17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sk/eptic/us M/axi/m/us 28.5.2007 14:04

Proč to nedělali s ostatními a když, proč se také nezasebevraždily?

Nějaké jiné vysvětlení?

Sk/eptic/us M/axim/us 28.5.2007 14:01

Přijde na učitelku

Pamatuji si ze základní školy jednu, která měla respekt a naprosto neměla problém ani s těmi největšími grázlíky. Přísná, ale spravedlivá. Fackovat nemusela, jen případné hříšníky vytahala za uši či za kotlety, ale nijak sadisticky, spíše symbolicky. Prostě to s dětmi uměla.

Sýček 28.5.2007 13:57

Přestaňte to vysvětlovat bigotní výchovou

zmiňované šikana "před celou třídou stahovat dívce kalhoty či násilím ji přinutit k

simulaci orálního sexu, filmovat ji přitom a doplňovat to mimo jiné

vulgárním označením pro prostitutku provozující orální sex" rozhodí i otrlého trestance, zvlášť není-li z prostředí šikany úniku.

Sk/eptic/us M/axim/us 28.5.2007 13:55

Koncentráky, polepšovny apod. jsou k ničemu, akorát se tam naučí, co ještě neumí

Nejlepší výchovou pro ně by byl prostý výprask a ne dělat z nich hned monstra. Zřejmě vidí kolem sebe samé slabochy, tak se není čemu divit, že se v tomto věku snaží převzít vůdcovskou roli.

Sk/eptic/us M/axim/us 28.5.2007 13:46

Re: Re: Nu tak třeba v tomto případě,

když by se rodiče dozvěděli, proč se tak učitel zachoval, tak by těžko protestovali. Ostatně učitel má vychovávat a to i osobní statečností. Pedagog, který nemá dost odvahy dělat správná rozhodnutí je k ničemu.

Ignác Pospíšil 28.5.2007 13:45

Re: Autor zná životopisy těch chlapců, když je nazývá "darebáci od kosti"?

1) Odstavec, ke kterému se pan LOJR vyjadřuje, je obecný a týká se spíše výhrad liberálně orientovaných psychologů proti Giertychovým speciálním školám pro nepřízpusobivé žáky

2) chlaci samotní byli nepochybně pěkná kvítka - mimo jiné se proslavili demolicí aut několika učitelů a vychovatelka byla několikráte upozorněna na jejich sexuální výpady proi spolužačkám a velmi nevhodnou mluvu - dle vlastních slov se chystala s nimi na toto téma pohovořit. Týrat měli příležitostně i jiné spolužáky.

Podle novinářů byl podle posudků psychlogů, kteří se vyjadřovali k žádostem o jejich propuštění z pasťáku, pouze jeden z chlapců natolik připraven k resocializaci, že bylo doporučeno jeho propuštění. U dvou dokonce psychologové prohlásili, že jejich demoralizace dosáhla takového stupně, že by se neměli vrátit do normální školy nikdy, respektive, že tento návrat nevidí jako reálný a vhodný (navzdory tomu byli krátce poté 4 z nich propuštěni).

marcela 28.5.2007 13:43

kantoři mnohdy nechápou kvality současného života v dětském kolektivu

a  jak  rychlá  je  dynamika  vzutahů-  zažili totiž  něco  zcela jiného.  Často  také   v  katolicky  myslících  policejních  mozcích   funguje  názor, že  si obˇěť  za  vše  může sama-  hochy  provokovala,  příp.   včas  neprotestovala  apod.Dospělí t ak házejí  vinu  na d ěti  -  chlapci  jen se pobijte,  dívky, jen se  bojte,  my se   bavíme,  když  pijeme  Vaši  krev  a  vy  na nás  nemůžete....Běda, když  se  někdo  dítka  zastane, to totiž   může  znamenat,  převzetí  jeho  role  otloukánka  -  a  pokud  jsou  odbory  silné a   Vás   zrovna nehájí,  pak  zcela jistě  poletíte  vy.....  Snad  se kvůli  tomu  nezabijete.....

