hoolywoodské výtvory neměl byste opomenout i tuto zjevnou politickou nekorektnost . Nebo vám v tom brání malá česká zakomplexovanost ?Jinak je mě ganzegal co si kterýkoliv chudožnik za svoje peníze vytvoří a prodá . Vadí mě to pouze v případě , že to mám platit . Reakce na možné krizové situace jsou , nebo měly by být nacvičovány  v každém státě , kterého se to týká .Fakt , že vynaložené náklady na toto cvičení lze snížit prodejem televiznímu zpracování je pravděpodobný a chytrý . O úmyslném načasování či výběru zdroje bych nespekuloval .To už bych snad věřil na dohodu mezi rakouskou vládní a českou opoziční partají .

janci 12.11.2008 13:03

Re: Rakušané byli ve filmu "Der erste Tag"

Vyjimecne nesouhlasim - film sam o dobe neni az tak uplne zoufaly - je to spise propagacni film rakouske armady, je potreba se na to ale podivat v souvislostech a jaky to ma dopad na prosteho Rakusaka. Vzhledem k hystericke protiatomove kampani s blokadami hranic kvuli  ceskym "Schrottreaktorum" to rozhodne nebyl stastny pocin. Myslim, ze z toho stacilo vypustit konkretni elektrarnu a konkretni zemi.

Zebra 12.11.2008 12:54

Re: ....

Maj recht honzak. V Rakousku by vám určitě vláda strčila pumpičku do drátů, nasypala kleinovy připínáky a plivla do polívky. Kdepak do Rakouska, ani náhodou !

Cidd 12.11.2008 12:47

Výborný postřeh s jejich armádou

Ano, to je přesné, pane Gabale. Rakousko umí výborně využívat všechny výhody a svobody Západu, ale nijak se nepodílí na nepříjmených a drahých věcech, jako je obrana západních hodnot. To je největší problém Rakouska.

AndyO 12.11.2008 12:32

a můžeme se ještě kamarádit s Rakušáky

nebo jim musíme v rámci léčení našich  Minderwertigkeitskomplexů otloukat o hlavu neustále ten jejich ?