Sýček 28.5.2007 13:43

Re: Nikoli, dohnal jí k sebevraždě pocit ponížení díky prudérní náboženské výchově společnosti

Sk/eptic/us M/axim/us 28.5.2007 13:42

Fajn, tak dejte k dobru jeden, kdy se nějaká školačka zasebevraždila kvůli sexuální šikaně

Finrod Felagund 28.5.2007 13:41

Re: Re: Re: Autor zná životopisy těch chlapců, když je nazývá "darebáci od kosti"?

"Nikdy bych nevěřil, že budu souhlasit se Septikem, ale v tomto případě je skutečně hlavním viníkem tragédie bigotnost a pokrytectví polské společnosti."

LOJR 28.5.2007 13:40

Re: Re: Autor zná životopisy těch chlapců, když je nazývá "darebáci od kosti"?

A kde pěkně prosím něco píšu o polském specifiku?

Finrod Felagund 28.5.2007 13:40

Re: Re: Re: Nu tak třeba v tomto případě,

R^

k 28.5.2007 13:40

katolíci a sex

kdyby chudáci puberťáci nežili v bigotním Polsku, měli normální (evropský) přístup k pornografii, tak by si v klidu na záchodě masturbovali (a netušili, že páchají hřích), a nemuseli by si hrát na znásilnění ve třídě. aneb statistika - čím snažší přístup k pornografii, tím méně znásilnění asi platí.

Šerlok Homeless 28.5.2007 13:40

Re: Re: Nu tak třeba v tomto případě,

A dodám, že kastraci některého z těch  h a j z l í k ů  bych nejen neodsuzoval, ale ani bych jí nelitoval.

AeroKarel 28.5.2007 13:37

Re: Re: Autor zná životopisy těch chlapců, když je nazývá "darebáci od kosti"?

Zřejmě jste glosu nepochopil.

LOJR 28.5.2007 13:37

Zcela vedle.

Svojí dceru vychovávám tak, aby když bude mít sebevětší problém, tak se na mne nebo mojí ženu s důvěrou obrátila, protože jsme její rodiče, milujeme ji a budeme při ní stát i tehdy, když proti ní bude stát celý svět. Pokud by tenhle pocit měla ta nebohá polská dívenka, tak by určitě nespáchala sebevraždu.

AeroKarel 28.5.2007 13:37

Re: Autor zná životopisy těch chlapců, když je nazývá "darebáci od kosti"?

Souhlas.

AeroKarel 28.5.2007 13:36

"v Polsku tolerantně-liberální model společnosti a školy poněkud vymkl kontrole."

Kde by se v Polsku nějaký tolerantně-liberální model společnosti a školy vzal?

Ono půjde o jiný problém, katolická prudérnost brání o problémech mluvit, dokud ještě stačí mluvení. Tenhle případ ty meze zřetelně překročil, ale pravděpodobně ne z důvodů liberalismu, ale z důvodů prudérnosti. Jsem si celkem dost jisst, že setkat se s něčím podobným moje dcera, nebude mít problém se mně nebo své matce s tím svěřit. Ví, že existuje sexualita, i kde jsou její meze.

Šerlok Homeless 28.5.2007 13:35

Re: Nu tak třeba v tomto případě,

Jo, to měli. Ale když ti, kteří to mají v popisu práce, se tváří že nic, a na opakované stížnosti odpověď nepřichází, pak bych nepovažoval za nepřiměřené, že oběť nebo někdo jí blízky přistoupí ze zoufalství ke kastraci některého provinilce. Možná je to přiměřenější než sebevražda, jíž lituji, avšak neodsuzuji.

Finrod Felagund 28.5.2007 13:26

Re: Autor zná životopisy těch chlapců, když je nazývá "darebáci od kosti"?

Nemáte pravdu, tohle není polské specifikum. Podobných případů je dost i v ČR, a to je ČR nejatheističtější země na světě.

Finrod Felagund 28.5.2007 13:25

Re: Nu tak třeba v tomto případě,

Jak říkám - pro mladistvé delikventy by měla být instituce podobná koncentračnímu táboru. A to myslím naprosto vážně. Neztotožňuji se s postmoderní myšlenkou, že trest má být převýchova. Trest má být ponižujícím trestem, který pachatele zdeptá a isoluje od společnosti.

kdokoli 28.5.2007 13:23

Re: Nehrajte blbého Lapile,

to nemůžete myslet vážně ...

ja 28.5.2007 13:23

Re: Autor zná životopisy těch chlapců, když je nazývá "darebáci od kosti"?

Takže až si někdo takhle bude "hrát" s Vaší dcerou, tak jí coby nepokrytec a nebigotník doporučíte, ať se tváří, že ji to baví?

Finrod Felagund 28.5.2007 13:18

Ne, není to jen Polsko, mohu Vás ubezpečit

něco podobného je běžné i v České republice, a více, než je nejen zdrávo, ale i únosné. Sám jsem se setkal s tím, kdy reakce učitelů na naprosto regulerní šikanu byla (cituji): "nezájem", případně se potrestala oběť šikany jednou od učitelů za to, že "dělá problémy", jednak spolužáky, protože "bonzuje". Zdroj: Fakultní základní škola Brdičkova, Praha 13, Česká republika. Z doslechu od mnoha dalších lidí vím, že je to otázka celé republiky. Po pravdě řečeno pohrávám si s myšlenkou, že ti, kteří šikanují, by měli jít do koncentračního tábora. Ostatně soudím, že takový plavební kanál Labe - Dunaj by se mohl hodit, a podobné existence by ho mohly jít kopat. Ručně.

franta 28.5.2007 13:08

Na rodičích, eventuelně obhájcích těch chlapců, kteří se veřejně snaží jejich čin bagatelizovat, nevidím žádné místní polské specifikum

V tom s Vámi naprosto souhlasím. To ovšem nic nemění na podstatě věci,

Aleš 28.5.2007 13:01

Re: Nu v každém případě se zachovala neadekvátně díky prudérní výchově

opravdu, hlavním důvodem přece bylo opakované ponižování, které vyvrcholilo ten den a zoufalost z toho, že nevidí způsob je se tomu postavit.

No otřesný případ, kolik je takových?

Jura Jurax 28.5.2007 12:49

Re: Kde by se u nás ve škole vzal učitel?

No - být to učitelka, tak by se k ní chovali stejně ... ba hůř, protože i když učitelce ujedeou nervy a fackuje, tak holt nemá tu sílu v ruce ...

Jura Jurax 28.5.2007 12:45

Re: Nu tak třeba v tomto případě,

Jojo, učitel by je zfackoval a letěl by ... Vy nevíte, že mladičký grázl má nezadatelná práva, kdežto pedagog kromě té odpovědnosti za toho grázla nemá už nic? A po škole smíte grázlíka ponechat je s předběžným souhlasem rodičů - jde přece o zásadní omezení osobní svobody grázlíka.

Jura Jurax 28.5.2007 12:41

Re: Já žádný takový případ od nás neznám,

Možná. Soudíte tedy, že ti mládenci jsou bez viny, neboť pouze umožnili latentní sebevražedkyni se projevit?

LOJR 28.5.2007 12:39

Autor zná životopisy těch chlapců, když je nazývá "darebáci od kosti"?

Na rodičích, eventuelně obhájcích těch chlapců, kteří se veřejně snaží jejich čin bagatelizovat, nevidím žádné místní polské specifikum. Tady v kotlince to vidím u soudu dnes a denně. Fakt byste si v případě svých dětí počínali jinak? Nebo si myslíte, že vašim dětem by se to stát nemohlo? Lidičky, já už viděl tolik grázlů bez příčiny se zdánlivě harmonicky fungující rodinou....... Nikdy bych nevěřil, že budu souhlasit se Septikem, ale v tomto případě je skutečně hlavním viníkem tragédie bigotnost a pokrytectví polské společnosti.